Is TS nou een man of een vrouw?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:27 schreef zyntex het volgende:
het zit echt tussen mijn navel en borsten.
Sommige mannen hebben een cup waar vrouwen nog een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Is TS nou een man of een vrouw?
man met beetje tietjes maar ben al bezig met vaak wandelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Is TS nou een man of een vrouw?
Soms ben ik op verkeerde momenten heel visueel ingesteld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben een cup waar vrouwen nog een puntje aan kunnen zuigen.
Kerelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:52 schreef zyntex het volgende:
[..]
man met beetje tietjes maar ben al bezig met vaak wandelen
Pics van je tietjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:52 schreef zyntex het volgende:
[..]
man met beetje tietjes maar ben al bezig met vaak wandelen
Nee joh, labtob.quote:
Stufi?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:39 schreef zyntex het volgende:
[..]
Nee ik leef van de stuffie al maanden want het is me niet gelukt om ergens een baantje te vinden ondanks vele pogingen
Ja het is echt vel rozequote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:28 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Klinkt pijnlijkValt het heel erg op?
Ik ga morgen kijken voor sport want iedereen zeg dat ik bol ben gewordenquote:
Ja, dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:16 schreef zyntex het volgende:
[..]
studifanciering studenten noemen het stuffi afgekort
Dat zeg ik liever niet. Zit wel is op fok daar tijdens de les.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel.
Maar wat studeer jij dan in godsnaam?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |