Mijn zegen heb je hoor. Rival zat aan de tieten van Samzzquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat mij lekker jankie doen over die achterlijke opmerking van je.
Nee je hebt gelijkt. Ze komt totaal niet bitchy overquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
ze heeft gewoon een punt, dan is het ineens niet meer jouw gesprek?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering he.
Nee. Voor jouw informatie, ik heb een vriend en dat is niet rival.
dat ontken ik dan ook nergens. beter lezen Tallyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijkt. Ze komt totaal niet bitchy over
[..]
Dit was de bedoeling, dat andere niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijkt. Ze komt totaal niet bitchy over
[..]
Geen flauw idee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Maar waarom is het nu opeens een issue, ik zeik hier al jaren iedereen af.
Gewoon, lekker de PMS een beetje aanporrenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Jij bent een man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Heatwave heeft gewoon chronische PMSquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent een man.
Als een vrouw eens zeikt is het meteen die tijd van de maand...
De ultieme emancipatiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heatwave heeft gewoon chronische PMS
jij bent wel gematigd de laatste tijd. je wordt oud hw.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent wel gematigd de laatste tijd. je wordt bent oud hw.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent wel gematigd de laatste tijd. je wordt oud hw.
Maar niet over wie er aanheeft gezeten, want dat is achterlijk! Tering!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Het gaat over de tieten van Samzz?!
En wie heeft er aan jouw tieten gezeten lately?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar niet over wie er aanheeft gezeten, want dat is achterlijk! Tering!
meen je dit? of is dit het openbare bericht en de waarheid stuur je via DM?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent wel gematigd de laatste tijd. je wordt oud hw.
je zegt ook wel rare dingen in vkz hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]. zeg dat even aan mijn medemodjes van VBL en nu VKZ
. Ik verzamel notes als pokemon
.
Je bent zo oud als waar je aan voelt wederomquote:
flikker op.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
meen je dit? of is dit het openbare bericht en de waarheid stuur je via DM?
niets zo gek als met je volle verstand op de SP stemmen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
je zegt ook wel rare dingen in vkz hoor.
In het tempo van Ash, of het tempo van Team Rocket?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]. zeg dat even aan mijn medemodjes van VBL en nu VKZ
. Ik verzamel notes als pokemon
.
Geen idee, nog nooit 1 aflevering gezienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In het tempo van Ash, of het tempo van Team Rocket?
eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets zo gek als met je volle verstand op de SPVVD stemmen.
Theezakjes dus, gezien je gematigdheidquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent zo oud als waar je aan voelt wederom.
brox.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wie heeft er aan jouw tieten gezeten lately?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Theezakjes dus, gezien je gematigdheid
Ken ik die?quote:
'Loesoe'quote:
wat jij wilt. ik stuurde die dm naar jou toen omdat je als een mongool reageerde. en nu weer. nu ik erover nadenk heb je altijd al als een mongool gepost.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
moet ik hier naar luisteren of eerst ff afwachten of je in de DM wat anders zegt?
Denk het wel, hij heeft half singles wel eens aan de tieten gezetenquote:
Ah, dat zal dan voor en/of na mijn tijd geweest zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Denk het wel, hij heeft half singles wel eens aan de tieten gezeten
ik ben een mongoolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
wat jij wilt. ik stuurde die dm naar jou toen omdat je als een mongool reageerde. en nu weer. nu ik erover nadenk heb je altijd al als een mongool gepost.
daag rival.
, maar jij bent mannenschuwquote:
Zaphodquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
ik ken hem! maar niet omdat ie aan mijn tieten heeft gezeten maar omdat zijn naam uit de hitchhikersguide komt
henk van der meijden?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leugens. Ik heb tegenwoordig een priveman
.
Met het licht uit zeker?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leugens. Ik heb tegenwoordig een priveman
.
Scherpquote:
Oew, ik heb juist veel zinnige dingen gedaan en weinig onzinnigsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
zo! ik heb toch maar een heleboel onzinnige dingen gedaan vandaag en bijna geen enkele zinnige!
dat is jammer
ja dat had ik de rest van de week al gedaan dus ik vond het wel goed genoegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oew, ik heb juist veel zinnige dingen gedaan en weinig onzinnigs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |