Priester of niet: hij is volwassen, zij is een kind. Daar blijf je met je poten vanaf.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:21 schreef paddy het volgende:
Die man is gek. Ook al zou een puber verliefd zijn op een priester dan nog blijf je van dat kind af. Daarbij....predikt die man niet zelf over geen seks voor het huwelijk?om te kotsen deze man
De Katholieke Leer, vrees ik. Die zegt wel meer rare dingen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
Eensch
Waar haalt hij het vandaan? Dát vraag ik me af.
Het is natuurlijk niet uitgesloten dat het een enkel keertje kan voorkomen. We kennen allemaal 'de doornvogels".quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:48 schreef Natalie het volgende:
Tieners zitten vol hormonen. Valt niet te ontkennen. Maar die zitten natuurlijk niet achter de priester aan, maar achter een leuke leeftijdsgenoot.
Lijkt me meer dat die invloedrijke katholieke geestelijke de zonden van zijn collega's probeert goed te praten. Een volwassene moet met z'n handen van een kind afblijven. Da's waar het op neerkomt.
Bedoel je nu dat een hormoonbommetje het op een oudje probeert?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet uitgesloten dat het een enkel keertje kan voorkomen. We kennen allemaal 'de doornvogels".
Dat het hormoonbommetje soms een "oudere man" wil verleiden of nieuwsgierig is hoe het is met een "oudere man" of gewoon een "oudere man" een beetje wil opgeilen, en soms toch nog verliefd wordt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat een hormoonbommetje het op een oudje probeert?
Of dat een oudje erin meegaat?
Maar hoe groot is de kans dat een puber die meneer pastoor verleid later aangeeft verkracht te zijn door de pastoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat het hormoonbommetje soms een "oudere man" wil verleiden of nieuwsgierig is hoe het is met een "oudere man" of gewoon een "oudere man" een beetje wil opgeilen, en soms toch nog verliefd wordt.
Maar,..... dat moet het wel een lekker ding zijn natuurlijk, en dat was hij.
Ik heb het dan inderdaad over pubers en niet over kleine kinderen, wat dat vind ik sowieso raar en onbegrijpelijk.
In de bijbel inderdaad niet. Dat is een regel die de één of andere paus eeuwen later uit zijn duim zoog.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, de eerste onzinnige menselijke fantasie regel die ik nergens terug kan vinden.
en aangezien pausen onfeilbaar zijn kan dat niet teruggedraaid worden..quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In de bijbel inderdaad niet. Dat is een regel die de één of andere paus eeuwen later uit zijn duim zoog.
Ach ja, de plaatsvervanger van God op aarde, toch? Net alsof Hij zijn eigen boontjes niet zelf kan doppen. Daar heeft Hij niet zo'n idioot in een jurk voor nodig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
en aangezien pausen onfeilbaar zijn kan dat niet teruggedraaid worden..
Geen idee. Er zullen vast ook mensen zijn die het melden, die helemaal niet verkracht zijn, maar het verzinnen omdat het nou eenmaal in het nieuws is. Mening man is zo al (bijna) de mist in gegaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 07:43 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Maar hoe groot is de kans dat een puber die meneer pastoor verleid later aangeeft verkracht te zijn door de pastoor.
die mannen zijn niet de mist in gegaan maar (bijna) veroordeeldquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee. Er zullen vast ook mensen zijn die het melden, die helemaal niet verkracht zijn, maar het verzinnen omdat het nou eenmaal in het nieuws is. Mening man is zo al (bijna) de mist in gegaan.
Bedoel ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:47 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
die mannen zijn niet de mist in gegaan maar (bijna) veroordeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |