Mooi rockaquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zou mijn 'hairlocket' nog laten zien. Heb het net gisteren ontvangen. Ik ben er heel blij mee.
[ afbeelding ]
Oeiquote:Op zondag 2 september 2012 21:39 schreef amaranta het volgende:
Kennen jullie die mop van die moeder die haar zoon zindelijk wilde maken?
Nee?
Hij wilde niet
en piste per ongeluk in de convectorput![]()
dat doe je toch zelf, in mijn woordenboek staat ook nee.quote:Op zondag 2 september 2012 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben er ook weer
een weekend weg is lang genoeg maar wel erg vermoeiend omdat er zoveel aktie in een weekend gepropt moet worden.
Hihihiquote:Op zondag 2 september 2012 21:39 schreef amaranta het volgende:
Kennen jullie die mop van die moeder die haar zoon zindelijk wilde maken?
Nee?
Hij wilde niet
en piste per ongeluk in de convectorput![]()
Het was een bekerwedstrijd. Gasten waren een klasse hoger. Ons andere team won met 23-0quote:Op maandag 3 september 2012 10:11 schreef snoopy het volgende:
Dat klinkt niet best!
Mijn zoon heeft met 7-3 gewonnen
Welke van de drie?quote:Op maandag 3 september 2012 18:29 schreef Saffier het volgende:
Hahaha! Sorry dat ik moet lachen Macka want voor hen is het heel onhandig maar het klinkt vreselijk grappig hihi!
Spuug wat fijn dat het uiteindelijk zo precies paste en wat heerlijk dat je dat soort dingen met grote kinderen kan doen
Rocks hoe vordert je verfwerk?
Vanavond stond er hier shoarmataart op het menu, nou die is voor herhaling vatbaar zeg! Dat was lekker!! Recept is van de AH voor de nieuwsgierigen onder ons
Hmmm ziet ergoed uit! Ga ik binnenkort maken.quote:Op maandag 3 september 2012 20:50 schreef Saffier het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)taart-met-witte-kool deze Amaranta. Ik heb spitskool gebruikt
Dat was dus ook zo'n oeps-moment Rock
Kwestie van hard genoeg duwen gok ikquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef amaranta het volgende:
Das dan wel een royale lopende band, als de munten er tussen passen.
Hier verdwijnt alles in de convectorput![]()
alles
![]()
Ach, een keer in de zoveel tijd even optillen en alles er weer uit vissenquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Kwestie van hard genoeg duwen gok ik
Ik ben zo blij dat we geen convectorput hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |