2Nutz is cynisch bezigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:58 schreef Catenaccio het volgende:
[..]
Precies zo'n iemand waar het land kapot aan gaat.. Jij moet je aanpassen aan een kat? Omgekeerde wereld!
Dat begrip is er niet omdat er meteen over doodschieten enzo gesproken wordt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Oh, eerst het normaal en nu is de overlast plotseling minimaal...
Mijn auto interesseert mij eigenlijk geen bal, echter interesseert het andere mensen wel! Daarom vinden die mensen het vervelend als er een kat op hun auto zit.
Ik heb er wel een hekel aan als er katten in mijn tuin schijten. En nee, dat gebeurt gelukkig niet elke dag, desalniettemin heb ik er niet om gevraagd.
Het zou katteneigenaren sieren als ze eens wat begrip op zouden brengen voor de mensen om hun heen.
"Ik las eens"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hebben een eigen leven.Een kat interesseert zich gewoon weinig voor z'n baasje. Ik las eens dat ze zich meer hechten aan een omgeving dan aan personen. Bij wie zien we dat gedrag nog meer? Juist, de zolderkamerautist. Als er nog eens wordt ingebroken bij je moet je niet rekenen op de hulp van een kat, een hond daarentegen zal alles op alles zetten om z'n baasje te beschermen.
Een kat geeft even de kluiscombinatie door aan een inbreker en gaat dan op pad.
Als je een hond traint om katten te vangen is het geen natuur.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:58 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik stuurde niets, hond ving zelf een kat die ik nadien weer vrij liet. Enige wat ik deed was hond toestemming geven de kat te vangen. Of is dat opeens andere "natuur" dan wanneer een kat een vogel vangt?
En zon triest figuur als jij zit in de FP redactie? Weten ze ook dat je een dierenbeul bent?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
De katten in de buurt eten anders toch maar mooi van de vergiftigde kattenbrokjes die ik buiten neer strooi.!
Lees de reactie nog eens waar ik op reageer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:05 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
En zon triest figuur als jij zit in de FP redactie? Weten ze ook dat je een dierenbeul bent?
vrouwenhumor, laat ze doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:05 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
En zon triest figuur als jij zit in de FP redactie? Weten ze ook dat je een dierenbeul bent?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
De katten in de buurt eten anders toch maar mooi van de vergiftigde kattenbrokjes die ik buiten neer strooi.!
Weet ik. Het was dan ook maar een grapje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:41 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Stoere praat. Ik heb het over natuurlijke zaken. Verhuld gif dat jij zogenaamd strooit eten ze natuurlijk ook.
Ik ken genoeg honden die tegen fietsen aan pissen, op trapveldjes schijten, andere honden kapot bijten, etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef Catenaccio het volgende:
[..]
Laten we het zo stellen: Niet elke buitenlander is slecht, maar inmiddels wordt elke buitenlander wel zo aangekeken. Dat is niet voor niets. Er zijn dingen gebeurd wat het een slechte naam heeft gegeven. Dat is hetzelfde met katten. Er wandelen wel meer katten in onze buurt, maar van een aantal hebben we echt last. Het gaat ook gewoon maar door.
De buurman van twee huizen verder heeft pas al een emmer met kokend heet water over een van hun heen gegooid (dus ik niet!) en nog blijft ie komen, blijft ie poepen in de tuin, over de schutting lopen, op het dak van de veranda lopen terwijl je op de veranda zit, blijft ie door de ramen springen en als de voordeur opstaat omdat je boodschappen uit de auto moet halen dan staat ie in de woonkamer. Daar raak je van geirriteerd. Ik hoop dat je dat snapt.
Nogmaals, er lopen wel meer katten rond, maar van een aantal hebben we echt last. Dat staat buiten mijn punt dat katten de meest overbodige huis(?)dieren zijn.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:22 schreef Murdera het volgende:
Bij welk bos zit je eigenlijk Densmee?
Huiskatten 50 meter bij een huis vandaan neerschieten omdat het kan?
Heb je vaker agressieproblemen gehad? En heb je hier wel eens met iemand over gepraat?
Wat voor dromen heb je? Hoe was je jeugd? Zijn je ouders nog bij elkaar?
Hoe wil je in godsnaam een hond leren, zonder professionele opleidingsmethoden, een kat te vangen. Ik ga echt geen kat aan een waslijntje binden ofzo...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je een hond traint om katten te vangen is het geen natuur.
Mooi, zijn we het daarover eens. Ik heb ook geen hekel aan katten, maar wel aan de arrogantie van bepaalde katteneigenaren (en aan kattenstront in de tuin, net als hondenstront op het voetpad). Een kat is gewoon een beest dat er niets aan kan doen dat zjin eigenaar hem nooit iets heeft geleerd, net als een hond ook niets kan doen aan het feit dat zijn baas een klootzak is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik ken genoeg honden die tegen fietsen aan pissen, op trapveldjes schijten, andere honden kapot bijten, etc.
Heb ik daarom een hekel aan honden? Nee.
Naar buiten schoppen? Die beesten willen het vaak zelf. Mooi juist dat het bij katten mogelijk is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:32 schreef wise het volgende:
een HUISdier nemen en deze dan naar buitenschoppenNeem dan geen kat
Lopen honden los zonder dat hun baasje er niet bij is? Nog nooit gezien, behalve in Thailand. Dan spreken ze over zwerfhonden. Elke kat is Nederland is onderhand een zwerfkat, want ze zwerven maar rond.. Heb ik daarom een hekel aan honden? Nee.. Heb ik een hekel aan een slecht baasje die een hond niet corrigeert? Ja..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik ken genoeg honden die tegen fietsen aan pissen, op trapveldjes schijten, andere honden kapot bijten, etc.
Heb ik daarom een hekel aan honden? Nee.
Blaffende hond kan je nog als bedreigend ervaren. Hoe dan ook, wat schiet je ermee op zo'n beest een schop te verkopen, je kan ook weglopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mooi, zijn we het daarover eens. Ik heb ook geen hekel aan katten, maar wel aan de arrogantie van bepaalde katteneigenaren (en aan kattenstront in de tuin, net als hondenstront op het voetpad). Een kat is gewoon een beest dat er niets aan kan doen dat zjin eigenaar hem nooit iets heeft geleerd, net als een hond ook niets kan doen aan het feit dat zijn baas een klootzak is.
Maargoed, zoals ik een kat die mij onder probeerde te pissen een schop gaf, heb ik een hond die blaffend op mij af kwam ook eens een schop verkocht.
Ach rot toch op. Die 'verwilderde' katten zijn misschien wel van iemand. Ik heb er laatst nog een gered en herenigd met het baasje. Schuw en verwilderd als de tering, maar met de juiste aandacht weer tam en de liefste kat ooit gehad. Al was het dan tijdelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:08 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zie het al niet in alle provincies is de jacht op verwilderde katten toegestaan via de jachtwet helaas, toch zou dat veel goed doen voor de natuur
Je maakt een grapje mag ik hopen? Anders ben je net zo'n teringmongool wie aan onze kat rattengif gevoerd heeft en een erg, erg pijnlijke en langzame dood stierf. Zou er niet trots op zijn. Straks vergiftig je de kat van een klein meisje die door jouw toedoen dagen lang huilt om haar zieke poesje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat maar zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef JeMoeder het volgende:
katten doen dat niet, die vreten alleen spul dat goed voor ze is.
Dit valt me van je tegen, -Strawberry-.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je maakt een grapje mag ik hopen? Anders ben je net zo'n teringmongool wie aan onze kat rattengif gevoerd heeft en een erg, erg pijnlijke en langzame dood stierf. Zou er niet trots op zijn. Straks vergiftig je de kat van een klein meisje die door jouw toedoen dagen lang huilt om haar zieke poesje.
Eens gelijks.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegen, -Strawberry-.
In de zin dat je het niet als grapje herkent. Vrij duidelijk mijns inziens.quote:
Gevoelig onderwerp voor mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
In de zin dat je het niet als grapje herkent. Vrij duidelijk mijns inziens.
Aww.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gevoelig onderwerp voor mij.
Jouw opa.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:11 schreef Meloewa het volgende:
Raad je aan om bij mijn opa in de straat te wonen als hij je kat meer dan zat is verzuipt ie hem in een ton met water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |