quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, óf... de aanslag van je (_._) krabben en dat op de wrat doen...
Ik pas even, trusten!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:23 schreef snoopy het volgende:
Getver, googelde op afbeeldingen van wratten
dat kan vele malen viezerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:23 schreef snoopy het volgende:
Getver, googelde op afbeeldingen van wratten
Dat weet jij dan weerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
dat kan vele malen viezer
Tot enkele jaren geleden paardebloemen (combinatie dier+plant was uitgezonderd van de koppel-n) maar nu is het paardenbloemen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Is het paardebloemen of paardenbloemen?
ff opwarmen met perianale fistelsquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ff opwarmen met perianale fistels
dan door naar blue waffles en afsluiten met een lemon party.
Zoiets?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:05 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Helpt ook met wintertenenen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:05 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Helpt ook met wintertenenen
ik dacht haalt het maar weer weg voor het "gezeik" oplevert voor mensen die weer gaan zeggen dat het niet zo isquote:
ik heb geen wratten ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus Tico elke ochtend even d'r lauwwarme
straal op jouw buik richten?
Nou het was al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer voor ik ticootje kon hoorquote:
Zou het ook werken tegen aambeien ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:46 schreef Ticootje het volgende:
Als je dus anale wratten hebt, moet er gewoon iemand in je kont plassen.
Zoals ik vorige week zei, er zijn echt wel perks van het blauwe kleurtje hebben!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mensen met knopjes
Goeiemorgen![]()
Zover kan je piemel toch niet naar achter?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou het ook werken tegen aambeien ?
Ja dat wil ik wel gelovenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoals ik vorige week zei, er zijn echt wel perks van het blauwe kleurtje hebben!![]()
op uitwendige ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zover kan je piemel toch niet naar achter?
Gewoon sperti.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:13 schreef Nielsch het volgende:
Aambeien moet je zwavelzuur op gieten...
ik had je cda ingeschatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, daar ben ik dus echt een eind mee opgeschoten, die stemwijzer:
[ afbeelding ]Iets met zweven enzo...
dat dusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:43 schreef Ticootje het volgende:
Als de PVV zou winnen hebben we denk ik een groot probleem. Ik ben het met een hoop eens, maar ze mogen gewoon nooit aan de leiding komen.
Wel knap, D66 en SP zo onder elkaarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, daar ben ik dus echt een eind mee opgeschoten, die stemwijzer:
[ afbeelding ]Iets met zweven enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |