Ik had een kat die buiten kwam en als ik haar dan onrustig heen en weer voor mijn gesloten raam zie bewegen doe ik de raam open, vliegt ze zo naar binnen, schijt of pist ze in de kattenbak en als ze daarmee klaar was wilde ze weer naar buiten. Ze zat wel vaker binnen dan buiten hoor en sliep nooit buiten of zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Katten moet je ook gewoon binnen houden. Geen zorgen dat beestje plat gereden wordt of ten slachtoffer valt aan een kattenhater. Daarbij is het asociaal om ze in andermans tuin te laten schijten en een huisdier is een huisdier zoals wise al zegt.
Zit je opa psychisch vast in de honger winter of zo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:11 schreef Meloewa het volgende:
Raad je aan om bij mijn opa in de straat te wonen als hij je kat meer dan zat is verzuipt ie hem in een ton met water.
Dan is 50% van de hondenbazen die ik hier in de buurt zie incompetent.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:51 schreef Catenaccio het volgende:
[..]
Lopen honden los zonder dat hun baasje er niet bij is? Nog nooit gezien, behalve in Thailand. Dan spreken ze over zwerfhonden. Elke kat is Nederland is onderhand een zwerfkat, want ze zwerven maar rond.. Heb ik daarom een hekel aan honden? Nee.. Heb ik een hekel aan een slecht baasje die een hond niet corrigeert? Ja..
Voor zoiets zou ik dus never nooit niet de rekening betalen. Zeker niet gezien het feit dat je dat gedrag - overigens natuurlijk en de kans dat katten elkaar verwonden is klein - stimuleert. Als jij bewust de kat loslaat zodat hij kan matten met de andere kat en hij raakt gewond zou ik daar dus echt niet de rekening voor gaan betalen, als antwoord op die vraag zou je dan de spreekwoordelijke dikke vinger krijgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:24 schreef Sorella het volgende:
Wij hebben ook buren met katten en als onze katten onrustig worden laat ik de oudste kat los en vliegt hij de buurkat aan en dan is het een geknok en dan vlucht de andere kat weg en komt meneer trots aanlopen en dan krijgt hij een brokje van mij. Als mijn kat gewond is geraakt dan krijgt de buurman de rekening maar dat is nog nooit gebeurd want onze kat is de baas in eigen tuin.
Als onze oudste kat doodgaat dan neemt ons kitten zijn rol over (dat dat nog maar lang mag duren)
Ze lijken vanaf 10 meter wel heul erg op konijnen hoor!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:08 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zie het al niet in alle provincies is de jacht op verwilderde katten toegestaan via de jachtwet helaas, toch zou dat veel goed doen voor de natuur
In de oorlog werden ze dakhazen genoemd, ze schijnen ook naar hazen (weliswaar geen konijn) te smaken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:48 schreef charon het volgende:
[..]
Ze lijken vanaf 10 meter wel heul erg op konijnen hoor!
Dat doet mijn kat dus ook, die staat samen met mijn vriend op om 5 uur. Schijt dan lekker zn bak even vol, en zeurt dan naar buiten te willen. Bij terugkomst gaat hij nogmaals lekker poepen en valt dan voldaan in slaap. Dus zitten wij de gehele dag in de stankquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had een kat die buiten kwam en als ik haar dan onrustig heen en weer voor mijn gesloten raam zie bewegen doe ik de raam open, vliegt ze zo naar binnen, schijt of pist ze in de kattenbak en als ze daarmee klaar was wilde ze weer naar buiten. Ze zat wel vaker binnen dan buiten hoor en sliep nooit buiten of zo.
Ik weet niet of andere katten dit ook doen. Denk dat ik kan stellen dat echte huiskatten op de bak willen en echte buitenkatten liever buiten gaan schijten+pissen
En als je dat wel doet, hoe zou jij het vinden om dan in je bek geschopt te worden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:38 schreef Don_Vanelli het volgende:
Heb een keer de kat van de overburen geschopt, omdat ie in onze voortuin zat te schijten. Komt dat hysterische wijf me op hoge poten duidelijk maken dat ik haar kat met rust moet laten
Echt serieus, ik ga toch ook niet bij hen in de tuin schijten?
LOLquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:51 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat er iemand mijn kat letterlijk in zijn bek heeft geschopt!:(
Nee niks lol.quote:
Hij zal er wel om gevraagd hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:55 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee niks lol.
Dat doe je gewoon niet.
Hij kwam laatst ook al met en kneuzing in zijn ribben aan. Misschien is dat ook wel gebeurd door een persoon, en is hij tegen zijn ribben geschopt.
Dat gaat echt echt echt te ver.
Jij houdt je kat 24/7 in de gaten? Wellicht piste hij toch ergens in de tuin of viel hij vogels van iemand lastig..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:51 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat er iemand mijn kat letterlijk in zijn bek heeft geschopt!:(
En dan kan je de grootste kattenhater zijn maar dat doe je niet!!
Wat vele mensen vergeten is dat katten ook regelmatig voor ongelukken zorgen, dus je kan je kat wel zijn vrijheid willen gunnen maar het is een gevaar voor zijn eigen en voor anderen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:35 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik gun mijn kat zijn vrijheid![]()
Hoe zal jij het vinden als men jouw 20 uur per dag op een vensterbank voor de open wereld neer zet?
Geen probleem, maar kom je wel even de sh*t opruimen die dat beest in tuinen achterlaat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:35 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik gun mijn kat zijn vrijheid![]()
Hoe zal jij het vinden als men jouw 20 uur per dag op een vensterbank voor de open wereld neer zet?
Als ik in iemand zijn/haar tuin zit te schijten is het volkomen terecht wanneer ik daarvoor een schop krijg. Het heeft niks met stoer zijn te maken, maar het is gewoon tokkiegedrag. En tokkiegedrag verdient een tokkiestraf.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:54 schreef Toradora het volgende:
[..]
En als je dat wel doet, hoe zou jij het vinden om dan in je bek geschopt te worden?
Best dat jij geen katten in je tuin wilt. Maar ze mishandelen gaat wel heel ver. Emmer water of laten schrikken is voldoende hoor.
Je wordt er echt niet stoerder door gevonden
Leuk grapje wel, in de zin dat auschwitsch en dode baby grapjes leuk zijn om te maken tegen bejaarde joden en vrouwen die net hun kind verloren zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
In de zin dat je het niet als grapje herkent. Vrij duidelijk mijns inziens.
Je weet dat er genoeg mensen zijn die een bloedhekel aan katten hebben. Als je ze dan toch naar buiten laat weet je dat je dat risico loopt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:55 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee niks lol.
Dat doe je gewoon niet.
Hij kwam laatst ook al met en kneuzing in zijn ribben aan. Misschien is dat ook wel gebeurd door een persoon, en is hij tegen zijn ribben geschopt.
Dat gaat echt echt echt te ver.
Als de kat vervelend is dan begrijp ik dat je daar vanaf wilt. Maar niet door een beestje te mishandelen. Geweld is nooit een oplossing, toont alleen maar teken van zwakte, en al helemaal bij een dier wat 20 keer zo klein is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:57 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Jij houdt je kat 24/7 in de gaten? Wellicht piste hij toch ergens in de tuin of viel hij vogels van iemand lastig..
Als het echt om het haten is, is het zinloos ja.
Jouw opa:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:11 schreef Meloewa het volgende:
Raad je aan om bij mijn opa in de straat te wonen als hij je kat meer dan zat is verzuipt ie hem in een ton met water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |