http://www.student.uva.nl(...)89F-A3E314F0F2DB6039quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:25 schreef Tchock het volgende:
Ik kan me alleen na-inschrijven voor Goederenrecht en strafprocesrechtovergangsvak, klopt het dat de rest niet kan? Is dat omdat dat het tweede blok is? Kan nergens een overzicht van vakken per blok vinden
Muchos gracias, weer wat geleerd in mijn 3e jaarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Scrol op bb naar beneden, klik je bij course catalogus op rechtsgeleerdheid. Selecteer search entire catalogus and dan je zoek term indrukken. klik je op die dubbele pijltjes onder de vakcode > Enroll > Ok
en je hebt toegang
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:28 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Muchos gracias, weer wat geleerd in mijn 3e jaar
Ah, okay! Dankquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://www.student.uva.nl(...)89F-A3E314F0F2DB6039
[..]
[..]
Volgend jaar nog een keer lachen dus!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:15 schreef soklos het volgende:
[..]Taaltoets krijg je ook op de uni hoor. Vragen ze ook dat soort dingen.
OP aangepast.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:48 schreef VonBallusseck het volgende:
Ik meld me hier ook, eerstejaars Fiscaal Recht @ Erasmus uni.
Schoft!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
OP aangepast.
Ik had je eerst per ongeluk bij de UvA neergezet, maar ik denk dat de Mokummers dan boos worden.
hoi en jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:03 schreef Dhaha het volgende:
1ejaars in leiden meldt*
weet iemand of je maandag gelijk die boeken nodig hebt?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
OP aangepast.
Ik had je eerst per ongeluk bij de UvA neergezet, maar ik denk dat de Mokummers dan boos worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:25 schreef Maharbal het volgende:
Haha, ik vind 'm stiekem wel een baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:25 schreef Maharbal het volgende:
Haha, ik vind 'm stiekem wel een baas
Hahahaha. Zijn correspondentie ook echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniaal.
™
Nee gewoon niet doen. Eckte bazen doen dat niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:03 schreef Paxcon het volgende:
Moet die bijgeleverde stickertjes van de Kluwer erin plakken?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:08 schreef eriksd het volgende:
Dat zijn de tabjes zodat je snel de betreffende wet kan vinden. Totale noobs en eerstejaars plakken alle stickers erin, ervaren figuren alleen de belangrijke en de bazen zoals ondergetekende helemaal niet.
Wat een vedettes hierquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:09 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee gewoon niet doen. Eckte bazen doen dat niet.
Ik mag jou steeds meer. Ik heb die dingen nooit geplaktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:08 schreef eriksd het volgende:
Dat zijn de tabjes zodat je snel de betreffende wet kan vinden. Totale noobs en eerstejaars plakken alle stickers erin, ervaren figuren alleen de belangrijke en de bazen zoals ondergetekende helemaal niet.
Ja, ik ging echt stuk bij het lezen van die stukjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:36 schreef soklos het volgende:
[..]
Hahahaha. Zijn correspondentie ook echt.Geniaal.
Ben wel blij dat je eerstejaars en noobs apart specificeertquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:08 schreef eriksd het volgende:
Ik heb in 2010 wel eens tentamens gemaakt met wetboeken uit 2007!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef soklos het volgende:
Eckte bazen gebruiken overigens ook de hele studie hun eerste wettenbundel en leren de nieuwe wetgeving uit hun hoofd. Ging bij mij maar één keer fout dankzij het verdrag van Lissabon.
Jij bent meer van het stevige rukken in plaats van friemelen. Oke.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:31 schreef emzor1994 het volgende:
Ik vind die tabjes wel chill. Ik gebruik ze dan wel blindelings, maar dan kan ik gewoon in 1 ruk naar desbetreffend deel, in plaats van met mijn vinger friemelen tussen die dunne bladzijden.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:32 schreef eriksd het volgende:
Ik heb wel eens tentamens gemaakt met een Atlas. Zo!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:32 schreef eriksd het volgende:
Jij bent meer van het stevige rukken in plaats van friemelen. Oke.
Goed gelezenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:32 schreef eriksd het volgende:
Ik heb wel eens tentamens gemaakt met een Atlas. Zo!
[..]
Jij bent meer van het stevige rukken in plaats van friemelen. Oke.
Tip: plak nu niet, maar bewaar ze wel goed. Je krijgt al heel snel artikelen die je heel vaak nodig hebt en dan zijn ze heel handig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:03 schreef Paxcon het volgende:
Moet die bijgeleverde stickertjes van de Kluwer erin plakken?
Alleen arceren, juncto'en en leestekens plaatsen hier.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:39 schreef emzor1994 het volgende:
Mogen jullie nog schrijven/strepen/markeren/eigen-gemaakte-tabjes-plakken in jullie wettenbundels?
serieus?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:39 schreef Tchock het volgende:
Van die types die art. 1 GW met een stickertje aangeven
Ja dat mogen wij dus niet meer sinds vorig jaar (in Nijmegen). Alleen artikel nummers of jurisprudentie mogen bij artikelen geschreven worden, verder helemaal niks (behalve de standaard tabjes).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:39 schreef Yreal het volgende:
Ik heb gewoon de standard tabjes geplakt, dat je zo'n mooie rij hebt van boven tot onder. Vet handig.
en dan per tentamen effe een paar van die gekleurde dingetjes erbij voor belangrijke artikels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |