quote:
Ik ook moet mijn vrouw oppikken van het station. Pffff ze blijft maar een uur wachten!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mis ik weer het eerste half uur vanavond, vorige week ook al.
Openbaar vervoer?/taxi?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:24 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik ook moet mijn vrouw oppikken van het station. Pffff ze blijft maar een uur wachten!
Dat er niet zoveel door Feyenoord weggegeven wordt en dat ze zelf weer een paar grote scoringskansen gaan krijgen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:05 schreef Harry15 het volgende:
Wat verwachten de Feyenoord-FOK!ers van de wedstrijd vanavond?
FR1908Nieuws op twitter.quote:
nou wanbeleid ten top en je eigen jeugd is ook niet belangrijk meer.quote:
Hoeveel goals gaat hij maken ? Meer dan 5 ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even afwachten hoeveel het gaat kosten maar ik zeg goed nieuws dit
Ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hoeveel goals gaat hij maken ? Meer dan 5 ?
Bovendien geen aankoop ditquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:10 schreef Steven184 het volgende:
Kunnen mensen trouwens ophouden om bij een enkele aankoop het woord wanbeleid in de mond te nemen? Dat slaat namelijk totaal nergens op.
Welke berichten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:10 schreef Robus het volgende:
Volgen mij wel grote kans dat het vanavond uit de hand gaat lopen met rellen als ik sommige berichten zo lees.
Het was eerder ook al bij Mathijssen of het mogelijk niet halen van een extra spits.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bovendien geen aankoop dit
Koeman heeft geen of te weinig vertrouwen in Achahbar...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:12 schreef Maastoren het volgende:
Ik begrijp niet dat Pelle is gehaald. Er zou toch alleen een spits komen die duidelijk van toegevoegde waarde is? Als je als spits niet meer dan gemiddeld 5 doelpunten per seizoen maakt, ben je in mijn ogen niet van toegevoegde waarde voor dit Feyenoord. Geef Achahbar dan gewoon de kans.
Dat is toch wanbeleid ? Van Geel heeft zelf gezegd, een topspits of niets.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het was eerder ook al bij Mathijssen of het mogelijk niet halen van een extra spits.
Ja dat kan natuurlijk ook nog: dat Feyenoord vanavond niet voor één seizoen uit Europa geknikkerd wordt maar meteen voor drie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:10 schreef Robus het volgende:
Volgen mij wel grote kans dat het vanavond uit de hand gaat lopen met rellen als ik sommige berichten zo lees.
Koeman is een passant. Laten we die weer het beleid bepalen ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Koeman heeft geen of te weinig vertrouwen in Achahbar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |