ja is gister gebeurdquote:
No Shit Sherlock. Je kiest voor jezelf. Niet wat een ander vindtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook een belangrijke reden waarom mensen niet weten te kiezen: punt A spreekt ze aan omdat het in hun voordeel is maar punt B niet omdat dat in hun nadeel is
Ah, daar is het eerste lid van de overgrote meerderheid. Wel eerlijk van je.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
No Shit Sherlock. Je kiest voor jezelf. Niet wat een ander vindt
Waarom zou ik daar niet eerlijk over zijn? Het is menselijk om voor jezelf te kiezen. Sorry, maar dat werkschuwe tuig kiest maar links.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, daar is het eerste lid van de overgrote meerderheid. Wel eerlijk van je.
ik weet niet waarom ik dit nog doe maar:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, maar dat werkschuwe tuig kiest maar links.
Maar wel wat ik goed voor Nederland vind. Ik heb een koophuis, dus moet ik eigenlijk op een partij stemmen die de HRA wil behouden, maar dat doe ik dus zeer bewust niet, ook al scheelt mij dat een paar k per jaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, vooroordelen zijn leuk toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet waarom ik dit nog doe maar:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel wat ik goed voor Nederland vind. Ik heb een koophuis, dus moet ik eigenlijk op een partij stemmen die de HRA wil behouden, maar dat doe ik dus zeer bewust niet, ook al scheelt mij dat een paar k per jaar.
Zo is dat, gewoon nul rekening houden met een ander, eigenbelang eerst!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar niet eerlijk over zijn? Het is menselijk om voor jezelf te kiezen. Sorry, maar dat werkschuwe tuig kiest maar links.
Nou, zelfs dat niet eens 100%. Ik stem VVD, ook al word ik er persoonlijk niet eens zoveel beter van, het gaat om een visie, een kijk op het leven. Als ik 50 euro per maand minder heb te besteden, maar de economie wordt sterker en uitvreters krijgen minder dan vind ik dat prima. Ik lig niet wakker van die paar % als het voor Nederland beter is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup! Zo werkt de natuur in zijn geheel, maar dat vergeet Groen Links.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo is dat, gewoon nul rekening houden met een ander, eigenbelang eerst!
Ik heb nooit weekendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die kantoorslavenmentaliteit als hippe moderne zelfstandige?
Van mij mag de HRA weg, die renteaftrek boeit me niet. De markt zit op slot, huizen waren al achterlijk te duur en mensen rekenen zichzelf (te) rijk. Maar om het toch eigenbelang te maken: het scheelt me misschien iets geld, maar uiteindelijk wil ik ook doorstromen naar een ander huis.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel wat ik goed voor Nederland vind. Ik heb een koophuis, dus moet ik eigenlijk op een partij stemmen die de HRA wil behouden, maar dat doe ik dus zeer bewust niet, ook al scheelt mij dat een paar k per jaar.
Pertinent onwaar anders zou altruïsme niet bestaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup! Zo werkt de natuur in zijn geheel, maar dat vergeet Groen Links.
ik zou niet weten wat ik dan moet stemmen want ik weet eigenlijk niet wat goed voor mezelf zou zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik puur uit eigenbelang zou stemmen zou ik trouwens ook in een enorme politiek spagaat komen te zitten.
de vraag is natuurlijk of altruïsme wel bestaatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pertinent onwaar anders zou altruïsme niet bestaan.
Doen ze alleen om zich voort te plantenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pertinent onwaar anders zou altruïsme niet bestaan.
Ik moet nog zien waar ik op ga kiezen. Maar dat laat ik niet afhangen van een smoelwerk op tv, dat vind ik eigenlijk veel triester. "Ze lacht zo lief, mijn stem heeft ze". WTF manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso is er geen 1 partij die voor mij precies goed is. Nooit geweest, gaat altijd om een idiologie, en die van mij is nou eenmaal rechts. Dat ik soms ook niet ongeschonden uit de strijd kom, boeiend.
Eigenlijk ben ik heel sociaal.
Bestaat wel degelijk, het stelt wetenschappers ook al eeuwen voor enorme dilemma'squote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk of altruïsme wel bestaat
Oh nee, dat zeker niet, dat is echt Amerikaans geneuzel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet nog zien waar ik op ga kiezen. Maar dat laat ik niet afhangen van een smoelwerk op tv, dat vind ik eigenlijk veel triester. "Ze lacht zo lief, mijn stem heeft ze". WTF man
Ik doe er al aan, ik betaal belasting.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bestaat wel degelijk, het stelt wetenschappers ook al eeuwen voor enorme dilemma's
Als je rechts bent heb je het wel zwaar tegenwoordig. Je kan alleen VVD of CDA stemmen (een gruwel voor niet gelovige rechtsen heb ik begrepen) of op één van die clowns-partijen als de PVV Trots/DKP.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso is er geen 1 partij die voor mij precies goed is. Nooit geweest, gaat altijd om een idiologie, en die van mij is nou eenmaal rechts. Dat ik soms ook niet ongeschonden uit de strijd kom, boeiend.
Eigenlijk ben ik heel sociaal.
Vrijwillig?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe er al aan, ik betaal belasting.
ik heb me er nooit in verdiept maar volgens mij is het zo dat het bijv vooral voorkomt bij dieren in kuddes? dan is natuurlijk de vraag of het wel 'zuiver' altruïsme is of dat het is om te zorgen voor jou positie in de groep etc/beloningenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bestaat wel degelijk, het stelt wetenschappers ook al eeuwen voor enorme dilemma's
Tetten helpen. Lekkere tetten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet nog zien waar ik op ga kiezen. Maar dat laat ik niet afhangen van een smoelwerk op tv, dat vind ik eigenlijk veel triester. "Ze lacht zo lief, mijn stem heeft ze". WTF man
Het is hier ook al, met al die boegbeelden die in allerlei kookprogramma's en shit komen opdraven om maar in beeld te zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, dat zeker niet, dat is echt Amerikaans geneuzel.
Ach, je raakt er aan gewend he.quote:
Stem VVD! Krijg je 1000 eu korting! En je eigen risico wordt niet verhoogd (al gaat het wel van 220 naar 350) en er komen 3000 agenten bij!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe er al aan, ik betaal belasting.
Heb ej de voorzitter gezien? In uitstraling (en uitspraken) toch niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is hier ook al, met al die boegbeelden die in allerlei kookprogramma's en shit komen opdraven om maar in beeld te zijnTreurig, de boodschap is blijkbaar niet meer belangrijk, het gezicht wel. Wel meteen duidelijk waarom de PvdA niet voor die Dolle Mina heeft gestemd als boegbeeld
nou ik gok dat het ook wel iets te maken heeft met de kwaliteiten van Samsom want ik vind dat hij het erg goed doetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is hier ook al, met al die boegbeelden die in allerlei kookprogramma's en shit komen opdraven om maar in beeld te zijnTreurig, de boodschap is blijkbaar niet meer belangrijk, het gezicht wel. Wel meteen duidelijk waarom de PvdA niet voor die Dolle Mina heeft gestemd als boegbeeld
Ach, stem SP en krijg je staatsuniform nu met 50% kortingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stem VVD! Krijg je 1000 eu korting! En je eigen risico wordt niet verhoogd (al gaat het wel van 220 naar 350) en er komen 3000 agenten bij!
Ik had het er laatst over maar onze vaderlandse geschiedenis loopt niet over van de grote succesvolle vrouwelijk bewindsliedenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tetten helpen. Lekkere tetten.
But then again... ik zou nooit op een vrouw stemmen. Die zijn niet geschikt om leiding te geven.
Dat zuig je uit je duim, de voorbeelden die ik geef zijn daadwerkelijke voorbeelden van loze VVD beloftes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, stem SP en krijg je staatsuniform nu met 50% korting.
vrouwen worden dan ook nog steeds nauwelijks serieus genomen door de maatschappijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had het er laatst over maar onze vaderlandse geschiedenis loopt niet over van de grote succesvolle vrouwelijk bewindslieden
Wetenschappelijk al vaker aangetoond dat ze (aanzienlijk) minder goed in staat zijn op hoog niveau leiding te gevenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had het er laatst over maar onze vaderlandse geschiedenis loopt niet over van de grote succesvolle vrouwelijk bewindslieden
misschien is dat wel mijn probleemquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
In plaats van 'Oh god what have I done' denk ik na het stemmen nog steeds: 'Oke, wat heeft dat nu voor zin gehad?'
In andere landen lukt het ze wel, daarom vind ik het zo verbazend.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vrouwen worden dan ook nog steeds nauwelijks serieus genomen door de maatschappij
beetje lastig om dan op een positie te komen waar je daadwerkelijk iets kunt laten zien
Je kan voor jezelf nooit te belangrijk zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien is dat wel mijn probleemdat ik denk dat ik te belangrijk ben
Dat heb ik altijd als ik met mensen op fok in discussie ga.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
In plaats van 'Oh god what have I done' denk ik na het stemmen nog steeds: 'Oke, wat heeft dat nu voor zin gehad?'
Ach, zoals elke partij uit zijn nek lult. En uiteindelijk gaan we dwars door het midden, want compromissen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stem VVD! Krijg je 1000 eu korting! En je eigen risico wordt niet verhoogd (al gaat het wel van 220 naar 350) en er komen 3000 agenten bij!
nou als je bijv naar de Scandinavische landen kijk daar zijn dingen als kinderopvang veel beter geregeld en dat schept natuurlijk sowieso al mogelijkhedenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In andere landen lukt het ze wel, daarom vind ik het zo verbazend.
ik bij elke discussie over politiekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik met mensen op fok in discussie ga.
Ja, kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zuig je uit je duim, de voorbeelden die ik geef zijn daadwerkelijke voorbeelden van loze VVD beloftes.
Ik vond deze toch wel heel pijnlijk, vooral de manier waarop ze het recht proberen te lullen. "Ja nee, die 3000 agenten extra, daar bedoelen we mee dat we geen 3000 agenten wegbezuinigen!".quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, zoals elke partij uit zijn nek lult. En uiteindelijk gaan we dwars door het midden, want compromissen.
Mensen die op SP en PVV stemmen zorgen er ook voor dat dit land zo goed als onbestuurbaar is met dat soort partijen flink in de zetels. Omdat we als compromis land ergens in het evenwichtige midden uitkomen en dat gaat lastig met dat soort radicale partijen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, zoals elke partij uit zijn nek lult. En uiteindelijk gaan we dwars door het midden, want compromissen.
Klopt. Daar krijg je echt tijd om je kind op te voeden ipv naar een te dure kinderopvang te sturen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als je bijv naar de Scandinavische landen kijk daar zijn dingen als kinderopvang veel beter geregeld en dat schept natuurlijk sowieso al mogelijkheden
Voor de mens wel ja. En daardoor gaat de mens op korte termijn (TM) keihard op zijn bek. Want steeds meer geld EN overleven, gaat niet lukken op een planeet met eindigende grondstoffenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Religie, nep-sociaal, diertjes, plantjes, etc allemaal bullshit. Het gaat in de wereld om 1 ding, geld en overleven.
Jij krijgt die voordelen alleen als je beide fulltime werkt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt. Daar krijg je echt tijd om je kind op te voeden ipv naar een te dure kinderopvang te sturen.
Lijkt me een no-brainer!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:55 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb gisteren wat geld gehad... en als ik slim ben koop ik schoolboeken
maar ik kan natuurlijk ook wat leuks kopen....
Oh, zelfs dat ben ik me je eens. maar dat gebeurt niet meer tijdens mijn leven, ik leef nu, dus ik pas me aan zeg maarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de mens wel ja. En daardoor gaat de mens op korte termijn (TM) keihard op zijn bek. Want steeds meer geld EN overleven, gaat niet lukken op een planeet met eindigende grondstoffen
Zoals gezegd, bij elke partij is wel wat te vinden als je zoekt. lekker boeiend. Nog even en we gaan de schandalen bij de betreffende personen zoeken, a la Amerika.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vond deze toch wel heel pijnlijk, vooral de manier waarop ze het recht proberen te lullen. "Ja nee, die 3000 agenten extra, daar bedoelen we mee dat we geen 3000 agenten wegbezuinigen!".![]()
Logisch toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij krijgt die voordelen alleen als je beide fulltime werkt.
daar gaan juist veel meer kinderen naar kinderopvang die daar veel meer gesponsord word en er werken vooral universitair geschoolde mensen ipv mbo niveau 3 mutsenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt. Daar krijg je echt tijd om je kind op te voeden ipv naar een te dure kinderopvang te sturen.
HW gelooft in het conflictmodel: dat welke vorm van kapitaal eindig is maakt niet uit, zolang je zelf maar het grootste gedeelte van de koek hebt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de mens wel ja. En daardoor gaat de mens op korte termijn (TM) keihard op zijn bek. Want steeds meer geld EN overleven, gaat niet lukken op een planeet met eindigende grondstoffen
nvm, ik ben al weer kwijt want ik wilde hebbenquote:
Was het niet zo dat ze ook veel langer vrij krijgen om bij het kind te zijn ipv te dumpen bij opa en oma?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar gaan juist veel meer kinderen naar kinderopvang die daar veel meer gesponsord word en er werken vooral universitair geschoolde mensen ipv mbo niveau 3 mutsen
en in nederland roept de overheid maar dat vrouwen meer moeten participeren en hun kind naar de opvang moeten brengen
wat niet te betalen is en je kind komt er dommer uit
Ach, ik geloof voornamelijk dat het allemaal geen flikker uitmaakt als puntje bij paaltje komtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
HW gelooft in het conflictmodel: dat welke vorm van kapitaal eindig is maakt niet uit, zolang je zelf maar het grootste gedeelte van de koek hebt.
Ik vind dat boeiend ja. Het is gewoon keihard liegen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals gezegd, bij elke partij is wel wat te vinden als je zoekt. lekker boeiend. Nog even en we gaan de schandalen bij de betreffende personen zoeken, a la Amerika.
ja de verlofperiode na de geboorte is langer maar dat is nou niet bepaald: ze krijgen meer tijd om hun kind op te voeden en er gaan er minder naar kinderopvangquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het niet zo dat ze ook veel langer vrij krijgen om bij het kind te zijn ipv te dumpen bij opa en oma?
Tja en jij gelooft weer in een ander model dat niet werkt. Als het allemaal zo makkelijk was deed iedereen wel hetzelfdequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
HW gelooft in het conflictmodel: dat welke vorm van kapitaal eindig is maakt niet uit, zolang je zelf maar het grootste gedeelte van de koek hebt.
Dat zei ik ook niet. Ik zei dat het hier belachelijk duur is en dat men dat zo ongeveer meteen mee mag beginnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja de verlofperiode na de geboorte is langer maar dat is nou niet bepaald: ze krijgen meer tijd om hun kind op te voeden en er gaan er minder naar kinderopvang
Dat vind ik nog het irritantste. Dan kan je wel stemmen en alles en is 1 partij wel het grootste. Maar om nou te zeggen dat die plannen ook daadwerkelijk erdoorheenkomen. Neh. Want dat werkt weer niet met de samenwerkende partijen en blabla.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:53 schreef Pheno het volgende:
Wanneer 'werkt' een model überhaupt? Wat zijn daar de criteria voor? Als de mens over 5000 jaar nog steeds bestaat? Als er geen armoede is?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja en jij gelooft weer in een ander model dat niet werkt. Als het allemaal zo makkelijk was deed iedereen wel hetzelfdeBv multiculti die we eerst zo hoog achten is ook een wassen neus. Als je ziet hoe er tegen allochtonen wordt gedaan is dat best triestig te noemen. Want we zijn zo tolerant. Als het ons uitkomt.
Wanneer het gebeurt verschillen de meningen over idd. Jij zegt niet in mijn leven. Ik zeg dat het al aan de gang is. We liggen nog niet, maar zijn wel aan het vallen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, zelfs dat ben ik me je eens. maar dat gebeurt niet meer tijdens mijn leven, ik leef nu, dus ik pas me aan zeg maar.
En dan is het survival of the fittest.
Mwah, we zullen zien, ik maak me niet zo drukquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer het gebeurt verschillen de meningen over idd. Jij zegt niet in mijn leven. Ik zeg dat het al aan de gang is. We liggen nog niet, maar zijn wel aan het vallen.
Zodra je een beter systeem dan democratie hebt bedacht horen we het wel!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het irritantste. Dan kan je wel stemmen en alles en is 1 partij wel het grootste. Maar om nou te zeggen dat die plannen ook daadwerkelijk erdoorheenkomen. Neh. Want dat werkt weer niet met de samenwerkende partijen en blabla.
Zeker, maar de stelling dat je daar tijd krijgt voor je kinderen is dus niet helemaal waar.quote:
Zoals je dat hier al zo ongeveer moet doen als het kind uitgepoept is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker, maar de stelling dat je daar tijd krijgt voor je kinderen is dus niet helemaal waar.
Dat is van een korte lange duur waarna je weer fulltime moet werken en dus weer minder tijd hebt.
21 december, toch doeiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, we zullen zien, ik maak me niet zo druk.
Ik kan niet in je kosten baten la kijken dus ik weet niet wat jij moet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals je dat hier al zo ongeveer moet doen als het kind uitgepoept is.
Ach, moeten is ook een woord he. We zien wel weer wat er uitkomt, daarna is het weer een half jaar onderhandelen om alle radicale plannen eruit te flikkeren en gaan we weer verder zoals het was.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan niet in je kosten baten la kijken dus ik weet niet wat jij moet.
Ik zie dat wel gebeuren om me heen maar ook niet.
als dat zo was waarom zijn er dan allerlei werkgroepen voor vrouwen participatie op de arbeidsmarkt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we dan gaan, gaan we met zijn allen, ook bestquote:
Minimaal 16 weken zwangerschaps/bevallingsverlof. En de meesten zitten veel langer thuis. En ontslagbescherming en gewoon doorbetaald krijgen. Boh, wat hebben ze het slechtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al dat soort doorgeslagen dingen idd, in china werk je in de rijstvelden tot de geboorte, wikkelt het kind in een doek en gaat verderquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Minimaal 16 weken zwangerschaps/bevallingsverlof. En de meesten zitten veel langer thuis. En ontslagbescherming en gewoon doorbetaald krijgen. Boh, wat hebben ze het slecht
en HW stemt ervoor om die de kamer binnen te krijgenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:11 schreef HeatWave het volgende:
nee, dat hoeft hier echt niet, je mag best even wat vrije tijd etc, maar 16 modderfokking weken? En maar gelijk salaris etc eisen.
Het kan altijd beter. En probeer als kerel maar zwangerschapsverlof te krijgen in nederland. Hier zeggen we dat we de vrouwen als gelijkwaardig zien, maar uiteindelijk zijn de wetten en regels nog steeds gestoeld op de hoeksteen van de samenleving van vroegahquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Minimaal 16 weken zwangerschaps/bevallingsverlof. En de meesten zitten veel langer thuis. En ontslagbescherming en gewoon doorbetaald krijgen. Boh, wat hebben ze het slecht
Het kan me ook niet bommen. Elke verkiezing is het weer modder gooien en uiteindelijk kies je voor Jan Lul. Het kutte van democratie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als we dan gaan, gaan we met zijn allen, ook best.
Wel zo gezelligquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Als we dan gaan, gaan we met zijn allen, ook best.
Ik zei toch al, er is geen 1 partij waar ik 100% of zelfs 75% achter staquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en HW stemt ervoor om die de kamer binnen te krijgen
Ow wacht.. Ik doelde niet op jou.. Ik bedoelde babsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zei toch al, er is geen 1 partij waar ik 100% of zelfs 75% achter sta.
Een soort eigenbelang, denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow wacht.. Ik doelde niet op jou.. Ik bedoelde babs![]()
Dat hij op vrouwen stemt
zwangerschapsverlof zou dan ook wel bizar zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kan altijd beter. En probeer als kerel maar zwangerschapsverlof te krijgen in nederland. Hier zeggen we dat we de vrouwen als gelijkwaardig zien, maar uiteindelijk zijn de wetten en regels nog steeds gestoeld op de hoeksteen van de samenleving van vroegah
Ik vind dat zo'n onzin he. net als dat je de verkiezingslijst man-vrouw-man-vrouw opstelt. Nee je moet kijken naar de capaciteiten niet naar het geslacht.quote:
Oeps, vergissing. Maar het verschil lijkt me duidelijk. Alhoewel, Arnold was ook zwanger in de film!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zwangerschapsverlof zou dan ook wel bizar zijn
ouderschapsverlof is wat anders natuurlijk
Krijg je tenminste een beetje actie in de tent.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow wacht.. Ik doelde niet op jou.. Ik bedoelde babs![]()
Dat hij op vrouwen stemt
Als kerel zwangerschapsverlof is ook gewoon grote onzin. En die ontslagbescherming en doorbetaling ook. Een kind is een bewuste keuze tegenwoordig, daar hoeft de werkgever niet de lasten van te dragen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kan altijd beter. En probeer als kerel maar zwangerschapsverlof te krijgen in nederland. Hier zeggen we dat we de vrouwen als gelijkwaardig zien, maar uiteindelijk zijn de wetten en regels nog steeds gestoeld op de hoeksteen van de samenleving van vroegah
Het krijgen van kinderen heeft wel een redelijk maatschappelijk belang; namelijk het voortbestaan van ons als samenleving. De werkgever krijgt de lasten niet, het UWV betaalt. Dus iedereen betaalt mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als kerel zwangerschapsverlof is ook gewoon grote onzin. En die ontslagbescherming en doorbetaling ook. Een kind is een bewuste keuze tegenwoordig, daar hoeft de werkgever niet de lasten van te dragen.
Dat is een mening. Wel apart, je hebt het over niet in eigenbelang denken, maar dit zie je niet als investeren in de toekomst van Nederland?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als kerel zwangerschapsverlof is ook gewoon grote onzin. En die ontslagbescherming en doorbetaling ook. Een kind is een bewuste keuze tegenwoordig, daar hoeft de werkgever niet de lasten van te dragen.
quote:’Ik raakte net voor de zomer mijn baan als fysiotherapeut kwijt, en vroeg me af of ik met een WW-uitkering wel op vakantie kon. Dat kon gelukkig.’
Nou, als ik zie wat nu de generatie is die onze economie moet dragen zijn we beter af zonder zequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is een mening. Wel apart, je hebt het over niet in eigenbelang denken, maar dit zie je niet als investeren in de toekomst van Nederland?
Kijk, als je het zelf bent zal je vast ook zo denken, maar idd, dat zijn precies de redenen waarom mensen de uitkeringen te hoog vinden. Vakanties zijn zo'n luxe-product....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:30 schreef Tegan het volgende:
Omg, op de site van het UWV zo.
[..].
Ja, die vakantie is ook het belangrijkstequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:30 schreef Tegan het volgende:
Omg, op de site van het UWV zo.
[..].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |