Ik vraag me af hoe hij transformeert. De andere Masterpieces ben je zo een kwartier mee bezig, als het niet meer is. Maar met Soundwave lijkt het me lastig om er een moeilijke transformatie aan te geven. Het origineel was natuurlijk gigantisch simpel.quote:
Maskquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
Deze had iemand in de klas vroeger:
[ afbeelding ]
De zwarte en de rode auto
Dat is Mask. Geen Transformersquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er leuker aan dan als het moeilijker is te transformeren? Het was juist tof als het zo snel ging.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij transformeert. De andere Masterpieces ben je zo een kwartier mee bezig, als het niet meer is. Maar met Soundwave lijkt het me lastig om er een moeilijke transformatie aan te geven. Het origineel was natuurlijk gigantisch simpel.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is Mask. Geen Transformers
Mask?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is Mask. Geen Transformers
quote:
Nouja om mee te spelen was simpel wel leuk ja. Ging sneller. Maar het gaat er om dat de vehicle mode en robot mode zo natuurgetrouw mogelijk zijn, en dan kom je niet onder een lastige transformatie uit. Ook is het een demonstratie van techniek voor zo'n fabrikant natuulijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er leuker aan dan als het moeilijker is te transformeren? Het was juist tof als het zo snel ging.
Omdat het leuk isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:56 schreef Myraela het volgende:
Waarom gaat vakantie zo snel voorbij.
M.A.S.K.!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn speelmaatje had die rode baas auto en die zwarte jeep van de bad guysquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:59 schreef twi het volgende:
[..]
M.A.S.K.!
Van dit plaatje had/heb ik de oranje jeep, de NASCAR auto en het uitklapbord
Ik heb ook playmobil.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook. Met zo'n trein erbij.
En duplo.
Twi, heldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:14 schreef twi het volgende:
Ik had deze:
[ afbeelding ]
Wel een schlemielig dingetje als ik het nu zo zie
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:22 schreef Samzz het volgende:
Ik had vroeger transformers en power rangers.
Ik ga zo mijn bedje opzoeken, ben ineens helemaal kapot.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:26 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk moet ik slapen. Maar, geen moeheid whatsoever.
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:26 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk moet ik slapen. Maar, geen moeheid whatsoever.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn bedje opzoeken, ben ineens helemaal kapot.
drukke dag gehad.
Ghost Busters had ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:21 schreef twi het volgende:
[..]
Check
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oogaidsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:44 schreef Murdera het volgende:
De oogarts zegt dat ik chlamydia conjunctivis heb.
Chlamydia in mijn oog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |