abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116221779
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:01 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Je weet dat er genoeg mensen zijn die een bloedhekel aan katten hebben. Als je ze dan toch naar buiten laat weet je dat je dat risico loopt.
Net als dat als je een rokje draagt, je het risico loopt om verkracht te worden.
Goede denkwijze wel. :)
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:03:47 #227
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_116221802
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

Net als dat als je een rokje draagt, je het risico loopt om verkracht te worden.
Goede denkwijze wel. :)
We wijken nu wel heel erg af, en nee met het eerste punt ben ik het niet eens. Verkrachting komt voort uit sadisme dus staat daar los van. Maar dat is geen onderwerp voor deze discussie.
Het is nu eenmaal zo dat als jij een kat buiten laat schijten of bij iemand de vogelkooi probeert in te sluipen dat er genoeg mensen zijn die dat beest dan een schop verkopen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:04:08 #228
362368 Toradora
Poef........
pi_116221809
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef Don_Vanelli het volgende:

[..]

Als ik in iemand zijn/haar tuin zit te schijten is het volkomen terecht wanneer ik daarvoor een schop krijg. Het heeft niks met stoer zijn te maken, maar het is gewoon tokkiegedrag. En tokkiegedrag verdient een tokkiestraf.
Een kat vergelijken met tokkiegedrag. :') :')
Alsof dat beest er besef van heeft dat hij fout zit :')
Jij weet dat je fout zit, maar die kat niet.

Waarom denken mensen dat als een kat buiten loopt die zich perfect aan de bedachte regels van een buitenstaander gaat houden, of dat het baasje er constant achteraan hobbelt.
pi_116221828
quote:
13s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:32 schreef wise het volgende:
een HUISdier nemen en deze dan naar buitenschoppen :') Neem dan geen kat :r
Dit!

Als hier een kat in de tuin of schuur loopt krijgt die de bats in de nek.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:06:04 #230
362368 Toradora
Poef........
pi_116221849
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:03 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

We wijken nu wel heel erg af, en nee met het eerste punt ben ik het niet eens. Verkrachting komt voort uit sadisme dus staat daar los van. Maar dat is geen onderwerp voor deze discussie.
Het is nu eenmaal zo dat als jij een kat buiten laat schijten of bij iemand de vogelkooi probeert in te sluipen dat er genoeg mensen zijn die dat beest dan een schop verkopen.
Maar mijn kat vind zijn kattenbak heilig, en poept ook altijd thuis. Tot grote ergenis van mijzelf, want het stinkt :')

Dus hij kan geen poep overlast veroorzaken, maar wel vogels aanvallen, maarja, dan kan je ook een discussie gaan beginnen dat mensen vogels binnen moeten houden en niet buiten neer moeten zetten.
pi_116221855
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:03 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Het schoppen van een dier, ipv het wegjagen komt ook voort uit sadisme. Als je roept naar een kat, of stampt op de grond naast een kat zal hij vluchten, als je hem toch daadwillig schopt ben je sadistisch bezig.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:07:54 #232
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_116221892
En daar gaan we weer. Kattenhaters kunnen hun lol weer op. Ze draaien hun hand er niet voor om om even een filmpje of foto te plaatsen waar te zien is dat een kat aangevallen, mishandeld, of zelfs dood is. Zulke mensen zijn ziek in mijn ogen.

Ts: sterkte met je kat.

P.s.: heb zelf ook 2 honden en 2 katten.
You dont believe me ? Read this line again.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:08:26 #233
362368 Toradora
Poef........
pi_116221907
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:05 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Dit!

Als hier een kat in de tuin of schuur loopt krijgt die de bats in de nek.
Geloof me, als ik daar achter zou komen, krijg je diezelfde klap terug. Ik vind het zo triest dat mensen er zo makkelijk over denken. Ooh dat dier is toch veel kleiner en zal weinig doen. Dus daarom mag ik het bewerken met voorwerpen of schoppen. ipv gewoon weg te jagen op een normale volwassen manier.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:08:36 #234
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_116221910
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het schoppen van een dier, ipv het wegjagen komt ook voort uit sadisme. Als je roept naar een kat, of stampt op de grond naast een kat zal hij vluchten, als je hem toch daadwillig schopt ben je sadistisch bezig.
Ik denk dat het voornamelijk speelt dat mensen niet kunnen relativeren. Als ze zo'n kat dan bezig zien met een vogel, kikker of weet ik wat worden ze boos - gevoel van onrechtvaardigheid - terwijl het gewoon de natuur is en hem daarom een schop verkopen. Maar je hebt wel een punt dat er inderdaad sadistische kattenmishandelaars rondlopen ja.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:09:50 #235
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_116221928
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:07 schreef 7nightwing7 het volgende:
En daar gaan we weer. Kattenhaters kunnen hun lol weer op. Ze draaien hun hand er niet voor om om even een filmpje of foto te plaatsen waar te zien is dat een kat aangevallen, mishandeld, of zelfs dood is. Zulke mensen zijn ziek in mijn ogen.

Ts: sterkte met je kat.

P.s.: heb zelf ook 2 honden en 2 katten.
En kattengeilers kunnen ALLE meest gekke en asociale gedrag van hun huisdiertje die altijd buiten is weer lekker goed praten en doen alsof er niks aan de hand is.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_116221933
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:08 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik denk dat het voornamelijk speelt dat mensen niet kunnen relativeren. Als ze zo'n kat dan bezig zien met een vogel, kikker of weet ik wat worden ze boos - gevoel van onrechtvaardigheid - terwijl het gewoon de natuur is en hem daarom een schop verkopen. Maar je hebt wel een punt dat er inderdaad sadistische kattenmishandelaars rondlopen ja.
In mijn optiek, (en misschien ben daarom gewoon een sulletje of een huilie, maar dan is dat maar zo) is het nooit rechtvaardig om een dier moedwillig te pijnigen, wanneer er geen direct gevaar van het dier uitgaat. Dat komt altijd voort uit sadisme.
pi_116221943
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:08 schreef Toradora het volgende:

[..]

Geloof me, als ik daar achter zou komen, krijg je diezelfde klap terug. Ik vind het zo triest dat mensen er zo makkelijk over denken. Ooh dat dier is toch veel kleiner en zal weinig doen. Dus daarom mag ik het bewerken met voorwerpen of schoppen. ipv gewoon weg te jagen op een normale volwassen manier.
Ja wegjagen heeft zin, dan zit de kat er 2 dagen kater weer te schijten. Nee, katteneigenaren zoals als jij, die verdienen geen lucht om te ademen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:11:23 #238
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_116221951
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

In mijn optiek, (en misschien ben daarom gewoon een sulletje of een huilie, maar dan is dat maar zo) is het nooit rechtvaardig om een dier moedwillig te pijnigen, wanneer er geen direct gevaar van het dier uitgaat. Dat komt altijd voort uit sadisme.
Ben ik het ook volkomen mee eens, helaas lopen er genoeg tokkies rond die eerst schoppen zodra er woede opkomt en pas daarna (of helemaal niet) nadenken.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:12:33 #239
64831 2NutZ
pi_116221968
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:11 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ben ik het ook volkomen mee eens, helaas lopen er genoeg tokkies rond die eerst schoppen zodra er woede opkomt en pas daarna (of helemaal niet) nadenken.
Je hebt het nu over tokkies en sadistische kattenmoordenaars en weet ik veel. Maar als Ingrid 2 deuren verderop weeeeeer kattenschijt uit haar mooie tuintje moet halen en ze ziet die kat, geeft ze hem ook een schop... pure frustratie.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:12:50 #240
362368 Toradora
Poef........
pi_116221973
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:11 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Ja wegjagen heeft zin, dan zit de kat er 2 dagen kater weer te schijten. Nee, katteneigenaren zoals als jij, die verdienen geen lucht om te ademen.
Emmer water werkt ook prima, doe dat 3 keer en die kat komt echt niet meer terug.

Ik denk dat jij beter 20 hoog in een flat kan gaan zitten. Want volgens mij draai jij de nekken van muizen om omdat ze holletjes graven in je tuin ofzo :')
pi_116221974
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:11 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dan zijn we het daar over eens. :)
Het is jammer dat mensen niet verder kunnen kijken dan hun eigen kleine wereldje, en geweld niet schuwen als ze het gevoel hebben dat hun ook maar het kleinste onrecht is aangedaan, ook al is het door onwetendheid of per ongeluk.
pi_116222004
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:12 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Je hebt het nu over tokkies en sadistische kattenmoordenaars en weet ik veel. Maar als Ingrid 2 deuren verderop weeeeeer kattenschijt uit haar mooie tuintje moet halen en ze ziet die kat, geeft ze hem ook een schop... pure frustratie.
Dat maakt ingrid niet minder sadistisch. En ook niet minder tokkie. :)
sadistisch
[bijvoeglijk naamwoord]• waarbij men geniet van de pijn van anderen
Ook sadisme uit frustratie is sadisme.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:15:41 #243
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_116222029
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:09 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

En kattengeilers kunnen ALLE meest gekke en asociale gedrag van hun huisdiertje die altijd buiten is weer lekker goed praten en doen alsof er niks aan de hand is.
Dat valt wel mee hoor. Ik vind als je een kat in jouw tuin ziet dat schijten, je hem/haar rustig mag wegjagen. Stampen op de grond, klappen, of zelfs met de plantenspuit nat maken. Dat is vaak al genoeg. Maar trappen of slaan, dat gaat te ver.
You dont believe me ? Read this line again.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:15:44 #244
64831 2NutZ
pi_116222030
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat maakt ingrid niet minder sadistisch. En ook niet minder tokkie. :)
sadistisch
[bijvoeglijk naamwoord]• waarbij men geniet van de pijn van anderen
Ook sadisme uit frustratie is sadisme.
Ja want ze geniet er van om die kat te schoppen, jij bent wel echt een huilie ja zoals je eerder zei :')
Ik zeg net dat het uit frustratie komt.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:16:17 #245
64831 2NutZ
pi_116222042
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:15 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor. Ik vind als je een kat in jouw tuin ziet dat schijten, je hem/haar rustig mag wegjagen. Stampen op de grond, klappen, of zelfs met de plantenspuit nat maken. Dat is vaak al genoeg. Maar trappen of slaan, dat gaat te ver.
Gek genoeg helpt dat allemaal niet is mijn ervaring. Maar een lichte trap tegen de kont wel.
Je hoeft niet met stalen neuzen uit te halen nee.
pi_116222046
Ik begrijp mensen die het niet zo hebben op katten in hun tuin wel een beetje. Tegelijkertijd, als je ziet hoeveel lijken de dames hier voor de deur opstapelen (ratten, muizen, etc) ben ik ook wel benieuwd hoe de buurt er zonder katten uit zou zien.
pi_116222053
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:04 schreef Toradora het volgende:

[..]

Een kat vergelijken met tokkiegedrag. :') :')
Alsof dat beest er besef van heeft dat hij fout zit :')
Jij weet dat je fout zit, maar die kat niet.

Waarom denken mensen dat als een kat buiten loopt die zich perfect aan de bedachte regels van een buitenstaander gaat houden, of dat het baasje er constant achteraan hobbelt.
Gedrag van je huisdier goedpraten :')

Als ik een rottweiler koop en die bijt een kind gewond of dood wordt de hond toch ook afgemaakt?
pi_116222054
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:15 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja want ze geniet er van om die kat te schoppen, jij bent wel echt een huilie ja zoals je eerder zei :')
Ik zeg net dat het uit frustratie komt.
En ze reageert die frustatie af op die kat, door hem te schoppen voelt ze zich beter. Het lucht op.
Lees nu de definitie van sadisme nog een keer?
pi_116222072
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:16 schreef Don_Vanelli het volgende:

[..]

Gedrag van je huisdier goedpraten :')

Als ik een rottweiler koop en die bijt een kind gewond of dood wordt de hond toch ook afgemaakt?
Als mijn kat een kind verwond of doodbijt zal ik hem zelf terechtstellen als het nodig is..
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:17:40 #250
64831 2NutZ
pi_116222073
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

En ze reageert die frustatie af op die kat, door hem te schoppen voelt ze zich beter. Het lucht op.
Lees nu de definitie van sadisme nog een keer?
:') oke man. Gewoon volhouden ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')