quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:32 schreef wise het volgende:
een HUISdier nemen en deze dan naar buitenschoppenNeem dan geen kat
Ik gun mijn kat zijn vrijheidquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:32 schreef wise het volgende:
Dat dus!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:32 schreef wise het volgende:
Beter dat dan in het ziekenhuis liggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:35 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik gun mijn kat zijn vrijheid![]()
Hoe zal jij het vinden als men jouw 20 uur per dag op een vensterbank voor de open wereld neer zet?
Daar krijg ik een (riant) salaris voor dus geen enkele moeite mee..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:35 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hoe zal jij het vinden als men jouw 20 uur per dag op een vensterbank voor de open wereld neer zet?
Mijn katten kunnen door het hele huis rennen en hebben er geen last van. Als ik in de tuin zit gaan ze mee naar buiten aan een lijntje. Die beesten willen niet eens naar buiten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:35 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik gun mijn kat zijn vrijheid![]()
Maar dat doe je ook niet je gehele leven.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef Lithia het volgende:
[..]
Beter dat dan in het ziekenhuis liggen.
Nou, wat heeft hij de laatste 4 maanden genoten.quote:
Wat ga je nu doen als je kat weer 'gerepareerd' is? Laat je m weer buiten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:37 schreef Toradora het volgende:
[..]
Maar dat doe je ook niet je gehele leven.
Ditquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:32 schreef wise het volgende:
awwwquote:
verdommequote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:30 schreef Toradora het volgende:
kat valt terwijl hij krabt ook nog eens uit het raam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |