Ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef peterzx9r het volgende:
voor iphone en android
http://www.pirelli.com/ty(...)ailable-for-android/
Volgens mij is dat vanwege het feit dat ze met ijzel daar als een van de laatste strooien. Door het grit heb je dan nl wat meer grip. (Heb ik mij laten vertellen dan hoor)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:54 schreef Tankiej het volgende:
Danku Vinniiee en Mickeys
Vanmiddag nog even lekker stukje gereden, was geweldig weer hier!
Wel kut dat ze één van de leukste weggetjes hier in de buurt net opnieuw geasfalteerd hebben en er grind op gestrooid hebben, dat nog ingereden moet worden![]()
Snap eigenlijk ook niet waarom ze dat nog doen, leg er gewoon goed strak asfalt neer..
Zag bij deze app dat je je ook ergens bij kan aanmelden. Moet eens uitzoeken hoe en wat nogquote:[..]
Ziet er wel leuk uit
Ik heb de My Tracks app voor Android wel eens gebruikt, kan je de gereden route ook exporteren naar Google Maps om te delen met anderen
Ja duh... resultaat zoek peter: heel veelquote:
Hm oke, dat zou nog kunnen ja.. Maar dan vind ik dat ze daar iets anders voor moeten ontwikkelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vanwege het feit dat ze met ijzel daar als een van de laatste strooien. Door het grit heb je dan nl wat meer grip. (Heb ik mij laten vertellen dan hoor)
[..]
Zag bij deze app dat je je ook ergens bij kan aanmelden. Moet eens uitzoeken hoe en wat nog
Hehehequote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ging recht door die rooie blitzkrieg heen
Hier ook, en resultaat:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:12 schreef Mickeys het volgende:
"Diablo super biker is op uw telefoon geinstalleerd"
Zo, stap 1 is gedaan
Ha, en het einde van het ritje was bij mijn laatste werkgever voor de deur.. hehehehe... FF Apeldoorn bellenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe
[..]
Hier ook, en resultaat:
[ afbeelding ]
StadsverkeerHmm die piek links net nadat ik weg trok was hier: http://goo.gl/maps/C0qw0 Wel grappig
Zal 'm morgen eens aanzetten als ik over dijkweggetje rij
http://www.iphoneclub.nl/(...)-maken-op-de-iphone/quote:
Dit dusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:19 schreef WhiteJoker het volgende:
Dat kan je ookHome knop, en die knop bovenaan indrukken
Filmpje is aan het uploaden btw!
Oja, vin! Ik zag je motor staan, en jou in de verte, maar m'n pa was mee, dus gelijk de motor maar opgehaald
Heb je bij Achmea gewerkt?? Nee, ben ik niet langsgekomen, maar normaal als ik naar mijn werk rijd welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ha, en het einde van het ritje was bij mijn laatste werkgever voor de deur.. hehehehe... FF Apeldoorn bellen
Maar ziet er gelikt uit zeg
Ja bij Achmea gewerkt. Je reed er aan de achterkant langs en aan die achterkant heb ik gewerktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je bij Achmea gewerkt?? Nee, ben ik niet langsgekomen, maar normaal als ik naar mijn werk rijd wel
Oh daar! Haha toevalligquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja bij Achmea gewerkt. Je reed er aan de achterkant langs en aan die achterkant heb ik gewerkt
Oeh. irritant van die .gif plaatjesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
Nieuwe broek en handschoenen gekocht:
[ afbeelding ]
Met losse winter en regenvoering en doorwaairitsen
En nieuwe goretex handschoentjes van Held.
Weet ik, kon zo snel niks anders vindenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oeh. irritant van die .gif plaatjes
Maar wel gave broek lijkt me
Hoe bedoel je rits aan de voorkant? Zit er een extra rits dan die op normale motorbroeken zit?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik, kon zo snel niks anders vinden
JawelRits aan de voorkant, ik dacht eerst wtf, maar is wel makkelijk
Ik bedoel de rits van de broekspijpen, normaal zit die aan de zijkanten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:38 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Hoe bedoel je rits aan de voorkant? Zit er een extra rits dan die op normale motorbroeken zit?
Aaah, die!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel de rits van de broekspijpen, normaal zit die aan de zijkanten.
Jupquote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef WhiteJoker het volgende:
Filmpje is nog even aan het rendereniMovie zegt nog 27 minuten. Daarna uploaden
Prima te zien (wou je er nog 1 bestellen?)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik weet niet of je dit kan zien? http://imgur.com/a/z18zo De foto's zijn zojuist (in een vrij donkere ruimte) genomen. Resolutie is 2560x1920px
Kan ik wel zienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik weet niet of je dit kan zien? http://imgur.com/a/z18zo De foto's zijn zojuist (in een vrij donkere ruimte) genomen. Resolutie is 2560x1920px
Ik wil er misschien 1 bestellen, afhankelijk van de fotokwaliteit buitenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Prima te zien (wou je er nog 1 bestellen?)
Haha ik dacht misschien kan je dan wat zienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik wel zienmaar wat heb ik aan foto's van binnenshuis als ik hem op de motor wil gebruiken
[..]
Ik wil er misschien 1 bestellen, afhankelijk van de fotokwaliteit buiten
Geen ideequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:02 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Haha ik dacht misschien kan je dan wat zienWaar wil je hem bestellen dan? CoolBlue is namelijk uitverkocht
Waar doe je het allemaal van? Als je centjes over hebt... ik wil je mijn rekening nummer wel geven hoor. Ik wil ook zo'n camera, en ik wil een motor navigatie en ik wil ook een afneembare kofferset erop hehehequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen ideeWel balen
Misschien eerst maar ff wachten, boete van 240 euro, kleding van 330 euro ofzo, en verwacht nog een boete van 240 euro
Boete was niet geplandquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waar doe je het allemaal van? Als je centjes over hebt... ik wil je mijn rekening nummer wel geven hoor. Ik wil ook zo'n camera, en ik wil een motor navigatie en ik wil ook een afneembare kofferset erop hehehe
motornavi je heb android werk perfectquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waar doe je het allemaal van? Als je centjes over hebt... ik wil je mijn rekening nummer wel geven hoor. Ik wil ook zo'n camera, en ik wil een motor navigatie en ik wil ook een afneembare kofferset erop hehehe
Ow en mijn schuur als een soort garage ombouwen zodat ik mijn motor veilig en droog onder dak kan zetten
wacht een maandje tot ios 6 daar zit een supernavi bijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef WhiteJoker het volgende:
Hey Peter!![]()
Werkt dat ook op de iPhone, of heb je daar een alternatief voor? Wel het liefst met gesproken aanwijzingen zodat ik hem in m'n zak kan doen. Vind die steunen op m'n stuur maar niks, met m'n geliefde iPhone....
Dan moet je je inderdaad wel schamenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha leuk knip en plakwerk. Was idd die update voor iOS6 vergeten. Shame on me. Ik werk als app developer
September is meestal de tijd voor de nieuwe iOS... en net natuurlijk de jaarlijkse update voor mijn bookje gehad. Die 2 lagen altijd dicht bij elkaar. Maar ik vind voor navigatie het scherm te klein om dat vanaf een telefoon te doen. Vandaar dat ik een beetje sneaky naar de tomtom urban zat te kijken als die dezelfde stroomaansluiting heeft als de tomtom one. Want dan kan die ook in mijn auto. Heb inbouw in auto voor een tomtom one zittenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef WhiteJoker het volgende:
Hoeft niet tegelijkertijd te zijn. Hoewel het wel weer "die tijd van het jaar" is.
Kan ik mooi mijn nieuwe motorbroek en handschoenen testenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef WhiteJoker het volgende:
Hoe wordt het weer morgen eigenlijk? Wil morgen wel even op de motor (met cam) naar m'n werk gaan.
Edit: Weeronline zegt het volgende "Geheel bewolkt en er valt regen" en "Bewolkt met lichte regen of motregen"
Damn! Dat is wel zuur.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:57 schreef BlackLining het volgende:
Goddomme![]()
Net kleppen gesteld (was nodig ook, 14 van de 16 stonden er ruim (> 0.07) naast) wil ik mijn kleppendesksel terug zetten, bouten erin, aandraaien, knakBanjobout door midden gebroken
![]()
Wat de fuck moet ik daar nou mee.
[ afbeelding ]
Overigens heb ik nooit gebrepen waarom daar uberhaupt van die banjobouten moeten zitten, maar dit lijkt me ook neit de bedoeling
Uitboren en nieuwe erin, maar aangezien je er niet zomaar bij kunt zal het blok eruit moeten, en uitboren durf ik zelf niet aan, dus dat gaat duur wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn! Dat is wel zuur.
Zijn volgens mij gewoon bouten met een koperen ringetje om ervoor te zorgen dat er geen olie tussendoor kan sijpelen. Zelfde als je carterplug dus eigenlijk. Banjo-bouten zijn bouten voor je remleiding.
Anyway, dit gaat kut worden, zou niet eens weten hoe je dit op kunt lossen.
Dat is denk ik de enige optie ja. Blok hoeft er misschien niet uit, tank eraf misschien voldoende. Blijft niet leuk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Uitboren en nieuwe erin, maar aangezien je er niet zomaar bij kunt zal het blok eruit moeten, en uitboren durf ik zelf niet aan, dus dat gaat duur worden
Met een ratel van 5,95 die bij het minste of geringste doorslaatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is denk ik de enige optie ja. Blok hoeft er misschien niet uit, tank eraf misschien voldoende. Blijft niet leuk.
Snap trouwens niet hoe je het voor elkaar krijgt om die bout af te breken, er zit notabene een koperen ringetje onder.
Bweh mietjuhquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Salatrel het volgende:
Deka als je dit leest: als het kutweer is kom ik niet langs hoordan blijf ik lekker thuis in mijn bed stinken aangezien ik vannacht tot 1:30 werk
Nicequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:13 schreef BlackLining het volgende:
Die banjobout valt _godzijdank_ mee
Zit zo'n ringetje in (weet nog steeds niet waarom, maar oke) en daarop was ie dus gebroken. Schroevendraaierbitje gepakt waarvan de schroefkop (flatbed) smaller was dan het bitje om zo de handel neit te beschadigen. Dat erin geduwt, tussen de opstaande randjes van het gaatje in de bout, dopsleutel 5 erop en draaien maar. Kwam er nog uit ook
Dit is dus de little fucker die mij een hartaanval bezorgde:
[ afbeelding ]
Hopen dat ik zo'n kut ding nog ergens kan vinden dus, morgen even rondzoeken. En nieuwe olie erin dusZat er net 3000 km in, ligt nu overal
Heeft iemand enig idee waarom dit een banjobout is trouwens? Zit gewoon in de kleppendeksel, loopt wel een olieleiding langs, doorheen of weet ik veel wat, maar ik wie werkelijk niet in waarom hier een banjobout gebruikt is. Je zekert er niks mee ofzo.. Anders is een vervanger allicht makkelijker te vinden.
Dit dus, alleen zonder de camerataferelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:30 schreef WhiteJoker het volgende:
Geen regen gehad, was wel frips op de motorradEn nogal grauw weer. Zat wel steeds te hopen dat die camera er niet zou afdonderen met de windstoten.
En "maar" 35,6 graden geheld hehehehequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus, alleen zonder de camerataferelen
Nieuwe goretex handschoentjes waren toch best fris, hoop dat ik ze in kan ruilen voor een iets dikker exemplaar.
Oh en:
[ afbeelding ]
Incl. supermarkt & tank stop
En ik kan me niet herinneren wanneer ik 152 heb gereden
Hehe, dit is grappig. 38km gereden en ik krijg km-vergoeding voor 45km XD
Klopt geen zak van want de graden die hij meet is van het aantal graden van je lichaam, de motor gooi ik meestal supermoto-stijl de bocht doorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En "maar" 35,6 graden geheld hehehehe
Ik heb telefoon ook nooit in mijn jaszak maar in mijn tanktas. Moet je de telefoon perse rechtop houden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt geen zak van want de graden die hij meet is van het aantal graden van je lichaam, de motor gooi ik meestal supermoto-stijl de bocht door
Volgens mij werkt het in iedere stand, hij neemt gewoon een 'nul' waarde aan denk ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb telefoon ook nooit in mijn jaszak maar in mijn tanktas. Moet je de telefoon perse rechtop houden?
te zijner tijd maar eens testen danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het in iedere stand, hij neemt gewoon een 'nul' waarde aan denk ik
Hij moet alleen niet alle kanten po kunnen schuivenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
te zijner tijd maar eens testen dan
Ah oké maakt niet uit hij was toch uitverkochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:37 schreef lipjes het volgende:
Nee is hem gisteren niet meer geworden
Heb onderweg naar huis nog staan schuilen voor de regen, was wel heel erg
En vanavond moet ik ook weer snel door dus zal hem niet worden aangezien ik vandaag met de auto ben
Nice! Nog relatief eenvoudig ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:58 schreef BlackLining het volgende:
Mooi, heb een hele boutenset voor het kleppendeksel kunnen bestellen bij de Suzuki dealert in RijenMorgen ophalen, meteen al die dingen maar vervangen, want ik geloof niet dat dit de enige is die rot was..
En dan vandaag maar gewoon in blik
Naja, voor mij was het schuilen niet zo een slecht idee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oké maakt niet uit hij was toch uitverkocht.
Lol, afgelopen zaterdag zag ik ook een motorrijder schuilen. Watjes![]()
Dat laatste was heel herkenbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Naja, voor mij was het schuilen niet zo een slecht idee.
Reed ongeveer 1km bij mijn schuilplek vandaan en het begon te druppelen, denk zal wel.
Nam de 1e bocht, en ineens stak de wind enorm op en begon het te gieten.
Dus daarom, ff schuilen
Vooral ook omdat ik niet een goed regenpak heb
Het waait alleen hard heurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
anders krijgt ie vlekken en moet ik nog een keer powtsen voor de in ruil
'Buienradar ziet er goed uit'...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben net wakkerbuienradar ziet er goed uit dus ik boek zo wel ff richting hellfoot
Word eens tijd dat het hier mooi is en daar alles onder regentquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:53 schreef Tankiej het volgende:
[..]
'Buienradar ziet er goed uit'...
Hier is het al de hele ochtend noodweer, zit nu op 20mm regen sinds 7 uur ofzo
Meestal is het andersom, rest van het land noodweer en hier prachtig
Zelf afbreken, voorkomt een hoop rotzooi (denk ik).quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Mickeys het volgende:
Mijn tuinpaviljoentje staat godzijdank nog overeind. Ben wel blij dat ik mijn motor daar in ieder geval 4 weken geleden onder vandaan heb gehaald. Ding lijkt het instorten nabij en dat mag natuurlijk niet mijn motor beschadigen
Glijd je wiel alle kanten op door de oliequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:11 schreef BlackLining het volgende:
Ik had wel eens willen weten wat mijn Bridgestone BT023 doet op nat wegdek. Maar met de olie die nu werkelijk uit mijn blok spuit zal het wel niet veel zijnMorgen maar weer.
Was het zo erg? Is met niet eens opgevallen laatst..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Mickeys het volgende:
Mijn tuinpaviljoentje staat godzijdank nog overeind. Ben wel blij dat ik mijn motor daar in ieder geval 4 weken geleden onder vandaan heb gehaald. Ding lijkt het instorten nabij en dat mag natuurlijk niet mijn motor beschadigen
Jawel, maar heb nu net in de regen de poten opnieuw verankerd, althans, een poging gedaan. Door de wind tilt die het geheel op en als dat vaak genoeg getild word, dan raken die pootjes wel los. Maar het lijkt wat helderder te worden dus ik laat m nog even staan. Motor staat toch voor het raam dus geheel aan de andere kant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Was het zo erg? Is met niet eens opgevallen laatst..
Is hij niet meer te redden?
Hier in de polder (Flevoland) waait het waanzinnig. Hoop dat de motorrijders die over de Hollandsche en de Stichtse brug een beetje op de motor kunnen blijven zitten. Echt, ze waaien er zo af met al die windstoten of gaan mega slingeren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:01 schreef Salatrel het volgende:
al het slechte weer zit in het noorden / oostenop de terugweg ff licht miezerbuitje gehad maar was zo weer over.. nu pannenkoeken bakken
Luxaflex dichtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:39 schreef Salatrel het volgende:
hier schijnt lekker de zon nuik dacht ik maak er even melding van
Scheelt toch weer watquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:22 schreef Salatrel het volgende:
hatsekidee ff 24 euri korting bij louis voor die centerstand voor de tenere door die discountactie van vandaag en morgen.
twitter:Alpenweerman twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 10:09:11De bij motorrijders altijd zo geliefde Stilfserjoch Pas (It) 2750m. Vandaag toch maar beter de "sneeuwscooter" nemen. http://t.co/tCwctOQa reageer retweet
Daar wil ik eigenlijk ook nog eens heen inderdaad..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef bwt het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Alpenweerman twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 10:09:11De bij motorrijders altijd zo geliefde Stilfserjoch Pas (It) 2750m. Vandaag toch maar beter de "sneeuwscooter" nemen. http://t.co/tCwctOQa reageer retweet
Normaal is ie zo iets:
[ afbeelding ]
Ik rijd in ieder geval binnendoor via Barneveld, weet niet of jij dat van plan bent?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:43 schreef WhiteJoker het volgende:
Vin, ging jij zondag naar de MFMM? Hoe laat en waar wil je afspreken dan?
Tuurlijk heb ik het verdiendquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:55 schreef peterzx9r het volgende:
voor de mensen die het verdient hebben een fijn weekend en voor de andere mensen avond
slime dame jippyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik het verdiend![]()
Jij ook een formidabel weekend toegewenst natuurlijk
inmiddels schijnt de zon en is de ergste wind gaan liggen. Paviljoen staat nog, maar 1 stang naar beneden gekomen dus erg slim van me om de motor daar weg te halen
Is prima jongen, je hebt me al gezien dus dat scheeltquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Oh man, ik heb het koud. Da's gewoon niet grappig meer. Heb al een vest aan...
Vin, dan zie ik je wss in Veenendaal wel. Ik ga denk ik met wat maten in Arnhem afspreken...
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
Waarschijnlijk gezond eten ivm kracht training.
Sonja Bakkertje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:59 schreef stinkie het volgende:
Groene thee
Heel misschien straks een wijntje. Niet teveel van schema afwijken
Die kilo's die er bij jou af moeten, moeten er bij mij aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
Maar primair nog kilo's eraf. Eerste 10 achter de rug, nog 5 tot 8 te gaan
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:28 schreef Salatrel het volgende:
Als je hulp nodig kent moet je niet bij mij wezen want je woont te ver weg
Hell noquote:
Nou niet deze kilo's. Dit is alleen maar vet. Zodra dat er af kan ik weer opbouwen. En dat gaat nu een stuk lastiger dan 10 jaar terugquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die kilo's die er bij jou af moeten, moeten er bij mij aan
Moet eigenlijk oliewissel doen, maar ik heb nog geen filter![]()
Nou ik kan best een beetje vet gebruikenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hell no
Gewoon verstandig eten en flink trainen
[..]
Nou niet deze kilo's. Dit is alleen maar vet. Zodra dat er af kan ik weer opbouwen. En dat gaat nu een stuk lastiger dan 10 jaar terug
Ik heb tegenwoordig wat hersteltijd nodig
Heeft ie er van die Forte meuk ingegooid? Waar je systeem doorgespoeld wordt met een oplosmiddel voor vuil?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:08 schreef WhiteJoker het volgende:
Hoop trouwens wel dat het bokkerige gedrag van m'n motor na een flinke rit op zondag is afgelopen.Hij heeft niet zo veel zin om stationair te lopen, valt uit bij stoplichten, tenzij ik het gas erop hou. Jamie voorspelde het al. Zijn oplossing was om een middagje te touren om alles door te smeren.
Hmm oke, nja, ff afwachten en anders weer terugquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:14 schreef WhiteJoker het volgende:
Geen idee, heeft hij niks over gezegd en staat niet op de factuur. Staat alleen bougies vervangen en carbs schoonmaken.
Poserquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:42 schreef Salatrel het volgende:
Als het weer zoals vandaag is blijf ik lekker thuis
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:25 schreef WhiteJoker het volgende:
Gaan er trouwens nog meer mensen van hier naar de MFMM, naast degenen die al in de OP staan?
ik kijk liever f1 op spa dan dat ik in een halve storm op een parkeerplaats ga staanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Poser![]()
Ik ga mooi met mijn ongepoetste motor er heen
Hmm, truequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik kijk liever f1 op spa dan dat ik in een halve storm op een parkeerplaats ga staan
Hey,quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
oeh! Een aflevering van Top Gear die ik nog niet heb gezien. LeukGoede afsluiting van de dag.
Same here, leuk! Wel zonde dat ze die oude Italianen zo vernaggelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
oeh! Een aflevering van Top Gear die ik nog niet heb gezien. LeukGoede afsluiting van de dag.
Ondanks dat de binnenkanten van die auto's allang naar de eeuwige schroothopen zijn vertrokken, zijn het van buiten nog altijd echt belachelijk mooie auto's.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:58 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz, helaas geen leren motorpak hiero.
Heb je hem ook op MF staan? Daar is misschien ook wel interesse..
[..]
Same here, leuk! Wel zonde dat ze die oude Italianen zo vernaggelen
Klopt.. En nu heb ik sowieso al een zwak voor Lamborghini, maar die Maserati mag er ook zijn..quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ondanks dat de binnenkanten van die auto's allang naar de eeuwige schroothopen zijn vertrokken, zijn het van buiten nog altijd echt belachelijk mooie auto's.
Die heb ik helaas niet gezien..quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:05 schreef weerstandje het volgende:
Kleine autootje van de vorige aflevering is nog steeds de mooiste![]()
Dat sport model![]()
Is dat verplicht dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:58 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz, helaas geen leren motorpak hiero.
Heb je hem ook op MF staan? Daar is misschien ook wel interesse..
[..]
Same here, leuk! Wel zonde dat ze die oude Italianen zo vernaggelen
http://www.trackdays4all.(...)aterdag-1-september/quote:
Je eigen motor op de proefstellen/hard gaan hoeft ook niet altijd even vlekkeloos te verlopen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:22 schreef Salatrel het volgende:
right proefrijden op een circuit lijkt me nou niet echt ideale settingwel als je borg binnen wil harken natuurlijk
Kun je hem daar ter plaatse niet nog verpatsen? Of toch op Marktplaats zetten, je weet maar nooit..quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:39 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Je eigen motor op de proefstellen/hard gaan hoeft ook niet altijd even vlekkeloos te verlopen.
Het ziet er naar uit dat ik de circuitdag niet meer kwijtraaken om alsnog te gaan.. kijken hoe anderen rijden, terwijl ik zelf niet kan is achteraf mss ook niet zo goed idee.
Ben ik ook nog 50 EUR aan benzinekosten kwijt met de auto.
Inschrijven is tussen 7 en 8... ik zou er zelf dan iets van half 7 willen zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kun je hem daar ter plaatse niet nog verpatsen? Of toch op Marktplaats zetten, je weet maar nooit..
Weet even niet hoe laat het feest begint daaro..
Nouja, da's kl*te dan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:52 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Inschrijven is tussen 7 en 8... ik zou er zelf dan iets van half 7 willen zijnDat gaat mij helaas niet lukken om hem op het circuit van de hand te doen.
Woei,quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, da's kl*te dan.
Ik had graag van deze superaanbieding gebruiktgemaakt. Maar helaas..
Fijne avond verder nog, ik ga zo maar eens m'n nest in..
Fris maken voor de MFMM morgen? Ja 1000 EUR cash om een paar rondjes op een motor te rijden die menigeen toch niet kan betalen.. beetje achterhaaldquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:47 schreef JK het volgende:
1000 euro contant mee? Wat is het daar? Het jaar 1995? Creditcard mee en 1000 euro blokkeren. Ik zou nooit zoveel cash meenemen. Dan maar geen proefrit. Rare toko.Niet iedereen heeft een cc, maar velen wel dus moet je ook zo'n optie aanbieden.
Vandaag weer eens de motor wat onderhouden en lichte roestvorming van de voorvork afhalen.
Via artikel 5 kan het altijd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
Dat er zo weinig MF'ers komen, komt waarschijnlijk omdat dit de 2e editie is dit jaar. Eerste meeting waren er wel minstens 400.
En ik ben bang dat een afgesloten terrein nooit (meer) zal gebeuren.
Dat de politie dreigt je rijbewijs af te pakken bij 10-20km/h te hard is bullshit, want in de wet staat pas vanaf dubbele snelheid of 50 te hard.
Hmm ja oké dat is waar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Via artikel 5 kan het altijd.
MC Rijen belt net dat mijn klepdekselboutjes er zijneven daar heen koekblikken en straks weer op de motor
artikel 5 is een kapstokartikel voor gevaarlijk gedrag dat niet elders verboden is.. voor 10-20 te hard is gewoon een feitcode + sanctiebedrag. ze mogen dus niet rijbewijs invorderen voor een snelheidsovertreding die met een sanctiebedrag afgedaan kan worden... laseren ze je met 20 te hard terwijl je een wheelie maakt is het een ander verhaal uiteraardquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Via artikel 5 kan het altijd.
Hier precies wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:48 schreef Salatrel het volgende:
ik heb trouwens nog een paar motorlaarzen te koop:
het zijn SIDI Fusion laarzen maat 46 (vallen klein sneakermaat 44-45 ongeveer) laarzen zijn maar een paar keer gedragen dus nog Z.G.A.N. mogen weg omdat ze mij eigenlijk net te klein zijn. kan er wel normaal mee rijden maar slecht op lopen
[ afbeelding ]
Ok nice.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:09 schreef Salatrel het volgende:
100,- en Ridderkerk.. mocht je evt ver weg wonen kan ik wel stuk jou kant op komen met trein reis toch gratis
u heeft antwoordquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:45 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ok tof ik stuur je ff een pm
Parkeerterreintje opzoeken en wat draaitjes maken?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:10 schreef Mickeys het volgende:
Stukje gereden maar het bochtenwerk van mij is en blijft om van te janken. Ik ben veel te onzeker
Daar is maar 1 ding aan te doen, blijven oefenen en niet forceren! Veel hetzelfde stuk rijden wil volgens mij wel helpen, dan ken je de bochten en kan je steeds een klein beetje beter erdoor..quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:10 schreef Mickeys het volgende:
Stukje gereden maar het bochtenwerk van mij is en blijft om van te janken. Ik ben veel te onzeker
Dat helpt ook zekerquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Parkeerterreintje opzoeken en wat draaitjes maken?
Had ik dus gedaan, nou... ging dus niet dus afgestapt, motor aan de hand gekeerd en maar terug richting huis gereden. Expres wel een weg met de meeste rotondes gekozen. Echt... ik schijt zo op die voertuig beheersing. Iedereen die motor rijd kan het zo makkelijk (lijkt het in mijn ogen) en ik loop te klooien en doordat ik daar aan denk en juist dus niet aan wil denken gaat het niet. argh... Vrouwen... echt... die hersenen moeten eens ophouden met malenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Parkeerterreintje opzoeken en wat draaitjes maken?
Ik kijk de hele bocht door daar waar ik heen wil. Dat heeft de instructeur er flink bij mij in geramd. Doe in overigens ook als ik auto rij. Maar goed, heb nog 14 dagen om te oefenen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:35 schreef Joooo-pi het volgende:
En kijkgedrag goed aanleren. Kijk waar je heen wilt en niet te kort voor de motor.
ah, dat is goed inderdaad. Dan is het een kwestie van kilometers maken. Dat geldt voor iedereen natuurlijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik kijk de hele bocht door daar waar ik heen wil. Dat heeft de instructeur er flink bij mij in geramd. Doe in overigens ook als ik auto rij. Maar goed, heb nog 14 dagen om te oefenen.
Welke?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:57 schreef Salatrel het volgende:
Vrijdag wel mooi weer om een nieuwe motor te halen zeg...
Goed de heupen gebruiken, en je kniëen om de motor naar beneden te duwenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik kijk de hele bocht door daar waar ik heen wil. Dat heeft de instructeur er flink bij mij in geramd. Doe in overigens ook als ik auto rij. Maar goed, heb nog 14 dagen om te oefenen.
Oh hahaha, les 1: "Goh, mevrouw Rossi heeft besloten ook rijles te nemen?" Dus kreeg ik "pakken papiergeld" tussen de tank en de knieen gedrukt. Alles wat ik over zou houden, mocht ik in mijn zak steken... tja... bocht 1: "BLUT"quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Goed de heupen gebruiken, en je kniëen om de motor naar beneden te duwen
Zoals m'n instructeur toentertijd zei "Je moet je heupen meer gebruiken man, dus dat betekent meer seks!"
Dan moet het je met wat tijd dus wel weer lukken om je fiets goed af te schuinenquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:27 schreef Mickeys het volgende:
En heupen gebruiken, ehm.... wil je nog een keertje een salsa dans met me doen? Die heupjes van mij zijn zo soepel als ze maar zijn moeten
Jammer dat het beeld beverig is maar inderdaad die oefening. die ging zo vaak fout behalve op het examen. 8'je daarentegen ging op het examen volledig de mist in. Ik doe wel dezelfde houding als die instructeur, maar dan volledig verkrampt vanaf mijn middel naar mijn schouders. Heupen deden het dan wel. Ik spoor gewoon niet, maar dat wist ik al heel lang natuurlijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan moet het je met wat tijd dus wel weer lukken om je fiets goed af te schuinendes te platter je fiets, des te korter je bocht! Onderstaand filmpje vond ik wat dat betreft erg verhelderend toen ik nog leste... je gebruikt m.n. je buitenste knie om je brommer naar de grond te douwen, en hop
Ik heb morgen waarschijnlijk wel tijd om mee te rijden als je dat leuk vindquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jammer dat het beeld beverig is maar inderdaad die oefening. die ging zo vaak fout behalve op het examen. 8'je daarentegen ging op het examen volledig de mist in. Ik doe wel dezelfde houding als die instructeur, maar dan volledig verkrampt vanaf mijn middel naar mijn schouders. Heupen deden het dan wel. Ik spoor gewoon niet, maar dat wist ik al heel lang natuurlijk
Morgen misschien nog een stukje rijden, Motor staat zover al klaar, alleen nog van alle sloten ontdoen
Als het niet regent dan heel graag. "follow the leader" of zo hahahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb morgen waarschijnlijk wel tijd om mee te rijden als je dat leuk vindRijd ik ook weer eens wat anders dan woon-werk
We zullen zien of dat een goed idee isquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als het niet regent dan heel graag. "follow the leader" of zo hahaha
echt wel!quote:
Waar ben je bang voor?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:10 schreef Mickeys het volgende:
Daarmee kan je bochten wel helemaal vergetenquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:47 schreef Salatrel het volgende:
anders kun je altijd nog een driewieler nemen
Vallen en zo en dat de motor uitbreekt en dat ik dan geen controle meer hebquote:
Suzuki TS50X!quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
niceeee
Ik wil stiekem ook wel zo iets.. ik kan mij hier uren mee vermaken![]()
van vanmiddag
[ afbeelding ]
Anne heeft dat ook een klein beetje, volgens mij ook onzekerheid, maar dat gaat al steeds beter, vooral rotondes zijn goede oefeningen, mooie lijnen rijden, dan wordt het vanzelf steeds makkelijkerquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vallen en zo en dat de motor uitbreekt en dat ik dan geen controle meer heb
Tnx, Vandaag met Roderick stukje rijden en heb onder voorbehoud voor dinsdag ook een rijafspraak met iemand anders staan. Hij heeft circuits/wedstrijden gereden en hij wil achter mij aan rijden om te kijken wat mijn houding is in bochten en bij rotondes. Daarna zal ik nog een paar keer rijden voor de rit op de 16e. Als dat niet gaat lukken dan, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 2 september 2012 04:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anne heeft dat ook een klein beetje, volgens mij ook onzekerheid, maar dat gaat al steeds beter, vooral rotondes zijn goede oefeningen, mooie lijnen rijden, dan wordt het vanzelf steeds makkelijker
Gewoon lekker rijden, niks doen wat je niet durft of wilt, ervaring en vertrouwen in je machine opbouwen dan komt het vanzelf
Dat gebeurt heus niet zomaar.. Ik denk dat het voor een groot deel tussen de oren zit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vallen en zo en dat de motor uitbreekt en dat ik dan geen controle meer heb
En daar heb je me. Ik is gewoon een controlfreakje hahaha....quote:Op zondag 2 september 2012 08:10 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Dat gebeurt heus niet zomaar.. Ik denk dat het voor een groot deel tussen de oren zit.
Ik heb het vermoeden dat je je er veel te druk om maakt en er teveel mee bezig bent.
Daardoor zit je waarschijnlijk redelijk krampachtig op de motor, waardoor de bochten niet gaan.
Een motor valt heus niet zomaar wanneer je een bocht om gaat..
Van het rijden?quote:Op zondag 2 september 2012 08:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En daar heb je me. Ik is gewoon een controlfreakje hahaha....
En ik heb weer spierpijn
Onder andere en ik ben nog ietsje verkouden. Gaat wel over johquote:
Misschien is het inderdaad wel door die (voor mij dan) kleine valpartijen gekomen waarbij ik bont en blauw ben geworden. Dat van jou was toch wel veel heftiger dus dat kan ik beter begrijpen.quote:Op zondag 2 september 2012 08:42 schreef peterzx9r het volgende:
morge
ik ben nu ook wat voorzichteger in de bochten maar dat kom ook wel weer goed
Ehm, mijn donker getinte viziertje werkt perfectquote:
spambericht voor zonnebrillenquote:
mijne ookquote:Op zondag 2 september 2012 09:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm, mijn donker getinte viziertje werkt perfect
Als een paar blauwe plekken het ergste is wat je kan overkomen, is het dan zo'n ramp?quote:Op zondag 2 september 2012 08:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Misschien is het inderdaad wel door die (voor mij dan) kleine valpartijen gekomen waarbij ik bont en blauw ben geworden. Dat van jou was toch wel veel heftiger dus dat kan ik beter begrijpen.
Neee...nouja, misschien ook wel!quote:
Ah, dat zei je er niet bij!quote:Op zondag 2 september 2012 10:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Neee...nouja, misschien ook wel!
Maar ik sta op de homepage met m'n pak en motorke!
Ehm.... ware het niet dat het bij mij soms wel een maand duurt voordat de blauwe plekken weg zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 10:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Als een paar blauwe plekken het ergste is wat je kan overkomen, is het dan zo'n ramp?
Maar ik begrijp het wel hoorHogere snelheid bochten heb ik ook nog wat moeite mee
Dat is dan wel wat minder jaquote:Op zondag 2 september 2012 10:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm.... ware het niet dat het bij mij soms wel een maand duurt voordat de blauwe plekken weg zijn.
hahaha, zeker weten. Net gedoucht, motorpak hangt klaar en kan ik zo aanschieten. Zal zo ook de motor onder het zeil vandaan halen. En warempel komt de zon hier doorbreken.quote:Op zondag 2 september 2012 10:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat is dan wel wat minder jaAg, we hebben zo te zien goed weer, dus we gaan straks gewoon lekker een stukje rijden [ afbeelding ]
Langs de kant van de weg gestaan?quote:Op zondag 2 september 2012 10:49 schreef Salatrel het volgende:
zeaux toch nog plezier gehad van mijn 5 jaar anwb lidmaatschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.0 bar voor het lezen van mijn post:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit alles met de auto overigens![]()
![]()
Ik dacht al, op de brommer is het wel aardig gewoon dat je geen reserve bij je hebt
Ik kan vrijdag trouwens wel meekachelen om je nieuwe vlam op te halen![]()
![]()
ik ga direct vanuit mijn werkmaar je bent welkom hoor
ik vertrek vanaf de achterzijde Rotterdam CS zo rond 13:45
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 10:57 schreef Salatrel het volgende:
spijker in mijn achterbandnu tank ik altijd een dorp verderop want onbemande pomp met extra korting in het weekend dus ff wat lucht eruit en ANWB gebeld want ik was buiten eigen woonplaats
komt die vent: ja ik begreep dat je geen reserveband hebt?
"jawel maar de ANWB schiet er gratis een prop in en bij de garage moet ik betalen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.0 bar voor het lezen van mijn post:Ik heb de anwb niet lang geleden nog een band van m'n auto laten vervangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit alles met de auto overigenstoen ik erachter kwam dat ik geen sleutel in de auto had liggen om de wielbouten los te draaien
Met de motor hebben ze er ook al een keer voor gezorgd dat ik thuiskwam![]()
![]()
ik heb van die meid bij het tankstation waar ik stond (zon 300m verderop van waar ik daarvoor getankt hadzelfs nog een gratis kopje koffie gekregen
ze had niet echt dromen trouwens.... er hing een poster dat iemand daar een miljoen had gewonnen in de staatsloterij en als zij die zou winnen zou ze direct stoppen met school maar wel bij tankstation blijven werken....
ik zou toch eerst eens even lekker wat van de wereld gaan zien denk ik...![]()
richting veenendaal zeker?quote:Op zondag 2 september 2012 11:16 schreef weerstandje het volgende:
Lekker weer
heb mn zool weer met kit aan mn laars geplakt dus ga zo ook maar een rondje doen![]()
![]()
o kunnen we een kwartiertje later afspreken morgen? dan heb ik wat meer tijd om uit dienst te melden, om te kleden en die boots uit de locker te halenmoet ook nog eens van spoor 1 naar 14
anders heb ik maar 10 minuten voor dat alles
![]()
![]()
Ja hoor geen probleem, ga 'smorgens al naar utrechtquote:Op zondag 2 september 2012 11:25 schreef Salatrel het volgende:
o kunnen we een kwartiertje later afspreken morgen? dan heb ik wat meer tijd om uit dienst te melden, om te kleden en die boots uit de locker te halenmoet ook nog eens van spoor 1 naar 14
anders heb ik maar 10 minuten voor dat alles
Ik maak er een dagje uit van met me oue moedertje![]()
![]()
Haha ja, alleen moet ik ze nu wel zelf betalenquote:Op zondag 2 september 2012 11:29 schreef Salatrel het volgende:
schoenen kopen met mams dus![]()
net als vroeger
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 10:57 schreef Salatrel het volgende:
spijker in mijn achterbandnu tank ik altijd een dorp verderop want onbemande pomp met extra korting in het weekend dus ff wat lucht eruit en ANWB gebeld want ik was buiten eigen woonplaats
komt die vent: ja ik begreep dat je geen reserveband hebt?
"jawel maar de ANWB schiet er gratis een prop in en bij de garage moet ik betalen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.0 bar voor het lezen van mijn post:jammer dat ze zulke kleine tetten heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit alles met de auto overigens![]()
![]()
is ook maar 1.0 bar hequote:Op zondag 2 september 2012 11:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
jammer dat ze zulke kleine tetten heeftkun je nog oppompen
![]()
Dat zou wel tof zijn, dat je gewoon lekker kan afwisselen en dat je vriendin precies de tieten heeft die je op dat moment wilquote:Op zondag 2 september 2012 11:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is ook maar 1.0 bar hekun je nog oppompen
![]()
![]()
het nippeltje voor de compressor zit er alquote:Op zondag 2 september 2012 11:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn, dat je gewoon lekker kan afwisselen en dat je vriendin precies de tieten heeft die je op dat moment wil![]()
![]()
Wie het kleine niet eert...quote:Op zondag 2 september 2012 11:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
jammer dat ze zulke kleine tetten heeft
Net was er nog zon, maar volgens buienradar ziet het er niet naar uit dat het gaat regenenThe reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Kleine zijn schattig..quote:Op zondag 2 september 2012 11:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
jammer dat ze zulke kleine tetten heeft![]()
![]()
Ik was er pas om half 2quote:Op zondag 2 september 2012 12:25 schreef WhiteJoker het volgende:
Vinniiee! Ben jij nou op de mfmm? Heb je nog niet gespot.Toen waren er allen nog een stel negers.
![]()
die inname is dus voor de wheelie en niet omdat hij daarbij 1km te hard reedquote:Op zondag 2 september 2012 15:00 schreef JK het volgende:
http://twitter.com/Robert(...)820661481473/photo/1
rbw inname bij 1km te hard rijden.bovendien ben je dan gewoon een enorme oetlul als je bij de MM een wheelie gaat doen omdat je gewoon weet dat er politie aanwezig is...
![]()
en als het een briefje van de organisatie is kunnen ze je rijbewijs toch niet innemen daar hebben ze de bevoegdheid niet voorzelfs niet als je daarvoor tekent
![]()
Was er ook nogquote:Op zondag 2 september 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was er pas om half 2Toen waren er allen nog een stel negers.
Zat met wat maten in de MC
Nee, ook voor de snelheid. Per km te hard = 8 euro + inname RBW staat er.quote:Op zondag 2 september 2012 15:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die inname is dus voor de wheelie en niet omdat hij daarbij 1km te hard reedbovendien ben je dan gewoon een enorme oetlul als je bij de MM een wheelie gaat doen omdat je gewoon weet dat er politie aanwezig is...
Briefje van de controlerende politieagentenquote:Op zondag 2 september 2012 15:05 schreef Salatrel het volgende:
en als het een briefje van de organisatie is kunnen ze je rijbewijs toch niet innemen daar hebben ze de bevoegdheid niet voorzelfs niet als je daarvoor tekent
Zag je volgens mij net wegrijden toen ik het berichtje las. Jammerquote:Op zondag 2 september 2012 12:36 schreef Mirgeam het volgende:
Ik sta bij m'n rode VFR vlakbij de optitune bus :F![]()
![]()
Goed lezen: Snelheid per km te hard 8 euro + inbeslagname rijbewijs.quote:Op zondag 2 september 2012 15:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die inname is dus voor de wheelie en niet omdat hij daarbij 1km te hard reedbovendien ben je dan gewoon een enorme oetlul als je bij de MM een wheelie gaat doen omdat je gewoon weet dat er politie aanwezig is...
Staat los van wheelies en burnouts. Niet iedereen kan een wheelie of burnout maken, maar wel het rijbewijs kwijtraken.
Organisatie? MFMM heeft geen organisatie. En de politie zet dit bord bij de Mac neer. Kom jij dus langsrijden en je hebt het bord niet gezien weet je van niets, dus dat kan een beetje lastig lijkt me. En automobilisten die te hard rijden mogen dan zeker ook het rijbewijs innemen. Dit is gewoon bangmakerij, behalve dan dat je met een wheelie wel je rijbewijs kwijt raakt dmv art 5.![]()
Met 3 Marokkanen op een scooter kan je idd makkelijk een wheelie maken.quote:
Wheelies zijn best geinig om te doen (vooral de onbedoelde met even snel inhalen), en behoren echt niet toe tot de pleepotten... al zie je het ze wel vaker doen..![]()
![]()
voor alleen te hard rijden kunnen / mogen ze niet rijbewijs innemen tenzij je na correctie meer dan 50 te hard of dubbel de toegestane snelheid hebt gereden.quote:Op zondag 2 september 2012 15:07 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Nee, ook voor de snelheid. Per km te hard = 8 euro + inname RBW staat er.
kun je dus mooi een klacht bij justitie en bij de politie zelf neerleggen.![]()
elke rechter maakt gehakt van inbeslagname rijbewijs voor een overtreding waar gewoon een sanctiebedrag op basis van wet mulder staat.![]()
LOL, ik ben nog naar binnen geweest om te pissenquote:Op zondag 2 september 2012 15:07 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Was er ook nogZat met wat maten in de MC
![]()
![]()
Ik vind het meer iets qua weggedrag. Doe dat soort zooi op een gesloten weg ofwat als je met de motor bent, maar niet op de openbare weg...quote:Op zondag 2 september 2012 15:09 schreef JK het volgende:
[..]
Met 3 Marokkanen op een scooter kan je idd makkelijk een wheelie maken.
Wheelies zijn best geinig om te doen (vooral de onbedoelde met even snel inhalen), en behoren echt niet toe tot de pleepotten... al zie je het ze wel vaker doen..![]()
was het Charley?quote:Op zondag 2 september 2012 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
Was een dude op de MFMM in Veenendaal die wheelies ging boeken met zijn 1200GS![]()
![]()
Daarom moeten ze bij zo'n MFMM ook gewoon een stuk afsluiten etc. etc, maar dan heb je weer organisatie nodig, verantwoordelijkheid enz. ik heb al eens vaker gezegd om gewoon een ouwe airstrip oid daar voor in te richten, klein beetje geld vragen.. en verder muziek, eten, wat bedrijfjes die hun waar kunnen slijten (en ook meebetalen dus aan het opzetten van het event), wat dixies.. ik kom dus al niet meer bij de MFMM vanwege de politie die teveel aanwezig is (en het eigenlijk al jaaaaaren hetzelfde is). Ik ben een van de eerste MF-bezoekers dus heb al genoeg meegemaakt.quote:Op zondag 2 september 2012 15:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets qua weggedrag. Doe dat soort zooi op een gesloten weg ofwat als je met de motor bent, maar niet op de openbare weg...![]()
![]()
Het terrein in Weeze zou wel tof zijn, maar da's zeker weer niet centraal genoegquote:Op zondag 2 september 2012 15:22 schreef JK het volgende:
[..]
Daarom moeten ze bij zo'n MFMM ook gewoon een stuk afsluiten etc. etc, maar dan heb je weer organisatie nodig, verantwoordelijkheid enz. ik heb al eens vaker gezegd om gewoon een ouwe airstrip oid daar voor in te richten, klein beetje geld vragen.. en verder muziek, eten, wat bedrijfjes die hun waar kunnen slijten (en ook meebetalen dus aan het opzetten van het event), wat dixies.. ik kom dus al niet meer bij de MFMM vanwege de politie die teveel aanwezig is (en het eigenlijk al jaaaaaren hetzelfde is). Ik ben een van de eerste MF-bezoekers dus heb al genoeg meegemaakt..
![]()
Dan heette hij vast Mikey.quote:Op zondag 2 september 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij heet, t was een negert.![]()
Toevallig kwam er net een neger met een busa met verlengde achterbrug aanrijden toen ik weg gingquote:![]()
![]()
Duitsland? Iets specifieker? Want dat vliegveld 'doet' het nog.quote:Op zondag 2 september 2012 15:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Het terrein in Weeze zou wel tof zijn, maar da's zeker weer niet centraal genoeg.
![]()
En ach, wat is centraal... altijd wel klagers.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: