Ik wou dat ik het kon. Dat zou een hoop ergernis schelenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Leer gewoon van Ome Sierd te houden
Ik hoorde dat hij naar een of ander programma over vetzakken ging kijkenquote:
Hij zoekt voor zichzelf tips.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij naar een of ander programma over vetzakken ging kijkenMisschien heeft hij een dik vriendinnetje en zoekt hij tips.
Dat dacht ik serieus ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef TheFatLady het volgende:
Huh, die kan toch niet van afstand schieten ?
Ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef GGMM het volgende:
Geldt hier ook de regel die voor Europese wedstrijden geldt?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef GGMM het volgende:
Je hebt maar 4 man in een muur staanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef KingRoland het volgende:
Messi met ze 9 man tegen cr7 met ze 10 man. Mooi dit. We weten nu wel wie de beste is!
Vrije trap kut.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef KingRoland het volgende:
Messi met ze 9 man tegen cr7 met ze 10 man. Mooi dit. We weten nu wel wie de beste is!
Hou toch op GGMMquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef GGMM het volgende:
Neuh, Zuid-Europees. Die gaan dobbelen bij gelijke standquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef GGMM het volgende:
De beste.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
Wat een geweldenaar blijft die Messi toch
Oke, het was een domme vraag, ik weet het. ik hoopte gewoon op verlening en pingels enzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Neuh, Zuid-Europees. Die gaan dobbelen bij gelijke stand
Ja natuurlijk. Ik wacht nog steeds op jouw antwoord dat het niet zo is. Volgens jou is "dit niet altijd zo"quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef GGMM het volgende:
Hij doet aan topsport, dan ben je toch wel afgetraind meestal.quote:
Die goal van messi?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
Sierd zit weer dusdanig te fappen dat hij niet doorheeft dat die bal van richting veranderde door de muur...![]()
Hoeveel fucking herhalingen zal hij nodig hebben voor hij het wel ziet!?
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik wacht nog steeds op jouw antwoord dat het niet zo is. Volgens jou is "dit niet altijd zo"
Hij vindt dat darten ook een topsport is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij doet aan topsport, dan ben je toch wel afgetraind meestal.
Als het 3-2 is gaan we verlengen. Dus er is nog hoopquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, het was een domme vraag, ik weet het. ik hoopte gewoon op verlening en pingels enzo.
ja want hij is van messiquote:
Niet haten op Sierd!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
Sierd zit weer dusdanig te fappen dat hij niet doorheeft dat die bal van richting veranderde door de muur...![]()
Bal werd niet aangeraakt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
He jap, niet haten op sierd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
Ze tellen overal enkelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tellen uitdoelpunten hier enkel?
Dat, plus een paar opstootjes zou fantastisch zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als het 3-2 is gaan we verlengen. Dus er is nog hoop
Ik had je altijd hoog zitten maar nu je Sierd begint af te maken ben ik het heel erg beu!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
Nee alles ^2quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tellen uitdoelpunten hier enkel?
Bedankt man. Krat bier kan je versturen naar mijn adres (Zie DM)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:19 schreef Longcat. het volgende:
[..]
held ik heb respect voor jou eindbaas.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:20 schreef GGMM het volgende:
Overigens hoeft Steven nu geen sokken te eten. Kutzooi
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij vindt dat darten ook een topsport is.
Sorry , verkeerd gezienquote:
Ik moet daar van huilen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij wil ook dat het Olympisch wordt volgens mij.
CR7 boos omdat messi goal = gunstig voor barca, schiet ie steeds mis net zoals netquote:
en samenvatting van de 1e helft?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Np.
[..]
Echt zo zonde van zo'n mooi shirt..
Camtasiaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Met welk proggie maak jij die gifs?
Je bent dus echt scheel!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
Nee, alleen snap ik die meme's nooitquote:
Bedanktquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:21 schreef GGMM het volgende:
Davy is wel goed bezig ja.
Hier, een gratis signature voor je.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
Blijkbaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, alleen snap ik die meme's nooitAlles wat je zegt dat niet grappig is is kennelijk wel grappig in meme-vorm.
Maar ik beperk me tot één ergernis vanavond; De Vos.
Sopcastquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Messiclass, above worldclass
aldus commentator
Die speelt niet eensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd nog enthousiaster als bij de classico aangezien Atletico gaat winnen.
Oke.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:27 schreef TheFatLady het volgende:
Hoop wel op een andere 2e helft, had wel 6-1 kunnen staan.
Dramatisch verdedigd keer op keer.
Maar we leven nog
Ah, sopcast heeft iets meer vertraging. Zodra 2de helft begint dus ook fok en livescore weg anders is de spanning erafquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:26 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Nah, kijk via firstrow. Vertraging van ongeveer 5 seconden.
hoe is het weer in barcelona?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:27 schreef TheFatLady het volgende:
Maar we leven nog
wequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:27 schreef TheFatLady het volgende:
Maar we leven nog
Slimme tactiek van Madrid: Veel ruimte achter de defensie van Barca, dus telkens hoge ballen die kant opquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:27 schreef TheFatLady het volgende:
Maar we leven nog
www.weeronline.nlquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe is het weer in barcelona?
Dank je davy, dat je m'n briljante uitspraak op waarde schat. Het is een hele eer voor jou om mij in je sig te hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat? Geen dankje Davy wat een eer?
Bij de camera van onder/opzij zag je de bal licht via een schouder gaan... waardoor ie miniem van richting veranderde maar wel extra spin kreeg...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je bent dus echt scheel!
Bal werd niet eens aangeraakt.
Nee, maar 'we' zeggen als je over een buitenlandse club spreekt is wel een beetje droevig tbh.quote:
Ah joh, iedere Hans Worst kan dit Barca goed laten voetballen!"quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:29 schreef Lemsterr het volgende:
Real speelt goed hoor![]()
Werk aan de winkel voor Titotje
lol xDDDquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:29 schreef tammepiet het volgende:
Serieus?
Iedereen geilt op Falcaooo 2 dagen terug? LOLZ
Denk het ook, jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah joh, iedere Hans Worst kan dit Barca goed laten voetballen!"
Afellayquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:30 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso Ibi niet mee laten doen____!
Pedroquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:30 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:30 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:30 schreef Doublepain het volgende:
quote:
Het is maar waar je je druk over maaktquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar 'we' zeggen als je over een buitenlandse club spreekt is wel een beetje droevig tbh.
Marcelo schrikt nu nog wakker van Ibiquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:31 schreef Syntix het volgende:
[..]jij hebt geen verstand van voetbal?
Die mag niet eens op de tribune zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef Yi-Long het volgende:
Zit Afellay wel op de bank? Of thuis op de bank!?
Die genietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef Yi-Long het volgende:
Zit Afellay wel op de bank? Of thuis op de bank!?
Gap dit is een match van maandagavond. Eindstand kan ik je wel vast verklappen hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooal Athleti
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Marcelo schrikt nu nog wakker van Ibi
No shitquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Gap dit is een match van maandagavond. Eindstand kan ik je wel vast verklappen hoor.
ja dusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Gap dit is een match van maandagavond. Eindstand kan ik je wel vast verklappen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Nederland 2quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:33 schreef Maax het volgende:
op welke zender is de championsleague loting morgen trouwens?
nosquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:33 schreef Maax het volgende:
Ned2.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:33 schreef Maax het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:33 schreef KingRoland het volgende:
nee, dat doet ie in de 116ste minuutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
Flashbackquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:33 schreef Maax het volgende:
[..]
nee, dat doet ie in de 116ste minuut
Is toch heerlijk man!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
waarschijnlijk met arno vermeulen!!
Ajax 2quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:33 schreef Maax het volgende:
Eerste de 2e helft nog swaquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ned2.
[CL-Loting Groepsfase @ NED2] Donderdag 18:00
quote:
Duidelijkquote:
nee joh, Casillas gebruikt zijn teen om de bal tegen te houden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:33 schreef Maax het volgende:
[..]
nee, dat doet ie in de 116ste minuut
Ajaxquote:
Zonde he?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
waarschijnlijk met arno vermeulen!!
trauma'squote:
Barça / City/ Ajax/ Dortmund.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde he?
En Ajax loot... MANCHESTER! KOEKOEK!
Heerlijk na Manchester uit zag alles er anders uitquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde he?
Ja, leuk, allemaal even lachen mensen!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde he?
Niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat is er zo speciaal aan modric. hij is mij nooit opgevallen bij de Spurs
Nee echt nietquote:
Kaka ook nog maar ja dan mis je toch een type Modric ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:34 schreef Doublepain het volgende:
Moet je nagaan dat ze Modric nog hebben
Als ik er maar om kan lachen!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, leuk, allemaal even lachen mensen!
Ben bang van wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Die fout van Valdes van vorige week kan nog weleens Barca gaan opbreken
Nee, die kende hem al.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En je zus, kan die er om lachen?
Idd dat dit magquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ronaldo is weer smerig bezig
/care, dat doet Barca sinds 2008 in ELKE wedstrijd en zag je die goal van Ronaldo niet dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Pedro moest bijna huilenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
gele kaart :p maar dat is oowk goedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Was gewoon rood + penalty voor Barça
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
luckyquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
/care, dat doet Barca sinds 2008 in ELKE wedstrijd en zag je die goal van Ronaldo niet dan?
dat maakt ALLES goed
Live wedstrijden via internet streams #48quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FUARK, heeft iemand link please? Ik ben het helemaal vergeten.
DSC4 pikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Modric is te wisselvallig en echt niet beter dan een Sahin ofzo...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:34 schreef Doublepain het volgende:
Moet je nagaan dat ze Modric nog hebben
Liever Douglas op die positie?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Modric is te wisselvallig en echt niet beter dan een Sahin ofzo...
jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Liever Douglas op die positie?
BAN voor jouquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor degenen die altijd maar streams zoeken, maar nooit iets kunnen vinden:
download PCStreams3, die geeft automatisch aan welke sopcast welke wedstrijd uitzendt...
En waarom dan?quote:
adrianoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie heeft een rooie kaart gekregen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
Xabi Alonso heeft zon kklekkere pass
Correiaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie heeft een rooie kaart gekregen?
Scholes is beterquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
Xabi Alonso heeft zon kklekkere pass
valse informatiequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
r
[..]
rihanna. tampons waren op
Dat was ikquote:
je kan het krijgen ookquote:
een banquote:
quote:
BAN voor jouquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
je kan het krijgen ook
Doei
shitquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht % gewijzigd door GGMM op 29-08-2012 23:43 ]
Je was, wederom, te langzaam.
Omdat voetbal en oorlogquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
een ban![]()
waarom is elke FOK!ker opeens zo nazi tegen de ander...
Scholes in zijn topjaren is samen met Zidane de beste middenvelder aller tijdenquote:
ABN voor jouquote:
Haha dank je. Ik zie hem alleen niet staan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
sorry man.
Wel je 100ste note, gefeliciteerd.
You're going downquote:
Anti voetbal van barcaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:44 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, de wedstrijd bloedt een beetje dood..
Neuh, maar huidige Madrid selectie is sterk genoeg op dat middenveld zonder Modric.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Liever Douglas op die positie?
HIJ ZEI HETquote:
goed opgemerktquote:
Als de verlenging net zo mooi is als de 2e helft tot nu toe dan kani k me dat wel voorstellen.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als de verlenging net zo mooi is als de 2e helft tot nu toe dan kani k me dat wel voorstellen.
Jij bent ook niks veranderd he.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht % gewijzigd door GGMM op 29-08-2012 23:43 ]
Je was, wederom, te langzaam.
Eerst hapje eten en daarna keihard bonkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:46 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Sierd gaat nog naar een chickie zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |