En je denkt dat ik gratis aan de slag ga?quote:
Hij heeft je al geld geboden hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je denkt dat ik gratis aan de slag ga?
Maar ik teken geen auto's. Kan hij dat geld beter aan iemand geven die het wel doet en het ook kan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft je al geld geboden hoor
True!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik teken geen auto's. Kan hij dat geld beter aan iemand geven die het wel doet en het ook kan.
Het is leuk ding toch voor het betere werk heb ik toch echt de bedrijfsbak nodigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Cabrio is ook zwaarder heMaar ook niet mega veel
Ik ben in een (normale) Smart naar Kroatië geweestquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:32 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Het is leuk ding toch voor het betere werk heb ik toch echt de bedrijfsbak nodig
Als je er prive mee wil gaan rijden moet je bijtelling betalenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Even wat anders he.
Een lease auto. Kan iemand mij beknopt uitleggen wat daar (over het algemeen) de regels en kosten van zijn?
En wat is bijtelling?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
Mijn wereld stort even in. Tot later.
Sterkte chickquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
Door de auto tekeningen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
En de rest (verzekering enz) is voor de baas? De leasemaatschappij?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je er prive mee wil gaan rijden moet je bijtelling betalen
Lachenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben in een (normale) Smart naar Kroatië geweest
Hier en daar kwamen we wat power te kort. Maar vaker niet dan wel
Was goed te doen. Fijne stoelen
De kosten ligt aan de auto die je "krijgt" en hoeveel bijtelling ligt er aan hoe zuinig/milieubewust de auto isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Even wat anders he.
Een lease auto. Kan iemand mij beknopt uitleggen wat daar (over het algemeen) de regels en kosten van zijn?
En wat is bijtelling?
Als het goed is wel jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de rest (verzekering enz) is voor de baas? De leasemaatschappij?
Dank u!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:37 schreef Tally het volgende:
[..]
De kosten ligt aan de auto die je "krijgt" en hoeveel bijtelling ligt er aan hoe zuinig/milieubewust de auto is
De regels is. Als je geen bijtelling wil betalen moet je km's bijhouden. tot aan 500 km mag je prive rijden dan (of je baas moet anders zeggen in contract).
Als je bijtelling betaald mag je rijden zoveel als je wilt (of het moet in het contract anders bepaald zijn).
De verzekering is voor de leasemaatschappij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de rest (verzekering enz) is voor de baas? De leasemaatschappij?
Ja was echt tof. Ik heb er ergens nog wel foto's vanquote:
Ghehe dat is logisch.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:37 schreef Tally het volgende:
[..]
De verzekering is voor de leasemaatschappij.
Boetes zijn voor jezelf
Zal vast ik vond het minder leuk met mijn oude auto om door zulke steden te moeten gaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja was echt tof. Ik heb er ergens nog wel foto's van
In Milaan en in de steden in Kroatië was het echt fijn dat kleine karretje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |