quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, óf... de aanslag van je (_._) krabben en dat op de wrat doen...
Ik pas even, trusten!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:23 schreef snoopy het volgende:
Getver, googelde op afbeeldingen van wratten
dat kan vele malen viezerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:23 schreef snoopy het volgende:
Getver, googelde op afbeeldingen van wratten
Dat weet jij dan weerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
dat kan vele malen viezer
Tot enkele jaren geleden paardebloemen (combinatie dier+plant was uitgezonderd van de koppel-n) maar nu is het paardenbloemen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Is het paardebloemen of paardenbloemen?
ff opwarmen met perianale fistelsquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ff opwarmen met perianale fistels
dan door naar blue waffles en afsluiten met een lemon party.
Zoiets?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:05 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Helpt ook met wintertenenen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:05 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Helpt ook met wintertenenen
ik dacht haalt het maar weer weg voor het "gezeik" oplevert voor mensen die weer gaan zeggen dat het niet zo isquote:
ik heb geen wratten ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus Tico elke ochtend even d'r lauwwarme
straal op jouw buik richten?
Nou het was al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer voor ik ticootje kon hoorquote:
Zou het ook werken tegen aambeien ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:46 schreef Ticootje het volgende:
Als je dus anale wratten hebt, moet er gewoon iemand in je kont plassen.
Zoals ik vorige week zei, er zijn echt wel perks van het blauwe kleurtje hebben!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mensen met knopjes
Goeiemorgen![]()
Zover kan je piemel toch niet naar achter?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou het ook werken tegen aambeien ?
Ja dat wil ik wel gelovenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoals ik vorige week zei, er zijn echt wel perks van het blauwe kleurtje hebben!![]()
op uitwendige ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zover kan je piemel toch niet naar achter?
Gewoon sperti.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:13 schreef Nielsch het volgende:
Aambeien moet je zwavelzuur op gieten...
ik had je cda ingeschatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, daar ben ik dus echt een eind mee opgeschoten, die stemwijzer:
[ afbeelding ]Iets met zweven enzo...
dat dusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:43 schreef Ticootje het volgende:
Als de PVV zou winnen hebben we denk ik een groot probleem. Ik ben het met een hoop eens, maar ze mogen gewoon nooit aan de leiding komen.
Wel knap, D66 en SP zo onder elkaarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, daar ben ik dus echt een eind mee opgeschoten, die stemwijzer:
[ afbeelding ]Iets met zweven enzo...
Dat niet alleen. VVD heb jij als huurder nu ook helemaal niks aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:59 schreef Ticootje het volgende:
VVD ja?? 500 eu per jaar naar je zorg verzekering, als eigen risico en eigen bijdrage.
Nou het gezeik is er is weinig goed alternatiefquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:59 schreef Ticootje het volgende:
VVD ja?? 500 eu per jaar naar je zorg verzekering, als eigen risico en eigen bijdrage.
Nope ook niet... Gouda is jarenlang een PvdA stad geweest (en nog geloof ik) en gezien de algehele marokkanen-haat gok ik dat de rest van de stad PVV zal stemmen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:56 schreef Ticootje het volgende:
Be woont meer in het christen unie gebied..
Ik huur particulier... Dus het boeit mij werkelijk geen reet..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat niet alleen. VVD heb jij als huurder nu ook helemaal niks aan.
Zelfs wij als tweeverdieners hebben geen baat bij de VVD. Dat is echt pas leuk als je behoorlijk verdient.
Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk
Waar de SP je rijk vindt met ¤2000,- bruto salaris zit VVD nogal aan de andere kant van dat spectrum juist.
ik kijk altijd gewoon een beetje lange termijn en probeer die 4 jaar politiek die men meestal bedrijft een beetje naar de achtergrond te drukken , ik neem wel altijd de cpb berekeningen mee in mn overweging. En ik ben van nature gewoon rechts natuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:25 schreef Luigi het volgende:
Verbazingwekkend dat zoveel mensen tóch op zoek blijven naar een partij die zoveel mogelijk voor hun persoonlijk Sinterklaas wil spelen... Het is je goed recht hoor, maar denk ook eens wat verder. Ik zal ook pijn voelen met sommige maatregelen die de partij waar ik op stem uit wil voeren, maar ben het wel eens met hun visie op het geheel, op de samenleving als geheel en waar we naartoe moeten.
Ik ben wel benieuwd hoe zo'n selectie nou precies gaat. Is dat echt afhankelijk van stemwijzers en kieskompassen? Ik bedoel, je weet toch hoe je in het leven staat, of je vind dat het ieder voor zich is of dat rijken heel veel belasting moeten betalen? Of je het enorm belangrijk vind dat er voor zielige diertjes gezorgd wordt of dat vrouwen een rok aan moeten? En van daaruit ga je toch verder? Voor mij vallen er echt al zo 5, 6, 7 partijen af omdat ik gruwel van hun grondbeginselen.
Ik snap al dat gezweef niet zo. Het is geen rocket science hoor.
Die hele HRA kan me ook niet echt schelen. Dat die maatregel aangepast moet worden is gewoon duidelijk. Partijen die er keihard voor gaan om in stand te houden steken kop in het zand.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zweef ook totaal niet.
Ik heb bij maatschappijleer vroegah de grondbeginselen geleerd idd en op basis daarvan valt er genoeg af.
De partij die ik nu ga stemmen wil de HRA afbouwen terwijl ik een eigen woning heb maar de HRA is sowieso niet houdbaar zoals het nu is en een partij waarbij je het op alle vlakken mee eens bent is er toch niet.
Ik stem al jaren hetzelfde
Bovendie die grens van 350.000 kom ik toch nooit aanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die hele HRA kan me ook niet echt schelen. Dat die maatregel aangepast moet worden is gewoon duidelijk. Partijen die er keihard voor gaan om in stand te houden steken kop in het zand.
Vergis je niet hoeveel mensen geen idee hebben van de grondbeginselen van een partij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:32 schreef Luigi het volgende:
Ja, twijfelen binnen je eigen visie is prima natuurlijk, en dan komen verkiezingsprogramma's, kieskompassen enzo wel van pas. Ik snap dat je kunt twijfelen tussen PvdD en GL, bijv. Maar voor het grote plaatje maakt dat amper uit.
Maar twijfelen tussen VVD en SP bijvoorbeeld, daar kan ik dus niet bij. Of van PVV vorige keer naar PvdA deze keer switchen. Onbegrijpelijk!.
Ja dat snap ik ook niet zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:32 schreef Luigi het volgende:
Ja, twijfelen binnen je eigen visie is prima natuurlijk, en dan komen verkiezingsprogramma's, kieskompassen enzo wel van pas. Ik snap dat je kunt twijfelen tussen PvdD en GL, bijv. Maar voor het grote plaatje maakt dat amper uit.
Maar twijfelen tussen VVD en SP bijvoorbeeld, daar kan ik dus niet bij. Of van PVV vorige keer naar PvdA deze keer switchen. Onbegrijpelijk!.
Dat is ook zo. Driekwart van de mensheid is gewoon dom, ben ik steeds vaker van overtuigd. Mijn dietiste vertelde me dat ze gemiddeld een paar keer per maand serieus moet uitleggen aan mensen dat een appel een gezonde snack en een Mars niet. Echt serieus he. Die mensen wéten dat niet. Ze bestaan gewoon.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vergis je niet hoeveel mensen geen idee hebben van de grondbeginselen van een partij.
Dat ligt inderdaad erg ver van elkaar af.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:32 schreef Luigi het volgende:
Jij bent ook wel flink overtuigd van jouw verhevenheid boven het klootjesvolk he?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Driekwart van de mensheid is gewoon dom, ben ik steeds vaker van overtuigd. Mijn dietiste vertelde me dat ze gemiddeld een paar keer per maand serieus moet uitleggen aan mensen dat een appel een gezonde snack en een Mars niet. Echt serieus he. Die mensen wéten dat niet. Ze bestaan gewoon.
Oh, iedereen mag daar helemaal vrij in zijn hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:36 schreef Claudia_x het volgende:
Het staat dan ook helemaal niet vast dat je op "de grondbeginselen" van een partij moet stemmen. Sowieso, wat heb je aan grondbeginselen als er in de praktijk juist een linkse of rechts wind waait binnen een partij en het accent elders ligt? Ook kun je er voor kiezen dat je op bepaalde momenten een bepaald principe belangrijker vindt dan het andere. En je kunt ook nog pragmatisch, opportunistisch of strategisch stemmen.
Dat is ook stemvrijheid, de vrijheid om zelf je redenen te kiezen.
Nee hoor, ik vind mezelf niet speciaal of bijzonder. Enorm gemiddeld, eigenlijk. Maar de groep die ónder het gemiddelde zit lijkt wel steeds groter en dommer te worden (eh, kan dat eigenlijk wel bij een gemiddelde?) vind ik. En daar heb ik alle reden (en recht) toe. Verder gun ik iedereen zijn eigen levenswijze en visie hoor. Maar ik mag er ook wat van vinden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:39 schreef Keshet het volgende:
[..]
Jij bent ook wel flink overtuigd van jouw verhevenheid boven het klootjesvolk he?
Ik heb zeker wel mijn voorkeur voor 1 of 2 partijen, maar ik hoor en zie zoveel langskomen de laatste dagen dat ik dacht 'laat ik eens de stemwijzer invullen'. Dat er in dat rijtje ook een aantal staan waar ik never nooit op zal stemmen neemt niet weg dat ik het grappig vind om te zien dat ik me dus blijkbaar toch ook wel kan vinden in een aantal punten van die partijen...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:25 schreef Luigi het volgende:
Verbazingwekkend dat zoveel mensen tóch op zoek blijven naar een partij die zoveel mogelijk voor hun persoonlijk Sinterklaas wil spelen... Het is je goed recht hoor, maar denk ook eens wat verder. Ik zal ook pijn voelen met sommige maatregelen die de partij waar ik op stem uit wil voeren, maar ben het wel eens met hun visie op het geheel, op de samenleving als geheel en waar we naartoe moeten.
Ik ben wel benieuwd hoe zo'n selectie nou precies gaat. Is dat echt afhankelijk van stemwijzers en kieskompassen? Ik bedoel, je weet toch hoe je in het leven staat, of je vind dat het ieder voor zich is of dat rijken heel veel belasting moeten betalen? Of je het enorm belangrijk vind dat er voor zielige diertjes gezorgd wordt of dat vrouwen een rok aan moeten? En van daaruit ga je toch verder? Voor mij vallen er echt al zo 5, 6, 7 partijen af omdat ik gruwel van hun grondbeginselen.
Ik snap al dat gezweef niet zo. Het is geen rocket science hoor.
Ik vind de bemoeizucht die vanuit brussel heerst echt tenenkrommend ja...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is iedereen hier toch anti Europa.
Ik ben er van overtuigd dat we de EU zeker wel nodig hebben
Oh, op sociaal gebied kan ik me wel in bepaalde opvattingen van de CU vinden, bijvoorbeeld. Maar ik zou mezelf niet meer recht aan kunnen kijken als ik er op stem... Elke partij heeft wel íets.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel mijn voorkeur voor 1 of 2 partijen, maar ik hoor en zie zoveel langskomen de laatste dagen dat ik dacht 'laat ik eens de stemwijzer invullen'. Dat er in dat rijtje ook een aantal staan waar ik never nooit op zal stemmen neemt niet weg dat ik het grappig vind om te zien dat ik me dus blijkbaar toch ook wel kan vinden in een aantal punten van die partijen...
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Doe mij maar paars hoor Chaca![]()
Ik ben het nooit eens geweest met de puinhopen van acht jaar paars!
Dus had ik mijn zwevend mss anders uit moeten drukken. 'Gezien de uitkomst van mijn mening over de verschillende stellingen zou je kunnen veronderstellen dat ik zwevend ben, toch twijfel ik in mijn hoofd maar tussen 1 of 2 partijen.'quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:44 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh, op sociaal gebied kan ik me wel in bepaalde opvattingen van de CU vinden, bijvoorbeeld. Maar ik zou mezelf niet meer recht aan kunnen kijken als ik er op stem... Elke partij heeft wel íets.
Inmiddels wel, nu we gezamenlijk in de shit zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is iedereen hier toch anti Europa.
Ik ben er van overtuigd dat we de EU zeker wel nodig hebben
Nou dat dus... Die keuze is nu eenmaal gemaakt, nu is het zoeken naar oplossingen om de schade zoveel mogelijk te beperken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inmiddels wel, nu we gezamenlijk in de shit zitten.
Zwitserlandidolaat is vanwege de omgeving van mijn kant.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
Het is een standpunt dat me van jou als Zwitserlandidolaat wat verbaast, DML.
Oeh, paarsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:52 schreef chacama het volgende:
Ik weet ook nog steeds niet wat er zo gruwelijk mis was aan paars....dus mijn stem gaat dan uiteindelijk naar één van die partijen.....en wrs. ga ik dan terug naar mijn roots.
EU kun je niet uitstappen nu. Streven om in de toekomst de invloed te beperken ben ik wel voorstander voor. Maar eruit betekent nu ook afzonderen. En dat kan nu zeker niet aangezien we juist de export zo hard nodig hebben. Dat zorgt nu voor een stijging in de economie...
Pim fortuyn heeft een aantal dingen geroepen oa het immigratiebeleid. Waardoor opeens bij een hoop mensen een belletje ging rinkelen wat anders gewoon ingeslapen was gebleven.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:52 schreef chacama het volgende:
Ik weet ook nog steeds niet wat er zo gruwelijk mis was aan paars....dus mijn stem gaat dan uiteindelijk naar één van die partijen.....en wrs. ga ik dan terug naar mijn roots.
Net genoeg naar het midden om bepaalde zaken wel aan te durven pakken waar rechts niet aan durft te komen omdat de goudkust dan gaat steigeren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:55 schreef Luigi het volgende:
VVD en D66 liggen in hun pure vorm ook niet zo heel veel uit elkaar he.
Dat is het inderdaad jaren geweest ook vanuit het ondernemers oogpunt, maar het wordt -denk ik- CDA. En dat is inderdaad het nest waar ik uitkom. Maar ik ben er dus nog steeds niet echt uit. Ik vind het dit jaar moeilijker dan ooit. Je wilt stemmen op een partij die er voor zorgt dat er een stabiel kabinet komt. En dan een met een ruime meerderheid zodat we nu de komende vier jaar wel zekerheid hebben en het liefst nog wat langer. Al dat korte termijn gedoe schieten we geen x mee op.quote:
En een hoop dingen ook niet. Dat de grootste beperkingen vwb de instroom van nieuwe vluchtelingen werd ingezet door Paars en in het bijzonder door... Cohen. Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Pim fortuyn heeft een aantal dingen geroepen oa het immigratiebeleid.
Ik bedoelde meer te zeggen dat zonder Pim, er nu nog gewoon een paars kabinet was.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
En een hoop dingen ook niet. Dat de grootste beperkingen vwb de instroom van nieuwe vluchtelingen werd ingezet door Paars en in het bijzonder door... Cohen. Bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |