SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Southaton is wel even een stukje beter dan Ajax.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nee joh, City is wel te kloppen, zie ze thuis maar tegen Southampton. Janken.
Grapjas.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Southaton is wel even een stukje beter dan Ajax.
Ik moest aan vandermar denken bij dat shotquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef Fuszy het volgende:
mijn stream staat vast op dit shot [ afbeelding ]
Want? Winnen van NEC en NAC maakt je gelijk even goed als city in een thuiswedstrijd?quote:
De Boskamp lachquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef Fuszy het volgende:
mijn stream staat vast op dit shot [ afbeelding ]
Ajax heeft dit seizoen gewonnen van Southampton en thuis is Ajax moeilijk te kloppen, ook in Europees verband.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Want? Winnen van NEC en NAC maakt je gelijk even goed als city in een thuiswedstrijd?
Ja, heb het net aangezetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef Fuszy het volgende:
nordsjealland ofzo zit ook bij chelsea GJE
Alsof dit niet verneukt is voor het hele NL voetbalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:40 schreef vandermar het volgende:
Met 0 punten eindigen hahahahahahahahahaha
Zegt de Feyenoord supporter.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:40 schreef vandermar het volgende:
Met 0 punten eindigen hahahahahahahahahaha
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/1336720024
Heerlijk goaltje zo. Alleen op de laatste verdediger afgaan, even met LB stilleggen, dan direct een advanced rainbow en afmaken.Precies zoals ik 'm in gedachten had.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/133672002quote:
Rtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:40 schreef Fuszy het volgende:
Je krijgt wel waar voor je geld als je gaat kijken. Drie topploegen bekijken ipv geen
Shaktar en Juve niet onderschatten hoor! Al draait Chelsea tot nu toe wel lekker, maar vorig seizoen begonnen ze ook met veel goals!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chelsea heeft het makkelijk gelukkig
Want ik mag het niet zeggen?quote:
Lekkerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/133672002
Zo beter?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die kunnen zich niet eens staande houden in onze Mickey Mouse competitie!
Liever tegen zulke ploegen eraf dan tegen kneuzenteams als Kiev en Praag toch?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker
Hij hapt wel als een mongoloïde oester zeg
Jij was nog niet eens geboren toen het nog kippevel heette.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kippevel bij die strafschop van Drogba
Ik dacht dat je voor Twente was.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach bij alles wat je tegen hem zegt begint hij meteen over de club waar je voor bent
Same here ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef diedjuh het volgende:
Hoezo zijn jullie niet gewoon voor Ajax in de Champions League? Ik ben ook gewoon voor Feyenoord, PSV o.i.d. in de EL hoor?
Ik hoop wel dat Ajax doorgaat hoor!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef diedjuh het volgende:
Hoezo zijn jullie niet gewoon voor Ajax in de Champions League? Ik ben ook gewoon voor Feyenoord, PSV o.i.d. in de EL hoor?
Nee. Ik hoop altijd dat ze verliezen. Feyenoord telt, daarna de rest en Ajax telt helemaal niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef diedjuh het volgende:
Ik vind het prachtig als ajax op zijn smoel gaat, maar ik vind het wel klote voor het nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef diedjuh het volgende:
Al die generaties inteelt hebben echt zijn tol geëist zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop altijd dat ze verliezen. Feyenoord telt, daarna de rest en Ajax telt helemaal niet.
Omdat wij vinden dat iedereen voor Ajax moet zijn. Laat ze lekker voor Real zijn als Ajax tegen ze moet, don't carequote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef diedjuh het volgende:
Deze mag de OP in hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die generaties inteelt hebben echt zijn tol geëist zeg.
Blinde haat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop altijd dat ze verliezen. Feyenoord telt, daarna de rest en Ajax telt helemaal niet.
U mad sis?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gun het Feyenoord om door te gaan, maar ja, het kleine handje debielen gaan het weer voor ze verneuken en dat is jammer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
Zo hypocriet sommigen. Feyenoord uitlachen en doet iemand het bij Ajax dan is de wereld ineens te klein. Dat zijn de momenten waarvan ik kan genieten. Het gevoel is nog fijner dan een orgasme.
Eerder dat Zagreb is omgekocht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar even serieus, de kans dat Ajax 3 jaar achter elkaar tegen Real moet is 1/512. Is er niemand die denkt dat Real is omgekocht?
Alsof het voor Real leuk is om steeds zo makkelijk te winnen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar even serieus, de kans dat Ajax 3 jaar achter elkaar tegen Real moet is 1/512. Is er niemand die denkt dat Real is omgekocht?
Ik zie Ronaldo altijd lachen, dus ik denk het wel!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof het voor Real leuk is om steeds zo makkelijk te winnen!
Nee, want ik heb de poule van Ajax goed voorspeld en ik ben niet omgekocht. (Die kans is ook 1/512)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die denkt joepie, weer 2x tegen van der wielquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik zie Ronaldo altijd lachen, dus ik denk het wel!
Ik dacht dat jij voor Ajax was, Geluid.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:56 schreef HulkHeld het volgende:
Haha wat een discussie over de Loting, zit stiekem ook wel te genieten dat Ajax het zo moeilijk krijgt
Dan zit je er ook deze x weer naast dat ik diegene benquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor Ajax was, Geluid.
Berekening graag!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof het voor Real leuk is om steeds zo makkelijk te winnen!
De kans is trouwens groter dan 1 op 512 omdat niet alle combinaties mogelijk zijn!
Ben je toch Stoereboii? IK WIST HET!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dan zit je er ook deze x weer naast dat ik diegene ben
Ik vind jou anders wel behoorlijk stoerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben je toch Stoereboii? IK WIST HET!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die Ajax uitlachen.
Dat zijn dezelfde personen die niet snappen wat een coëfficientenlijst inhoudt.
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben voor Real en Dortmund in die groep, dat zijn gewoon clubs waar ik sympathie voor heb.
Dan mag Ajax derde worden en City keihard falen (maarja dat gaat niet gebeuren).
Sowieso is derde worden en twee/drie rondes verder komen in de Europa League i.v.m. de Europese punten gunstiger (meer kans om meer punten te halen, dat compenseert dat bonuspunt van een ronde verder komen in de CL wel).
Voor de kassa van Ajax is CL beter, dus laten we maar hopen op plek 1 of 2.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben voor Real en Dortmund in die groep, dat zijn gewoon clubs waar ik sympathie voor heb.
Dan mag Ajax derde worden en City keihard falen (maarja dat gaat niet gebeuren).
Sowieso is derde worden en twee/drie rondes verder komen in de Europa League i.v.m. de Europese punten gunstiger (meer kans om meer punten te halen, dat compenseert dat bonuspunt van een ronde verder komen in de CL wel).
Blijven jullie maar hopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor de kassa van Ajax is CL beter, dus laten we maar hopen op plek 1 of 2.
3e plek voor Ajax zou ik als Feyenoorder nog niet eens erg vinden, wanneer Ajax door zou gaan in de poule krijgen ze allemaal een grote mond en wanneer ze EL ingaan is het beter voor de Nederlandse coefficentquote:
EL is voor doetjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
3e plek voor Ajax zou ik als Feyenoorder nog niet eens erg vinden, wanneer Ajax door zou gaan in de poule krijgen ze allemaal een grote mond en wanneer ze EL ingaan is het beter voor de Nederlandse coefficent
Dit bedoel ik dus met grote monden, wees maar blij dat je er na 6 wedstrijden "eventueel" in komtquote:
Daarom. Ieder punt dat Ajax haalt voor de coëfficiënten is toch voor niets.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:11 schreef Vijf_voor het volgende:
De hele eredivisie faalt dit seizoen in Europa
Het is CL of niets. EL stelt gewoon niets voor. Als Ajax uit de CL ligt, gaan we gewoon weer voor de 32e landstitel, zodat we het volgend jaar weer opnieuw kunnen proberen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met grote monden, wees maar blij dat je er na 6 wedstrijden "eventueel" in komt
De wijze man heeft gesproken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan je wel leuk gaan doen maar Feyenoord krijgt het niet eens voor elkaar om in de CL te komen.
Verder is dit natuurlijk een prachtige poule, Ajax wordt kansloos geacht, dus kunnen ze alleen maar verrassen.
Laat maar komen!
Blijf maar lekker hopen:)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan je wel leuk gaan doen maar Feyenoord krijgt het niet eens voor elkaar om in de CL te komen.
Verder is dit natuurlijk een prachtige poule, Ajax wordt kansloos geacht, dus kunnen ze alleen maar verrassen.
Laat maar komen!
Dit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Laat maar komen!
Fout vd keeperquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Zanka gescoord![]()
had marcie toch gelijk.
xxxquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat Feyenoord zich zo niet belachelijk maakt.
TE LAATquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat Feyenoord zich zo niet belachelijk maakt.
Wat is eigenlijk het verschil tussen deze prijs en Ballon D'or ??quote:
Dat moet jij vooral hopen, maar ga niet-Ajacieden niet verwijten dat het "voor het Nederlands" voetbal beter is, want dat is niet zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor de kassa van Ajax is CL beter, dus laten we maar hopen op plek 1 of 2.
Is UP Buttner goud?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Geromel is een beest
UP Büttner
UP Dembele
Jordi Albaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:56 schreef Rijst het volgende:
Cissokho naar Valencia. Beste lb uit de La Liga nu
Hell noquote:
En vooral duur.quote:
UP Nsamé is er nog zo een, vind hem zelfs nog beter.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:59 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een Taiwotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |