Mensen die geregeerd en gereguleerd willen worden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand gaat dat gat opvullen, het wordt dan net een stoelendans en wie er na afloop nog staan, vissen achter het net.
"Niemand"
Want de mensheid is zo goed in het zichzelf reguleren he?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mensen die geregeerd en gereguleerd willen worden.
Welke poll ?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
WTF? Zijn de polls nu weer UIT de OP???
Maar ok, ik verwarde wat topicsquote:
Je poste en poster van de LP: "De overheid is het probleem, niet de oplossing". Met deze tegenstelling ben ik het niet eens.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ok, ik verwarde wat topics
Leukquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/180068
Samsom is geen vrijgezel meer (sorry je geilt nogal overdreven op die activist)quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tuurlijk..DWDD zet minimaal n3 overtuigde anti-PVdA-stemmers in.. En breken Samsom niet.. En dan DIT http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/180068
LOL
Dat zijn er meer, ik denk dat iedereen wel eens is dat Rutte geen tweede termijn verdientquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:50 schreef HeavenSmiles het volgende:
Het lijkt een behoorlijk spannende strijd te worden. Ben benieuwd hoe het woensdagavond gaat verlopen. Ben erbij op de uitslagenavond van mijn partij, maar gun het onze politieke vrienden van de PvdA van harte om de VVD voorbij te streven.
Maar dan moet je dus niet op Samsom stemmen, want dan krijg je alsnog Rutte er weer bij.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat zijn er meer, ik denk dat iedereen wel eens is dat Rutte geen tweede termijn verdient
Het opkomen voor de allerrijksten is geen zinvol levensdoel
Al die belangenclubjes zijn even verderfelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat zijn er meer, ik denk dat iedereen wel eens is dat Rutte geen tweede termijn verdient
Het opkomen voor de allerrijksten is geen zinvol levensdoel
Het filmpje staat ook al op YouTube.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tuurlijk..DWDD zet minimaal n3 overtuigde anti-PVdA-stemmers in.. En breken Samsom niet.. En dan DIT http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/180068
LOL
quote:Op zaterdag 8 september 2012 07:22 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Het filmpje staat ook al op YouTube.![]()
Krijg net een sms van mama dat ik het prima heb gedaanquote:Op zaterdag 8 september 2012 07:22 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Het filmpje staat ook al op YouTube.![]()
Ja, gaat altijd fantastisch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Want de mensheid is zo goed in het zichzelf reguleren he?x 2
Je moet er niet aan denken.quote:Op zondag 9 september 2012 10:38 schreef Manco299 het volgende:
Die Samson..dat is toch geen minister president.... kom op zeg.
Nee Rutte wel danquote:Op zondag 9 september 2012 10:38 schreef Manco299 het volgende:
SamsoM gedraagt zich wel als een minister-president, Rutte als een oppositie-leiderquote:Op zondag 9 september 2012 10:38 schreef Manco299 het volgende:
quote:Op zondag 9 september 2012 11:09 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
SamsoM gedraagt zich wel als een minister-president, Rutte als een oppositie-leider
Samsom vertelt het verhaal van de PvdA, Rutte doe dit ook en 'vergeet' het verhaal van de VVD te vertellen
Samsom vertelt de feiten, Rutte vertelt de feiten volgens Rutte
Indoctrinatiequote:Op zondag 9 september 2012 11:09 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
SamsoM gedraagt zich wel als een minister-president, Rutte als een oppositie-leider
Samsom vertelt het verhaal van de PvdA, Rutte doe dit ook en 'vergeet' het verhaal van de VVD te vertellen
Een kleine maand geleden had ik het allemaal al voorspeldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:12 schreef MrBaas het volgende:
Samsom heeft zich ook nog niet echt laten zien als lijsttrekker. Als de grote debaten binnenkort komen, dan zal de PvdA wel moeten stijgen.
Daarnaast bestempelt Rutte de PvdA als 'gevaarlijk voor Nederland.' Over zijn vriendjes van de PVV zegt hij niks ook al heeft deze racistische partij Nederland veel economische schade in het buitenland berokkent. Het geeft gewoon de slechte inborst van Rutte aan. Hij gedraagt zich niet als minister-president maar als een laffe man die bang is voor conservatieve krachten.quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 10:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee Rutte wel dan!!!!!!!!!!
Rutte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
samson is een wolf in schaapskleren. Een driftige activist met een stropdas.quote:Op zondag 9 september 2012 11:09 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Echt een gemaakt ventje is dat ja. Meneer Bos was al erg, maar deze vent doet er nog een schepje bovenop.quote:Op zondag 9 september 2012 17:40 schreef Sosa het volgende:
[..]
samson is een wolf in schaapskleren. Een driftige activist met een stropdas.
ja, vvd-stemmers aan kop. om te janken inderdaad.quote:Op zondag 9 september 2012 15:54 schreef happyme28 het volgende:
Zoveel mensen die zomaar ergens achteraan lopen en géén idee hebben waar ze op stemmen. Ik word hier zo verdrietig van.
Ben je hier ook al uit je nek aan het lullen?quote:Op zondag 9 september 2012 15:55 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Daarnaast bestempelt Rutte de PvdA als 'gevaarlijk voor Nederland.' Over zijn vriendjes van de PVV zegt hij niks ook al heeft deze racistische partij Nederland veel economische schade in het buitenland berokkent. Het geeft gewoon de slechte inborst van Rutte aan. Hij gedraagt zich niet als minister-president maar als een laffe man die bang is voor conservatieve krachten.
Verklaar?quote:Op zondag 9 september 2012 17:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben je hier ook al uit je nek aan het lullen?
zeg dat wel , met dom lachen kom je er nietquote:Op zondag 9 september 2012 17:16 schreef TLC het volgende:
Ik hoop dat we na de verkiezingen van Rutte verlost zijn, wat een drama is die man.
Ga toch weg, die SP/PvdAstemmers komen niet verder dat"ut is oneerlijk, ut mot socialer" herp derp!quote:Op zondag 9 september 2012 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, vvd-stemmers aan kop. om te janken inderdaad.
quote:Op zondag 9 september 2012 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De VVDer stemt met een gedachte, een herstel van de economie zonder er per se zelf persoonlijk op vooruit te gaan.
Nee, de SP, lekker alles door vadertje staat laten bepalen, daar gaat nederland beter van worden.quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 11:09 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Nee hoor, voor staatsbetutteling moet je bij de PvdA zijn. De SP gaat veel meer uit van de kracht van mensen zelf en stimuleert en helpt ze bij hun strijd voor een eerlijker samenleving.quote:Op zondag 9 september 2012 18:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de SP, lekker alles door vadertje staat laten bepalen, daar gaat nederland beter van worden..
gaan we weer, eerlijkerquote:Op zondag 9 september 2012 18:57 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nee hoor, voor staatsbetutteling moet je bij de PvdA zijn. De SP gaat veel meer uit van de kracht van mensen zelf en stimuleert en helpt ze bij hun strijd voor een eerlijker samenleving.
Lees dit nog eens door:quote:Op zondag 9 september 2012 18:33 schreef remlof het volgende:
De kiezers wilden de vorige keer al een middenkabinet, maar Rutte dreef z'n eigen zin door.
Dus om deze keer het wel te laten lukken kan je beter PvdA stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |