In het tempo van Ash, of het tempo van Team Rocket?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]. zeg dat even aan mijn medemodjes van VBL en nu VKZ
. Ik verzamel notes als pokemon
.
Geen idee, nog nooit 1 aflevering gezienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In het tempo van Ash, of het tempo van Team Rocket?
eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets zo gek als met je volle verstand op de SPVVD stemmen.
Theezakjes dus, gezien je gematigdheidquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent zo oud als waar je aan voelt wederom.
brox.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wie heeft er aan jouw tieten gezeten lately?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Theezakjes dus, gezien je gematigdheid
Ken ik die?quote:
'Loesoe'quote:
wat jij wilt. ik stuurde die dm naar jou toen omdat je als een mongool reageerde. en nu weer. nu ik erover nadenk heb je altijd al als een mongool gepost.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
moet ik hier naar luisteren of eerst ff afwachten of je in de DM wat anders zegt?
Denk het wel, hij heeft half singles wel eens aan de tieten gezetenquote:
Ah, dat zal dan voor en/of na mijn tijd geweest zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Denk het wel, hij heeft half singles wel eens aan de tieten gezeten
ik ben een mongoolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
wat jij wilt. ik stuurde die dm naar jou toen omdat je als een mongool reageerde. en nu weer. nu ik erover nadenk heb je altijd al als een mongool gepost.
daag rival.
, maar jij bent mannenschuwquote:
Zaphodquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
ik ken hem! maar niet omdat ie aan mijn tieten heeft gezeten maar omdat zijn naam uit de hitchhikersguide komt
henk van der meijden?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leugens. Ik heb tegenwoordig een priveman
.
Met het licht uit zeker?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leugens. Ik heb tegenwoordig een priveman
.
Scherpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |