SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Southaton is wel even een stukje beter dan Ajax.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nee joh, City is wel te kloppen, zie ze thuis maar tegen Southampton. Janken.
Grapjas.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Southaton is wel even een stukje beter dan Ajax.
Ik moest aan vandermar denken bij dat shotquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef Fuszy het volgende:
mijn stream staat vast op dit shot [ afbeelding ]
Want? Winnen van NEC en NAC maakt je gelijk even goed als city in een thuiswedstrijd?quote:
De Boskamp lachquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef Fuszy het volgende:
mijn stream staat vast op dit shot [ afbeelding ]
Ajax heeft dit seizoen gewonnen van Southampton en thuis is Ajax moeilijk te kloppen, ook in Europees verband.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Want? Winnen van NEC en NAC maakt je gelijk even goed als city in een thuiswedstrijd?
Ja, heb het net aangezetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef Fuszy het volgende:
nordsjealland ofzo zit ook bij chelsea GJE
Alsof dit niet verneukt is voor het hele NL voetbalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:40 schreef vandermar het volgende:
Met 0 punten eindigen hahahahahahahahahaha
Zegt de Feyenoord supporter.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:40 schreef vandermar het volgende:
Met 0 punten eindigen hahahahahahahahahaha
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/1336720024
Heerlijk goaltje zo. Alleen op de laatste verdediger afgaan, even met LB stilleggen, dan direct een advanced rainbow en afmaken.Precies zoals ik 'm in gedachten had.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/133672002quote:
Rtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:40 schreef Fuszy het volgende:
Je krijgt wel waar voor je geld als je gaat kijken. Drie topploegen bekijken ipv geen
Shaktar en Juve niet onderschatten hoor! Al draait Chelsea tot nu toe wel lekker, maar vorig seizoen begonnen ze ook met veel goals!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chelsea heeft het makkelijk gelukkig
Want ik mag het niet zeggen?quote:
Lekkerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/133672002
Zo beter?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die kunnen zich niet eens staande houden in onze Mickey Mouse competitie!
Liever tegen zulke ploegen eraf dan tegen kneuzenteams als Kiev en Praag toch?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker
Hij hapt wel als een mongoloïde oester zeg
Jij was nog niet eens geboren toen het nog kippevel heette.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kippevel bij die strafschop van Drogba
Ik dacht dat je voor Twente was.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach bij alles wat je tegen hem zegt begint hij meteen over de club waar je voor bent
Same here ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef diedjuh het volgende:
Hoezo zijn jullie niet gewoon voor Ajax in de Champions League? Ik ben ook gewoon voor Feyenoord, PSV o.i.d. in de EL hoor?
Ik hoop wel dat Ajax doorgaat hoor!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef diedjuh het volgende:
Hoezo zijn jullie niet gewoon voor Ajax in de Champions League? Ik ben ook gewoon voor Feyenoord, PSV o.i.d. in de EL hoor?
Nee. Ik hoop altijd dat ze verliezen. Feyenoord telt, daarna de rest en Ajax telt helemaal niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef diedjuh het volgende:
Ik vind het prachtig als ajax op zijn smoel gaat, maar ik vind het wel klote voor het nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef diedjuh het volgende:
Al die generaties inteelt hebben echt zijn tol geëist zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop altijd dat ze verliezen. Feyenoord telt, daarna de rest en Ajax telt helemaal niet.
Omdat wij vinden dat iedereen voor Ajax moet zijn. Laat ze lekker voor Real zijn als Ajax tegen ze moet, don't carequote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef diedjuh het volgende:
Deze mag de OP in hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die generaties inteelt hebben echt zijn tol geëist zeg.
Blinde haat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop altijd dat ze verliezen. Feyenoord telt, daarna de rest en Ajax telt helemaal niet.
U mad sis?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gun het Feyenoord om door te gaan, maar ja, het kleine handje debielen gaan het weer voor ze verneuken en dat is jammer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
Zo hypocriet sommigen. Feyenoord uitlachen en doet iemand het bij Ajax dan is de wereld ineens te klein. Dat zijn de momenten waarvan ik kan genieten. Het gevoel is nog fijner dan een orgasme.
Eerder dat Zagreb is omgekocht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar even serieus, de kans dat Ajax 3 jaar achter elkaar tegen Real moet is 1/512. Is er niemand die denkt dat Real is omgekocht?
Alsof het voor Real leuk is om steeds zo makkelijk te winnen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar even serieus, de kans dat Ajax 3 jaar achter elkaar tegen Real moet is 1/512. Is er niemand die denkt dat Real is omgekocht?
Ik zie Ronaldo altijd lachen, dus ik denk het wel!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof het voor Real leuk is om steeds zo makkelijk te winnen!
Nee, want ik heb de poule van Ajax goed voorspeld en ik ben niet omgekocht. (Die kans is ook 1/512)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die denkt joepie, weer 2x tegen van der wielquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik zie Ronaldo altijd lachen, dus ik denk het wel!
Ik dacht dat jij voor Ajax was, Geluid.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:56 schreef HulkHeld het volgende:
Haha wat een discussie over de Loting, zit stiekem ook wel te genieten dat Ajax het zo moeilijk krijgt
Dan zit je er ook deze x weer naast dat ik diegene benquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor Ajax was, Geluid.
Berekening graag!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof het voor Real leuk is om steeds zo makkelijk te winnen!
De kans is trouwens groter dan 1 op 512 omdat niet alle combinaties mogelijk zijn!
Ben je toch Stoereboii? IK WIST HET!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dan zit je er ook deze x weer naast dat ik diegene ben
Ik vind jou anders wel behoorlijk stoerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben je toch Stoereboii? IK WIST HET!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die Ajax uitlachen.
Dat zijn dezelfde personen die niet snappen wat een coëfficientenlijst inhoudt.
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben voor Real en Dortmund in die groep, dat zijn gewoon clubs waar ik sympathie voor heb.
Dan mag Ajax derde worden en City keihard falen (maarja dat gaat niet gebeuren).
Sowieso is derde worden en twee/drie rondes verder komen in de Europa League i.v.m. de Europese punten gunstiger (meer kans om meer punten te halen, dat compenseert dat bonuspunt van een ronde verder komen in de CL wel).
Voor de kassa van Ajax is CL beter, dus laten we maar hopen op plek 1 of 2.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben voor Real en Dortmund in die groep, dat zijn gewoon clubs waar ik sympathie voor heb.
Dan mag Ajax derde worden en City keihard falen (maarja dat gaat niet gebeuren).
Sowieso is derde worden en twee/drie rondes verder komen in de Europa League i.v.m. de Europese punten gunstiger (meer kans om meer punten te halen, dat compenseert dat bonuspunt van een ronde verder komen in de CL wel).
Blijven jullie maar hopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor de kassa van Ajax is CL beter, dus laten we maar hopen op plek 1 of 2.
3e plek voor Ajax zou ik als Feyenoorder nog niet eens erg vinden, wanneer Ajax door zou gaan in de poule krijgen ze allemaal een grote mond en wanneer ze EL ingaan is het beter voor de Nederlandse coefficentquote:
EL is voor doetjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
3e plek voor Ajax zou ik als Feyenoorder nog niet eens erg vinden, wanneer Ajax door zou gaan in de poule krijgen ze allemaal een grote mond en wanneer ze EL ingaan is het beter voor de Nederlandse coefficent
Dit bedoel ik dus met grote monden, wees maar blij dat je er na 6 wedstrijden "eventueel" in komtquote:
Daarom. Ieder punt dat Ajax haalt voor de coëfficiënten is toch voor niets.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:11 schreef Vijf_voor het volgende:
De hele eredivisie faalt dit seizoen in Europa
Het is CL of niets. EL stelt gewoon niets voor. Als Ajax uit de CL ligt, gaan we gewoon weer voor de 32e landstitel, zodat we het volgend jaar weer opnieuw kunnen proberen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met grote monden, wees maar blij dat je er na 6 wedstrijden "eventueel" in komt
De wijze man heeft gesproken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan je wel leuk gaan doen maar Feyenoord krijgt het niet eens voor elkaar om in de CL te komen.
Verder is dit natuurlijk een prachtige poule, Ajax wordt kansloos geacht, dus kunnen ze alleen maar verrassen.
Laat maar komen!
Blijf maar lekker hopen:)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan je wel leuk gaan doen maar Feyenoord krijgt het niet eens voor elkaar om in de CL te komen.
Verder is dit natuurlijk een prachtige poule, Ajax wordt kansloos geacht, dus kunnen ze alleen maar verrassen.
Laat maar komen!
Dit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Laat maar komen!
Fout vd keeperquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Zanka gescoord![]()
had marcie toch gelijk.
xxxquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat Feyenoord zich zo niet belachelijk maakt.
TE LAATquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat Feyenoord zich zo niet belachelijk maakt.
Wat is eigenlijk het verschil tussen deze prijs en Ballon D'or ??quote:
Dat moet jij vooral hopen, maar ga niet-Ajacieden niet verwijten dat het "voor het Nederlands" voetbal beter is, want dat is niet zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor de kassa van Ajax is CL beter, dus laten we maar hopen op plek 1 of 2.
Is UP Buttner goud?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Geromel is een beest
UP Büttner
UP Dembele
Jordi Albaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:56 schreef Rijst het volgende:
Cissokho naar Valencia. Beste lb uit de La Liga nu
Hell noquote:
En vooral duur.quote:
UP Nsamé is er nog zo een, vind hem zelfs nog beter.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:59 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een Taiwotje
nog geen UP Buttner te vinden. Heb wel net Azpilicueta uit een pakje getrokkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag op de web app dat er nieuwe transfers waren, nu even naar de lijst kijken
Zou Moses de stats van zijn IF krijgen? Verder ben ik benieuwd naar UP El Kaddouri, UP Monzon (waarschijnlijk de stats van zijn IF) UP Akpala en UP Buttner. En Poulsen is ook getransferd
Sigthorsson kan ook niet een jaar zonder blessures.quote:De Boer: 'Zijn schouder raakte tijdens een partijtje stoeien uit de kom'
Het is denk ik geen slecht idee om gold packs te openen nuquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog geen UP Buttner te vinden. Heb wel net Azpilicueta uit een pakje getrokken
stuur Tim of Thorb een DM dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
Niemand die ook maar iets van coins wil verkopen ?
De tering stelletje haters.
O ja Tim, was hem vergetenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stuur Tim of Thorb een DM dan.
nou oke, maar laat het niet nogmaals gebeuren!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O ja Tim, was hem vergeten
Dom van me!
Excuus
85e minuut, Zeta uit Jovetic-land.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoeveelste minuut en tegen wie?
Wie veroorzaakte hem?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
1-0. Feyenoord gaat dit niet meer halen, jammer.
dat is juist leukquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou het niet zeggen dadelijk is VDM boos
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou het niet zeggen dadelijk is VDM boos
Drama inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef diedjuh het volgende:
Mochten Twente en AZ ook gaan verliezen, hebben we dit jaar maar 1 team in de EL. Dat is lang geleden, zeg.
Onnodig dit, hij post nooit tijdens Feyenoord. Ligt hij altijd op de bank zijn verdriet weg te eten!quote:
Jij bent er wel, beetje mijn DM negeren!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Onnodig dit, hij post nooit tijdens Feyenoord. Ligt hij altijd op de bank zijn verdriet weg te eten!
Had ik nog niet gezien!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent er wel, beetje mijn DM negeren!
Goed voor de coëfficiënten....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef diedjuh het volgende:
Mochten Twente en AZ ook gaan verliezen, hebben we dit jaar maar 1 team in de EL. Dat is lang geleden, zeg.
.... blij zijn met wat je hebt, niks mis mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met een plekje in de EL!
Altijd al een van de grote talenten geweest daar in Praag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef DutchSL het volgende:
Die Kadlec is pas 20 jaar, aardige spelerT.
Alle Feyenoorders komen toch daar vandaan..?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Clasie komt van hetzelfde woonwagenkamp als Immers af jezus wat een tokkie
v.Ooijen had een mooi doelpunt. Speelde goedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:10 schreef marcie216 het volgende:
Kom van de training af, psv dus 9-0
Mooie goals?
En nog iets gemist sinds gister?
Ja, let maar op Peter van Ooijen in de samenvattingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:10 schreef marcie216 het volgende:
Kom van de training af, psv dus 9-0
Mooie goals?
En nog iets gemist sinds gister?
Stijn staat elke week trouw op oost. Kan jij nog een voorbeeld aan nemen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:12 schreef marcie216 het volgende:
is Stijn naar die wedstrijd?
Stijn, welke tribune?
In dezelfde seconde gepostquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
v.Ooijen had een mooi doelpunt. Speelde goed(Jeugdspeler
)
Omdat Marcie er niet was!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:13 schreef Nickskuh het volgende:
't word 9-0 bij psv en nog is het saai in dat stadion
Nee die komen uit Frieslandquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Alle Feyenoorders komen toch daar vandaan..?
VDM poept ze uit alsof het niks is...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee die komen uit Friesland
God wat erg is dat zeg! Echt !!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef KrAlex het volgende:
Wat een faal bij Twenteik hoor gewoon Turkse gezang boven het Nederlandse uitkomen.
Ja want alleen bij PSV is het een saaie boelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:13 schreef Nickskuh het volgende:
't word 9-0 bij psv en nog is het saai in dat stadion
Trait: Like to komquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef DutchSL het volgende:
Waren Buttners stats al gepost?
85 pace
66 shooting
58 passing
72 dribbling
68 defending
69 heading
Best matig.
Zitten waarschijnlijk ook gewoon Nederlandse Turken in het thuisvak van Twente.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef KrAlex het volgende:
Wat een faal bij Twenteik hoor gewoon Turkse gezang boven het Nederlandse uitkomen.
Is toch opmerkelijk als je het uit-publiek duidelijker hoort als het thuis-publiek. Sowieso is het geen goede dag voor het Nederlands voetbal. Met Heerenveen en Feyenoord eruit. Twente en AZ hebben nog hele moeilijke 70 minuten te gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
God wat erg is dat zeg! Echt !!
HOE KAN HET ZOVER KOMEN MET HET NEDERLANDSE VOETBAL!
Die ken ik wel ja, alleen speelde hij nooit goed in de A, niet opvallend bedoel ik dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
v.Ooijen had een mooi doelpunt. Speelde goed(Jeugdspeler
)
Ik kijk morgen wel terug!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, let maar op Peter van Ooijen in de samenvatting
Ik sta net zo als Stijn ook gewoon elke thuiswedstrijd op Oost (XX).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stijn staat elke week trouw op oost. Kan jij nog een voorbeeld aan nemen!
PSV was ook van plan om hem van de hand te doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die ken ik wel ja, alleen speelde hij nooit goed in de A, niet opvallend bedoel ik dan.
waar was jij vandaag dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik sta net zo als Stijn ook gewoon elke thuiswedstrijd op Oost (XX).
Dus zeg maar niks
quote:
XX is geen oost jongen koekert.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik sta net zo als Stijn ook gewoon elke thuiswedstrijd op Oost (XX).
Dus zeg maar niks
Trainen, was Stijn naar RKC uit? Nee.quote:
Stiekem ziet hij gewoon op ZZquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
XX is geen oost jongen koekert.
Nepfan!
Ja ik qoutte, en toen kwam de volgende en had ik al op invoeren geklikt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tering Marcie, je kan je posts ook editten hé.
Stijn is echt zoo veel een betere fan dan jou he!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Trainen, was Stijn naar RKC uit? Nee.
Tering, jawel XX is oost.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
XX is geen oost jongen koekert.
Nepfan!
Dan nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Stiekem ziet hij gewoon op ZZ
Jij wel danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Trainen, was Stijn naar RKC uit? Nee.
okequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stijn is echt zoo veel een betere fan dan jou he!!
Ja?quote:
Oost = oost.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb het over de eerste ring waar de eckte harde kern bazen staan. Koekwaus.
Retorische vraag?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat moeten al die tyfus trolls hier.
I think we have a case of u mad..?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Klopt ja, vol uitvak, daar ligt het aan.quote:
Negeer al die kampers man, anders vinden ze het alleen maar leuk. Ik zit hier ook alleen maar te trollen en vind het zo mooi dat ze ook altijd happen. Te dom om te poepen zijn ze nogquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nee, ik durf mijn huis niet uit man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klopt ja, vol uitvak, daar ligt het aan.
Maarja GekkeZuiden en Kamikazie, zijn jullie wel eens in het stadion, of bij uitwedstrijden aanwezig?
Natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maarja GekkeZuiden en Kamikazie, zijn jullie wel eens in het stadion, of bij uitwedstrijden aanwezig?
Kamikazie chillt 'em in de skybox.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wanneer danquote:
Niet zeggen,straks wil hij nog een keer met me mee....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kamikazie chillt 'em in de skybox.
skyboxquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kamikazie chillt 'em in de skybox.
Gooi je frustatie eruit!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Negeer al die kampers man, anders vinden ze het alleen maar leuk. Ik zit hier ook alleen maar te trollen en vind het zo mooi dat ze ook altijd happen. Te dom om te poepen zijn ze nog
Nee, wil dit jaar naar Twente gaan. Nog nooit geweest.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wanneer dan? Uitwedstrijd gepland?
Ga mee naar PEC Zwolle uit?
Beetje golfen, beetje champagne en kaviaar naar binnen werken en hem daar chillen is zijn leventje...quote:
Alleen voor de rijke tatta's je weet toch. GJE zijn vader heeft er ook vast een paar door het land heen.quote:
En zo nu en dan wat FUT coins proberen te kopen, waar ik tot nu toe bikkelhard in aan het falen ben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje golfen, beetje champagne en kaviaar naar binnen werken en hem daar chillen is zijn leventje...
112meldingen.nl?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef DutchSL het volgende:
Weet iemand zo'n site of twitteraccount waar je alle politie meldingen van de laatste uren kan vinden?
Ok, gedaan en nu?quote:
Ben daar 2 jaar geleden geweest.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee, wil dit jaar naar Twente gaan. Nog nooit geweest.
Pauper, eet dan op zijn minst foie gras met een kobe beef.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ben daar 2 jaar geleden geweest.
Toen nog op de 1e ring, waar echt heerlijke broodjes beenham waren met cocktailsas!
Op 1e ring was het echt perfect zicht, maar nu zit je denk ik weggestopt
We zullen zien. Weet nog niet hoe en wat. Komt nog wel. Plan niet zover vooruitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ben daar 2 jaar geleden geweest.
Toen nog op de 1e ring, waar echt heerlijke broodjes beenham waren met cocktailsaus!
Op 1e ring was het echt perfect zicht, maar nu zit je denk ik weggestopt
Als je niet met Marcie mee wil moet je dat gewoon zeggen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
We zullen zien. Weet nog niet hoe en wat. Komt nog wel. Plan niet zover vooruit
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alleen voor de rijke tatta's je weet toch. GJE zijn vader heeft er ook vast een paar door het land heen.
PEC slacht iedereen af thuis! Tegen Vitesse was een foutje, kan gebeuren!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wanneer dan? Uitwedstrijd gepland?
Ga mee naar PEC Zwolle uit?
Busreis.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
We zullen zien. Weet nog niet hoe en wat. Komt nog wel. Plan niet zover vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |