belastingrecht orientatie en ib particulieren is samen introductie 1+2 geworden. Had je een van beide moet je ze beide op nieuw volgen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zitten we samen, moet hem blijkbaar ook opnieuw doen. Snap echt de ballen van dat 884 systeem, moet vakken opnieuw doen en andere vakken die niet in mijn studieplan staan ook
[..]
Ach morgen aan het werk dan maar.
Hebben jullie allemaal jullie nieuwe collegepas trouwens al binnen? Ik heb in April al mn foto opgestuurd maar nog niks gekregen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik mag bij het rijtje afgestudeerden!
Had een 7 voor mijn scriptie!
Zoiets?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat is de nieuwe rooster site een aidsgedrocht trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lo que no se ve es lo que cuenta.
Als je al een andere studie doet op academisch niveau? Zal wel goed gaan... Dat deel stelde vorig jaar niet zoveel voor...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:07 schreef Snax het volgende:
Iemand die ervaring heeft met hoe 'haalbaar' Academische Vaardigheden is zonder de werkgroepen? Ik doe nu rechten naast mijn andere studie dus voor de zekerheid avondwerkgroepen ingeschreven en nu heb ik alletwee de dagen daarna om negen uur college - nice!dus het wordt of bikkelen of zelf doen maar ik weet niet of dat dan lukt
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik mag bij het rijtje afgestudeerden!
Had een 7 voor mijn scriptie!
Dat klopt er iets niet denk ik want ik heb hem al een paar maandquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:52 schreef dreamzk het volgende:
Hebben jullie allemaal jullie nieuwe collegepas trouwens al binnen? Ik heb in April al mn foto opgestuurd maar nog niks gekregen.
Binnen 30 dagen ook nog. Zal morgen wel even bij de balie informeren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:51 schreef Monerd het volgende:
Klopt het trouwens dat je dat ding moet activeren?
Ik nog niet, maar ik was ook te laat met die fotoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja, even naar de UB.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:51 schreef Monerd het volgende:
Klopt het trouwens dat je dat ding moet activeren?
Hier ook nog niet , komt vanzelf.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:02 schreef ylSs het volgende:
Meer mensen uit Groningen die burgerlijk recht 2 niet op nestor kunnen zien?
Wel ingeschreven via progress nestor vakken blabla, maar ik zie hem niet op nestor staan
Wat een foeilelijke UIquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:06 schreef Paxcon het volgende:
Nu in de bus, op naar de introdagLekker boeken sjouwen
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:08 schreef eriksd het volgende:
Jaja, binnenkort maar weer eens een pak aanschaffen.
Heb er voorlopig 3 die ik naar het werk draag en dat vind ik eerst wel voldoende.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:40 schreef eriksd het volgende:
Niets bijzonders, wil gewoon weer eens een nieuwe. Wel een prijzig geintje tegenwoordig.
Je bent helemaal van convectie af?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:46 schreef eriksd het volgende:
Ik twijfel. Heb mijn vorige gehaald bij Oger maar da's nu veel te duur geworden. SuitSupply zou ik dan voor het maatwerk gaan en dan ook nog de hoogste lijn, ook duur. Society Shop heeft leuke MTM, maar ook duur. Pakkend werd mij aangeraden door collega's, das wat betaalbaarder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |