In het stadion gaan ze ook rotzooi trappen man, dat kan niet goed gaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor dingen die IN het stadion gebeuren ja
Dat er supporters aangevallen worden in de stad zal de uefa verder aan zijn reet roesten
Zo, steek je die even mooi in de knipquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, bespaart me weer 6 euro.
Komt wel goed manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
In het stadion gaan ze ook rotzooi trappen man, dat kan niet goed gaan
Ging me er meer om dat ik net op het punt stond om te bestellen, en als ze het hadden aangeboden ik het waarschijnlijk gewoon bestelt had.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo, steek je die even mooi in de knip
Gewoon streams doen manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ging me er meer om dat ik net op het punt stond om te bestellen, en als ze het hadden aangeboden ik het waarschijnlijk gewoon bestelt had.
En dan 90 minuten lang naar wat pixels zitten staren zeker? Streamen doe ik wel tegen Pec of Willem ll oid. Belangrijke wedstrijden wil ik gewoon graag goed zien, is al erg genoeg dat ik er niet bij ben.quote:
Waarom rijk zijn als je ook skeer kan zijn?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan 90 minuten lang naar wat pixels zitten staren zeker? Streamen doe ik wel tegen Pec of Willem ll oid. Belangrijke wedstrijden wil ik gewoon graag goed zien, is al erg genoeg dat ik er niet bij ben.
Genoeg daarover.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:52 schreef Muto het volgende:
We hadden zenuwachtig moeten zijn voor de CL-loting...
Ja man,quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:52 schreef Muto het volgende:
We hadden zenuwachtig moeten zijn voor de CL-loting...
Neequote:
beter !!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Komt op de zender van Hansie Hansie
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Transfer Pelle zo goed als rond, De Vrij in de basis vanavond.
Bron: Radio Rijnmond.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Transfer Pelle zo goed als rond, De Vrij in de basis vanavond.
Bron: Radio Rijnmond.
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 30-08-2012 om 18:18:10Staat dit? #Pellè #Feyenoord http://t.co/369LbWX5 reageer retweet
Ik ben fanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:19 schreef Fuszy het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 30-08-2012 om 18:18:10Staat dit? #Pellè #Feyenoord http://t.co/369LbWX5 reageer retweet
haha lekker voor ze, kan niet slechter.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekkere loting hebben ze daar in Duivendrecht trouwens.
Nu zorgen dat wij mogen loten, zij het dan voor de EL.
Die verdediging.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Opstelling Feyenoord: Mulder, Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martens Indi, Leerdam, Vormer, Clasie, Immers, Cissé, Schaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |