Hey thanksquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering he.
Nee. Voor jouw informatie, ik heb een vriend en dat is niet rival.
Laat mij lekker jankie doen over die achterlijke opmerking van jequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey thanksHoef je niet zo jankie over te doen hoor
als je moet bijhouden wie met wie date en hoe snel dat rouleert heb je geen leven meer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heeft ie er ooit aangezeten dan? Ik lees ook nooit iets. .
Mijn zegen heb je hoor. Rival zat aan de tieten van Samzzquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat mij lekker jankie doen over die achterlijke opmerking van je.
Nee je hebt gelijkt. Ze komt totaal niet bitchy overquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
ze heeft gewoon een punt, dan is het ineens niet meer jouw gesprek?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering he.
Nee. Voor jouw informatie, ik heb een vriend en dat is niet rival.
dat ontken ik dan ook nergens. beter lezen Tallyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijkt. Ze komt totaal niet bitchy over
[..]
Dit was de bedoeling, dat andere niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijkt. Ze komt totaal niet bitchy over
[..]
Geen flauw idee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Maar waarom is het nu opeens een issue, ik zeik hier al jaren iedereen af.
Gewoon, lekker de PMS een beetje aanporrenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Jij bent een man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Heatwave heeft gewoon chronische PMSquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent een man.
Als een vrouw eens zeikt is het meteen die tijd van de maand...
De ultieme emancipatiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heatwave heeft gewoon chronische PMS
jij bent wel gematigd de laatste tijd. je wordt oud hw.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent wel gematigd de laatste tijd. je wordt bent oud hw.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent wel gematigd de laatste tijd. je wordt oud hw.
Maar niet over wie er aanheeft gezeten, want dat is achterlijk! Tering!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Het gaat over de tieten van Samzz?!
En wie heeft er aan jouw tieten gezeten lately?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar niet over wie er aanheeft gezeten, want dat is achterlijk! Tering!
meen je dit? of is dit het openbare bericht en de waarheid stuur je via DM?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent wel gematigd de laatste tijd. je wordt oud hw.
je zegt ook wel rare dingen in vkz hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]. zeg dat even aan mijn medemodjes van VBL en nu VKZ
. Ik verzamel notes als pokemon
.
Je bent zo oud als waar je aan voelt wederomquote:
flikker op.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
meen je dit? of is dit het openbare bericht en de waarheid stuur je via DM?
niets zo gek als met je volle verstand op de SP stemmen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
je zegt ook wel rare dingen in vkz hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |