Strik er om.quote:Cabral naar Swansea City
Feyenoorder Jerson Cabral gaat naar Swansea City, zo meldt een NOS-verslaggever op Radio 1. Het bericht is nog niet bevestigd. Naar verluidt betaalt de Engelse ploeg 1,25 miljoen voor de flinkaanvaller.
nou als je Fernandez nog hebt in zijn plaats ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:00 schreef RvLaak het volgende:
Cabral weg... Ik vraag me af.. In hoeverre is dit kwaliteitsverlies?
Met dat miljoen extra (en die 4 voor de uitzendrechten) kost Guidetti nog maar 1 miljoenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou als je Fernandez nog hebt in zijn plaats ?
Het is best een aardige speler. Al vang je nog 1 miljoen ervoor.
Kwaliteit heeft hij wel, het ligt meer aan zijn mentaliteit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:00 schreef RvLaak het volgende:
Cabral weg... Ik vraag me af.. In hoeverre is dit kwaliteitsverlies?
jammer daar hebben we net Pelle voor gehuurdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met dat miljoen extra (en die 4 voor de uitzendrechten) kost Guidetti nog maar 1 miljoen
Damn, dat had ik dan gemistquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
jammer daar hebben we net Pelle voor gehuurd
Ja die gozer zit heel de eerste helft helemaal niks te doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Jezus, Fernandez speelt slecht zeg
Staat hij opgesteld dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja die gozer zit heel de eerste helft helemaal niks te doen.
Ja man, en Lamprou voegt ook niets toe in de eerste helft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Lolwut.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Pellequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:23 schreef Mr.Smokey het volgende:
Die cisse ken niet eens een bal aannemen?
Godverdomme elke bal die die krijgt stuitert 11 meter van z'n schoen af
Ga toch weg met die gozer. Werd er eind vorig seizoen zelfs tegen ADO een aantal keer simpel van de bal gelopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |