Alsof katten binnen horenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:32 schreef wise het volgende:
een HUISdier nemen en deze dan naar buitenschoppenNeem dan geen kat
Sterkte, sommige mensen vinden het logisch dat dat beestje lens wordt getrapt omdat ie in andermans tuin zit te kakken.quote:
Jezusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:39 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Alsof katten binnen horenKatten moeten zowel buiten en tegelijkertijd buiten kunnen leven.
Ik zal wel moeten. Hij miauwt de gehele nacht en dag keihard door als hij niet naar buiten kan. Bovendien wilt hij dan niks meer met je te maken hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen als je kat weer 'gerepareerd' is? Laat je m weer buiten?
Zodat de plaatselijke Chinees er Babi Pangang van kan maken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:38 schreef Yi-Long het volgende:
Katten horen gewoon naar buiten te kunnen.
Als je mijn kat kent dan kom je daar wel op terugquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:41 schreef JackHerrer het volgende:
Voor dit soort katten heb ik een luchtbuks op mijn vensterbank liggen.
goede vergelijkingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:35 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik gun mijn kat zijn vrijheid![]()
Hoe zal jij het vinden als men jouw 20 uur per dag op een vensterbank voor de open wereld neer zet?
Sluit een baby 4 jaar in een kelder op en hij heeft ook geen behoefte meer naar buiten te gaan^^quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mijn katten kunnen door het hele huis rennen en hebben er geen last van.
Uiteraard. Onbekend gebied. Daar deinst de baby die 4 jaar in een kelder opgesloten zat ook voor terugquote:Als ik in de tuin zit gaan ze mee naar buiten aan een lijntje. Die beesten willen niet eens naar buiten.
Tja, daarvoor betaalt je kat een prijs, kennelijk.quote:
Als jouw kat mij zou kennen dan komt ie niet meer terugquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:41 schreef Toradora het volgende:
[..]
Als je mijn kat kent dan kom je daar wel op terug
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:40 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten. Hij miauwt de gehele nacht en dag keihard door als hij niet naar buiten kan. Bovendien wilt hij dan niks meer met je te maken hebben.
Hij gaat maar 2 uurtjes per dag naar buiten, dat is voor de kat al voldoende. Dat moet ik hem gewoon gunnen.
Mn, wat naar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:40 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin![]()
Zit op de eerste etage van een herenhuis.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, daarvoor betaalt je kat een prijs, kennelijk.
En kennelijk is je dat het waard.
Je laat zelf je kat naar buiten en dan klaag je dat 'm iets overkomt. Ja, hallo
Alleen maar omdat ze huisdier genoemd worden moeten ze binnen blijven? Wat een flauwekul. Ons huis wordt omringd door onze eigen grond, het is niet afgezet, dus misschien dat ze eens per jaar een pootje in de tuin van de buren zetten, maar daar begint ook het territorium van hun katten, dus waarschijnlijk niet eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Katten moet je ook gewoon binnen houden. Geen zorgen dat beestje plat gereden wordt of ten slachtoffer valt aan een kattenhater. Daarbij is het asociaal om ze in andermans tuin te laten schijten en een huisdier is een huisdier zoals wise al zegt.
Dat is natuur iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef spamcat het volgende:
Terechte klacht hoor, een kat moet gewoon buiten rond kunnen lopen om vogels en muizen te martelen
Dat klopt ook wel, maar vind het gewoon kut. Dat mijn kat niet eens lekker naar buiten meer kan zonder aangevallen te worden, of met rare beesten en ziektes thuis komt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, daarvoor betaalt je kat een prijs, kennelijk.
En kennelijk is je dat het waard.
Je laat zelf je kat naar buiten en dan klaag je dat 'm iets overkomt. Ja, hallo
Wat een vergelijkingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Sluit een baby 4 jaar in een kelder op en hij heeft ook geen behoefte meer naar buiten te gaan^^
[..]
Uiteraard. Onbekend gebied. Daar deinst de baby die 4 jaar in een kelder opgesloten zat ook voor terug
Klopt wel maar ik vind het gewoon geen prettig idee dat ze buiten lopen ik maar moet afwachten of ze nu 's avonds terug komen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze huisdier genoemd worden moeten ze binnen blijven? Wat een flauwekul. Ons huis wordt omringd door onze eigen grond, het is niet afgezet, dus misschien dat ze eens per jaar een pootje in de tuin van de buren zetten, maar daar begint ook het territorium van hun katten, dus waarschijnlijk niet eens.
En bij de weg blijven ze allemaal uit de buurt.
Voor de katten is dit in mijn ogen ideaal. Ze vinden binnenshuis ook nog altijd de aangenaamste en veiligste plek om te slapen.
ja, maar bijna niemand heeft hier zo'n groot lap grond als jij, chaiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze huisdier genoemd worden moeten ze binnen blijven? Wat een flauwekul. Ons huis wordt omringd door onze eigen grond,
Dan is je kat gewoon dom. Natuurlijke selectie ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is natuur idden dat een auto over jouw kat heen rijd ook.
Katten zijn sowieso dom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:46 schreef spamcat het volgende:
[..]
Dan is je kat gewoon dom. Natuurlijke selectie ja.
Dat heb ik zelf ook. Maar ik merk gewoon dat de kat veel gelukkiger is als hij even buiten is geweest. Dan voel ik me echt een slecht baasje als ik hem dan binnen houquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt wel maar ik vind het gewoon geen prettig idee dat ze buiten lopen ik maar moet afwachten of ze nu 's avonds terug komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |