En als we 4e worden, fuck it. Dan maar weer een geweldige reeks neerzetten met ongeslagen zijn kampioen worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
Gelukkig hebben we de Eredivisie nog, gewoon lekker daar op richten.
Is er ook een schoonmaakmiddel dat Ajax heet? Echtquote:
Ik denk Dijksquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Rhijn - Alderweireld - Moisander - Dijks/Blind
is de verdediging zondag
Daarom, laten we er eerst weer voor zorgen dat we in Nederland alleenheerser zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als we 4e worden, fuck it. Dan maar weer een geweldige reeks neerzetten met ongeslagen zijn kampioen worden.
Ja, jammer dat de ploeg ( en zo hoort het ook hoor) er die 6 potten wel vol voor gaat, met alle gevolgen qua blessures en vermoeidheid van dien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als we 4e worden, fuck it. Dan maar weer een geweldige reeks neerzetten met ongeslagen zijn kampioen worden.
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom, laten we er eerst weer voor zorgen dat we in Nederland alleenheerser zijn.
Tsja...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, jammer dat de ploeg ( en zo hoort het ook hoor) er die 6 potten wel vol voor gaat, met alle gevolgen qua blessures en vermoeidheid van dien.
Dat gaat dus punten kosten en ook nog eens voor 0 resultaat. Nee dit is echt niet lekker.
Sorry dat ik je jeugdige enthousiame niet deelquote:
Ik begrijp je ook wel. Voor mij is het een tweestrijd van: Klote zo'n zware poule, maar in de competitie kunnen we weer verder gaan met een heel goede reeks.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry dat ik je jeugdige enthousiame niet deel. Ik vind het gewoon echt jammer dat niet een klein beetje gunstiger kon.
Winnen zal je hem idd nooit, maar een keer overwinteren zou wel weer eens leuk zijn.
Wat een onzin, Ajax kan makkelijk nog een keer de Champions League winnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry dat ik je jeugdige enthousiame niet deel. Ik vind het gewoon echt jammer dat niet een klein beetje gunstiger kon.
Winnen zal je hem idd nooit, maar een keer overwinteren zou wel weer eens leuk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook geen leuke clubs, liever barca dan madrid en liever United dan city.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begrijp je ook wel. Voor mij is het een tweestrijd van: Klote zo'n zware poule, maar in de competitie kunnen we weer verder gaan met een heel goede reeks.
Hier wil ik ook graag antwoord opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:12 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Schalke zat toch ook al in A tot en met D, dus dan had het toch niet meer uitgemaakt in welk deel Dortmund zou komen?
Heat, jij als deskundige, zag jij aan komen dat wij bij Real kwamen? Ik stiekem wel. Net als dat ik zag aankomen dat Nederland Duitsland lootte op het EKquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen leuke clubs, liever barca dan madrid en liever United dan city..
Mwah, dat sterrenteam van City is wel leuk om te zien hoor. Al die beren, is al een attractie opzicht. Real stinkt inderdaad, en ook Dortmund is gewoon een prachtige club.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen leuke clubs, liever barca dan madrid en liever United dan city..
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heat, jij als deskundige, zag jij aan komen dat wij bij Real kwamen? Ik stiekem wel. Net als dat ik zag aankomen dat Nederland Duitsland lootte op het EK
City is gewoon zo'n echte zielloze kutclub sinds die sjeiks, 0 sympathie voor dat soort clubs.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mwah, dat sterrenteam van City is wel leuk om te zien hoor. Al die beren, is al een attractie opzicht. Real stinkt inderdaad, en ook Dortmund is gewoon een prachtige club.
Dat boeit toch niet? Zijn toch prachtige spelers om tegen te voetballen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
City is gewoon zo'n echte zielloze kutclub sinds die sjeiks, 0 sympathie voor dat soort clubs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |