Ja, als hij het zo één keer kan winnen kan het niet elke keer?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hoor vast
Daardoor wint hij vast elk debat
Hij wint zetels dankzij een goed verhaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:14 schreef asco het volgende:
[..]
Het gaat mij om de manier hoe hij zetels wint.
Daar zouden jullie idealisten toch de wenkbrauwen bij horen te fronsen.
Dat verhaal van "de sterkste schouders" hoor ik al sinds eind jaren 70. Dus daar is niets aan veranderd. Job Cohen bijvoorbeeld, zei dat ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij wint zetels dankzij een goed verhaal.
Tja, het geld voor die bankiers van de VVD moet natuurlijk wel ergens vandaan komen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:59 schreef Janneke141 het volgende:
Mijn neef betaalt een eurootje of 600 huur voor zijn rijtjeshuis hier in de stad, en werkt 5 dagen in de week als elektricien om dat te bekostigen.
De rijken met ieder miljoenen leningen , die ze niet hoeven af te lossenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De PvdA niet, dus wie zijn "we"?
Dank voor je antwoord.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De rijken met ieder miljoenen leningen , die ze niet hoeven af te lossen
Het probleem is dat we nog steeds lenen belonen, met veel subsidie, heel veel subsidiequote:
Ik heb nog nooit geleend, dus niet iedereen is daar gevoelig voor gelukkig..quote:Op donderdag 6 september 2012 19:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het probleem is dat we nog steeds lenen belonen, met veel subsidie, heel veel subsidie
Dat is dom zeggen dan de leners, je moet lenen, dat wordt beloond, en das goed voor de banken en de topinkomensquote:Op donderdag 6 september 2012 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geleend, dus niet iedereen is daar gevoelig voor gelukkig..
De leners hebben het mis, want DIE komen in tijden van crisis (en anders ook wel) (uiteindelijk) in de problemen..quote:Op donderdag 6 september 2012 19:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is dom zeggen dan de leners, je moet lenen, dat wordt beloond
Toen ik net 20 was had ik ook nooit geleend.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geleend, dus niet iedereen is daar gevoelig voor gelukkig..
Helaas voor jou ben ik niet begin 20...quote:Op donderdag 6 september 2012 19:19 schreef asco het volgende:
[..]
Toen ik net 20 was had ik ook nooit geleend.
Oh dacht dat ik 2 jaar geleden ergens had gelezen dat je 18 zou zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben ik niet begin 20...
Ik weet zéker dat je in de war bent met iemand andersquote:Op donderdag 6 september 2012 19:28 schreef asco het volgende:
[..]
Oh dacht dat ik 2 jaar geleden ergens had gelezen dat je 18 zou zijn.
In de war met iemand anders waarschijnlijk. 6 jaar niet gepost hier, vandaar.
Was ook iets met een Wquote:Op donderdag 6 september 2012 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet zéker dat je in de war bent met iemand anders
Pffffffffffff gaat die weerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Zo eerlijk, mensen die niet willen werken op vakantie laten gaan van het geld van de werkenden.
Lijkt me echt een kutleven, links zijn, de hele dag jaloers zijn op mensen die wel gewoon werken en een leuk leven hebben, dat zure moet zo bijten de hele dagquote:
Linkse mensen werken niet ? Hoe kom je daar bij ?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me echt een kutleven, links zijn, de hele dag jaloers zijn op mensen die wel gewoon werken en een leuk leven hebben, dat zure moet zo bijten de hele dag
Jouw kansloze jankposts lokken gewoon ongenuanceerde tegenposts uitquote:Op donderdag 6 september 2012 22:56 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Linkse mensen werken niet ? Hoe kom je daar bij ?
Jei hebd hed echd moeileik met ontopic bleiven he ?
Ik vind het jammer dat je steets persoonlijk word en niet ontopic weet te blijven !quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jouw kansloze jankposts lokken gewoon ongenuanceerde tegenposts uit.
volgens mij wordt "gewoon" lenen al jaren niet meer beloond d.m.v. belastingaftrek hoor. Alleen de HRA nog.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is dom zeggen dan de leners, je moet lenen, dat wordt beloond, en das goed voor de banken en de topinkomens
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me echt een kutleven, links zijn, de hele dag jaloers zijn op mensen die wel gewoon werken en een leuk leven hebben, dat zure moet zo bijten de hele dag
En dat is slechts het leeuwendeel van alle private schuld: 640 miljardquote:Op donderdag 6 september 2012 23:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
volgens mij wordt "gewoon" lenen al jaren niet meer beloond d.m.v. belastingaftrek hoor. Alleen de HRA nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |