I knowquote:
Gewoon 'kwart voor' of 'kwart over' vind ik apartquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoezo achterlijke tijden? makkelijk juist, dan zit ik niet in de file op het bedrijventerrein aangezien de hele focking wereld naar huis gaat om vijf uur
ik moet er om 7 uur ten laatste uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier ook. En om 6.15, 6.30, 6.45 en 7.00. En om 7.25 ga ik er maar eens uit
was ik jou maarquote:
Whohoo, 1 minuut langer dan 7 uurquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik moet er om 7 uur ten laatste uit.
en dan blijf ik vaak nog lekker recalcitrant tot 1 over 7 liggen![]()
ik snooze ook een uur
Ok ik ga dan 10 uur de deur uit..... Ik zou... Naar tijd gekeken dus om 8 uur uit mijn bed moeten komen....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wekker gaat om half 9 dan uit bed en tot uur of 10 koffie drinken, aankleden, brood smeren en om elf uur de deur uit om te werken tot 20.00 uur
Ik wou dat ik jou was, gewoon een dag niet mezelf was? (Of gaat die tekst anders?)quote:
Wel lekker de hele avond vrijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Om 6 uur begin ik met werken
Ik ben geen ochtendmens.. ik MOET wel minimaal 1,5 uur wakker zijn voordat ik de wereld mijn humeur aandoe.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok ik ga dan 10 uur de deur uit..... Ik zou... Naar tijd gekeken dus om 8 uur uit mijn bed moeten komen....
Ik kom er half 10 uit oid....
Ik ben 1.5 uur sneller dan jij
30min nodig en jij 2 uur!
Dat betekent dat ik 300% sneller ben dan jij.
k moet e rniet aan denkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Om 6 uur begin ik met werken
zoek je nog een collegaquote:
Ik ben ook geen ochtendmens, waarom denk je dat ik zo lang mogelijk doorslaap?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens.. ik MOET wel minimaal 1,5 uur wakker zijn voordat ik de wereld mijn humeur aandoe.
leuk voor collega's als ik me verslapen heb
Same herequote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ochtendmens, waarom denk je dat ik zo lang mogelijk doorslaap?
ik ben ook geen ochtendmens maar ik heb geen keus helaasquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens.. ik MOET wel minimaal 1,5 uur wakker zijn voordat ik de wereld mijn humeur aandoe.
mja als ik om half 12 vrolijk en vriendelijk klanten te woord moet staan dan zorg ik dat ik heel rustig wakker ben geworden anders zijn het gegarandeerd kut gesprekkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ochtendmens, waarom denk je dat ik zo lang mogelijk doorslaap?
Lekker wakkergepijpt wordenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Same here
Alleen voor ochtendseks ben ik wakker te krijgen
Ach, 6 uur is normaal ook de tijd dat ik uit m'n tent word gejaagd door een dikke karperquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
ik word pas wakker om 3 uur smiddags
Ik krijg pas energie als ik avondeten heb gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
ik word pas wakker om 3 uur smiddags
das niet eens gelogenquote:
als het niet waar is johquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
''Moeraskat, het huis staat in brand''
ARAAWWWERRRRRRRRRRR![]()
![]()
Ghehehe, kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst ná 9 uur wakker werdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
das niet eens gelogenin de vakantie of het weekend begint mijn dag pas na 12 uur meestal. en als ik wakker word vertik ik het uit bed te komen
en wakker maken moet je al helemaal niet doen of ik vreet je op en ik ben de rest van de dag niet te genieten
behalve als er echt wat is uiteraard
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe, kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst ná 9 uur wakker werd
Dat heb ik werkelijk nooit gered. Lijkt me ook verschrikkelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook nietVroegah sliep ik gewoon tot een uurtje of 3
Gister.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe, kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst ná 9 uur wakker werd
omgquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
daarom sta ik ook altijd 2 uur eerder opquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ditquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eerder kon ik dat ook
uitslapen tot uur of 3 en dan wakker zijn tot uur 7 uur sochtends weer slapen tot 3 uur etc etc..
vond het ook nooit echt zonde van mijn tijd want ik had dezelfde tijd als mensen die wel optijd opstaan alleen anders ingedeeld
Damnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eerder kon ik dat ook
uitslapen tot uur of 3 en dan wakker zijn tot uur 7 uur sochtends weer slapen tot 3 uur etc etc..
vond het ook nooit echt zonde van mijn tijd want ik had dezelfde tijd als mensen die wel optijd opstaan alleen anders ingedeeld
ik alleen in het weekendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:
1 keertje van 00.00 tot 20.00 geslapen, maar dat was omdat ik 3 nachten niet geslapen hadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk nooit gered. Lijkt me ook verschrikkelijk
True.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik snap mensen ook nooit zo goed die om 7 uur opstaan op hun vrije dag 'zodat ze nog wat aan de dag hebben'die mensen hebben geen reet aan de nacht
wel jammer dat dat uitslapen me nu niet meer echt lukt..
oh ja dat snap ik ook niet, en dan door de weeks zeiken dat ze zo moe zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik snap mensen ook nooit zo goed die om 7 uur opstaan op hun vrije dag 'zodat ze nog wat aan de dag hebben'die mensen hebben geen reet aan de nacht
Meestal staan ze niet vroeg op, maar dat komt omdat dat hun ritme is. Heb ik zelf ook, maar ik blijf wel mooi in mijn nest liggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja pcies.. en als ze nou dingen deden die je echt alleen overdag kan doen.. maar dat vaak ook niet eensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh ja dat snap ik ook niet, en dan door de weeks zeiken dat ze zo moe zijn
dat begrijp ik ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als ik een stuiver kreeg voor elke keer dat ik hoorde: zodat je nog wat aan je dag hebt, zodat ik nog iets aan mijn dag heb blablabla dan had ik nu een mooie auto voor de deurquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meestal staan ze niet vroeg op, maar dat komt omdat dat hun ritme is. Heb ik zelf ook, maar ik blijf wel mooi in mijn nest liggen.
Ik ben zo iemand. Maar ik ben super duf en waardeloos als ik uitslaap.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als ik een stuiver kreeg voor elke keer dat ik hoorde: zodat je nog wat aan je dag hebt, zodat ik nog iets aan mijn dag heb blablabla dan had ik nu een mooie auto voor de deur
idd. naar de supermarkt oidquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja pcies.. en als ze nou dingen deden die je echt alleen overdag kan doen.. maar dat vaak ook niet eens
Maar dan doe je het niet zodat je nog wat aan je dag hebt maar omdat je anders een schijthumeur hebtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand. Maar ik ben super duf en waardeloos als ik uitslaap.
Eensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
mijn argument is, ik slaap een gat in de dag zodat ik nog wat aan mijn avond en nacht heb
of uitgebreidt ontbijten met krantje en dan idd om 9 uur bij de supermarktstaan voor de weekboodschappen en daarna wat in de tuin harken en in huis opruimen.. als er tijd over is bij schoonfamilie op bezoek, savonds op de bank filmpje en om 11 uur naar bed want moe..quote:
mij wel, int weekendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
EensMaar helaas lukt me dat niet meer
DAT JAquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
of uitgebreidt ontbijten met krantje en dan idd om 9 uur bij de supermarktstaan voor de weekboodschappen en daarna wat in de tuin harken en in huis opruimen.. als er tijd over is bij schoonfamilie op bezoek, savonds op de bank filmpje en om 11 uur naar bed want moe..
terwijl ze ook kunnen uitslapen, boodschappen in de daluren doen, savonds lekker uiteten en een late film pakken
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
of uitgebreidt ontbijten met krantje en dan idd om 9 uur bij de supermarktstaan voor de weekboodschappen en daarna wat in de tuin harken en in huis opruimen.. als er tijd over is bij schoonfamilie op bezoek, savonds op de bank filmpje en om 11 uur naar bed want moe..
terwijl ze ook kunnen uitslapen, boodschappen in de daluren doen, savonds lekker uiteten en een late film pakken
Ja godver, zoveel geld heb ik niequote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
DAT JA![]()
lekker in de tuin zitten met terrashaard aanbiertje erbij, sterren kijken, lekker knus
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
DAT JA![]()
lekker in de tuin zitten met terrashaard aanbiertje erbij, sterren kijken, lekker knus
ik slaap maar een uurtje of 4 maximaal 6quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
mijn argument is, ik slaap een gat in de dag zodat ik nog wat aan mijn avond en nacht heb
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
DAT JA![]()
Kinderen...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Al snap ik het met kids weer wel want die krengen slapen niet tot 3 uur smiddags
uh oke?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja godver, zoveel geld heb ik nie
nja ik slaap gewoon weer verder, ik kan altijd slapenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit te veel in mijn ritme, dus dat lukt niet meer
Ik weet niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kinderen...
Volgens mij ben ik een hele goede ouder voor kids als ze de leeftijd van 6 bereiken oid...
Voor die tijd ben ik een klapjosti met de kids denk ik
oh. ok ik ben niet anders gewendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor een tuin met terrashaard i mean
Soms kan ik nog wel ff verder slapen, beetje afhankelijk van de moeheidquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nja ik slaap gewoon weer verder, ik kan altijd slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |