ja hij is mooi heahquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:01 schreef alors het volgende:
Spelfout!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:01 schreef minthy het volgende:
Nee, echt. Kap eens met dat sneue gezever hier over Roos iedereen. Walgelijk gewoon
Ditdat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef Againzender het volgende:
Ach ja, de ene kots op Giel (zoals ik) de andere weer op iemand anders ( (c) Ekstra Weekend)
Word er een beetje moe van dat er steeds weer zo doorgezaagd wordt over bepaalde DJ's. Er zit een knop op die radio/tv
Juist. Of je zet die knop maar om of je houdt gewoon je bek. Klaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef Againzender het volgende:
Ach ja, de ene kots op Giel (zoals ik) de andere weer op iemand anders ( (c) Ekstra Weekend)
Word er een beetje moe van dat er steeds weer zo doorgezaagd wordt over bepaalde DJ's. Er zit een knop op die radio/tv
ik zet de knop om. Komende 8 dagen 80's op radio2quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist. Of je zet die knop maar om of je houdt gewoon je bek. Klaar.
Verstandig!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zet de knop om. Komende 8 dagen 80's op radio2
Nou nou. Denk aan je hart mopje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist. Of je zet die knop maar om of je houdt gewoon je bek. Klaar.
Wat mij betreft wel, maar het is hier bij toeren alleen maar gezeik en"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:05 schreef alors het volgende:
Oh dus je mag nooit meer op een nieuwsberichtje reageren? Als ik nou elke avond hier van 22 tot 01 zat te zeiken over haar, zou ik het snappen, maar really een nieuwsberichtje?
gezellig!quote:
Ik wil niet eens aan m'n hart denkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou nou. Denk aan je hart mopje.
Zal ik de "kuttopic" knop maar indrukken dan
![]()
![]()
![]()
![]()
Okee vooruit dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil niet eens aan m'n hart denken![]()
En nee, doe maar niet. Op dat gezanik na vind ik je best te pruimen namelijk
Ja geen idee, raar is het wel, de plaat was wel echt klaar volgens mij want je hoorde ook zo'n '3fm' van de stem ertussen....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:12 schreef Againzender het volgende:
Fun zou nu bezig moeten zijnof stond die niet op tijd klaar?
Het kan idd veel vervelenderquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:12 schreef Againzender het volgende:
Op zich kan ik dit nummer wel dubbel hebben
De studio is stukquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:12 schreef Againzender het volgende:
Fun zou nu bezig moeten zijnof stond die niet op tijd klaar?
En daar is Fun inderdaad. Hebben ze twee systemen die door elkaar liepen ofoz?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja geen idee, raar is het wel, de plaat was wel echt klaar volgens mij want je hoorde ook zo'n '3fm' van de stem ertussen....
uit het raam ermeequote:
Pfff hou je mond eens zaadzuigerquote:
Word je dan ook 90?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:26 schreef minthy het volgende:
90's party, tof! In november mag ik weer
Heyoooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Pfff hou je mond eens zaadzuiger
Dank je!quote:
Wat/quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Dat achter de schermen afknuffelen van onze ruzies werkt wel goed, of niet?
Ooooh, naar jong!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Pfff hou je mond eens zaadzuiger
Ben jij helemaal betoeterd???quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
Je zuster op een houtvlot!
Stelletje schorem
En nu mis ik bladhark... Die steunde me tenminste nog eensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je tuinkabouter hoor je me
JE TUINKABOUTER
Dat was een lieverd, tenminste niet zo'n grote waffel maar wat rustigerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:35 schreef wolfrolf het volgende:
Bladhark
Wat een wazige user is dat.
Hoi Minthy.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was een lieverd, tenminste niet zo'n grote waffel maar wat rustiger
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:39 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
Hoi Minthy.
Wat leuk dat je mij niet vergeten bent. Ik lees altijd mee maar ik ben een beetje verlegen soms
Zouden wat mij betreft meer lurkers mogen doen!quote:
Draaien ze Coldplay?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een teringplaat is dit toch
Komt uit Rollercoaster Tycoon. Soms lopen er watjes in het pretpark rond, die zeggen dat dan. Ik gaf m'n achtbanen nooit een naam, dan wordt het automatisch achtbaan1quote:
Killersquote:
Bitch please... Prachtplaatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een teringplaat is dit toch
Ik vind er geen ruk aan, maar de game vond ik wel tofquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:44 schreef -BladHark- het volgende:
Haha, ik vind achtbanen echt heel leuk. Leuk rondjes draaien en zo.
Echt zo leuk.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
Even een vrolijke nooit op deze dag:
[ afbeelding ]
Mwah, gewoon een gaaaaaaaaare dagquote:
dat laatste album vond ik zwaar kut, die daarvoor erg goed, en die nieuwe track klinkt gewoon weer goedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mwah die hebben wel puike tracks IMHO
Oh, gewoon blijven ademhalen in dat geval. En op tijd je nest in vanavondquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mwah, gewoon een gaaaaaaaaare dag
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij werkt in Zoetermeer
Daar is je antwoord in verborgen
Er vliegt nu van alles naar beneden?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:48 schreef Againzender het volgende:
net met de oudste twee wat uit-het-raam filmpjes gekeken (het is vakantie, je moet wat)
Even niet bij stil gestaan dat hun kamer op de bovenste verdieping isze lagen in een deuk.
Daar heb je inderdaad een heel goed punt...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij werkt in Zoetermeer
Daar is je antwoord in verborgen
Waar ergens? In de buurt van station Centrum West ofzo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad een heel goed punt...
Zoeterminder
Rokkeveenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar ergens? In de buurt van station Centrum West ofzo?
ik durf ze niet meer naar hun kamer te sturenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Er vliegt nu van alles naar beneden?
Oh jee...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik durf ze niet meer naar hun kamer te sturen
Nog nooit van gehoord... Maar ook wel logisch, ik mag niet zo ver van huisquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Keigezellig winkelcentrumpje mang!!!!11!!!!111
Met al dat Zoetermeerse tuig iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Keigezellig winkelcentrumpje mang!!!!11!!!!111
Zoetermeer Palenstein is echt zo gezelligquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord... Maar ook wel logisch, ik mag niet zo ver van huis
Waarom geloof ik er geen hol van?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zoetermeer Palenstein is echt zo gezellig
Daar moet je eens een kopje koffie drinken. Maar echt
komt het daar uit?! klonk best goed idd!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:24 schreef alors het volgende:
Ik heb helemaal niks van dat Giel programma gevolgd, maar goed nummer zeg!
Heb ik hem alweer gemist...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:24 schreef alors het volgende:
Ik heb helemaal niks van dat Giel programma gevolgd, maar goed nummer zeg!
quote:
Klassieker worden ze niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Hoe uitgemolken deze plaat ook is, Bohemian Rhapsody (en Queen sowieso):![]()
![]()
Inderdaad, deze plaat is de definitie van een klassiekerquote:
Veenstra bewees het dit jaar nog door twee uur achter elkaar Queen te draaien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Hoe uitgemolken deze plaat ook is, Bohemian Rhapsody (en Queen sowieso):![]()
![]()
Waarom?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
IK WIL NAAR MEXICO
WIL NAAR MEXICO
MEXICOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Dat verstond ik altijd als kind in Bohemian Rhapsody bij "I will not let you go.."quote:
eerst Bohemian Rapsodi, nu Paultje Pils, oud&nieuw valt op vrijdagmiddag maar dan op donderdagquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HET IS WEEEEEEEEEKEEEEENDDD *TOET* *TOET* *TOOOOOOEEEEEEET*
Oh, dacht dat je erheen wildequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat verstond ik altijd als kind in Bohemian Rhapsody bij "I will not let you go.."Mijn eigen mamma appelsapje
Timur heeft me wel eens erover gebeld, maar vond'm schijnbaar niet goed genoeg
Nou lijkt me wel leukquote:
Mij te ver weg... En al dat spul kan je tegenwoordig bij de AH kopen, veel goedkoperquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou lijkt me wel leuk
Burrito's, Tortilla's en Tequila all over the placeIk hou er wel van
Thuis regelmatig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Evertjan het volgende:
doet er iemand van jullie smoothies maken? Die hype wil ook maar niet kapot he
Nee, nooit! Ik koop ze ook nooitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Evertjan het volgende:
Ik maak ze niet zelf, maar drink die dingen van de AH regelmatigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:55 schreef Evertjan het volgende:
Als je er zelf geen suiker in doet zal het wel meevallen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:00 schreef Evertjan het volgende:
zijn die dingen echt zo gezond of zit er zoveel suiker in dat het maar gezond lijkt?
Als er geen toegevoegde suikers inzitten, dan zit er net zoveel suiker in als dat het fruit normaal bevatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:00 schreef Evertjan het volgende:
zijn die dingen echt zo gezond of zit er zoveel suiker in dat het maar gezond lijkt?
En dat kan ontzettend veel zijn...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als er geen toegevoegde suikers inzitten, dan zit er net zoveel suiker in als dat het fruit normaal bevat
Klopt, maar da's plantaardigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:06 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat kan ontzettend veel zijn...
Maar ze proppen er zoveel fruit in, kan je bloedsuiker flink van omhoog knallenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, maar da's plantaardig
Of je nou net zoveel fruit eet of dat je het in een blender flikkert maakt geen reet uit natuurlijk
je bedoeld die kant en klare ik heb het over degene die je zelf kan makenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar ze proppen er zoveel fruit in, kan je bloedsuiker flink van omhoog knallen
Ook daarin prop je meer fruit dan je normaal in een portie eetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je bedoeld die kant en klare ik heb het over degene die je zelf kan maken
Ja hoor, laatste week aan de kust stonden 10 meter van 't strand en dat met windkracht 8!quote:
Tof!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja hoor, laatste week aan de kust stonden 10 meter van 't strand en dat met windkracht 8!Voor de rest veel zon
Ik had er nog nooit van gehoord (schaam schaam) ik doe nog wel een 'water' opleidingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik als oosterlijke boerentrut weet waar Cruquius ligt
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
De laatste voor vandaag![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
De laatste voor vandaag![]()
![]()
[ afbeelding ]
Foei, jong!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord (schaam schaam) ik doe nog wel een 'water' opleiding
Ik heb een aardige mi te pakken nu, dank je!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef Againzender het volgende:
Roel stond weer helemaal mee te dansen met Lola
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef Againzender het volgende:
Euh, Roel als onze zoon van 2, niet de Roel van dit topic
bye bye man!twitter:sodimitriop twitterde op donderdag 30-08-2012 om 17:00:13EINDELIJK.! mijn nieuwe nr. BYE BYE MAN is klaar...morgennacht spelen we het nummer LIVE op 3FM en NED 3 bij Ekdom in de NACHT!!! reageer retweet
Ja hier ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:39 schreef Evertjan het volgende:
btw faal TT want het regent hierzo
Ik ook, voor het eerst weer in 3 weken! kilometertje of 12.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
hier hadden ze rond 8en regen voorspeld....niets gezienwel lekker hardgelopen
en ik ga (proberen) te luisteren! mijn broertje zal nl hoogstwaarschijnlijk in de studio zijn!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:42 schreef Evertjan het volgende:
morgen trouwens de laatste Ekdom in de Nacht
oh ja, uiteraard...quote:
ik denk dat ik ook meer eens ouderwets een freaknachtje ga doortrekkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik ga (proberen) te luisteren! mijn broertje zal nl hoogstwaarschijnlijk in de studio zijn!
Heui!!quote:
Ah, toch nog levenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Heui!!![]()
ben druk, maar nu moet ik even wachten op de wasmachine. Pauze
Geen idee, maar je hebt hier wel vaker een dip. Meestal leeft het na 23u nog weer even opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, toch nog leven
Twas al zo saai hier. Iedereen is pleite ofzo.
dan gaat iedereen posten dat ze gaan slapen enzoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar je hebt hier wel vaker een dip. Meestal leeft het na 23u nog weer even op
Ik gok dat dan films/series afgelopen zijn. Dan wordt er nog even een uurtje wat meer gepost en rond middernacht is iedereen pleitequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dan gaat iedereen posten dat ze gaan slapen enzo
Zal hier de radio eens aanzetten, staat de hele avond al uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef Evertjan het volgende:
ik ben nu gezellig naar de EO brothers aan het kijken ze hebben 6 gasten aan tafel die over allerlei zaken aan het praten gaan
Echt, afschaffen die handel, dictatuur, slotje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Evertjan het volgende:
het is weer een kippenhok bij de EO op 1![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
ikga slaapen
morgen godzijdank vergaderen altijd leuk daarbij val ik nooit in slaap namelijk ik ben echt een vergaderdier ik ben er dol op joepie vergaderen
leestekens?
wie heeft er afwisseling nodig als je kan vergaderenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:21 schreef Cee het volgende:
* Cee Veegt het sarcasme dat van wolf's post afdruipt netjes af
Preciiiiesss, wie heeft er actie nodig als je erover kan lullen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wie heeft er afwisseling nodig als je kan vergaderen
Vergaderingenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wie heeft er afwisseling nodig als je kan vergaderen
true!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Preciiiiesss, wie heeft er actie nodig als je erover kan lullen.
QFTquote:
* Sersjee wil wel dictator zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, afschaffen die handel, dictatuur, slotje.
idd en niemand zit eigenlijk te wachten op jouw mening tijdens die vergadering laten we eerlijk zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn conclusie is eigenlijk dat ik vannacht niet hoef te gaan slapen
Bedaknt voor de tip Zevertjan
Correct, want who gives a shitequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd en niemand zit eigenlijk te wachten op jouw mening tijdens die vergadering laten we eerlijk zijn
Zin om te vergaderen? Mag je voor mij invallen evt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef -BladHark- het volgende:
Hallo allemaal.
Is het hier nog een beetje leuk?
Groetjes Bladhark
Gewoon Fidel 2.0 dus, ik stem voor. Oh wacht, je kan niet stemmen. Ik paradeer voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
* Sersjee wil wel dictator zijn.
Bikkel-, maar dan ook echt BIKKELhard en toch o zo rechtvaardig. Charmant wanneer nodig. Echt, ik zou een hele goeie zijn voor die job.
Naakt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon Fidel 2.0 dus, ik stem voor. Oh wacht, je kan niet stemmen. Ik paradeer voor.
Oh, maar ik vind het echt heerlijk om te vergaderen! Heerlijk m'n zin doordrukken, beginnen te mekkeren als het te lang duurt voor er een knoop wordt doorgehakt, ik hou van tempoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd en niemand zit eigenlijk te wachten op jouw mening tijdens die vergadering laten we eerlijk zijn
Zeg, dat bepaal ik nog altijd.quote:
en dan natuurlijk de standaard rondvraag waar bij iedereen zijn bek dicht houdt om uiteindelijk bij de koffieautomaat te gaan lopen klagenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, maar ik vind het echt heerlijk om te vergaderen! Heerlijk m'n zin doordrukken, beginnen te mekkeren als het te lang duurt voor er een knoop wordt doorgehakt, ik hou van tempo![]()
Met mij erbij duren vergaderingen standaard een half uur korter![]()
Nee, denken dat je klaar bent met 't geouwehoer, je begint je stoel al voorzichtig naar achteren te schuiven, komt er nog eentje aan met een vraag, ben je zo weer een kwartier verder.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en dan natuurlijk de standaard rondvraag waar bij iedereen zijn bek dicht houdt om uiteindelijk bij de koffieautomaat te gaan lopen klagen
Er staat een Senseo op ons veel te kleine aanrecht in ons veel te kleine keukentje. Kan je onmogelijk met z'n tweetjes staanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en dan natuurlijk de standaard rondvraag waar bij iedereen zijn bek dicht houdt om uiteindelijk bij de koffieautomaat te gaan lopen klagen
of een of andere wijsneus die overal de vinger op de zere plek ligtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, denken dat je klaar bent met 't geouwehoer, je begint je stoel al voorzichtig naar achteren te schuiven, komt er nog eentje aan met een vraag, ben je zo weer een kwartier verder.
Sorry, zag je bijna over het hoofd in het vergadergeweld... Hoe gaat het met jou? Met mij gaat het goed!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef -BladHark- het volgende:
Hallo allemaal.
Is het hier nog een beetje leuk?
Groetjes Bladhark
Heerlijk, werkbesprekingen en zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
Oh wat leuk, ik zit hier met meerdere vergader liefhebbers??Op minthy na dan
Hoor ik er weer niet bij, nee?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
Oh wat leuk, ik zit hier met meerdere vergader liefhebbers??Op minthy na dan
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Heerlijk, werkbesprekingen en zo.Ik zie het nut ervan, maar je bent zo 2 uur verder met het bespreken van het werk dat je moet doen dat je vervolgens niet af krijgt omdat je net 2 uur lang het werk hebt besproken.
Jeuk.
Hoi minthy.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, zag je bijna over het hoofd in het vergadergeweld... Hoe gaat het met jou? Met mij gaat het goed!
Haha jij lijkt mij welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, maar ik vind het echt heerlijk om te vergaderen! Heerlijk m'n zin doordrukken, beginnen te mekkeren als het te lang duurt voor er een knoop wordt doorgehakt, ik hou van tempo![]()
Met mij erbij duren vergaderingen standaard een half uur korter![]()
nja, doorhalen denk ik niet. heb net ff mn broertje gesproken en die is volgens planning (start lachband) rond 2.15u aan de beurt. Als hij is geweest ga ik pittenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat ik ook meer eens ouderwets een freaknachtje ga doortrekken
in mijn geval aardig correctquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat dan films/series afgelopen zijn. Dan wordt er nog even een uurtje wat meer gepost en rond middernacht is iedereen pleite
Sja ik ontkom er niet aan aangezien ik van De Cocksdorp tot Maastricht werkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
vergaderen...ik houd er niet van. doe het gelukkig ook niet bijster vaak. voordeel als je met z'n allen op 1 kantoor zit. vergaderen doen we eigenlijk continu en nooit
Eerste ep van mijn serie is idd afgelopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat dan films/series afgelopen zijn. Dan wordt er nog even een uurtje wat meer gepost en rond middernacht is iedereen pleite
Wat gaat ie doen ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, doorhalen denk ik niet. heb net ff mn broertje gesproken en die is volgens planning (start lachband) rond 2.15u aan de beurt. Als hij is geweest ga ik pitten
Wat voor werk doe je dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sja ik ontkom er niet aan aangezien ik van De Cocksdorp tot Maastricht werk
dat mag ik niet zeggenquote:
Service/onderhouds technicus communicatie/ontruimings systemenquote:
doen ze dat ook al op de sociale werkplaats???quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Service/onderhouds technicus communicatie/ontruimings systemen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doen ze dat ook al op de sociale werkplaats???
Uhm, klinkt ingewikkeldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Service/onderhouds technicus communicatie/ontruimings systemen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
damn, you're fast! (dat zei je vriendin vannacht vast ookquote:
Het zijn soms best complexe systemen met rare speciaal geengineerde fratsen erin inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, klinkt ingewikkeld
Cool toch
Ahhquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat mag ik niet zeggenEkdom gaat verrast worden
Hihiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Datquote:
nee, ik mag echt niets zeggen.....maar ik zal een hint geven. hij bespeelt iets waar ik ooit een breuk in hadquote:
Ach man, hou je bek 'nsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik mag echt niets zeggen.....maar ik zal een hint geven. hij bespeelt iets waar ik ooit een breuk in had
Hoe kom je aan een breuk in je tampeloerisquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik mag echt niets zeggen.....maar ik zal een hint geven. hij bespeelt iets waar ik ooit een breuk in had
komt van al die wijven die ik zo keihard neuk!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een breuk in je tampeloeris
quote:
Pas op, Timur leest mee hoor!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Hee editer. Je typte daar eerst "wehehehhehehehquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komt van al die wijven die ik zo keihard neuk!
Moet je ook niet doen met al die plasticen poppen he!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komt van al die wijven die ik zo keihard neuk!
goed he?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee editer. Je typte daar eerst "wehehehheheheh![]()
"
tsk, het waren echt mokkels van vlees en bloed!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen met al die plasticen poppen he!
Drusdenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
Nou ja, bij gebrek aan die handige Evertjan bril ga ik toch maar mijn nest in
Slaap lekker en geniet van je vergadering!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
trustekusjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker en geniet van je vergadering!
Trustenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
Sekseiiiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn blik morgen ochtend aan de vergadertafel
[ afbeelding ]
Arme bladhark. Die stuurt je een reply en je doet er niet eens op reagerenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
Ik vermaak me nog wel even met Bladhark
DMquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Arme bladhark. Die stuurt je een reply en je doet er niet eens op reageren
dorpdoos
Zeg allerliefste droeftoeter van me, je moet gaan slapen nu. Anders ben je morgen niet fris en fruitigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
More like NOOBTICONS HAHAHA:d;D:d;ddd
Ik ben hoogstens fruitigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg allerliefste droeftoeter van me, je moet gaan slapen nu. Anders ben je morgen niet fris en fruitig
kan je die even kopen voor me, Die van EUroshopperquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doe je wel je deo op ander stink je weer
en haal die banaan uit je bips!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doe je wel je deo op ander stink je weer
Fruitellaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Appelhoofd? Peerfiguur? Sinaasappelhuidje??
Nee, hij heeft vast een rol fruit-Mentos in zijn broekquote:
Die wil je wel doorslikken zekerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hij heeft vast een rol fruit-Mentos in zijn broek
Neu, is slecht voor m'n bloedsuikerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die wil je wel doorslikken zeker
Keihard sufgen....ehm, vergaderd zou beter zijn....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
TT suggestie #3557: Waar we gepassioneerd zijn van vergaderen
Ok dag
Trustenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
zo, een half uur gesongpopt. ik vind het bedtijd. om 7u gaat de wekker en daar doorstomen tot ca 3u 's nachts...
trusten
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
zo, een half uur gesongpopt. ik vind het bedtijd. om 7u gaat de wekker en daar doorstomen tot ca 3u 's nachts...
trusten
klopt, maar tikkende regen in mijn keuken vond ik het nodig mij om 6.30u al te wekken. nu heb ik de huisbaas gesmst en gebeld en een vakantiedag opgenomen. ik wil eerst van hem horen en dan ga ik evt nog naar m'n werk....quote:
nja, het dak van mijn keuken.....op dit moment niet en het was niet veel. Een prettig idee is het niet dus blijf ik vandaag thuis tot het stopt met regenen en ik van de huisbaas heb gehoord.quote:
ik prefereer toch een aparte douche....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:57 schreef wolfrolf het volgende:
Rock heeft een keuken douche combinatie
Hihihihihihihihihh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |