I knowquote:
Gewoon 'kwart voor' of 'kwart over' vind ik apartquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoezo achterlijke tijden? makkelijk juist, dan zit ik niet in de file op het bedrijventerrein aangezien de hele focking wereld naar huis gaat om vijf uur
ik moet er om 7 uur ten laatste uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier ook. En om 6.15, 6.30, 6.45 en 7.00. En om 7.25 ga ik er maar eens uit
was ik jou maarquote:
Whohoo, 1 minuut langer dan 7 uurquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik moet er om 7 uur ten laatste uit.
en dan blijf ik vaak nog lekker recalcitrant tot 1 over 7 liggen![]()
ik snooze ook een uur
Ok ik ga dan 10 uur de deur uit..... Ik zou... Naar tijd gekeken dus om 8 uur uit mijn bed moeten komen....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wekker gaat om half 9 dan uit bed en tot uur of 10 koffie drinken, aankleden, brood smeren en om elf uur de deur uit om te werken tot 20.00 uur
Ik wou dat ik jou was, gewoon een dag niet mezelf was? (Of gaat die tekst anders?)quote:
Wel lekker de hele avond vrijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Om 6 uur begin ik met werken
Ik ben geen ochtendmens.. ik MOET wel minimaal 1,5 uur wakker zijn voordat ik de wereld mijn humeur aandoe.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok ik ga dan 10 uur de deur uit..... Ik zou... Naar tijd gekeken dus om 8 uur uit mijn bed moeten komen....
Ik kom er half 10 uit oid....
Ik ben 1.5 uur sneller dan jij
30min nodig en jij 2 uur!
Dat betekent dat ik 300% sneller ben dan jij.
k moet e rniet aan denkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Om 6 uur begin ik met werken
zoek je nog een collegaquote:
Ik ben ook geen ochtendmens, waarom denk je dat ik zo lang mogelijk doorslaap?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens.. ik MOET wel minimaal 1,5 uur wakker zijn voordat ik de wereld mijn humeur aandoe.
leuk voor collega's als ik me verslapen heb
Same herequote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ochtendmens, waarom denk je dat ik zo lang mogelijk doorslaap?
ik ben ook geen ochtendmens maar ik heb geen keus helaasquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens.. ik MOET wel minimaal 1,5 uur wakker zijn voordat ik de wereld mijn humeur aandoe.
mja als ik om half 12 vrolijk en vriendelijk klanten te woord moet staan dan zorg ik dat ik heel rustig wakker ben geworden anders zijn het gegarandeerd kut gesprekkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ochtendmens, waarom denk je dat ik zo lang mogelijk doorslaap?
Lekker wakkergepijpt wordenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Same here
Alleen voor ochtendseks ben ik wakker te krijgen
Ach, 6 uur is normaal ook de tijd dat ik uit m'n tent word gejaagd door een dikke karperquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
ik word pas wakker om 3 uur smiddags
Ik krijg pas energie als ik avondeten heb gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
ik word pas wakker om 3 uur smiddags
das niet eens gelogenquote:
als het niet waar is johquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
''Moeraskat, het huis staat in brand''
ARAAWWWERRRRRRRRRRR![]()
![]()
Ghehehe, kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst ná 9 uur wakker werdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
das niet eens gelogenin de vakantie of het weekend begint mijn dag pas na 12 uur meestal. en als ik wakker word vertik ik het uit bed te komen
en wakker maken moet je al helemaal niet doen of ik vreet je op en ik ben de rest van de dag niet te genieten
behalve als er echt wat is uiteraard
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe, kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst ná 9 uur wakker werd
Dat heb ik werkelijk nooit gered. Lijkt me ook verschrikkelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook nietVroegah sliep ik gewoon tot een uurtje of 3
Gister.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe, kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst ná 9 uur wakker werd
omgquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
daarom sta ik ook altijd 2 uur eerder opquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ditquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eerder kon ik dat ook
uitslapen tot uur of 3 en dan wakker zijn tot uur 7 uur sochtends weer slapen tot 3 uur etc etc..
vond het ook nooit echt zonde van mijn tijd want ik had dezelfde tijd als mensen die wel optijd opstaan alleen anders ingedeeld
Damnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eerder kon ik dat ook
uitslapen tot uur of 3 en dan wakker zijn tot uur 7 uur sochtends weer slapen tot 3 uur etc etc..
vond het ook nooit echt zonde van mijn tijd want ik had dezelfde tijd als mensen die wel optijd opstaan alleen anders ingedeeld
ik alleen in het weekendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:
1 keertje van 00.00 tot 20.00 geslapen, maar dat was omdat ik 3 nachten niet geslapen hadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk nooit gered. Lijkt me ook verschrikkelijk
True.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik snap mensen ook nooit zo goed die om 7 uur opstaan op hun vrije dag 'zodat ze nog wat aan de dag hebben'die mensen hebben geen reet aan de nacht
wel jammer dat dat uitslapen me nu niet meer echt lukt..
oh ja dat snap ik ook niet, en dan door de weeks zeiken dat ze zo moe zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik snap mensen ook nooit zo goed die om 7 uur opstaan op hun vrije dag 'zodat ze nog wat aan de dag hebben'die mensen hebben geen reet aan de nacht
Meestal staan ze niet vroeg op, maar dat komt omdat dat hun ritme is. Heb ik zelf ook, maar ik blijf wel mooi in mijn nest liggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja pcies.. en als ze nou dingen deden die je echt alleen overdag kan doen.. maar dat vaak ook niet eensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh ja dat snap ik ook niet, en dan door de weeks zeiken dat ze zo moe zijn
dat begrijp ik ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als ik een stuiver kreeg voor elke keer dat ik hoorde: zodat je nog wat aan je dag hebt, zodat ik nog iets aan mijn dag heb blablabla dan had ik nu een mooie auto voor de deurquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meestal staan ze niet vroeg op, maar dat komt omdat dat hun ritme is. Heb ik zelf ook, maar ik blijf wel mooi in mijn nest liggen.
Ik ben zo iemand. Maar ik ben super duf en waardeloos als ik uitslaap.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als ik een stuiver kreeg voor elke keer dat ik hoorde: zodat je nog wat aan je dag hebt, zodat ik nog iets aan mijn dag heb blablabla dan had ik nu een mooie auto voor de deur
idd. naar de supermarkt oidquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja pcies.. en als ze nou dingen deden die je echt alleen overdag kan doen.. maar dat vaak ook niet eens
Maar dan doe je het niet zodat je nog wat aan je dag hebt maar omdat je anders een schijthumeur hebtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand. Maar ik ben super duf en waardeloos als ik uitslaap.
Eensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
mijn argument is, ik slaap een gat in de dag zodat ik nog wat aan mijn avond en nacht heb
of uitgebreidt ontbijten met krantje en dan idd om 9 uur bij de supermarktstaan voor de weekboodschappen en daarna wat in de tuin harken en in huis opruimen.. als er tijd over is bij schoonfamilie op bezoek, savonds op de bank filmpje en om 11 uur naar bed want moe..quote:
mij wel, int weekendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
EensMaar helaas lukt me dat niet meer
DAT JAquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
of uitgebreidt ontbijten met krantje en dan idd om 9 uur bij de supermarktstaan voor de weekboodschappen en daarna wat in de tuin harken en in huis opruimen.. als er tijd over is bij schoonfamilie op bezoek, savonds op de bank filmpje en om 11 uur naar bed want moe..
terwijl ze ook kunnen uitslapen, boodschappen in de daluren doen, savonds lekker uiteten en een late film pakken
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
of uitgebreidt ontbijten met krantje en dan idd om 9 uur bij de supermarktstaan voor de weekboodschappen en daarna wat in de tuin harken en in huis opruimen.. als er tijd over is bij schoonfamilie op bezoek, savonds op de bank filmpje en om 11 uur naar bed want moe..
terwijl ze ook kunnen uitslapen, boodschappen in de daluren doen, savonds lekker uiteten en een late film pakken
Ja godver, zoveel geld heb ik niequote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
DAT JA![]()
lekker in de tuin zitten met terrashaard aanbiertje erbij, sterren kijken, lekker knus
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
DAT JA![]()
lekker in de tuin zitten met terrashaard aanbiertje erbij, sterren kijken, lekker knus
ik slaap maar een uurtje of 4 maximaal 6quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
mijn argument is, ik slaap een gat in de dag zodat ik nog wat aan mijn avond en nacht heb
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
DAT JA![]()
Kinderen...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Al snap ik het met kids weer wel want die krengen slapen niet tot 3 uur smiddags
uh oke?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja godver, zoveel geld heb ik nie
nja ik slaap gewoon weer verder, ik kan altijd slapenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit te veel in mijn ritme, dus dat lukt niet meer
Ik weet niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kinderen...
Volgens mij ben ik een hele goede ouder voor kids als ze de leeftijd van 6 bereiken oid...
Voor die tijd ben ik een klapjosti met de kids denk ik
oh. ok ik ben niet anders gewendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor een tuin met terrashaard i mean
Soms kan ik nog wel ff verder slapen, beetje afhankelijk van de moeheidquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nja ik slaap gewoon weer verder, ik kan altijd slapen
dan ga ik gwn smiddags terugquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan best vaak gewoon verder slapen.. Maar dat komt niet ten goede van mijn energie...
Je kunt er beter in 1 klap uitgaan volgens mij.
ik ookquote:
o dat doe ik niet. gewoon van 3 tot 6 ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is wel chill altijd... Of na het eten slapen... van 7 tot 10 oid...
Ook chillquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
o dat doe ik niet. gewoon van 3 tot 6 ofzo
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
o dat doe ik niet. gewoon van 3 tot 6 ofzo
daar word ik altijd alleen maar brakker vanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]gewoon 1 1/2 a 2 uurtjes pitten
als ik niet genoeg geslapen heb moet ik het inhalen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan zeg je tegen mij dat ik een luilak ben
datquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]gewoon 1 1/2 a 2 uurtjes pitten
Ik weet dat ik niet genoeg slaap doordeweeks, maar het lukt niet om het in te halenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als ik niet genoeg geslapen heb moet ik het inhalen.
slaap kun je ook niet 'inhalen' dat is een fabeltjequote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet genoeg slaap doordeweeks, maar het lukt niet om het in te halen
Incidenteel even weinig slapen trek ik best....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap kun je ook niet 'inhalen' dat is een fabeltje
Weet ik, gevoelskwestiequote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je wakker wordt is je lichaam op een gegeven moment bij, en gewend aan het lage energy level.. dan heb je vaak dat je je niet moe voelt.. echter is die batterij wel sneller weer leeg waardoor je een dip hebt..als je niets doet went je lichaam en past zich aan aan de lagere batterijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Incidenteel even weinig slapen trek ik best....
En als ik dan die middag even ''bij-tuk'' is de moeheid ook gelijk weg en heb ik nergens meer last van.
eens een keer goed slapen kan wonderen doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Truequote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je wakker wordt is je lichaam op een gegeven moment bij, en gewend aan het lage energy level.. dan heb je vaak dat je je niet moe voelt.. echter is die batterij wel sneller weer leeg waardoor je een dip hebt..als je niets doet went je lichaam en past zich aan aan de lagere batterij
als je diezelfde dag die batterij weer voller laadt helpt het wel.
maar op maandag slecht slapen haal je niet op vrijdag weer in.. dan is je lichaam al zoveel verder
Ja zeker.. maar als je relatief weinig slaap hebt gehad is dat slecht voor je lichaam.. en ik weet er niet alles precies van maar het schijnt slecht te zijn voor je lijf als je dat vaak hebt..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eens een keer goed slapen kan wonderen doen
Tosti, en natuurlijk wel met hamquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
Tosti maken of hamburgertje....
Ik neig naar de tosti.
Nomnom... En tomatenketchup.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tosti, en natuurlijk wel met ham
ik als ik nog meer slaapquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar word ik altijd alleen maar brakker van
Wet t-shirt?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tosti ham kaas ananas.. zooo lekker dat ik er bijna van klaarkom![]()
ik deed iets te wild met mijn glas
Knuffelsequote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:21 schreef Mistress_X het volgende:
Ik ga zo maar eens naast mijn vriend liggen, hem even knuffelen. Hij was toch zo moe van werk, hij lag er al om half negen in.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dankje voor de infoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja zeker.. maar als je relatief weinig slaap hebt gehad is dat slecht voor je lichaam.. en ik weet er niet alles precies van maar het schijnt slecht te zijn voor je lijf als je dat vaak hebt..
dat slechte kun je niet ongedaan maken.. alleen ervoor zorgen dat je de keer erop dat niet hebt..
je lichaam wordt uiteraard blij van meer slaap want dat is goed voor je lijf.
tot zover het weinige wat ik ervan weet
lekker mag ik ook ? zonder hamquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
natuurlijk ben ik datquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wet t-shirt?
Geile donder ben je wel..... Maar ehm, ik wil dat wel eens met ananas proberen... Lijkt me best lekker eigenlijk.
jaaaaaaaaaaaa warme ananasquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lekker mag ik ook ? zonder ham
ik slaap al mijn hele leven heel weinigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja zeker.. maar als je relatief weinig slaap hebt gehad is dat slecht voor je lichaam.. en ik weet er niet alles precies van maar het schijnt slecht te zijn voor je lijf als je dat vaak hebt..
dat slechte kun je niet ongedaan maken.. alleen ervoor zorgen dat je de keer erop dat niet hebt..
je lichaam wordt uiteraard blij van meer slaap want dat is goed voor je lijf.
tot zover het weinige wat ik ervan weet
Hihiquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk ben ik dat
maar ik zat op de bank dat hardop te zeggen van ham kaas ananas omnomnom en dan glas ranja vast en de sappen van de ranje gingen zo plons over het glas heen waarop ik zei tegen JJH.
omnomnomnom mijn sappen gaan er al van vloeien..
nevermind was grappiger toen het gebeurde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Jij wordt wel van veel dingen geil hé, onweer, tosti's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik kom eraan!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa warme ananaswarme kaas
omnomnomnom
Laat je glas los!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa warme ananaswarme kaas
omnomnomnom
Same herequote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik slaap al mijn hele leven heel weinig![]()
ik heb dus een kapotte batterij
Wil je batterijen van mij heb er nog een paar liggenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik slaap al mijn hele leven heel weinig![]()
ik heb dus een kapotte batterij
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]kun je nagaan als ik in de supermarkt loop.. sopsopsop ananas .. sopsopsop boerenmetworst... sopsopsop komkommer whoaaaaaaaaaaaa
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Loop er zeker iemand met een dweil achter je aan?
er glijden wel eens mensen uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Loop er zeker iemand met een dweil achter je aan?
Aubergine?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]kun je nagaan als ik in de supermarkt loop.. sopsopsop ananas .. sopsopsop boerenmetworst... sopsopsop komkommer whoaaaaaaaaaaaa
maar je hebt wel gelijk.. als ik het zo terug lees lijkt het alsof ik overal geil van wordt.. wat echt niet zo is toch JJH ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met een gewone dweil kunnen ze het niet bijbenen
''Ja amen''quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar je hebt wel gelijk.. als ik het zo terug lees lijkt het alsof ik overal geil van wordt.. wat echt niet zo is toch JJH ?geef me gelijk hierin
nee hoor schat.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar je hebt wel gelijk.. als ik het zo terug lees lijkt het alsof ik overal geil van wordt.. wat echt niet zo is toch JJH ?geef me gelijk hierin
quote:
Heb wel eens van die filmpjes gezienquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik weet niet wat jij met komkommers doet maar dat doe ik niet hoor
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb wel eens van die filmpjes gezien
Vies mannetje.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb wel eens van die filmpjes gezien
Bijna alles... Net als muziek eigenlijk....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]waar kijk jij allemaal naar
Pffquote:
Ik las dat je zwanger was..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ooooh godkolerechristuscholeraklereleijervanee.zwager!!
zo dat moest er even uit!
Je mist een N geloof ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
dat zit hoog...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hoho, niet zo snel... Nog 9 maanden wachten...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Uhhh... Gefeliciteerd?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hihi ik zag t ook!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je mist een N geloof ik
Ik dacht: Of ze moet er om lachen OF ik krijg de tirade over me heenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hihi ik zag t ook!
oh als hij op dit moment onder n bus komt ga ik hoelahoepen op zijn graf!!
In dat geval sterkte met je zwagerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
nee schatjes ik ben niet zwanger!
Damn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:40 schreef GSbrder het volgende:
In plaats van een bescheiden avondmaaltijd kreeg ik van een dame in schaarse lingerie die ook nog mijn vriendin bleek te zijn een uitgebreid viergangendiner. Het "toetje" dat daar op volgde heb ik net pas op![]()
.
bofkontquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:40 schreef GSbrder het volgende:
In plaats van een bescheiden avondmaaltijd kreeg ik van een dame in schaarse lingerie die ook nog mijn vriendin bleek te zijn een uitgebreid viergangendiner. Het "toetje" dat daar op volgde heb ik net pas op![]()
.
nee hoor zulke opmerkingen kan ik wel hebbenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik dacht: Of ze moet er om lachen OF ik krijg de tirade over me heenwil je het kwijt schat? mag in dm als je topic te openbaar vindt
Zo wil ik ook wel thuiskomenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:40 schreef GSbrder het volgende:
.
ik lig er al in.. :pquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
Zo maar eens mijn nest in duiken, een keer relatief vroeg.
Waarom is zij onbetrouwbaar?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee hoor zulke opmerkingen kan ik wel hebben
zus en zwager hebben de laatste tijd wat discussies, en nu heeft meneer tegen mn zus gezegd dat ie spijt heeft van het huwelijk, dat zij onbetrouwbaar is, heeft haar verbannen naar de slaapkamer en dan ook nog durven zeggen dat het maar goed is dat ze niet zwanger kan raken!!
ik ben zo ontzettend boos en tegelijk wordt ik er sip van dat mn zus nu verdriet heeft
ze zijn al 4 jaar bezig met 'proberen'
Ik heb echt precies hetzelfde xD.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
Tis vroeg om te gaan slapen maar ik ben gek genoeg ook moe....
Vroeg tukken vanavond avond...
Wij zijn kinetisch aan elkaar verbonden, ik vertel het je...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb echt precies hetzelfde xD.
Wat een droplul zegquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee hoor zulke opmerkingen kan ik wel hebben
zus en zwager hebben de laatste tijd wat discussies, en nu heeft meneer tegen mn zus gezegd dat ie spijt heeft van het huwelijk, dat zij onbetrouwbaar is, heeft haar verbannen naar de slaapkamer en dan ook nog durven zeggen dat het maar goed is dat ze niet zwanger kan raken!!
ik ben zo ontzettend boos en tegelijk wordt ik er sip van dat mn zus nu verdriet heeft
ze zijn al 4 jaar bezig met 'proberen'
zeg dat welquote:
Er zijn altijd 2 kanten...quote:
ik ben zojuist juist heerlijk klaargekomenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
Oef, de drang om op porno te surfen weer net aan ontweken... Ik ga mijn bed in
Bedankt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben zojuist juist heerlijk klaargekomen![]()
ligt eraan.. waarom ze het niet verdienen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Knetter, ik zou graag je mening hierover willen horen....
Is het goed als je een soort van arrogante klootzak bent tegen mensen die je lieve zelf niet verdienen?
Omdat ze niet lief zijn?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt eraan.. waarom ze het niet verdienen.
tegen jou of iemand anders?quote:
Beidequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tegen jou of iemand anders?
dan verdienen ze het idd nietquote:
Klinkt als de hoeren...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
OMG, ik zag net een trailer voor Red Lights, die moet ik echt zien. Mijn vriend wil niet, hij houdt niet van enge dingen.
Ik heb nog wel eens de drang om moeite te doen voor mensen die ik eigenlijk maar vervelend vind... Om mezelf goed te praten oid...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan verdienen ze het idd niet
Nee, paranormale shizzle. Moet echt iemand vinden die mee wilt, ik wil m wel.in de bios zien.quote:
Dat schijnt het te zijn ja...quote:
Wat?!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat schijnt het te zijn ja...
De straatverlichting was nog geeneens uit toen ik uit bed stapte.
Tien over half zeven. En het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd was: Het is nog niet helemaal licht.quote:
Allemachtig. Ja het wordt ook alweer vroeg donker 's avonds.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Tien over half zeven. En het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd was: Het is nog niet helemaal licht.
De deur uit nu.
Hoelaat ben je vrij dan ?quote:
14:45.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoelaat ben je vrij dan ?
Goedemorgen!quote:
Waar gaat de reis naar toe?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:38 schreef stbabylon het volgende:
Zo, één a laatste dag van de week is weer begonnen
En gisteren vakantie geboekt
Waarheen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:38 schreef stbabylon het volgende:
Zo, één a laatste dag van de week is weer begonnen
En gisteren vakantie geboekt
geert groote praktijk oidquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Marmaris, gaan pas 6 oktober en daar is het nog warm. Ik wilde wel naar Turkije, maar dan wel in de buurt van de historische ruïnes in het westen
Knetter, welke?
Nicequote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Marmaris, gaan pas 6 oktober en daar is het nog warm. Ik wilde wel naar Turkije, maar dan wel in de buurt van de historische ruïnes in het westen
Knetter, welke?
Ik heb net ook de huisarts gebeld voor 'n afspraak, zo nog even de fysio bellenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zo huisarts in zwolle ipv drenthe, nu mag ik ziek worden
Ah right. Dus niet de tofste vrouwelijke huisartsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geert groote praktijk oid
Lekkah.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Knetter, welke?
had er niet echt keus inquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah right. Dus niet de tofste vrouwelijke huisarts
Oh ok, dat wist ik niet. Zit al jaren bij dezelfde praktijk. En heb echt een superwijf als dokter. Lang, hoge hakken, no nonsense, beetje sadistisch, maar luistert wel naar je probs. Ik hou ervanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had er niet echt keus in
Wat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Zeker lekker.
stbabylon : EUR 229,00
Mrs. stbabylon : EUR 229,00
Weekend toeslag : EUR 16,00
Calamiteitenfonds Reizen: EUR 2,50
Boekingskosten : EUR 15,00
(Prijzen inclusief transfers van en naar de luchthaven): EUR 0,00
-------------- +
Totaalprijs reis : EUR 491,50
deze leek me wel aardig. Mn oude was Fijn, die schold mijn reumatoloog voor me uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ok, dat wist ik niet. Zit al jaren bij dezelfde praktijk. En heb echt een superwijf als dokter. Lang, hoge hakken, no nonsense, beetje sadistisch, maar luistert wel naar je probs. Ik hou ervan
Daar zijn het pubers voorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
goedemorgen! waarom schreeuwen pubers toch altijd zo hard als ze naar school gaan...
Veel huisartsen hebben gewoon geen plek, anders had ik wel wat dichter bij gezocht dan Dieze.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ok, dat wist ik niet. Zit al jaren bij dezelfde praktijk. En heb echt een superwijf als dokter. Lang, hoge hakken, no nonsense, beetje sadistisch, maar luistert wel naar je probs. Ik hou ervan
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:06 schreef GSbrder het volgende:
Mijn werkdag is één groot feest tot nu toe.
Complimentjes van de baas, positief gehumeurde collega's en een goed gesprek waar flink wat geld van afhing.quote:
Nicequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Complimentjes van de baas, positief gehumeurde collega's en een goed gesprek waar flink wat geld van afhing.
Ik dacht schaars geklede dames die sensueel om je heen dansten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Complimentjes van de baas, positief gehumeurde collega's en een goed gesprek waar flink wat geld van afhing.
Daar zat ik eigenlijk ook nog aan te denken. "Striptease op z'n bureau"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht schaars geklede dames die sensueel om je heen dansten.
Ahwquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Meh hotmail werkt niet op mn mobiel
Dat is al helemaal geen geld. Waarom baal je ervan? Omdat vorig jaar goedkoper was, of wat anders ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Baal er wel van. Vorig jaar Tenerife was goedkoper(60e pp voor vlucht, 20e pn appartement)
Ja net al ff gedaan, ben te nieuwsgierig als ik weet dat ik mail hebquote:
Ik ben blijkbaar niet de enigequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja net al ff gedaan, ben te nieuwsgierig als ik weet dat ik mail heb
Neem dan ook gewoon een mail die overal werkt!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja net al ff gedaan, ben te nieuwsgierig als ik weet dat ik mail heb
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neem dan ook gewoon een mail die overal werkt!GMail
Met de vlam in de pijpquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:59 schreef Nixx- het volgende:
Jah, dat is mooi, mooi, mooi man.
Het leven dat is een groot feest! Jalalalala
die heb ik voor officiele dingen. Hotmail voor spam en fokkersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neem dan ook gewoon een mail die overal werkt!GMail
quote:
Ik begrijp het gewoon hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
Und jetzt, caffeeund dann wir gehen zu Monschau wo wir sandsculpture besichtungen oder etwas so immer gerade aus undsoweiter
Zhe djermans is slecht
Faalhaas
Dat is nog 10x beter dan mijn niveau.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
Und jetzt, caffeeund dann wir gehen zu Monschau wo wir sandsculpture besichtungen oder etwas so immer gerade aus undsoweiter
Zhe djermans is slecht
Faalhaas
Dan maak je er nog 1 aanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die heb ik voor officiele dingen. Hotmail voor spam en fokkers
Vielen spassquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:07 schreef Fera het volgende:
Het was n boete of de trein missen. Dan maar n boete. Maar ik ben er bijna dus mssn zelfs gratis.
Whut?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
Eten is op en de volgende keer eet ik mooi als laatste
Zoiets ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:47 schreef Tamashii het volgende:
Voor mij is het morgen tot 3 uur.
zeker in het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |