Ik ben helemaal niet chagrijnig, maar je kan ook moeilijk doen zeg...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik denk dan: dan luister je gewoon weg niet naar nieuwe muziek, of niet voldoende, want er is zoveel, dat kun je onmogelijk allemaal (of vrijwel allemaal) minder leuk vinden. Er komt zoveel muziek uit, vele malen meer dan dat er aan oude muziek te krijgen is, daar zit voor iedereen wat tussen. Tenzij je dus gewoon niet iets nieuws wil proberen. In beide gevallen vind ik dat redelijk bekrompen.
En doe niet zo Godssjagrijnig.
En ik zeg alleen dat ik dat op die manier gezegd redelijk bekrompen vind klinken. Ligt wat mij betreft helemaal niet aan jou. Ik vind dat bij iedereen die eerst alle oude muziek op één hoop gooit en dan zegt dat ze dat leuker vinden dan nieuwe muziek. Wat mij betreft sluit je je dan enorm af, dat noem ik bekrompen. En daar reageer jij dan enorm bitchy op. Dat noem ik dan sjagrijnig reageren. Prima toch.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet chagrijnig, maar je kan ook moeilijk doen zeg...
Ik vind oude muziek op platen gewoon leuk, daar heb jij toch verder geen last van of zo? En als ik nieuwe muziek wel leuk vind, dan koop ik dat. Prima toch.
Ik bedoel het helemaal niet bitchy, jammer dat je het zo opvat. Zal ik de volgende keer dan wat hartjes en kusjes en zo posten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik zeg alleen dat ik dat op die manier gezegd redelijk bekrompen vind klinken. Ligt wat mij betreft helemaal niet aan jou. Ik vind dat bij iedereen die eerst alle oude muziek op één hoop gooit en dan zegt dat ze dat leuker vinden dan nieuwe muziek. Wat mij betreft sluit je je dan enorm af, dat noem ik bekrompen. En daar reageer jij dan enorm bitchy op. Dat noem ik dan sjagrijnig reageren. Prima toch.
nou je manier van posten komt vaak nou niet bepaald sympathiek overquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het helemaal niet bitchy, jammer dat je het zo opvat. Zal ik de volgende keer dan wat hartjes en kusjes en zo posten?
Ik gooi niet alle oude muziek op een hoop, er is genoeg oude muziek waar ik geen flikker aan vind.
Ben ik me niet van bewust.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou je manier van posten komt vaak nou niet bepaald sympathiek over
ik word wel kei hard voorbij gelezen door CLze heeft meer boeken gelezen
ik ga verdorie vanavond snel lezen om haar in te halen
nou dan weet je het nuquote:
kijk een smiley of pi daar zou kunnen helpenquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kijk een smiley of pi daar zou kunnen helpen
Hier ook.quote:
Heb je je eigen post al eens bekeken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kijk een smiley of pi daar zou kunnen helpen
goed verhaal. lekker kort(af).quote:
gaan we weerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je je eigen post al eens bekeken?
klopt, ik ga er meteen een in edittenquote:
ze heeft gewoon een punt, dan is het ineens niet meer jouw gesprek?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gaan we weer
maar goed, dit is niet mijn bitch fight dus vier je karakter maar op iemand anders bot
ik ben hier wel vaker, en ik bemoei me gewoon met wat ik leesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
oh god kom je nu gewoon vanuit het andere topic om haar te verdedigen
ik hou er mee op omdat het niet mijn bedoeling was om hier in betrokken te raken, that's it
dat staat er ook
Dan vind ik dat Rhubje ook een punt heeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
ze heeft gewoon een punt, dan is het ineens niet meer jouw gesprek?
ja baasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan vind ik dat Rhubje ook een punt heeft.
Dus ga je maar weer bezig houden met auto's
Heeft ie er ooit aangezeten dan? Ik lees ook nooit ietsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Ripley het volgende:
Zit rival nog steeds aan d etieten van Samzz dan?
bedoel je irl of in gedachten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Ripley het volgende:
Tering hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Ripley het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |