Hij zal heus wel kansen krijgen, maar wat is er nu op tegen om een speler als Pelle te huren als er ruimte was in het budget?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:12 schreef Maastoren het volgende:
Ik begrijp niet dat Pelle is gehaald. Er zou toch alleen een spits komen die duidelijk van toegevoegde waarde is? Als je als spits niet meer dan gemiddeld 5 doelpunten per seizoen maakt, ben je in mijn ogen niet van toegevoegde waarde voor dit Feyenoord. Geef Achahbar dan gewoon de kans.
Ja dat kan natuurlijk ook nog: dat Feyenoord vanavond niet voor één seizoen uit Europa geknikkerd wordt maar meteen voor drie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
nd gaat lopen met rellen als ik sommige berichten zo lees.
Ja Feyenoord kan beter geen supporters meer meenemen. Triest.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook nog: dat Feyenoord vanavond niet voor één seizoen uit Europa geknikkerd wordt maar meteen voor drie.
161 wedstrijden, 31 goals. Dat is er op tegen. Om maar iets te noemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:15 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hij zal heus wel kansen krijgen, maar wat is er nu op tegen om een speler als Pelle te huren als er ruimte was in het budget?
Daar kijkt de Uefa niet naar, die kijken enkel naar wat er in het stadion gebeurt. Het zal mij niets verbazen dat het op knokkerij gaat uitdraaien en we Europa uitgekickt worden!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:17 schreef Robus het volgende:
Feyenoorders worden naar zeggen op straat aangevallen en er liggen er al in het ziekenhuis met steekwonden.
als dat waar is moet Feyenoord weigeren te spelen of een protest indienen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:17 schreef Robus het volgende:
Feyenoorders worden naar zeggen op straat aangevallen en er liggen er al in het ziekenhuis met steekwonden.
Weigeren te spelen vanwege supporters is niet mogelijk, of je ligt direct uit de EL.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
als dat waar is moet Feyenoord weigeren te spelen of een protest indienen.
quote:Van een maat zojuist gehoord dat er aardig wat klappen zijn gevallen. Een groepje van zn 18 praag hooligans hebben een groepje Feyenoorders aangevallen, waarbij 2 praag supporters aardig zijn toegetakeld. 4 Feyenoorders zijn inmiddels door de politie aangehouden en zitten vast. 1 van hen is een maat van me
quote:Gisteravond menig ambulance zien langsrijden vanaf het hotel met bebloede Feyenoorders. Die lui bestormen kleine groepjes Feyenoorders met bivakmutsen en stalen pijpen in de hand. Mij is aangeraden steeds met een grote groep te lopen![]()
Klinkt gezellig, dat Praagquote:3 tsjechen hebben vanmiddag geprobeerd bij vrienden van me hun Feyenoord-shirt uit te trekken..Het is ze niet gelukt maar er zijn over en weer wel klappen uitgedeeld. Ben je 2 uur in Praag en onderweg naar de training..
Is ook onmogelijk iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef portie het volgende:
[..]
Weigeren te spelen vanwege supporters is niet mogelijk, of je ligt direct uit de EL.
Wij gaan de EL sowieso niet in. A. Het wordt onmogelijk om daar een doelpunt te maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is ook onmogelijk idd
En de uefa zal je harder straffen dan vanwege wangedrag van je fans
Ja maar meteen de schuld bij feyenoord leggen zou ook een beetje apart zijn ondanks jullie slechte reputatiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij gaan de EL sowieso niet in. A. Het wordt onmogelijk om daar een doelpunt te maken.
B. lukt dat wel dan gaan we er wel door de supporters aan. Als je leest wat er nu al gebeurt dan blijft het daar echt niet bij
En wie gaat ze maken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar meteen de schuld bij feyenoord leggen zou ook een beetje apart zijn ondanks jullie slechte reputatie
En ik zie het nog wel 1-2 worden vanavond hoor
Wanbeleid is een serie van beslissing die geen enkel redelijk denkend mens zou nemen. Daar is per definitie geen sprake van, van buitenaf gezien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat is toch wanbeleid ? Van Geel heeft zelf gezegd, een topspits of niets.
Clasie en Schakenquote:
Wat een onzinquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:29 schreef PizzaGeit het volgende:
Wtf, ik hoor steeds meer dat het daar echt een chaos aan het worden is. Vooral van de kant van Sparta.
Krijgen we godverdomme een schorsing van 3 jaar, is de kans voor Feyenoord om weer aan te haken ook weer compleet weg voor de komende 5 jaar![]()
![]()
Ik ga niet weer voor de sokkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
* onlogisch mompelt iets over een schoen opeten
Huh? Dit is toch totaal geen reactie op wat ik zeg?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een onzin
Dat feyenoord lang geen europees heeft gespeeld komt meer omdat ze zo slecht presteerde
[..]
Ik ga niet weer voor de sokken
jawelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Huh? Dit is toch totaal geen reactie op wat ik zeg?
SBS 6quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:32 schreef Euribob het volgende:
Waarom zendt EL Sparta - Feyenoord niet uit?
Is toch op rtl of sbs?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:32 schreef Euribob het volgende:
Als die lijers gaan lopen kutten in Praag kunnen we zomaar een schorsing krijgen van 3 jaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jawel
Jij hebt het over supporters gebeuren terwijl de supporters er verder niks mee te maken hebben dat feyenoord weer europees spelen man
SBS 6quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:32 schreef Euribob het volgende:
Voor dingen die IN het stadion gebeuren jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als die lijers gaan lopen kutten in Praag kunnen we zomaar een schorsing krijgen van 3 jaar.
Het is ook een ander type speler. Je kan hem denk ik prima met Achahbar samen in de spits zetten, en dan een viermansmiddenveld erachter.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:15 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hij zal heus wel kansen krijgen, maar wat is er nu op tegen om een speler als Pelle te huren als er ruimte was in het budget?
In het stadion gaan ze ook rotzooi trappen man, dat kan niet goed gaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor dingen die IN het stadion gebeuren ja
Dat er supporters aangevallen worden in de stad zal de uefa verder aan zijn reet roesten
Zo, steek je die even mooi in de knipquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, bespaart me weer 6 euro.
Komt wel goed manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
In het stadion gaan ze ook rotzooi trappen man, dat kan niet goed gaan
Ging me er meer om dat ik net op het punt stond om te bestellen, en als ze het hadden aangeboden ik het waarschijnlijk gewoon bestelt had.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo, steek je die even mooi in de knip
Gewoon streams doen manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ging me er meer om dat ik net op het punt stond om te bestellen, en als ze het hadden aangeboden ik het waarschijnlijk gewoon bestelt had.
En dan 90 minuten lang naar wat pixels zitten staren zeker? Streamen doe ik wel tegen Pec of Willem ll oid. Belangrijke wedstrijden wil ik gewoon graag goed zien, is al erg genoeg dat ik er niet bij ben.quote:
Waarom rijk zijn als je ook skeer kan zijn?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan 90 minuten lang naar wat pixels zitten staren zeker? Streamen doe ik wel tegen Pec of Willem ll oid. Belangrijke wedstrijden wil ik gewoon graag goed zien, is al erg genoeg dat ik er niet bij ben.
Genoeg daarover.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:52 schreef Muto het volgende:
We hadden zenuwachtig moeten zijn voor de CL-loting...
Ja man,quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:52 schreef Muto het volgende:
We hadden zenuwachtig moeten zijn voor de CL-loting...
Neequote:
beter !!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Komt op de zender van Hansie Hansie
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Transfer Pelle zo goed als rond, De Vrij in de basis vanavond.
Bron: Radio Rijnmond.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Transfer Pelle zo goed als rond, De Vrij in de basis vanavond.
Bron: Radio Rijnmond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |