Of heeft oma straf verdiend?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef maffemuts het volgende:
Voor straf heb ik lekker een nieuwe kop koffie gezet
Oh ennuh de dader is nu voor 'straf' met oma mee... kan ie ff lekker uitrazen
Al was het alleen maar omdat ik slechts 2 handen heb, een klein manneke met verhoging aan me vast heb gebonden zodat ik iig nog iets in huis kan doen zonder 2 andere monsters het werk binnen 10seconden ongedaan te laten maken
Heeft dat met het ov te maken of met je werk.. Kan je alleen uitklokken op het hele of het halve uur?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of heeft oma straf verdiend?Ik hoop dat je mannetje maar snel van zijn verhoging af is.
Ik wou om 5 uur naar huis gaan, kijk ik op de klok is het 5 min over 5 dus het wordt een half uur later.
Het ov, als ik om heel of half weg ga dan sluit alles op elkaar aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heeft dat met het ov te maken of met je werk.. Kan je alleen uitklokken op het hele of het halve uur?
Welkom terug dolfina, wat heb je gedaan als ik vragen mag? Heb het even gemistquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:41 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
zooo ik mag mezelf weer onder de levenden noemen...
heb ik afgelopen week nog wat gemist? ik ga niet terug lezen hoor!
Hebben dolfijntjes ook meerdere levens dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:41 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
zooo ik mag mezelf weer onder de levenden noemen...
heb ik afgelopen week nog wat gemist? ik ga niet terug lezen hoor!
met 40 graden koorts 18uur per dag slapen... voor bijna een week lang...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Welkom terug dolfina, wat heb je gedaan als ik vragen mag? Heb het even gemist
Volgens mij heb je weinig gemist
Zo dat is wel heftig zeg! Jeetje, dat had ik inderdaad even gemist!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
met 40 graden koorts 18uur per dag slapen... voor bijna een week lang...
mijn ontsteking is weer terug en nog wat kopzorgen
heb ik ook niet gemeld hierquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zo dat is wel heftig zeg! Jeetje, dat had ik inderdaad even gemist!!
Beterschap dan alsnog
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
met 40 graden koorts 18uur per dag slapen... voor bijna een week lang...
mijn ontsteking is weer terug en nog wat kopzorgen
yups..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Pff, 40 graden koorts. Volgens mij moet je dan echt zwaar belabberd voelen.
's morgens na het wakker worden is de lichaamstemp. sowieso n graad lager. Maar gelukkig ben je wer onder de levenden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:03 schreef dolfina-chica het volgende:
yups..
plus dat mijn lichaamstemperatuur normaal onder de 37.3 zit.. ik zit namelijk standaard op de 36.6... dus dat is flinke koorts.. uberhaupt is het hoge koorts
Koefnoen wordt cht steeds beter!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:20 schreef Pulver het volgende:
Het OMGWTFBBQ!!!11! momentje van de dag.
Het promotie filmpje van GroenLinks uit Apeldoorn.
Nee, hier gaan ze zeker stemmers mee binnenhalen![]()
![]()
![]()
Uiteraard lees ik GeenStijl.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:23 schreef Inlognaam het volgende:
Pulver leest GeenStijl
Mijn stem krijgen ze niet. Nu niet, maar de eerstkomende 100 jaar ook niet.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Koefnoen wordt cht steeds beter!
Helaas zijn de andere partijen mijn stem ook niet waard.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:23 schreef Inlognaam het volgende:
Pulver leest GeenStijl
Mijn stem krijgen ze niet. Nu niet, maar de eerstkomende 100 jaar ook niet.
Gewoon een knopje indrukken en dan nog een knopje om je stem te bevestigen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:30 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind het heel moeilijk om te stemmen, ik weet cht niet wat nou een goede partij is en waar ik achter sta
Whehequote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gewoon een knopje indrukken en dan nog een knopje om je stem te bevestigen.
Ik ga VVD stemmen denk ik. Al is het alleen maar om Roemer dwars te zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Helaas zijn de andere partijen mijn stem ook niet waard.
Nee. Ik ben dom, dus ik lees zoals het er staatquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
WheheJe snapt toch wel wat ik bedoel, druiloor
Kan jij geen partij oprichten? Jij bent tenminste te dom om dingen totaal te verkloten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee. Ik ben dom, dus ik lees zoals het er staat
Jezelf bedoel je?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kan jij geen partij oprichten? Jij bent tenminste te dom om dingen totaal te verkloten.
Ik overtroef iedereen als het moet.quote:
Ik zal niet om foto's vragen want dat zal ik ook wel verkloten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Woehoe mn sluier is vandaag binnen gekomen, en de pasafspraak voor trouwjurken is gemaakt!!
VVD zal ik nooit, NOOIT en NOOOOOOOIT!!! meer kiezen!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ga VVD stemmen denk ik. Al is het alleen maar om Roemer dwars te zitten.
Ik heb echt helemaal niets met die SwakkerePartij van 'm en dat zogenaamde 'sociale' gedoe. Ik ben voor vlaktaksalleen geloof ik niet dat dat ooit ingevoerd gaat worden.
bron: http://www.telegraaf.nl/dft/goeroes/harrygeels/12489623/__Liegen_mag__niet___.htmlquote:Er zijn meer voorbeelden. Gerrit Zalm heeft in 2005 toegegeven (17 mei 2005, Het Parool: ‘Zalm loog in het belang van het land’) dat hij in 1998 in de Tweede Kamer heeft gelogen over de juistheid van de toen voorgenomen euroconversiekoers van de gulden. Zoals u wellicht weet heeft dat geintje de Nederlanders die nettovermogen hadden een gigantisch Wisselverlies gekost (de gulden werd namelijk 13% te goedkoop in de euro omgezet, waardoor men 13% te weinig euro’s kreeg voor de guldens).
En ik heb juist niks met de VVD die mensen die minder verdienen of mensen die niet kunnen werken gewoon laat stikken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ga VVD stemmen denk ik. Al is het alleen maar om Roemer dwars te zitten.
Ik heb echt helemaal niets met die SwakkerePartij van 'm en dat zogenaamde 'sociale' gedoe. Ik ben voor vlaktaksalleen geloof ik niet dat dat ooit ingevoerd gaat worden.
Minder verdienen dan wat?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En ik heb juist niks met de VVD die mensen die minder verdienen of mensen die niet kunnen werken gewoon laat stikken.
Dat dus en een partij alleen voor dieren of ouderen ook niet. Ik stem ook niet op een partij die tegen abortus, euthanasie of homorechten zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En ik heb juist niks met de VVD die mensen die minder verdienen of mensen die niet kunnen werken gewoon laat stikken.
Het is inderdaad beter om mensen die twee keer zo hard werken, meer dan twee keer zoveel belasting te laten betalen omdat ze zo hard werken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Een pietje die alleen zijn handje ophoud kan van mij ook de tering krijgen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het is inderdaad beter om mensen die twee keer zo hard werken, meer dan twee keer zoveel belasting te laten betalen omdat ze zo hard werken.
Beter is het inderdaad om hen dat extra geld waar ze zo hard voor werken af te pakken, zodat zij diegenen die niet zo hard werken, toch enigzins even luxe kunnen leven.
Ik vind dat afstraffen van initiatief. Prachtig voorbeeld zijn huurwoningen. Pietje die zn hand ophoudt krijgt 350 euro gesubsidieerd, terwijl Jantje die in exact hetzelfde huis woont maar wel werkt die 350 euro netto extra mag betalen en daar bruto 600 euro meer voor moet verdienen.
Te linkse rakkers
Maar ik als een beetje rechtsdenkende mag niet zeggen dat ik vind dat je dan maar goedkoper moet gaan wonen he?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef Ireth het volgende:
Wij zijn zo'n 'Pietje' qua huurtoeslag enzo.. maar vind mezelf toch echt niet iemand die 'de hand ophoudt'
En waar zou dat dan moeten kunnen volgens jou?? Even een voorbeeldje, mijn broertje heeft gereageerd op een huisje wat qua oppervlakte woonkamer de helft is dan de mijne, er zitten 2 slaapkamertjes in van 7 vierkante meter per stuk. Hebben wij ook, maar dan hebben wij er ook nog 1 van 12 vierkante meter. Hij betaalt (als hij het krijgt!) 90 euro meer (!) dan dat wij betalen! Zelfde woningcoorperatie, zelfde woonwijk. Goedkoper wonen/huren gaat hier gewoon niet, of ik moet in een 2 kamerappartementje van 30 vierkante meter in totaal gaan zitten met man en kind.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar ik als een beetje rechtsdenkende mag niet zeggen dat ik vind dat je dan maar goedkoper moet gaan wonen he?
Nah, zelfs ook huurtoeslag, maar ik vind het echt van de zotte allemaal. Sommige mensen met een uitkering houden gewoon netto door de toeslagen meer over dan zij die wel werken voor dr geld.
En daar moet je als werkende dan voor betalen. En als je besluit wat extra te werken omdat je wat meer luxe wilt, dan moet je over die extra uren ook nog eens meer belasting betalen![]()
Sommige banen zijn trouwens gewoon onderbetaald. Ik vind dat je het moet verdienen. Verdienen als in: gunnen zeg maar.
Tja, geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:25 schreef Pulver het volgende:
Neemt nog steeds niet weg dat de VVD de gulden verkwanseld heeft.
Als iets kansloos is dan is het wel de gulden terug maar Wilders kan alleen dingen zeggen wat mensen graag willen horen. Maar praktisch krijgt hij dat niet voor elkaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Tja, geen idee eigenlijk.
Maar ik ga geen Wilders stemmen om de gulden terug te krijgen
misschien moeten ze eens gaan kijken hoe het zit met huurwoningen en wat de kosten ervan zijn.. op basis daarvan krijg je wel of niet toeslag..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar ik als een beetje rechtsdenkende mag niet zeggen dat ik vind dat je dan maar goedkoper moet gaan wonen he?
Nah, zelfs ook huurtoeslag, maar ik vind het echt van de zotte allemaal. Sommige mensen met een uitkering houden gewoon netto door de toeslagen meer over dan zij die wel werken voor dr geld.
En daar moet je als werkende dan voor betalen. En als je besluit wat extra te werken omdat je wat meer luxe wilt, dan moet je over die extra uren ook nog eens meer belasting betalen![]()
Sommige banen zijn trouwens gewoon onderbetaald. Ik vind dat je het moet verdienen. Verdienen als in: gunnen zeg maar.
Snap je punt, maar is niet te vergelijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
En waar zou dat dan moeten kunnen volgens jou?? Even een voorbeeldje, mijn broertje heeft gereageerd op een huisje wat qua oppervlakte woonkamer de helft is dan de mijne, er zitten 2 slaapkamertjes in van 7 vierkante meter per stuk. Hebben wij ook, maar dan hebben wij er ook nog 1 van 12 vierkante meter. Hij betaalt (als hij het krijgt!) 90 euro meer (!) dan dat wij betalen! Zelfde woningcoorperatie, zelfde woonwijk. Goedkoper wonen/huren gaat hier gewoon niet, of ik moet in een 2 kamerappartementje van 30 vierkante meter in totaal gaan zitten met man en kind.
En ik werk....
Ik woon hier nu 5 jaar en het verschil tussen toen ik er in kwam en nu is wel 12 hele euro....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:33 schreef Pulver het volgende:
[..]
Snap je punt, maar is niet te vergelijken.
Jij woont waarschijnlijk al een tijdje op het adres waar je nu zit.
Hierdoor kan de huur maar met een wettelijk max. verhoogd worden.
Een leegstaande woning heeft die beperking niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |