Watquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)ruikte-tieners.dhtml
Die verdienen niet eens een kopschot meer.. net als die akon dude.. die verdienen gewoon een langzame pijnlijke marteling tot de doodquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Leg mij de link tussen priester en akon even uit aubquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Die verdienen niet eens een kopschot meer.. net als die akon dude.. die verdienen gewoon een langzame pijnlijke marteling tot de dood
Het is ook zo moeilijk die verleiding te weerstaan. Wat een stakker.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Die akon heeft toch ook eens een tiener van het podium afgegooid?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:47 schreef Drommeldaris het volgende:
1e keer moord telt ook niet toch?
Die dude vond dat mensen die verkracht worden een lichamelijke reactie hebben (ook wel bullshit genoemd) waardoor ze toch niet zwanger raken etc etc etc..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leg mij de link tussen priester en akon even uit aub
Als er nu een leuke 18 jarige voor me neusje staat zeg ik ook geen nee hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook zo moeilijk die verleiding te weerstaan. Wat een stakker.
Akon, die zogenaamde muzikant?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Die dude vond dat mensen die verkracht worden een lichamelijke reactie hebben (ook wel bullshit genoemd) waardoor ze toch niet zwanger raken etc etc etc..![]()
2 zwaar zieke mensen eigenlijk die niet zouden moeten bestaan
vastwel.. zal vast niet het ergste zijn wat die kerel gedaan heeftquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Die akon heeft toch ook eens een tiener van het podium afgegooid?
Oh wacht je hebt het over die sgp gast?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Die dude vond dat mensen die verkracht worden een lichamelijke reactie hebben (ook wel bullshit genoemd) waardoor ze toch niet zwanger raken etc etc etc..![]()
2 zwaar zieke mensen eigenlijk die niet zouden moeten bestaan
nee die amerikaan..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wacht je hebt het over die sgp gast?
Oh geen idee danquote:
18 is legaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als er nu een leuke 18 jarige voor me neusje staat zeg ik ook geen nee hoor
Klopt, die rechter hand van Romney heet Akon van de achternaam.quote:
Kees van der Staaij is wel baasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wacht je hebt het over die sgp gast?
Oh dus toch niet die mislukte zanger?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, die rechter hand van Romney heet Akon van de achternaam.
Nee manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Akon, die zogenaamde muzikant?
Akinquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, die rechter hand van Romney heet Akon van de achternaam.
In Amerika kon dat wel eens ietsje anders liggen. En dan nog. Verkrachting is nooit goed te praten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:52 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
16 ook... En in sommige landen zelfs jonger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |