Mislukt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus toch niet die mislukte zanger?
Dat vind ik op zich wel een lekker nummer van hemquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich wel een lekker nummer van hem![]()
Maar die gasten die tussen rap en zang inhangen vind ik mislukt
Tegenwoordig?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:57 schreef Sneezeechu het volgende:
Ach ja misbruik het lijkt wel een hype tegenwoordig
ok even serieus.. hou oud ben jij?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:52 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
16 ook... En in sommige landen zelfs jonger
jup die mislukking van een mensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, die rechter hand van Romney heet Akon van de achternaam.
Muzikaal op kleuterniveauquote:
misschien zijn mensen wel een tijdje niet blind.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:57 schreef Sneezeechu het volgende:
je bent al net zo tactvol als van der staaijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:57 schreef Sneezeechu het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het altijd een beetje... Eng, wanneer mannen van boven de 30 zich aangetrokken voelen tot zestienjarigen.
Gelukkig dat ik altijd op 20jarigen zal vallenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het altijd een beetje... Eng, wanneer mannen van boven de 30 zich aangetrokken voelen tot zestienjarigen.
Werd ook tijd hoor. Maar wel oppassen dat het niet overtrokken word heb ik zelf gemerkt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
misschien zijn mensen wel een tijdje niet blind.
Dom wijf houd nou toch eens je kopquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bent al net zo tactvol als van der staaij
en het gaat nog steeds om het zelfde misbruik als de afgelopen 3 jaar als ik het goed zie (heb het artikel niet gelezen) dus het is niet alsof er opeens veel meer misbruik is
alleen meer berichtgeving over 1 onderwerp
wtf! chillquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:00 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
[..]
Dom wijf houd nou toch eens je kop
val je ook nog op jochies van 16 als je 60 bent?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:00 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Werd ook tijd hoor. Maar wel oppassen dat het niet overtrokken word heb ik zelf gemerkt.
[..]
Dom wijf houd nou toch eens je kop
is al vermeld in de tekstquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wtf! chill
wat heb ik nu weer gedaan?
toen ik 30 was vond ik meiden van 16 interessant, nu veelal kinderen in een vrouwenlijfquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het enger als het onder de 12 gaat.... 16 Jarigen hebben nou eenmaal vaak genoeg flinke secundaire geslachtskenmerken... mannen zijn geprogrammeerd om daar op te vallenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
Zou best kunnenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:59 schreef Evie het volgende:
[..]En waarom zou zo'n 16 jarig kereltje dat willen?
Misschien denken sommige mensen daar wel niet over na
Waar is je D66 UI G?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen ik 30 was vond ik meiden van 16 interessant, nu veelal kinderen in een vrouwenlijf
Daar ben je al te dom voor om dat te begrijpen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wtf! chill
wat heb ik nu weer gedaan?
Ben 25 dus maar voor mij al een grens geval val op jonger hoor maar rond de 20 lager dan vind het ik het niks.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:00 schreef Evie het volgende:
[..]
val je ook nog op jochies van 16 als je 60 bent?
van het artikel? maar dan is het toch nog terecht dat ik hem daar op wijs? dat het geen nieuw misbruik is alleen een nieuw artikel over het zelfde onderwerp?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |