quote:
Iets verkeerds gegeten? Teveel gedronken?quote:
Meer heel slecht geslapenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets verkeerds gegeten? Teveel gedronken?
Awquote:
Awquote:
Awquote:
Awquote:
Dat ligt eraan, je moet wel ergens last van hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gaat goed met de gemoedstoestanden hier.. Is er nog ruimte in de club deren
![]()
?
Het gaat inderdaad prima jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gaat goed met de gemoedstoestanden hier.. Is er nog ruimte in de club deren
![]()
?
Een gekrenkt hart, is dat voldoende?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, je moet wel ergens last van hebben.
Vooruit, welkom bij de club, maar ik blijf je wel met ontstoken argusogen bekijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een gekrenkt hart, is dat voldoende?
Checkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, je moet wel ergens last van hebben.
Wie heeft je hart gebroken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een gekrenkt hart, is dat voldoende?
Waar heb jij last van dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooruit, welkom bij de club, maar ik blijf je wel met ontstoken argusogen bekijken.
Oh, iemand waarvan ik dacht dat het tussen ons de goeie kant op ging, kwam gisteren eventjes met een openbaring... En dat deed zeer..quote:
Ze vind een ander leuk?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, iemand waarvan ik dacht dat het tussen ons de goeie kant op ging, kwam gisteren eventjes met een openbaring... En dat deed zeer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |