Ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef peterzx9r het volgende:
voor iphone en android
http://www.pirelli.com/ty(...)ailable-for-android/
Volgens mij is dat vanwege het feit dat ze met ijzel daar als een van de laatste strooien. Door het grit heb je dan nl wat meer grip. (Heb ik mij laten vertellen dan hoor)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:54 schreef Tankiej het volgende:
Danku Vinniiee en Mickeys
Vanmiddag nog even lekker stukje gereden, was geweldig weer hier!
Wel kut dat ze één van de leukste weggetjes hier in de buurt net opnieuw geasfalteerd hebben en er grind op gestrooid hebben, dat nog ingereden moet worden![]()
Snap eigenlijk ook niet waarom ze dat nog doen, leg er gewoon goed strak asfalt neer..
Zag bij deze app dat je je ook ergens bij kan aanmelden. Moet eens uitzoeken hoe en wat nogquote:[..]
Ziet er wel leuk uit
Ik heb de My Tracks app voor Android wel eens gebruikt, kan je de gereden route ook exporteren naar Google Maps om te delen met anderen
Ja duh... resultaat zoek peter: heel veelquote:
Hm oke, dat zou nog kunnen ja.. Maar dan vind ik dat ze daar iets anders voor moeten ontwikkelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vanwege het feit dat ze met ijzel daar als een van de laatste strooien. Door het grit heb je dan nl wat meer grip. (Heb ik mij laten vertellen dan hoor)
[..]
Zag bij deze app dat je je ook ergens bij kan aanmelden. Moet eens uitzoeken hoe en wat nog
Hehehequote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ging recht door die rooie blitzkrieg heen
Hier ook, en resultaat:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:12 schreef Mickeys het volgende:
"Diablo super biker is op uw telefoon geinstalleerd"
Zo, stap 1 is gedaan
Ha, en het einde van het ritje was bij mijn laatste werkgever voor de deur.. hehehehe... FF Apeldoorn bellenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe
[..]
Hier ook, en resultaat:
[ afbeelding ]
StadsverkeerHmm die piek links net nadat ik weg trok was hier: http://goo.gl/maps/C0qw0 Wel grappig
Zal 'm morgen eens aanzetten als ik over dijkweggetje rij
http://www.iphoneclub.nl/(...)-maken-op-de-iphone/quote:
Dit dusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:19 schreef WhiteJoker het volgende:
Dat kan je ookHome knop, en die knop bovenaan indrukken
Filmpje is aan het uploaden btw!
Oja, vin! Ik zag je motor staan, en jou in de verte, maar m'n pa was mee, dus gelijk de motor maar opgehaald
Heb je bij Achmea gewerkt?? Nee, ben ik niet langsgekomen, maar normaal als ik naar mijn werk rijd welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ha, en het einde van het ritje was bij mijn laatste werkgever voor de deur.. hehehehe... FF Apeldoorn bellen
Maar ziet er gelikt uit zeg
Ja bij Achmea gewerkt. Je reed er aan de achterkant langs en aan die achterkant heb ik gewerktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je bij Achmea gewerkt?? Nee, ben ik niet langsgekomen, maar normaal als ik naar mijn werk rijd wel
Oh daar! Haha toevalligquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja bij Achmea gewerkt. Je reed er aan de achterkant langs en aan die achterkant heb ik gewerkt
Oeh. irritant van die .gif plaatjesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
Nieuwe broek en handschoenen gekocht:
[ afbeelding ]
Met losse winter en regenvoering en doorwaairitsen
En nieuwe goretex handschoentjes van Held.
Weet ik, kon zo snel niks anders vindenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oeh. irritant van die .gif plaatjes
Maar wel gave broek lijkt me
Hoe bedoel je rits aan de voorkant? Zit er een extra rits dan die op normale motorbroeken zit?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik, kon zo snel niks anders vinden
JawelRits aan de voorkant, ik dacht eerst wtf, maar is wel makkelijk
Ik bedoel de rits van de broekspijpen, normaal zit die aan de zijkanten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:38 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Hoe bedoel je rits aan de voorkant? Zit er een extra rits dan die op normale motorbroeken zit?
Aaah, die!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel de rits van de broekspijpen, normaal zit die aan de zijkanten.
Jupquote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:45 schreef WhiteJoker het volgende:
Filmpje is nog even aan het rendereniMovie zegt nog 27 minuten. Daarna uploaden
Prima te zien (wou je er nog 1 bestellen?)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik weet niet of je dit kan zien? http://imgur.com/a/z18zo De foto's zijn zojuist (in een vrij donkere ruimte) genomen. Resolutie is 2560x1920px
Kan ik wel zienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik weet niet of je dit kan zien? http://imgur.com/a/z18zo De foto's zijn zojuist (in een vrij donkere ruimte) genomen. Resolutie is 2560x1920px
Ik wil er misschien 1 bestellen, afhankelijk van de fotokwaliteit buitenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Prima te zien (wou je er nog 1 bestellen?)
Haha ik dacht misschien kan je dan wat zienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik wel zienmaar wat heb ik aan foto's van binnenshuis als ik hem op de motor wil gebruiken
[..]
Ik wil er misschien 1 bestellen, afhankelijk van de fotokwaliteit buiten
Geen ideequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:02 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Haha ik dacht misschien kan je dan wat zienWaar wil je hem bestellen dan? CoolBlue is namelijk uitverkocht
Waar doe je het allemaal van? Als je centjes over hebt... ik wil je mijn rekening nummer wel geven hoor. Ik wil ook zo'n camera, en ik wil een motor navigatie en ik wil ook een afneembare kofferset erop hehehequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen ideeWel balen
Misschien eerst maar ff wachten, boete van 240 euro, kleding van 330 euro ofzo, en verwacht nog een boete van 240 euro
Boete was niet geplandquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waar doe je het allemaal van? Als je centjes over hebt... ik wil je mijn rekening nummer wel geven hoor. Ik wil ook zo'n camera, en ik wil een motor navigatie en ik wil ook een afneembare kofferset erop hehehe
motornavi je heb android werk perfectquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waar doe je het allemaal van? Als je centjes over hebt... ik wil je mijn rekening nummer wel geven hoor. Ik wil ook zo'n camera, en ik wil een motor navigatie en ik wil ook een afneembare kofferset erop hehehe
Ow en mijn schuur als een soort garage ombouwen zodat ik mijn motor veilig en droog onder dak kan zetten
wacht een maandje tot ios 6 daar zit een supernavi bijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef WhiteJoker het volgende:
Hey Peter!![]()
Werkt dat ook op de iPhone, of heb je daar een alternatief voor? Wel het liefst met gesproken aanwijzingen zodat ik hem in m'n zak kan doen. Vind die steunen op m'n stuur maar niks, met m'n geliefde iPhone....
Dan moet je je inderdaad wel schamenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha leuk knip en plakwerk. Was idd die update voor iOS6 vergeten. Shame on me. Ik werk als app developer
September is meestal de tijd voor de nieuwe iOS... en net natuurlijk de jaarlijkse update voor mijn bookje gehad. Die 2 lagen altijd dicht bij elkaar. Maar ik vind voor navigatie het scherm te klein om dat vanaf een telefoon te doen. Vandaar dat ik een beetje sneaky naar de tomtom urban zat te kijken als die dezelfde stroomaansluiting heeft als de tomtom one. Want dan kan die ook in mijn auto. Heb inbouw in auto voor een tomtom one zittenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef WhiteJoker het volgende:
Hoeft niet tegelijkertijd te zijn. Hoewel het wel weer "die tijd van het jaar" is.
Kan ik mooi mijn nieuwe motorbroek en handschoenen testenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef WhiteJoker het volgende:
Hoe wordt het weer morgen eigenlijk? Wil morgen wel even op de motor (met cam) naar m'n werk gaan.
Edit: Weeronline zegt het volgende "Geheel bewolkt en er valt regen" en "Bewolkt met lichte regen of motregen"
Damn! Dat is wel zuur.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:57 schreef BlackLining het volgende:
Goddomme![]()
Net kleppen gesteld (was nodig ook, 14 van de 16 stonden er ruim (> 0.07) naast) wil ik mijn kleppendesksel terug zetten, bouten erin, aandraaien, knakBanjobout door midden gebroken
![]()
Wat de fuck moet ik daar nou mee.
[ afbeelding ]
Overigens heb ik nooit gebrepen waarom daar uberhaupt van die banjobouten moeten zitten, maar dit lijkt me ook neit de bedoeling
Uitboren en nieuwe erin, maar aangezien je er niet zomaar bij kunt zal het blok eruit moeten, en uitboren durf ik zelf niet aan, dus dat gaat duur wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn! Dat is wel zuur.
Zijn volgens mij gewoon bouten met een koperen ringetje om ervoor te zorgen dat er geen olie tussendoor kan sijpelen. Zelfde als je carterplug dus eigenlijk. Banjo-bouten zijn bouten voor je remleiding.
Anyway, dit gaat kut worden, zou niet eens weten hoe je dit op kunt lossen.
Dat is denk ik de enige optie ja. Blok hoeft er misschien niet uit, tank eraf misschien voldoende. Blijft niet leuk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Uitboren en nieuwe erin, maar aangezien je er niet zomaar bij kunt zal het blok eruit moeten, en uitboren durf ik zelf niet aan, dus dat gaat duur worden
Met een ratel van 5,95 die bij het minste of geringste doorslaatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is denk ik de enige optie ja. Blok hoeft er misschien niet uit, tank eraf misschien voldoende. Blijft niet leuk.
Snap trouwens niet hoe je het voor elkaar krijgt om die bout af te breken, er zit notabene een koperen ringetje onder.
Bweh mietjuhquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Salatrel het volgende:
Deka als je dit leest: als het kutweer is kom ik niet langs hoordan blijf ik lekker thuis in mijn bed stinken aangezien ik vannacht tot 1:30 werk
Nicequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:13 schreef BlackLining het volgende:
Die banjobout valt _godzijdank_ mee
Zit zo'n ringetje in (weet nog steeds niet waarom, maar oke) en daarop was ie dus gebroken. Schroevendraaierbitje gepakt waarvan de schroefkop (flatbed) smaller was dan het bitje om zo de handel neit te beschadigen. Dat erin geduwt, tussen de opstaande randjes van het gaatje in de bout, dopsleutel 5 erop en draaien maar. Kwam er nog uit ook
Dit is dus de little fucker die mij een hartaanval bezorgde:
[ afbeelding ]
Hopen dat ik zo'n kut ding nog ergens kan vinden dus, morgen even rondzoeken. En nieuwe olie erin dusZat er net 3000 km in, ligt nu overal
Heeft iemand enig idee waarom dit een banjobout is trouwens? Zit gewoon in de kleppendeksel, loopt wel een olieleiding langs, doorheen of weet ik veel wat, maar ik wie werkelijk niet in waarom hier een banjobout gebruikt is. Je zekert er niks mee ofzo.. Anders is een vervanger allicht makkelijker te vinden.
Dit dus, alleen zonder de camerataferelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:30 schreef WhiteJoker het volgende:
Geen regen gehad, was wel frips op de motorradEn nogal grauw weer. Zat wel steeds te hopen dat die camera er niet zou afdonderen met de windstoten.
En "maar" 35,6 graden geheld hehehehequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus, alleen zonder de camerataferelen
Nieuwe goretex handschoentjes waren toch best fris, hoop dat ik ze in kan ruilen voor een iets dikker exemplaar.
Oh en:
[ afbeelding ]
Incl. supermarkt & tank stop
En ik kan me niet herinneren wanneer ik 152 heb gereden
Hehe, dit is grappig. 38km gereden en ik krijg km-vergoeding voor 45km XD
Klopt geen zak van want de graden die hij meet is van het aantal graden van je lichaam, de motor gooi ik meestal supermoto-stijl de bocht doorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En "maar" 35,6 graden geheld hehehehe
Ik heb telefoon ook nooit in mijn jaszak maar in mijn tanktas. Moet je de telefoon perse rechtop houden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt geen zak van want de graden die hij meet is van het aantal graden van je lichaam, de motor gooi ik meestal supermoto-stijl de bocht door
Volgens mij werkt het in iedere stand, hij neemt gewoon een 'nul' waarde aan denk ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb telefoon ook nooit in mijn jaszak maar in mijn tanktas. Moet je de telefoon perse rechtop houden?
te zijner tijd maar eens testen danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het in iedere stand, hij neemt gewoon een 'nul' waarde aan denk ik
Hij moet alleen niet alle kanten po kunnen schuivenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
te zijner tijd maar eens testen dan
Ah oké maakt niet uit hij was toch uitverkochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:37 schreef lipjes het volgende:
Nee is hem gisteren niet meer geworden
Heb onderweg naar huis nog staan schuilen voor de regen, was wel heel erg
En vanavond moet ik ook weer snel door dus zal hem niet worden aangezien ik vandaag met de auto ben
Nice! Nog relatief eenvoudig ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:58 schreef BlackLining het volgende:
Mooi, heb een hele boutenset voor het kleppendeksel kunnen bestellen bij de Suzuki dealert in RijenMorgen ophalen, meteen al die dingen maar vervangen, want ik geloof niet dat dit de enige is die rot was..
En dan vandaag maar gewoon in blik
Naja, voor mij was het schuilen niet zo een slecht idee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oké maakt niet uit hij was toch uitverkocht.
Lol, afgelopen zaterdag zag ik ook een motorrijder schuilen. Watjes![]()
Dat laatste was heel herkenbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Naja, voor mij was het schuilen niet zo een slecht idee.
Reed ongeveer 1km bij mijn schuilplek vandaan en het begon te druppelen, denk zal wel.
Nam de 1e bocht, en ineens stak de wind enorm op en begon het te gieten.
Dus daarom, ff schuilen
Vooral ook omdat ik niet een goed regenpak heb
Het waait alleen hard heurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
anders krijgt ie vlekken en moet ik nog een keer powtsen voor de in ruil
'Buienradar ziet er goed uit'...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben net wakkerbuienradar ziet er goed uit dus ik boek zo wel ff richting hellfoot
Word eens tijd dat het hier mooi is en daar alles onder regentquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:53 schreef Tankiej het volgende:
[..]
'Buienradar ziet er goed uit'...
Hier is het al de hele ochtend noodweer, zit nu op 20mm regen sinds 7 uur ofzo
Meestal is het andersom, rest van het land noodweer en hier prachtig
Zelf afbreken, voorkomt een hoop rotzooi (denk ik).quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Mickeys het volgende:
Mijn tuinpaviljoentje staat godzijdank nog overeind. Ben wel blij dat ik mijn motor daar in ieder geval 4 weken geleden onder vandaan heb gehaald. Ding lijkt het instorten nabij en dat mag natuurlijk niet mijn motor beschadigen
Glijd je wiel alle kanten op door de oliequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:11 schreef BlackLining het volgende:
Ik had wel eens willen weten wat mijn Bridgestone BT023 doet op nat wegdek. Maar met de olie die nu werkelijk uit mijn blok spuit zal het wel niet veel zijnMorgen maar weer.
Was het zo erg? Is met niet eens opgevallen laatst..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Mickeys het volgende:
Mijn tuinpaviljoentje staat godzijdank nog overeind. Ben wel blij dat ik mijn motor daar in ieder geval 4 weken geleden onder vandaan heb gehaald. Ding lijkt het instorten nabij en dat mag natuurlijk niet mijn motor beschadigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |