Ik wou dat ik het kon. Dat zou een hoop ergernis schelenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Leer gewoon van Ome Sierd te houden
Ik hoorde dat hij naar een of ander programma over vetzakken ging kijkenquote:
Hij zoekt voor zichzelf tips.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij naar een of ander programma over vetzakken ging kijkenMisschien heeft hij een dik vriendinnetje en zoekt hij tips.
Dat dacht ik serieus ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef TheFatLady het volgende:
Huh, die kan toch niet van afstand schieten ?
Ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef GGMM het volgende:
Geldt hier ook de regel die voor Europese wedstrijden geldt?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef GGMM het volgende:
Je hebt maar 4 man in een muur staanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef KingRoland het volgende:
Messi met ze 9 man tegen cr7 met ze 10 man. Mooi dit. We weten nu wel wie de beste is!
Vrije trap kut.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef KingRoland het volgende:
Messi met ze 9 man tegen cr7 met ze 10 man. Mooi dit. We weten nu wel wie de beste is!
Hou toch op GGMMquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef GGMM het volgende:
Neuh, Zuid-Europees. Die gaan dobbelen bij gelijke standquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef GGMM het volgende:
De beste.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
Wat een geweldenaar blijft die Messi toch
Oke, het was een domme vraag, ik weet het. ik hoopte gewoon op verlening en pingels enzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Neuh, Zuid-Europees. Die gaan dobbelen bij gelijke stand
Ja natuurlijk. Ik wacht nog steeds op jouw antwoord dat het niet zo is. Volgens jou is "dit niet altijd zo"quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef GGMM het volgende:
Hij doet aan topsport, dan ben je toch wel afgetraind meestal.quote:
Die goal van messi?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
Sierd zit weer dusdanig te fappen dat hij niet doorheeft dat die bal van richting veranderde door de muur...![]()
Hoeveel fucking herhalingen zal hij nodig hebben voor hij het wel ziet!?
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik wacht nog steeds op jouw antwoord dat het niet zo is. Volgens jou is "dit niet altijd zo"
Hij vindt dat darten ook een topsport is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij doet aan topsport, dan ben je toch wel afgetraind meestal.
Als het 3-2 is gaan we verlengen. Dus er is nog hoopquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, het was een domme vraag, ik weet het. ik hoopte gewoon op verlening en pingels enzo.
ja want hij is van messiquote:
Niet haten op Sierd!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
Sierd zit weer dusdanig te fappen dat hij niet doorheeft dat die bal van richting veranderde door de muur...![]()
Bal werd niet aangeraakt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
He jap, niet haten op sierd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
Ze tellen overal enkelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tellen uitdoelpunten hier enkel?
Dat, plus een paar opstootjes zou fantastisch zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als het 3-2 is gaan we verlengen. Dus er is nog hoop
Ik had je altijd hoog zitten maar nu je Sierd begint af te maken ben ik het heel erg beu!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
Nee alles ^2quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tellen uitdoelpunten hier enkel?
Bedankt man. Krat bier kan je versturen naar mijn adres (Zie DM)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:19 schreef Longcat. het volgende:
[..]
held ik heb respect voor jou eindbaas.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:20 schreef GGMM het volgende:
Overigens hoeft Steven nu geen sokken te eten. Kutzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |