quote:
Iets verkeerds gegeten? Teveel gedronken?quote:
Meer heel slecht geslapenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets verkeerds gegeten? Teveel gedronken?
Awquote:
Awquote:
Awquote:
Awquote:
Dat ligt eraan, je moet wel ergens last van hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gaat goed met de gemoedstoestanden hier.. Is er nog ruimte in de club deren
![]()
?
Het gaat inderdaad prima jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gaat goed met de gemoedstoestanden hier.. Is er nog ruimte in de club deren
![]()
?
Een gekrenkt hart, is dat voldoende?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, je moet wel ergens last van hebben.
Vooruit, welkom bij de club, maar ik blijf je wel met ontstoken argusogen bekijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een gekrenkt hart, is dat voldoende?
Checkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, je moet wel ergens last van hebben.
Wie heeft je hart gebroken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een gekrenkt hart, is dat voldoende?
Waar heb jij last van dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooruit, welkom bij de club, maar ik blijf je wel met ontstoken argusogen bekijken.
Oh, iemand waarvan ik dacht dat het tussen ons de goeie kant op ging, kwam gisteren eventjes met een openbaring... En dat deed zeer..quote:
Ze vind een ander leuk?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, iemand waarvan ik dacht dat het tussen ons de goeie kant op ging, kwam gisteren eventjes met een openbaring... En dat deed zeer..
Mijn linkeroog is volgens mij ontstoken. Vorige week was het mijn rechter. Eén en al tranen hier, kan mijn lenzen ook niet in hebben en mijn oog kan ik nauwelijks open houdenquote:
Verlieft op een ander geworden ja, en volgens zeggen wederzijds..quote:
Owquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn linkeroog is volgens mij ontstoken. Vorige week was het mijn rechter. Eén en al tranen hier, kan mijn lenzen ook niet in hebben en mijn oog kan ik nauwelijks open houden
Wil eigenlijk even naar de dokter ermee, maar de assistente moet eerst overleggen of het wel nodig is. Irritant
Ik kan nu niet ineens opbellen en roepen: "Ja, het was eerst mijn oog, maar nu heb ik last van mijn piemel"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow![]()
Hoezo? Gewoon bellen en zeggen dat je een afspraak wil. Als ze vraagt waarom, dan valt dat onder het mom van "prive"
Kan jou het schelen! Doen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan nu niet ineens opbellen en roepen: "Ja, het was eerst mijn oog, maar nu heb ik last van mijn piemel"
Vorige week ging het trouwens ook vanzelf over, dus waarschijnlijk wordt het toch een bezoekje van niks.
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan nu niet ineens opbellen en roepen: "Ja, het was eerst mijn oog, maar nu heb ik last van mijn piemel"
Ja, ik ben soms net een hypochonder, ga mij nu vooral even vertellen dat er heel veel mis kan zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan jou het schelen! Doen!
Zeker als het terugkomend is, zou ik wel even langs de dokter willen. Wie weet wat er allemaal mis is
Waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nouja, vanmiddag gesprekje met d'r.. Nu wil ik weten of er uberhaupt een kans was geweest, zo niet is het vrij makkelijk..
Waarom zou je dat willen weten? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nouja, vanmiddag gesprekje met d'r.. Nu wil ik weten of er uberhaupt een kans was geweest, zo niet is het vrij makkelijk..
Ow..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, ik ben soms net een hypochonder, ga mij nu vooral even vertellen dat er heel veel mis kan zijnHeb al over acute glaucomen gelezen en dat je daar blind van raakt.
Ze zou me nog terugbellen, als ze dat niet doet dan bel ik zelf ook uiteraard terug en dan hang ik wel een verhaal op over dat het heel erg pijn doet
Dat is meer voor mijzelf.. Dan blijf ik er minder lang in hangen..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde?
En als ze nou zeg t " ja er was een kans.. maarja hem kende ik eerder/langer/sneller wat beter" ? Ben je dan niet verder van huis?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is meer voor mijzelf.. Dan blijf ik er minder lang in hangen..
Of als ze zegt "Je was altijd als kansloos bij me". Dan ga je je ook kut voelen. Ik zou het lekker in het midden laten. Ze is je ook helemaal geen verklaring verschuldigd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En als ze nou zeg t " ja er was een kans.. maarja hem kende ik eerder/langer/sneller wat beter" ? Ben je dan niet verder van huis?
dat ook ja. Ook niet goed voor je zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of als ze zegt "Je was altijd als kansloos bij me". Dan ga je je ook kut voelen. Ik zou het lekker in het midden laten. Ze is je ook helemaal geen verklaring verschuldigd.
Dat 2e gedeelte zal het sowieso zijn, en als het idd een ja is dan hou ik een zijstraatje open..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En als ze nou zeg t " ja er was een kans.. maarja hem kende ik eerder/langer/sneller wat beter" ? Ben je dan niet verder van huis?
Dan weet ik dat het sowieso niet meer had geworden dan het was, en gaan we gewoon vrolijk verder vissen..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of als ze zegt "Je was altijd als kansloos bij me". Dan ga je je ook kut voelen. Ik zou het lekker in het midden laten. Ze is je ook helemaal geen verklaring verschuldigd.
Oftewel niet vragen. want dat zijstraatje moet je lekker sluiten. Mocht ze weer op je pad okmen zie je het dan wel weer. Wachten en hopen heeft geen zinquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat 2e gedeelte zal het sowieso zijn, en als het idd een ja is dan hou ik een zijstraatje open..
Ik snap niet dat je het jezelf aan wilt doen. Ik zou niet nog eens van iemand willen horen dat het niets zou zijn geworden hoor. Het is wel duidelijk dat diegene mij nu niet leuk genoeg vindt, aangezien een ander voorrang heeft gekregen.quote:Dan weet ik dat het sowieso niet meer had geworden dan het was, en gaan we gewoon vrolijk verder vissen..
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik droomde dat er een meisje verliefd op me was. Ze is een vriendin van een vriend.
Ze vroeg of ik mee wilde op haar reizen door Europa. Ik zei nee, want ik moest mijn studie afmaken.
Zelfs in mijn dromen kan ik niet winnen.
Hmm.. Je hebt daar wel een punt ja..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oftewel niet vragen. want dat zijstraatje moet je lekker sluiten. Mocht ze weer op je pad okmen zie je het dan wel weer. Wachten en hopen heeft geen zin
[..]
Ik snap niet dat je het jezelf aan wilt doen. Ik zou niet nog eens van iemand willen horen dat het niets zou zijn geworden hoor. Het is wel duidelijk dat diegene mij nu niet leuk genoeg vindt, aangezien een ander voorrang heeft gekregen.
Wat een verdrietige droomquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik droomde dat er een meisje verliefd op me was. Ze is een vriendin van een vriend.
Ze vroeg of ik mee wilde op haar reizen door Europa. Ik zei nee, want ik moest mijn studie afmaken.
Zelfs in mijn dromen kan ik niet winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |