Nee joh, labtob.quote:
Stufi?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:39 schreef zyntex het volgende:
[..]
Nee ik leef van de stuffie al maanden want het is me niet gelukt om ergens een baantje te vinden ondanks vele pogingen
Ja het is echt vel rozequote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:28 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Klinkt pijnlijkValt het heel erg op?
Ik ga morgen kijken voor sport want iedereen zeg dat ik bol ben gewordenquote:
Ja, dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:16 schreef zyntex het volgende:
[..]
studifanciering studenten noemen het stuffi afgekort
Dat zeg ik liever niet. Zit wel is op fok daar tijdens de les.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel.
Maar wat studeer jij dan in godsnaam?
In mijn tijd moesten we studiefinanciering aanvragen en daar moesten we een formulier voor invullen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:22 schreef zyntex het volgende:
[..]
Dat zeg ik liever niet. Zit wel is op fok daar tijdens de les.
Met een formulier heet jij toevallig Alexander Pechtold of teminste 80 jaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
In mijn tijd moesten we studiefinanciering aanvragen en daar moesten we een formulier voor invullen.
Ik heb niet de indruk dat jij in staat bent om een formulier in te vullen, zelfs niet als je alleen maar kruisjes in de juiste hokjes moet zetten.
Dus vandaar mijnen
Oh, wou je zeggen dat je op een computer wel de juiste vakjes aangekruist aangeklikt kunt krijgen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:39 schreef zyntex het volgende:
[..]
Met een formulier heet jij toevallig Alexander Pechtold of teminste 80 jaar.
Ik weet dat het via de website in maar hoe dat eruit zag ben ik alang vergeten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh, wou je zeggen dat je op een computer wel de juiste vakjes aangekruist aangeklikt kunt krijgen?
gwoon lekker feunen, gwoon alles op maxquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:45 schreef zyntex het volgende:
[..]
Ik weet dat het via de website in maar hoe dat eruit zag ben ik alang vergeten.
Meteen alles op max gezet en nooit meer naar gekeken, en dat was dom ja
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:45 schreef zyntex het volgende:
[..]
Ik weet dat het via de website in maar hoe dat eruit zag ben ik alang vergeten.
Meteen alles op max gezet en nooit meer naar gekeken, en dat was dom ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |