Eigenlijk wordt alles zo'n beetje voor me geregeldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geef maar een gil, heb redelijk wat ervaring op dat vlak.
Ik heb op zeker geen spoiler.quote:
Ja wij bleven bij de Renault 5 clubquote:
Pietertje is gewoon makkelijkerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En is inderdaad een Mitshubishi Colt
Wat voor baan? En hebben je collega's ook een lease wagen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op dit moment werk ik 2 dagen in de week in zoetermeer (woon zelf dus in gorinchem), er bestaat een redelijke kans dat ik straks een fulltime contract ga krijgen.
Ik hoop dat ik dan een lease auto erbij kan "krijgen" want dat ouwe ding van mij gaat het echt niet redden ben ik bang.
Hoe dan ook ik wil een beetje info inwinnen maar ik heb dus echt geen verstand van leaseauto's en alles daar omheen.
Waarom ben je arbeidsongeschikt eigenlijk?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ben arbeidsongeschikt geraakt en dan moet je korten op zulke dingen. Ach heb gelukkig nooit veel gegeven om geld al mis ik het oudje wel evenals de Renault 21 Nevada welke ik ook al zo lang had als project
Op dit moment doe ik vooral ondersteuning en reorganisatie van de administratie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat voor baan? En hebben je collega's ook een lease wagen?
Het kostte het bedrijf al klauwen vol geld maar word alleen maar meer. Vandaar dat ze tegenwoordig ook niet vaak meer een lease wagen meenemen in het contract.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op dit moment doe ik vooral ondersteuning en reorganisatie van de administratie.
Als er echt een contract komt dan komt daar ook klantbezoekjes bij.
De collega's op kantoor niet, die wonen ook praktisch om de hoek.
Ik denk ook wel dat de kans op een leasebak heel klein is hoor maar het werd geroepen als eventuele mogelijkheid dus daarom dat ik even iets over dat hele leasegebeuren wilde weten
over dat model heb ik ook een mening maar ik wil aardig blijvenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja wij bleven bij de Renault 5 clubwant we hadden nog meer 5jes. En het was echt een kleinigheidje
Maar ik heb meer gejankt om mijn Avantime hoor
Jouw mening (of die van anderen) maken mij geen reet uit. Ik vind het een geweldige autoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
over dat model heb ik ook een mening maar ik wil aardig blijven
zo hoort het ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Jouw mening (of die van anderen) maken mij geen reet uit.:)
Ach ik ben al blij met een tankpas hoor. Benzineprijzen zijn echt niet leuk meer. En filerijden kost eng veel benzine!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Het kostte het bedrijf al klauwen vol geld maar word alleen maar meer. Vandaar dat ze tegenwoordig ook niet vaak meer een lease wagen meenemen in het contract.
Maar als je ook klantbezoekjes moet gaan doen lijkt me dat niet meer dan logisch eigenlijk.
Want voor die 19cnt per km kom je er echt niet. Ook niet meer met je oude bakkie.
ik bedoelde ook meer met de uitleg, het regelen van zulke zaken begin ik niet aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt alles zo'n beetje voor me geregeld![]()
Ook de contractbesprekingen. Maar dan nog is het wel handig als ik wel iets snap van dat hele lease verhaal
Ik bedoelde ook echt niet dat jij alles voor me moest regelen hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meer met de uitleg, het regelen van zulke zaken begin ik niet aan.
dat zei ik ook tegen mijn baas, wat denk je dat ie zegt.... dat ik niet ver genoeg woonquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik ben al blij met een tankpas hoor. Benzineprijzen zijn echt niet leuk meer. En filerijden kost eng veel benzine!
Schat, jij kan kruipend naar je werk. Ik geef je baas groot gelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
dat zei ik ook tegen mijn baas, wat denk je dat ie zegt.... dat ik niet ver genoeg woon
Same here, maar hier zei hij: Waar ga je die benzine ingooien dan? En toen ik opperde dat ik waterdichte fietstassen kon aanschaffen moest hij lachen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
dat zei ik ook tegen mijn baas, wat denk je dat ie zegt.... dat ik niet ver genoeg woon
Ahhh wat lievquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meer met de uitleg, het regelen van zulke zaken begin ik niet aan.
pics?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh wat lievEn
jij hebt een leuk chickie
Dank jequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh wat lievEn
jij hebt een leuk chickie
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank jezij vond jou ook leuk
![]()