quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:39 schreef Lithia het volgende:
Jeetje, ga gewoon zwemmen. Wat boeit die brandwond nou.
Anders plaats je even een foto van je buik zodat ik kan beoordelen of het echt zo beschamend is of niet.
En daar maak je je druk om? Ben je een homo ofzo?quote:
Sommige mensen wil ik niet dat ze weten dat ik rook niet omdat het niet mag maar bijvoorbeeld me pa gaat me dan soms niet meer geld toe stoppen:')quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
En daar maak je je druk om? Ben je een homo ofzo?
Ow je bent 12, dan snap ik het.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:53 schreef zyntex het volgende:
[..]
Sommige mensen wil ik niet dat ze weten dat ik rook niet omdat het niet mag maar bijvoorbeeld me pa gaat me dan soms niet meer geld toe stoppen:')
quote:
Is TS nou een man of een vrouw?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:27 schreef zyntex het volgende:
het zit echt tussen mijn navel en borsten.
Sommige mannen hebben een cup waar vrouwen nog een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Is TS nou een man of een vrouw?
man met beetje tietjes maar ben al bezig met vaak wandelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Is TS nou een man of een vrouw?
Soms ben ik op verkeerde momenten heel visueel ingesteld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben een cup waar vrouwen nog een puntje aan kunnen zuigen.
Kerelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:52 schreef zyntex het volgende:
[..]
man met beetje tietjes maar ben al bezig met vaak wandelen
Pics van je tietjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:52 schreef zyntex het volgende:
[..]
man met beetje tietjes maar ben al bezig met vaak wandelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |