ja hij is mooi heahquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:01 schreef alors het volgende:
Spelfout!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:01 schreef minthy het volgende:
Nee, echt. Kap eens met dat sneue gezever hier over Roos iedereen. Walgelijk gewoon
Ditdat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef Againzender het volgende:
Ach ja, de ene kots op Giel (zoals ik) de andere weer op iemand anders ( (c) Ekstra Weekend)
Word er een beetje moe van dat er steeds weer zo doorgezaagd wordt over bepaalde DJ's. Er zit een knop op die radio/tv
Juist. Of je zet die knop maar om of je houdt gewoon je bek. Klaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef Againzender het volgende:
Ach ja, de ene kots op Giel (zoals ik) de andere weer op iemand anders ( (c) Ekstra Weekend)
Word er een beetje moe van dat er steeds weer zo doorgezaagd wordt over bepaalde DJ's. Er zit een knop op die radio/tv
ik zet de knop om. Komende 8 dagen 80's op radio2quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist. Of je zet die knop maar om of je houdt gewoon je bek. Klaar.
Verstandig!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zet de knop om. Komende 8 dagen 80's op radio2
Nou nou. Denk aan je hart mopje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist. Of je zet die knop maar om of je houdt gewoon je bek. Klaar.
Wat mij betreft wel, maar het is hier bij toeren alleen maar gezeik en"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:05 schreef alors het volgende:
Oh dus je mag nooit meer op een nieuwsberichtje reageren? Als ik nou elke avond hier van 22 tot 01 zat te zeiken over haar, zou ik het snappen, maar really een nieuwsberichtje?
gezellig!quote:
Ik wil niet eens aan m'n hart denkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou nou. Denk aan je hart mopje.
Zal ik de "kuttopic" knop maar indrukken dan
![]()
![]()
![]()
![]()
Okee vooruit dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil niet eens aan m'n hart denken![]()
En nee, doe maar niet. Op dat gezanik na vind ik je best te pruimen namelijk
Ja geen idee, raar is het wel, de plaat was wel echt klaar volgens mij want je hoorde ook zo'n '3fm' van de stem ertussen....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:12 schreef Againzender het volgende:
Fun zou nu bezig moeten zijnof stond die niet op tijd klaar?
Het kan idd veel vervelenderquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:12 schreef Againzender het volgende:
Op zich kan ik dit nummer wel dubbel hebben
De studio is stukquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:12 schreef Againzender het volgende:
Fun zou nu bezig moeten zijnof stond die niet op tijd klaar?
En daar is Fun inderdaad. Hebben ze twee systemen die door elkaar liepen ofoz?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja geen idee, raar is het wel, de plaat was wel echt klaar volgens mij want je hoorde ook zo'n '3fm' van de stem ertussen....
uit het raam ermeequote:
Pfff hou je mond eens zaadzuigerquote:
Word je dan ook 90?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:26 schreef minthy het volgende:
90's party, tof! In november mag ik weer
Heyoooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Pfff hou je mond eens zaadzuiger
Dank je!quote:
Wat/quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Dat achter de schermen afknuffelen van onze ruzies werkt wel goed, of niet?
Ooooh, naar jong!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Pfff hou je mond eens zaadzuiger
Ben jij helemaal betoeterd???quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
Je zuster op een houtvlot!
Stelletje schorem
En nu mis ik bladhark... Die steunde me tenminste nog eensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je tuinkabouter hoor je me
JE TUINKABOUTER
Dat was een lieverd, tenminste niet zo'n grote waffel maar wat rustigerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:35 schreef wolfrolf het volgende:
Bladhark
Wat een wazige user is dat.
Hoi Minthy.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was een lieverd, tenminste niet zo'n grote waffel maar wat rustiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |