SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Nee, wel van sigaren. Misschien heb je die dus opgegetenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef Euroteller het volgende:
Is het zo dat je van frikandellen heel nodig moet schijten?
Heb het al 2 jaar dat ik na elke frikandel die ik consumeer een half uur later erg nodig moet schijten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, wel van sigaren. Misschien heb je die dus opgegeten
Vrouwen in een partijquote:
Wat is zijn annoying en diving skill? 99 zeker?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:24 schreef Rijst het volgende:
ey WAZ MET JULLI? Koop hem gewoon
[ afbeelding ]
Je moet hem ook niet in de achter uitgang duwen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:24 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Heb het al 2 jaar dat ik na elke frikandel die ik consumeer een half uur later erg nodig moet schijten.
Dat is niet het probleem.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet in de achter uitgang duwen.
Ik vind het echt goede koffie. Ik zit daar elke dag bij die van Leidseplein. Echt leuke mensen daarquote:
Het probleem is dat je moet poepen, ik geef enkel een plausibele oorzaak!quote:
Oh, ik vind het wel lekker hoor, maar het is gewoon overrated.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind het echt goede koffie. Ik zit daar elke dag bij die van Leidseplein. Echt leuke mensen daar
Resizen naar de juiste p x p in photoshop werkt ook niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef poker4lifee het volgende:
GJE, need help
Probeer pasfoto te scannen en te uploaden voor schoolpasje maar kut ding zegt steeds dat uitsnede te klein is. En als ik zijkanten weghaal is de foto te weinig pixelswat is deze?
Ja, dat is zo, je betaalt voor het merkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef vandermar het volgende:
Starbucks is qua prijs kwaliteit vreselijk. Thuis een bakje zetten is qua prijs kwaliteit 100x beter
Nog nooit geweest maar ik woon dan ook ver van de Randstadt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:30 schreef vandermar het volgende:
Zelfde geldt voor die DE koffiehuizen.
Ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest maar ik woon dan ook ver van de Randstadt.
Juist jij snapt hetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Foto maken van je bakkie Starbucks-pleur met Instagram en op Facebook zetten.
Ik kan het alleen op stations halen, ik woon zo afgelegen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:30 schreef Rijst het volgende:
Fuck jullie haters. ik haal starbcuks wanner ik wil. YOLO
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kan het alleen op stations halen, ik woon zo afgelegen.
Juwel, als je hem neerknalt wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
Tegen een kat kan je niet YOLO zeggen
Volgens mij zijn alle starbucks vestigingen ook alleen op station behalve in Amsterdam. #weethetnietzekerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kan het alleen op stations halen, ik woon zo afgelegen.
Volgens mij heb je gelijk hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle starbucks vestigingen ook alleen op station behalve in Amsterdam. #weethetnietzeker
Maar die van Leidseplein is echt zo lelijk. Ze hebben alleen houten stoelen. Die van CS is dan weer te klein maar die van Sloterdijk is wel mannechill jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk hoor.
oehh met paint gedaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:28 schreef laucas het volgende:
[..]
Resizen naar de juiste p x p in photoshop werkt ook niet?
Al die verschillende smaken lijken me wel lekker maar als het vies is heb ik mijn geld verspild.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar die van Leidseplein is echt zo lelijk. Ze hebben alleen houten stoelen. Die van CS is dan weer te klein maar die van Sloterdijk is wel mannechill ja
Alleen met Queensday ofzo, anders niet.quote:
Nooit, alleen gewoon vis.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:40 schreef Rijst het volgende:
Eten jullie vaak sushi? Ik om de 3 weken wel denk ik.
Zo'n ding bij de AH halen telt niet zeker?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:40 schreef Rijst het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:40 schreef Rijst het volgende:
Dat is zo vies hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zo'n ding bij de AH halen telt niet zeker?
Dan misschien 3-4x in m'n leven, als dat niet telt 1x
Omdat hij een eindbaas isquote:
Zo vaak niet, al zit ik het afgelopen half jaar wel op een stuk of 8 bezoekjes. Wel echt alleen in een restaurant, niet die AH troep ofzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:40 schreef Rijst het volgende:
City wordt ook mega hard gehaat overal hoor..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:48 schreef vandermar het volgende:
Hij spreekt wel ware woorden over Chelsea en City. Chelsea wordt veel en veel meer gehaat dan City terwijl City ook voor heel veel gekocht heeft!
Veel minder dan Chelsea.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
City wordt ook mega hard gehaat overal hoor..
Subway in de Statesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo vaak niet, al zit ik het afgelopen half jaar wel op een stuk of 8 bezoekjes. Wel echt alleen in een restaurant, niet die AH troep ofzo.
Subway in NL vind ik maar matig eigenlijk..in de States is het zoveel beter. Starbucks vond ik vroeger ook tof, maar is me nu teveel mainstream.
Zeker knap maar kan totaal niet zingen, nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef DannyDeko het volgende:
wat een slecht nummer
wat een le......
Geen Starbucks meer drinken omdat het te mainstream is, watquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo vaak niet, al zit ik het afgelopen half jaar wel op een stuk of 8 bezoekjes. Wel echt alleen in een restaurant, niet die AH troep ofzo.
Subway in NL vind ik maar matig eigenlijk..in de States is het zoveel beter. Starbucks vond ik vroeger ook tof, maar is me nu teveel mainstream.
was een garpjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Geen Starbucks meer drinken omdat het te mainstream is, wat
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Geen Starbucks meer drinken omdat het te mainstream is, wat
[ afbeelding ]
Met de IF scoorde ik bijna niets, altijd net misquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Hallo mijn naam is Thiago Neves en ik heb 99 longsjots en 97 sjot power.
[..]
GAYKAMPquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met de IF scoorde ik bijna niets, altijd net misIk ben dan ook niet zo goed!
Fifa Ultimate Edition bij Wehkamp dus 55 euro incl verzendkosten, twijfel nog wel
44,95 oid dacht ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoeveel ik vorig jaar nou kwijt was bij MM op de release, 40 of 45/50
Maar hoe vaak komt je CDM in schot positie? Net iets te weinig om er een kanon neer te zetten. Voor zijn andere stats hoef je het niet echt te doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:00 schreef Lindgren. het volgende:
Bah. Wat geil.
[ afbeelding ]
Ja ja, bla bla het is geen CDM bla bla. [ afbeelding ] Als ik het elftal standaard op 'defensief' zet, staan er sowieso 4 blokken beton achter Neves. Moet kunnen denk ik. + snelle wingers.
Alleen nog even een leuke spits voor naast iBalo.
Er staat gewoon 64 euro op Wehkamp bij mij...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met de IF scoorde ik bijna niets, altijd net misIk ben dan ook niet zo goed!
Fifa Ultimate Edition bij Wehkamp dus 55 euro incl verzendkosten, twijfel nog wel
In 3-5-2 relatief weinig ja. In 4-2-2-2 scoren mijn CDM's veel meer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar hoe vaak komt je CDM in schot positie? Net iets te weinig om er een kanon neer te zetten. Voor zijn andere stats hoef je het niet echt te doen.
Is op zich wel te verklaren met het gat wat er valt achter je spitsenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In 3-5-2 relatief weinig ja. In 4-2-2-2 scoren mijn CDM's veel meer.
Oké, duidelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar hoe vaak komt je CDM in schot positie? Net iets te weinig om er een kanon neer te zetten. Voor zijn andere stats hoef je het niet echt te doen.
Ja maar iemand postte hier dat je met de code ikkannietwachten 10 euro korting krijgt, dat klopt ook, dus 55/56 incl verzendingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er staat gewoon 64 euro op Wehkamp bij mij...
TOTY Gustavo, SIF Ramires, ROBERTO CARLOSquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké, duidelijk.Prima feedback. Heb je een beter idee? Ik heb Dedé al..
Niet genoeg chem toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
TOTY Gustavo, SIF Ramires, ROBERTO CARLOS
Jawel!quote:
Ach, waarom zou het oneerlijk zijn?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:00 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga geen ultimate edition nemen, moet wel eerlijk blijven..
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stout dagboek, laat lingdren in je schrijven zodat zijn meuk hier niet verschijnt.
Yours faithfully,
Henk
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
Ik heb vanmiddag met mijn neefje allemaal kabouter wesley gekeken, hij kende het nog niet maar hij had spierpijn van het lachen
FOK! is mijn dagboekquote:
lolquote:
Misschien moet hij elk dubbeltje wel omdraaien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand biedt 10.5k op mijn Maicon, terwijl de bin 10750c is.
Dat kind is er dus echt niet in geshoppedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:21 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk verjaardagsfeestje moet dit zijn geweest
Jirpels mei gehakt en de grinte wit ik nog net!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat eten jullie zo?
Saté met stokbrood hier
Kaviaar GJE met champagne.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat eten jullie zo?
Saté met stokbrood hier
Kaviaar is zo smerig hèquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kaviaar GJE met champagne.
Moët poppen als de motherfucker.
Ik las "Moet poepen als de motherfucker"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moët poppen als de motherfucker.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik las "Moet poepen als de motherfucker"
Samequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tis dat jij dit nu zegt. Want ik las t ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zo? Het is godverredomme nog niet eens half 5quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat eten jullie zo?
Saté met stokbrood hier
Hier ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:25 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tis dat jij dit nu zegt. Want ik las t ook
Hollandse eettijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo? Het is godverredomme nog niet eens half 5
Ik las 7-3-5-2quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier even 7 3-5-2 kaartjes?
Je moet tegen je ouders zeggen dat ze later moeten eten zodat jij meer tijd hebt voor je huiswerk.quote:
Ik kan voor het eten niet echt werken want zin in eten!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet tegen je ouders zeggen dat ze later moeten eten zodat jij meer tijd hebt voor je huiswerk.
Na het eten werk je altijd minder goed dan ervoor!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:27 schreef Tim86 het volgende:
Lindgren, ken je deze nog?
[ afbeelding ]
OMGquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:27 schreef Tim86 het volgende:
Lindgren, ken je deze nog?
[ afbeelding ]
Ik las liggend schijtendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
Na het eten wil ik alleen maar liggen,schijten en op de bank liggen.
+ koffie drinken en mezelf in slaap huilenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
Na het eten wil ik alleen maar liggen,schijten en op de bank liggen.
De saté zelf misschienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:27 schreef Thorb het volgende:
Je eet toch wel iets meer dan een alleen stokbrood lijkt mij
JA DE SATESAUS MAAR VERDER
Touché, maar ik heb nog vakantiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet tegen je ouders zeggen dat ze later moeten eten zodat jij meer tijd hebt voor je huiswerk.
Na het eten werk je altijd minder goed dan ervoor!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
+ koffie drinken en mezelf in slaap huilen
vwo*quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:31 schreef Tim86 het volgende:
Als je VWO wil halen moet je echt meer groenten eten jongen.
Groetjes,
je moeder
Vwoquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
En als je heel gespierd wilt worden moet je veel spinazie eten
WIl je geen bril later dan moet je veel wortels eten want heb jij wel eens een konijn met een bril gezien?
Ik slaap mezelf altijd huilend in fapquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik huil mezelf altijd fappend in slaap.
bwwwwwwwwwwwwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Agbonlahorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nog 100k over voor een BPL spits. Name 'em.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:34 schreef vandermar het volgende:
Ik ben stiekem wel een beetje verliefd op Britney SpearsALleen niet als ze een skinhead is
El ahmadi naar ST omtoverenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
100 Lukaku's. An entire Lukaku armyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
Kan wel, jij betaalt altijd veel!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil mij 100k verkopen op xbox?!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
Suarez ernaast, populaire spitsjesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik IF Balotelli naast iM Balotelli zet.
HAHAHAHAHA! JEZUS WAT GRAPPIG!!!!!!! HAHAHAHAquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik IF Balotelli naast iM Balotelli zet.
tuurlijk, 10 euro.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
Doe jij maar joh, ik wil 100 euro per coinquote:
Oke oke oke! Maar nu is hij ervandoor, geld aan zijn pa vragen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe jij maar joh, ik wil 100 euro per coin
Mensen hebben nog wel sympathie voor Balotelli maar Suarez wordt door iedereen gehaat zowatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Suarez ernaast, populaire spitsjes
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Suarez ernaast, populaire spitsjes
Hoeveel?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:38 schreef Kamikazie het volgende:
Ik betaal er deze keer een bodemprijs voor ... wil niet financieel uitgekleed worden op het FOK! forum.
of UP Velaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
Of gewoon Drogba natuurlijk. Crossen voor het leven.
Die heb ik nog in m'n club maar ik wil iemand andersquote:
Die vond ik tegenvallen.quote:
160.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
ROONIE of is die geen 100K op de PS3?
UP Vela is kapot.quote:
Arouna Koné?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die heb ik nog in m'n club maar ik wil iemand anders.
[..]
Die vond ik tegenvallen.Zijn NIF vond ik stukken beter.
Wat een verrassing weer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef vandermar het volgende:
UP RvP zijn schot is gigantisch veel beter
Och, sorry dat mijn bevindingen jou niet zinnenquote:
Ga een 4-3-3 of 4-3-2-1 spelen met peter crouchquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
Persie en Tevez zitten ook nog in mijn club.Ik ga voor je boi Luis. En anders Lukaku.
Veel plezier!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga naar PSV - FK Zeta![]()
Later boys
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Och, sorry dat mijn bevindingen jou niet zinnen
IF Zigicquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ga een 4-3-3 of 4-3-2-1 spelen met peter crouch
Ciao! Hef fun!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga naar PSV - FK Zeta![]()
Later boys
Jawel, alleen niet springen.quote:
82 pace is voldoende manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind RvP ook wel goed, maar beter achter de spitsen. Ik kan niet zonder de peeees.
Als je langer dan 2 meter bent is dat ook niet nodig aangezien de gemiddelde CB 1,80 lang is en alleen pace heeftquote:
Als de rattenvanger van Hamelen op zijn fluit blaast dan loop jij samen met Suarez erachteraan.quote:
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef StijnDa het volgende:
IF Zigic. Langer dan Crouch, betere jumping, 99 heading acc.
Kijk en garp:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef StijnDa het volgende:
IF Zigic. Langer dan Crouch, betere jumping, 99 heading acc.
50 wedstrijden, 191 goals BEAST LONGSHOTS Get him NOWwquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb nog nooit met Suarez gespeeld in FIFA.Ben ik ook niet van plan.
Met moeders over FUT pratenquote:
Jou moeder praat nooit, die zuigt en slikt .quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
Arme StijnDaaa wil hier serieus ff wat uitleggen en jullie maken garpjes.
Haha, homo! Ik heb twee vadersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jou moeder praat nooit, die zuigt en slikt .
Ik lul haar de oren van de kop over FUT ondertussen, houd mij altijd goed hard.
KRINGSPIERMUSKETIER!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, homo! Ik heb twee vaders
Ik vond hem wel redelijk, maar een stuk slechter dan cavani. Als je hem gaat vergelijken met Uruguayanenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb nog nooit met Suarez gespeeld in FIFA.Ben ik ook niet van plan.
quote:
Hij lijkt op Villa.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef poker4lifee het volgende:
http://futhead.com/12/player/5293
Naar Swansea
Zooo dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef poker4lifee het volgende:
http://futhead.com/12/player/5293
Naar Swansea
Keep us on the hight if you should willquote:
Sorry was even weg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Keep us on the hight if you should will
Niks mis mee. Tenminste een aanspeelpunt voorin.. nu nog hopen dat hij gaat scoren.quote:
Die gast met die bril wil ook ff gaan freestylen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef Rijst het volgende:
haha freestylen als je dronken bentKijk em los gaan bij 1:01
Neuh was grapje, ik wacht gewoon op goedkopere voor 30/40 euro.. Haal ik gelijk NBA erbijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, waarom zou het oneerlijk zijn?
Meer dan Fernandez moet wel lukkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Niks mis mee. Tenminste een aanspeelpunt voorin.. nu nog hopen dat hij gaat scoren.
chick die dat kind interviewtquote:
Hij is vriendjes met RWJ.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef Rijst het volgende:
haha freestylen als je dronken bentKijk em los gaan bij 1:01
Helaas echt een pleuris formatie imoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:06 schreef TheFastOne het volgende:
http://futhead.com/12/squad/2039203
Dit team
quote:De Amerikaanse overheid heeft per direct en zonder verdere uitleg de domeinnamen rojadirecta.com en .org weer aan de rechtmatige eigenaar teruggegeven. De Verenigde Staten (VS) hadden de domeinen zonder enige juridische grondslag offline gehaald en moeten nu bakzeil halen.
In januari 2011 werden de domeinnamen offline gehaald op last van het Department of Homeland Security, omdat de website inbreuk zou maken op auteursrechten. Eigenaar Puerto 80 maakte bezwaar tegen de domeinkaping en krijgt nu na anderhalf jaar gelijk. De Amerikanen hebben namelijk de zaak tegen Rojadirecta gedropt en moeten de domeinnamen teruggeven. Ze willen niet uitleggen waarom ze de strijd opgeven.
Rojadirecta is een website waar bezoekers links uitwisselen naar sportprogramma's. De Spaanse rechter heeft tweemaal geoordeeld dat de website volledig legaal is. In afwachting van dns-updates zullen de domeinen langzaam weer zichtbaar worden.
4312 speelt heerlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Helaas echt een pleuris formatie imo [ afbeelding ]
Je gaat toch niet 9 saucijzen broodjes etenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:13 schreef Euroteller het volgende:
Kan ik iemands telefoon lenen met android of apple. Ik zou graag een foto willen maken met instagram van mijn 9 saucijzen broodjes + een klodder ketchup die ik op facebook zou willen zetten.
Sorry, ik bedoelde 9 mini saucijzen broodjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je gaat toch niet 9 saucijzen broodjes eten
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/1336720024
Heerlijk goaltje zo. Alleen op de laatste verdediger afgaan, even met LB stilleggen, dan direct een advanced rainbow en afmaken.Precies zoals ik 'm in gedachten had.
SP AR TAquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:32 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben bang dat Feyenoord uit Europa wordt gegooid. Maakt niet uit of we gaan winnen of verliezen. Sparta supporters die de confrontatie opzoeken met feyenoord supporters, supporters in het ziekenhuis etc ... dat gaat uit de hand lopen
Oh you. Nieuwe laptop kopen voor Cheat Enginequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo, ik heb mijn laptop binnen. Ik had per ongeluk de hp Pavillon met AMD A6 besteld ipv i5 maar dit zal ook wel goed zijn. In ieder geval hoef ik nu niet meer 10 minuten te wachten voordat CE opstart en dan nog 5 minuten voordat ik klaar ben met zoeken.
Tijd is coinsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh you. Nieuwe laptop kopen voor Cheat Engine
Niet alleen daarvoor, want alles gaat nu 10x zo snel dus het is een enorme verbeteringquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh you. Nieuwe laptop kopen voor Cheat Engine
quote:De Guatemalaanse aanvaller Marco Pappa (24) vertrekt per direct van Chicago Fire naar sc Heerenveen. De clubs en de speler hebben een overeenkomst gesloten over een onmiddellijke overgang. Morgen zullen in Heerenveen de laatste formele zaken met de nieuwe aanvaller worden afgehandeld.
Doesn't suprise me, Ajax komt altijd in de kut poules.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:25 schreef Fuszy het volgende:
Hoe geniaal zou groep D zijn voor ajax
Huilie huiliequote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
GODVERDOMME. ALTIJD HET FUCKING ZELFDE. WEER REAL HOOR
Arsenal is zijn club..Falerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waar is jou clubbie dan in de CL? Ik zie ze niet?
Groep B slimmerikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waar is jou clubbie dan in de CL? Ik zie ze niet?
Thuis heb je kans, niet tegen Madrid. Tegen City kan je kans hebben, mits alles goed zit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het prachtigminimaal 4x nat gaan, prachtig
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Thuis heb je kans, niet tegen Madrid. Tegen City kan je kans hebben, mits alles goed zit.
En city met het g elftal speeltquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Thuis heb je kans, niet tegen Madrid. Tegen City kan je kans hebben, mits alles goed zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |