I knowquote:
Gewoon 'kwart voor' of 'kwart over' vind ik apartquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoezo achterlijke tijden? makkelijk juist, dan zit ik niet in de file op het bedrijventerrein aangezien de hele focking wereld naar huis gaat om vijf uur
ik moet er om 7 uur ten laatste uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier ook. En om 6.15, 6.30, 6.45 en 7.00. En om 7.25 ga ik er maar eens uit
was ik jou maarquote:
Whohoo, 1 minuut langer dan 7 uurquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik moet er om 7 uur ten laatste uit.
en dan blijf ik vaak nog lekker recalcitrant tot 1 over 7 liggen![]()
ik snooze ook een uur
Ok ik ga dan 10 uur de deur uit..... Ik zou... Naar tijd gekeken dus om 8 uur uit mijn bed moeten komen....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wekker gaat om half 9 dan uit bed en tot uur of 10 koffie drinken, aankleden, brood smeren en om elf uur de deur uit om te werken tot 20.00 uur
Ik wou dat ik jou was, gewoon een dag niet mezelf was? (Of gaat die tekst anders?)quote:
Wel lekker de hele avond vrijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Om 6 uur begin ik met werken
Ik ben geen ochtendmens.. ik MOET wel minimaal 1,5 uur wakker zijn voordat ik de wereld mijn humeur aandoe.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok ik ga dan 10 uur de deur uit..... Ik zou... Naar tijd gekeken dus om 8 uur uit mijn bed moeten komen....
Ik kom er half 10 uit oid....
Ik ben 1.5 uur sneller dan jij
30min nodig en jij 2 uur!
Dat betekent dat ik 300% sneller ben dan jij.
k moet e rniet aan denkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Om 6 uur begin ik met werken
zoek je nog een collegaquote:
Ik ben ook geen ochtendmens, waarom denk je dat ik zo lang mogelijk doorslaap?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens.. ik MOET wel minimaal 1,5 uur wakker zijn voordat ik de wereld mijn humeur aandoe.
leuk voor collega's als ik me verslapen heb
Same herequote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ochtendmens, waarom denk je dat ik zo lang mogelijk doorslaap?
ik ben ook geen ochtendmens maar ik heb geen keus helaasquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens.. ik MOET wel minimaal 1,5 uur wakker zijn voordat ik de wereld mijn humeur aandoe.
leuk voor collega's als ik me verslapen heb
mja als ik om half 12 vrolijk en vriendelijk klanten te woord moet staan dan zorg ik dat ik heel rustig wakker ben geworden anders zijn het gegarandeerd kut gesprekkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ochtendmens, waarom denk je dat ik zo lang mogelijk doorslaap?
Lekker wakkergepijpt wordenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Same here
Alleen voor ochtendseks ben ik wakker te krijgen
Ach, 6 uur is normaal ook de tijd dat ik uit m'n tent word gejaagd door een dikke karperquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
ik word pas wakker om 3 uur smiddags
Ik krijg pas energie als ik avondeten heb gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
ik word pas wakker om 3 uur smiddags
das niet eens gelogenquote:
als het niet waar is johquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
''Moeraskat, het huis staat in brand''
ARAAWWWERRRRRRRRRRR![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |