Probeer Kiala eens? LIJKT goedkoop.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:07 schreef computerprobleem het volgende:
Iemand die kan helpen?
Via DHL website krijg ik maar één service aangeboden met transittijd van 1 dag.
Kost meer dan 50 euro.
Ik wil gewoon standaardverzending, dat kan ik niet selecteren.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Probeer Kiala eens? LIJKT goedkoop.
Ik weet niet hoe ik dat kan doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Oh ze doen geen buitenland?
Lichter maken, ligt eraan wat het is. Misschien vacuüm pompen?
Ik weet dat ze dat wel met kleding doen bijvoorbeeld, dan past er meer in je koffer, heb je een apparaatje voor nodig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat kan doen.
Is wel een optie in ieder geval.
Oh dat concept ken ik wel, mijn nichtje heeft weleens iets verkocht via BOL en was soms meer verzendkosten kwijt dan dat ze voor een boek kreegquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:26 schreef computerprobleem het volgende:
Het probleem is dat ik niet meer verzendkosten kan rekenen dan is bepaald door Amazon.
Voor elke zending krijg ik 1,60 vergoed, terwijl ik minstens 3,40 kwijt ben. Meestal 6,80.
Dus ik draai zelf op voor 5,20 v/d verzendkosten.
Via bol.com valt het dan nog mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat concept ken ik wel, mijn nichtje heeft weleens iets verkocht via BOL en was soms meer verzendkosten kwijt dan dat ze voor een boek kreeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |