abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116147291

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_116147334
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik weet het ook allemaal hoor :) Ik spreek Bartholomeus regelmatig irl en dat is ook zo'n type, ziet er goed uit, heeft zijn zaakjes goed op orde, helemaal niets mis mee, maar ook niet denderend populair bij de vrouwen, en waarom mag joost weten.. Dat soort situaties vind ik overigens nog verbazingwekkender dan of iemand al dan niet tevreden is haha
Charisma mist hij misschien? Of een juiste manier met woorden?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116147335
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik weet het ook allemaal hoor :) Ik spreek Bartholomeus regelmatig irl en dat is ook zo'n type, ziet er goed uit, heeft zijn zaakjes goed op orde, helemaal niets mis mee, maar ook niet denderend populair bij de vrouwen, en waarom mag joost weten.. Dat soort situaties vind ik overigens nog verbazingwekkender dan of iemand al dan niet tevreden is haha
Precies, maar ja... Wat doe je er aan?
pi_116147405
Ik heb altijd het idee dat iedereen die een beetje populair is wel ervaren moet zijn :D
pi_116147423
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Precies, maar ja... Wat doe je er aan?
Niet opgeven :D
pi_116147440
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:11 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb altijd het idee dat iedereen die een beetje populair is wel ervaren moet zijn :D
Jij bent goed op weg toch, in het studentenleven :D
pi_116147484
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Of sexappeal.

Wanneer heeft iemand dat eigenlijk?
Children of the night. What music they make.
pi_116147489
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:12 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Jij bent goed op weg toch, in het studentenleven :D
Ik was aardig het padje af :P
pi_116147502
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Das het bewijs dat smaken verschillen en dat iedereen er een andere mening op na houdt. Ik vind bijv niet dat hij iets mist. Maar daar zal een ander anders over denken (En daar laat ik het bijw ant ik vind het niet fijn om te roddelen als de ander niet online is en meeleest hehe)
pi_116147520
Zeg gewoon wat je voelt, dat waarderen de meisjes het meest.
...
pi_116147528
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:13 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Of sexappeal.

Verschilt per persoon. Ik vind Gerard Butler erg sexy en een ander vind het een lompe boer :P
pi_116147551
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:13 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Zeg gewoon wat je voelt, dat waarderen de meisjes het meest.
Soms is beter van niet hoor :D :')

(dubbelzinnig ook ja)
pi_116147618
quote:

[..]

Of sexappeal.

Uitstraling is volgens mij gewoon de key. Een sociaal en assertief persoon doet het vrijwel altijd goed, ongeacht hoe knap ie nou echt is.

Praktisch gezien betekent dat dat je goed in je vel moet zitten en veel dingen moet ondernemen.
pi_116147631
Ik val in de categorie "Ik vind dat ik er mag zijn, maar ik heb niet echt een sociaal leven". De oorzaak er van is omdat anderen op school niet echt vonden dat ik er mocht zijn. Dan word je automatisch het isolement ingedrukt ongeacht of je dat nou wilt of niet.

Ik ondervind momenteel groeiproblemen. De meiden die ik nu tegenkom zijn vaak bezet en ik kan nog niet normaal uitgaan, omdat ik via andere wegen (studentenvereniging, NMLK, Fellas, etc) nog geen vrienden heb gemaakt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_116147682
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:13 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Das het bewijs dat smaken verschillen en dat iedereen er een andere mening op na houdt. Ik vind bijv niet dat hij iets mist. Maar daar zal een ander anders over denken (En daar laat ik het bijw ant ik vind het niet fijn om te roddelen als de ander niet online is en meeleest hehe)
ok, wat is dan de reden dat jij niet met hem gaat?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116147741
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:16 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik val in de categorie "Ik vind dat ik er mag zijn, maar ik heb niet echt een sociaal leven". De oorzaak er van is omdat anderen op school niet echt vonden dat ik er mocht zijn. Dan word je automatisch het isolement ingedrukt ongeacht of je dat nou wilt of niet.

Ik ondervind momenteel groeiproblemen. De meiden die ik nu tegenkom zijn vaak bezet en ik kan nog niet normaal uitgaan, omdat ik via andere wegen (studentenvereniging, NMLK, Fellas, etc) nog geen vrienden heb gemaakt.
Met bezette vrouwen kan je ten minste vriendschappelijk omgaan zonder dat ze denken dat je iets van hen moet (als je een beetje normaal doet) :P
pi_116147909
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:18 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ok, wat is dan de reden dat jij niet met hem gaat?
Wie weet wat er ooit gebeurd ;) Hij is mijn beste vriend, en de rest zien we wel
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:16 schreef Comp_Lex het volgende:

Dat herken ik ook wel, dat zei ik, tot mijn 23e verteld dat ik in de goot zou belanden, en voor mijn 1e ex was ik ook nooit goed genoeg. Ik ben wel onzeker maar heb schijt aan anderen. Beetje krom gezegd misschien.. Zo ben ik onzeker over mijn figuur (ik ben niet dik maar heb wel een zwemband) maar dat weerhoudt mij niet om naar de sauna te gaan.
Gelukkig O+ heb ik wel een sociaal leven, daar ben ik ook wel blij mee. Maar meiden die bezet zijn, kun je toch wel bevriend mee raken?
pi_116147980
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Wie weet wat er ooit gebeurd ;) Hij is mijn beste vriend, en de rest zien we wel

[..]

-knip-
Maar meiden die bezet zijn, kun je toch wel bevriend mee raken?
Mijn probleem is vaak dat zulke meiden dan op mij gaan vallen..... it happened to me more than once.
YouTube
pi_116148144
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:26 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Mijn probleem is vaak dat zulke meiden dan op mij gaan vallen..... it happened to me more than once.
ruilen van probleem? :)
pi_116148279
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
Met bezette vrouwen kan je ten minste vriendschappelijk omgaan zonder dat ze denken dat je iets van hen moet (als je een beetje normaal doet) :P
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar meiden die bezet zijn, kun je toch wel bevriend mee raken?
Dat is zo inderdaad. Misschien moet ik het gewoon meer tijd geven.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_116148310
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Uitstraling is volgens mij gewoon de key. Een sociaal en assertief persoon doet het vrijwel altijd goed, ongeacht hoe knap ie nou echt is.

Praktisch gezien betekent dat dat je goed in je vel moet zitten en veel dingen moet ondernemen.
Kan me hier wel in vinden :Y

Ik hoef trouwens echt niet iemand die supersociaal en superactief en superassertief is hoor. Zolang iemand er maar voor te porren is om nieuwe dingen uit te proberen en te leren, en open staat om mensen te leren kennen.
pi_116148329
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:33 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Dat is zo inderdaad. Misschien moet ik het gewoon meer tijd geven.
Tenzij je zelf meer wilt uiteraard
pi_116148381
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:30 schreef dyna18 het volgende:

[..]

ruilen van probleem? :)
Trust me, het is misschien wel leuk en aardig...

maar dan maakt ze het uit, of gaat ze vreemd... en vervolgens wil ze gelijk bij jou komen...

Nou is dat opzich niet zo'n punt maar vaak zie je dat zulke meiden issues hebben, moeilijk alleen kunnen zijn... en.............

ik heb 1 overtuiging... de manier waarop je een meisje versiert, zo raak je haar ook weer kwijt.
Dus gaat ze vreemd met jou, dan gaat ze bij jou ook hoogstwaarschijnlijk vreemd met een ander.

Jij in zak en as en met liefdesverdriet, en zij de bitch die al hard genomen door een ander wordt.
YouTube
pi_116148513
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:34 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Kan me hier wel in vinden :Y

Ik hoef trouwens echt niet iemand die supersociaal en superactief en superassertief is hoor. Zolang iemand er maar voor te porren is om nieuwe dingen uit te proberen en te leren, en open staat om mensen te leren kennen.
Ik denk dat je zelf in zekere mate stabiel moet zijn en tevreden met jezelf. En je hoeft dan inderdaad niet in alles super te zijn :P Mag je ook zeker niet gaan verwachten van mensen die van ver komen, zoals velen hier in dit topic.
pi_116148610
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik denk dat je zelf in zekere mate stabiel moet zijn en tevreden met jezelf. En je hoeft dan inderdaad niet in alles super te zijn :P Mag je ook zeker niet gaan verwachten van mensen die van ver komen, zoals velen hier in dit topic.
Nee dat, maar ik heb verder genoeg geduld en ervaring dat ik weet dat zulke mensen prima kunnen opbloeien :)
pi_116148719
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:34 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Tenzij je zelf meer wilt uiteraard
Ik wil inderdaad wel meer, maar ik laat het niet merken aan meiden die al bezet zijn. Ik bedoelde met "meer tijd geven" dat ik misschien langer moet wachten op een relatie. Ik ben straks een jaar bezig met mijn sociale ontwikkeling en dan zou het wel leuk zijn als ik "haar" binnenkort tegenkom. Ik neem aan dat de meeste singles binnen een jaar wel wat geregeld hebben, ook al is het maar een ONS.
Persoonlijk weet ik het eigenlijk wel. Als ik 30 ben, dan ga ik wel even in Azië of Zuid-Amerika kijken o.i.d. De mentaliteit van de meiden daar schijnt anders te zijn. Ze zijn daar veel meer open voor de rijke, blanke, westerse man.
pi_116148791
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:40 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nee dat, maar ik heb verder genoeg geduld en ervaring dat ik weet dat zulke mensen prima kunnen opbloeien :)
Zie je vaak genoeg inderdaad. Maar ook wel vaak dat dat helemaal niet gebeurd. Maar ik zie de mensen die nooit zo veel vrienden hadden en wilden veranderen het meeste vooruitgang boeken. Omdat die mensen echt bewust dingen gingen ondernemen.
pi_116149010
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zelfs dat hoeft niet per se, kijk maar naar mij :')
Ik ben niet bepaald stabiel te noemen maar qua liefde ben ik wel gelukkig.
pi_116149057
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:42 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik wil inderdaad wel meer, maar ik laat het niet merken aan meiden die al bezet zijn. Ik bedoelde met "meer tijd geven" dat ik misschien langer moet wachten op een relatie. Ik ben straks een jaar bezig met mijn sociale ontwikkeling en dan zou het wel leuk zijn als ik "haar" binnenkort tegenkom. Ik neem aan dat de meeste singles binnen een jaar wel wat geregeld hebben, ook al is het maar een ONS.
Persoonlijk weet ik het eigenlijk wel. Als ik 30 ben, dan ga ik wel even in Azië of Zuid-Amerika kijken o.i.d. De mentaliteit van de meiden daar schijnt anders te zijn. Ze zijn daar veel meer open voor de rijke, blanke, westerse man.
Dan heb je nog wel 4 jaar :+
Maar lieverd ze staan daar open voor een betere toekomst, onderhouden worden, nederland wordt gezien als een lui lekkerland. Wil je dat om maar niet alleen te zijn? Ik zou liever iemand hebben die mij wil om mij, en anders maar alleen
pi_116149072
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zelfs dat hoeft niet per se, kijk maar naar mij :')
Ik ben niet bepaald stabiel te noemen maar qua liefde ben ik wel gelukkig.
Word je daardoor niet stabieler? Relatief?
pi_116149105
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:49 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Wordt je daardoor niet stabieler? Relatief?
Niet per definitie.
pi_116149128
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

Niet per definitie.
Dat zeg ik ook niet, het is een vraag aan loka ;)
pi_116149140
quote:

[..]

Wordt je daardoor niet stabieler? Relatief?
Niet echt eigenlijk. Geestelijk zit ik gewoon niet zo prima in mijn vel nog, met name door bepaalde angsten waarvan ik meer last heb gekregen.
pi_116149320
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, het is een vraag aan loka ;)
Leer mij lokje O+ kennen. :{w
pi_116149340
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:42 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee. Kijk om je heen zou ik zeggen. Naar mij bijvoorbeeld ;)

quote:
In 'wel even' klinkt een soort arrogantie door waar menig vrouw in een split second kurkdroog van wordt. Goeie kans dat dat ook geldt voor de vrouwen in verweggistan. Bovendien, wat denk je daar te treffen? Iemand die je aankijkt, spontaan op je snikkel gaat zitten en een dag later met je mee in het vliegtuig naar Nederland zit om tot je dood je handje vast te blijven houden?
Zo ja: keep dreaming. Ook daar wil men een enigszins stabiele, enigszins sociaal vaardige en enigszins reële vent. Zelfs als hij rijk blank en westers is.
Ik ken je niet dus ik kan niet beoordelen in hoeverre jij die kwaliteiten al of niet bezit, ik wil alleen maar zeggen dat je moet oppassen dat je jezelf niet een te mooi beeld voorhoud van de vrouwen in andere werelddelen.

Ga leuke dingen doen, omdat ze leuk zijn. En als daar vrouwen bij betrokken zijn is dat mooi meegenomen. Maar dan nogsteeds moet je het doen omdat je het leuk vind. Dan wordt je er namelijk gelukkiger van, en dat straal je uit op den duur. Wat mij betreft zou dat een mooie eerste stap zijn :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_116149418
quote:
Ik neem aan dat de meeste singles binnen een jaar wel wat geregeld hebben, ook al is het maar een ONS
Verkeerde topic :* ;)
pi_116149501
Ik moet zeggen dat ik bij sommige personen in dit topic ook het idee heb dat ze helemaal niet WILLEN veranderen.

Na alle handreikingen die er gedaan zijn ondertussen.
YouTube
pi_116149563
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik moet zeggen dat ik bij sommige personen in dit topic ook het idee heb dat ze helemaal niet WILLEN veranderen.

Exact. De wereld moet maar veranderen voor sommigen. En sja, dat duurt nogal...
pi_116149566
quote:

zoals?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:00:40 #40
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_116149578
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
over een uur me date.. zo zenuwachtig. we gaan wat drinken op terras, ze zei zelf datze geen geld had en toen zei ik ' jij betaalt ook niet'

kon ze wel waarderen denk ik. :p. vanochtend na kapper geweest, bril recht laten zetten, geld gepint..

ik ben benieuwd.
Ik betaal nooit meer drankjes voor vrouwen. Ze is tenslotte toch niet meer waard dan jij?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:01:09 #41
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_116149594
quote:

Goed punt idd dit. Ben je er zelf wel mee bezig of niet.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_116149602
Ik kan me er trouwens echt best wel aan ergeren als er voor mij betaald wordt.. Sommige mensen weten dat wel :+
Ik betaal het liefst 50% of meer
pi_116149642
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kan me er trouwens echt best wel aan ergeren als er voor mij betaald wordt.. Sommige mensen weten dat wel :+
Sommige vrouwen. _O_
pi_116149651
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Goed punt idd dit. Ben je er zelf wel mee bezig of niet.
Ik heb al zoveel stappen ondernomen om mij te verrijken als persoon....

Vrouwen versieren heb ik nooit moeite mee gehad.... alleen toen ik 14/15 was maar daarna niet meer.
Vrouwen houden, dat is heel andere koek, op 3 relaties na van 1,5 2,5 en 1,5 jaar
YouTube
pi_116149666
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach, dan betaal ik te keer erna wel weer. Tenzij grotere bedragen, dan doe ik liever wel 50-50.
pi_116149687
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:02 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Vrouwen versieren heb ik nooit moeite mee gehad.... alleen toen ik 14/15 was maar daarna niet meer.
Vrouwen houden, dat is heel andere koek, op 3 relaties na van 1,5 2,5 en 1,5 jaar
Hoe oud ben je nu?
pi_116149708
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe oud ben je nu?
25
YouTube
pi_116149715
quote:

[..]

Ik sta op hetzelfde punt na 1 keer 5 en 1 x 3 jaar. Volgende is hopelijk een blijvertje O+
pi_116149735
quote:

[..]

Herkenbaar.
pi_116149760
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

25
Dan is het geen vreemde tussenstand toch? :P
pi_116149791
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach, dan betaal ik te keer erna wel weer. Tenzij grotere bedragen, dan doe ik liever wel 50-50.
50% hoe is om het even, als ik mee uit genomen word naar een restaurant en de ander wil persé betalen, dan ga ik de volgende keer betalen in een soortgelijk restaurant. Rekening splitten op het moment zelf doe ik alleen als ik nooit uitga met een ander.
pi_116149831
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:04 schreef Murdera het volgende:

[..]

Herkenbaar.
Ook wel scharrels tussendoor gehad... maar dat was het uiteindelijk toch niet zo.

Nog een ander onderwerp:

Ik had een meisje, die wel eens zei: "als ik je in de kroeg tegen was gekomen was het waarschijnlijk heel anders gelopen"... zij vond zichzelf een 10 kwa uiterlijk en gaf mij een 6 (terwijl ik toch echt wel een 8 ben en op z'n minst een 7 :P) Nou had ik vanalles op te merken over haar, maar heb het niet geuit. Ik vond dat het geen toegevoegde waarde had, immers je kan iemand niet achteraf iets kwalijk nemen wanneer je al voor die persoon gekozen heb.

Ik kan daar niet mee overweg dan, mijn ego zit me dan gigantisch in de weg.
Daarna was het ook bye bye meisje....

meer jongens die daar last van hebben gehad? Van denigrerende dames lol
YouTube
pi_116149844
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:05 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

50% hoe is om het even, als ik mee uit genomen word naar een restaurant en de ander wil persé betalen, dan ga ik de volgende keer betalen in een soortgelijk restaurant. Rekening splitten op het moment zelf doe ik alleen als ik nooit uitga met een ander.
Ik wil ook altijd liever niet 'achter staan' qua dingen betalen :P
pi_116149875
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dan is het geen vreemde tussenstand toch? :P
Opzich, scharrels duurden allemaal tussen de 2 en 6mnd.

Maar dat geeft geen voldoening, nu al helemaal niet... ik heb liever nu ook naast een vriendin een maatje, dat je samen op vakantie gaat en echt weer als stelletje gezien wordt door mensen, en dat mensen jou automatisch met elkaar associëren als je alleen van elkaar ergens bent.
YouTube
pi_116149881
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:06 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ook wel scharrels tussendoor gehad... maar dat was het uiteindelijk toch niet zo.

Nog een ander onderwerp:

Ik had een meisje, die wel eens zei: "als ik je in de kroeg tegen was gekomen was het waarschijnlijk heel anders gelopen"... zij vond zichzelf een 10 kwa uiterlijk en gaf mij een 6 (terwijl ik toch echt wel een 8 ben en op z'n minst een 7 :P) Nou had ik vanalles op te merken over haar, maar heb het niet geuit. Ik vond dat het geen toegevoegde waarde had, immers je kan iemand niet achteraf iets kwalijk nemen wanneer je al voor die persoon gekozen heb.

Wat :D

Meteen dumpen zo'n zeikwijf
pi_116149928
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat :D

Meteen dumpen zo'n zeikwijf
ook gedaan, ik was haar emotionele stoornissen daarnaast ook zat (lees: janken en schreeuwen in mijn huis, met de deuren slaan en stampvoetend naar boven, omdat ze bami ipv witte rijst had meegenomen van de chinees en kon zien dat ik niet geamuseerd was)
YouTube
pi_116149965
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ook gedaan, ik was haar emotionele stoornissen daarnaast ook zat (lees: janken en schreeuwen in mijn huis, met de deuren slaan en stampvoetend naar boven, omdat ze bami ipv witte rijst had meegenomen van de chinees en kon zien dat ik niet geamuseerd was)
Ik schoot wel een keer vet erg in de stress waar mijn vriend bij was omdat de rozijnen op waren :')
pi_116150017
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik schoot wel een keer vet erg in de stress waar mijn vriend bij was omdat de rozijnen op waren :')
Dat is wel een :') waard hihi
pi_116150059
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat is wel een :') waard hihi
Mijn reactie op onverwachte dingen, altijd -10 :')
Gelukkig kunnen sommige mensen er doorheen kijken :P
pi_116150072
quote:

[..]

Nog een ander onderwerp:

oh ja je boft wel dat je contact heb met de vrouw. jammer dat jij niet goed met haar om kon gaan want ze klinkt wel als een leuk meisje enzo.
seduco sum.en ben erg stout
pi_116150085
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik wil ook altijd liever niet 'achter staan' qua dingen betalen :P
Ergens kan ik me voorstellen dat je je geen profiteur wil voelen, maar aan de andere kant is het ook onzin. Ik heb bijvoorbeeld de luxe van een op z'n zachtst gezegd prima salaris, en omdat ik noodgedwongen nog thuis woon (huizenmarkt yadda yadda) heb ik nagenoeg geen kosten. Laat mij dan in vredesnaam een etentje of de bios betalen! Van het geld word ik niet gelukkig, van een leuke avond samen wel. Bewaar jij je geld liever voor de boodschappen of voor je eigen spaarpot :)
En als je dan toch graag iets terug wil doen op een andere moment dan is dat prima hoor, maar in verhouding. Als je niet veel hebt is bijvoorbeeld twee tientjes voor uitgebreid ijs eten bij de italiaan al een hoop geld, en voor een dergelijk gebaar ben ik dan ook alleen maar dankbaar O+
pi_116150087
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je had haar moeten zien voordat ze een weekje malta ging "bij een gewone vriend langs"

ik heb echt nog nooit zo'n stresskip gezien... gek werd ik er van.
YouTube
pi_116150124
Overigens was ik in mijn eerste serieuze relatie zo instabiel als de pest. Moest me al aanpassen bij mijn ouders, bij hem liep ik ook op tenen. Ik schrok af en toe van mijzelf, kon behoorlijk driftig te keer gaan.
Mijn ex was ook bang trouwens :')
En mijn 2e serieuze relatie was met Detroit. Hij liet mij in mijn waarde, nog steeds trouwens O+
Pas sinds ik hem kende heb ik mijn verleden kunnen loslaten, bepaalde banden kunnen breken, die relatie heeft mij echt wel volwassen en evenwichtig gemaakt. Ben ik hem nog altijd dankbaar voor O+
Dus stabiliteit wisselt denk ik ook per stel :+
pi_116150125
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:12 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ergens kan ik me voorstellen dat je je geen profiteur wil voelen, maar aan de andere kant is het ook onzin. Ik heb bijvoorbeeld de luxe van een op z'n zachtst gezegd prima salaris, en omdat ik noodgedwongen nog thuis woon (huizenmarkt yadda yadda) heb ik nagenoeg geen kosten. Laat mij dan in vredesnaam een etentje of de bios betalen! Van het geld word ik niet gelukkig, van een leuke avond samen wel. Bewaar jij je geld liever voor de boodschappen of voor je eigen spaarpot :)
En als je dan toch graag iets terug wil doen op een andere moment dan is dat prima hoor, maar in verhouding. Als je niet veel hebt is bijvoorbeeld twee tientjes voor uitgebreid ijs eten bij de italiaan al een hoop geld, en voor een dergelijk gebaar ben ik dan ook alleen maar dankbaar O+
Je kan altijd nog de regel houden:

"maximaal 35 euro aan onkosten per gekregen beurt"

Maar dat moet je op onze leeftijd niet meer willen hanteren.
YouTube
pi_116150135
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je had haar moeten zien voordat ze een weekje malta ging "bij een gewone vriend langs"

ik heb echt nog nooit zo'n stresskip gezien... gek werd ik er van.
Maar sowieso de week voor het op vakantie gaan :r
pi_116150166
quote:
Ik neem aan dat de meeste singles binnen een jaar wel wat geregeld hebben, ook al is het maar een ONS
Ik weet niet wie dit schreef, maar het punt is juist dat het de users van dit topic niet lukt om 'wat te regelen'.
Daarnaast lijkt het me ook niet aan te raden om een ONS te doen als je nog geen ervaring hebt.

quote:

Welke handreikingen zijn er gedaan dan?
pi_116150178
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:12 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oh ja je boft wel dat je contact heb met de vrouw. jammer dat jij niet goed met haar om kon gaan want ze klinkt wel als een leuk meisje enzo.
Jij bent echt zonder meer mijn meest favoriete fokker O+
pi_116150181
quote:

[..]

Mja, wij zijn allebei jong en arm :') dus wat dat betreft is het logisch om het gewoon half om half te houden.
pi_116150197
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:13 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je kan altijd nog de regel houden:

"maximaal 35 euro aan onkosten per gekregen beurt"

Maar dat moet je op onze leeftijd niet meer willen hanteren.
Gast :')

Als ik er voor ga, dan gá ik er ook voor. En dan is 't meisje onbetaalbaar O+
pi_116150222
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:12 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

Heb je al meisjes met problemen ontmoet?
pi_116150225
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mja, wij zijn allebei jong en arm :') dus wat dat betreft is het logisch om het gewoon half om half te houden.
Ja, want dan ligt het ook in verhouding :)
pi_116150229
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:15 schreef dyna18 het volgende:

[..]

[..]

Welke handreikingen zijn er gedaan dan?
Er zijn heel veel tips&trucs besproken, sites gegeven, youtube filmpjes, en allemaal andere manieren om het proberen te laten lukken.

Uiteindelijk moet iemand het zelf doen..... en het is niet alleen "een vrouw versieren"... nee, werken aan jezelf hoort daar voor 80% in elk geval ook bij.
YouTube
pi_116150238
quote:

[..]

Onverwachten gebeurtenissen zijn ook gewoon kut om goed mee om te gaan.
pi_116150244
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:55 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nee. Kijk om je heen zou ik zeggen. Naar mij bijvoorbeeld ;)

[..]

In 'wel even' klinkt een soort arrogantie door waar menig vrouw in een split second kurkdroog van wordt. Goeie kans dat dat ook geldt voor de vrouwen in verweggistan. Bovendien, wat denk je daar te treffen? Iemand die je aankijkt, spontaan op je snikkel gaat zitten en een dag later met je mee in het vliegtuig naar Nederland zit om tot je dood je handje vast te blijven houden?
Zo ja: keep dreaming. Ook daar wil men een enigszins stabiele, enigszins sociaal vaardige en enigszins reële vent. Zelfs als hij rijk blank en westers is.
Ik ken je niet dus ik kan niet beoordelen in hoeverre jij die kwaliteiten al of niet bezit, ik wil alleen maar zeggen dat je moet oppassen dat je jezelf niet een te mooi beeld voorhoud van de vrouwen in andere werelddelen.

Ga leuke dingen doen, omdat ze leuk zijn. En als daar vrouwen bij betrokken zijn is dat mooi meegenomen. Maar dan nogsteeds moet je het doen omdat je het leuk vind. Dan wordt je er namelijk gelukkiger van, en dat straal je uit op den duur. Wat mij betreft zou dat een mooie eerste stap zijn :)
Jij hebt duidelijk nog nooit van het begrip importbruid gehoord. :P

Die vrouwen bestaan echt. Alleen moet je wel oppassen dat ze je niet bedriegen.
pi_116150267
quote:

[..]

Ik blijf het lastig vinden, zeker in mijn huidige situatie, wetende dat je binnen een jaar moet verhuizen en altijd rekening houden met het feit dat dat noodgedwongen eerder is en gewoon weinig extra ruimte hebben om te sparen. Wij vrouwen hebben nog zoiets als trots, hoe logisch het tegen argument ook is of hoe rationeel dat ook klinkt ;)
pi_116150275
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

nee, of ik weet niet, ik denk het niet. me zus misschien, of jou. en 8k meisje hoor ik niet meer.
telt zoiets?

oeh! ik zag wel gisteren op tv een zielig meisje die zichzelf liet failiet verklaren in een gerechtsgebouw

heb jij nog veel mensen ontmoet?
pi_116150289
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:13 schreef Cassandra87 het volgende:
En mijn 2e serieuze relatie was met Detroit. Hij liet mij in mijn waarde, nog steeds trouwens O+
Pas sinds ik hem kende heb ik mijn verleden kunnen loslaten, bepaalde banden kunnen breken, die relatie heeft mij echt wel volwassen en evenwichtig gemaakt. Ben ik hem nog altijd dankbaar voor O+
Dat hoop ik trouwens ook heel erg.
Dat een relatie mijzelf ook als persoon doet laten groeien.
pi_116150294
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:15 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Gast :')

Als ik er voor ga, dan gá ik er ook voor. En dan is 't meisje onbetaalbaar O+
Iemand die ik ken zei eens:

"Ik betaal nooit iets voor een meisje, al helemaal niet als ze met een vriendin is... dan drinken we met z'n 3en en hebben we gezellige avond, ik heb de meeste onkosten... ze drinken geen bier maar een mixdrankje, dus je zit zo op een totaal van 60 euro per avond. Dan komt het einde, je krijgt 3 kusjes op je wang en een slaap lekker, misschien als je mazzel hebt kan je met haar zoenen...... maar wat nou als ik diezelfde 60 euro hier 2 straten verderop mee naartoe neem... kijk eens wat ik er dan mee kan :P"

tja ik verzin het niet zelf :')
YouTube
pi_116150307
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Och dan nog is de vraag of dat is wat je wilt ;) Zoals ik ook al aankaartte
pi_116150323
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:18 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dat hoop ik trouwens ook heel erg.
Dat een relatie mijzelf ook als persoon doet laten groeien.
Dat is de verkeerde insteek... zodra dat gebeurd is, dan loopt jullie relatie op het einde.
Dat is de welbekende slachtoffer hulpverlener relatie.

Dat houdt nooit stand.
YouTube
pi_116150325
quote:

[..]

Het is dat je het zelf door hebt. Dat is altijd +1

SPOILER
SPOILER
pi_116150385
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat is de verkeerde insteek... zodra dat gebeurd is, dan loopt jullie relatie op het einde.

Dat houdt nooit stand.
Je kan ook groeien als persoon door je zelf te kunnen zijn :) En het vertrouwen dat je meekrijgt.
pi_116150386
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:18 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

nee, of ik weet niet, ik denk het niet. me zus misschien, of jou. en 8k meisje hoor ik niet meer.
telt zoiets?

oeh! ik zag wel gisteren op tv een zielig meisje die zichzelf liet failiet verklaren in een gerechtsgebouw

heb jij nog veel mensen ontmoet?
Nee, niet echt. Ik heb wel een nieuwe collega gekregen. En ik ben op vakantie geweest.
pi_116150387
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Overigens was ik in mijn eerste serieuze relatie zo instabiel als de pest. Moest me al aanpassen bij mijn ouders, bij hem liep ik ook op tenen. Ik schrok af en toe van mijzelf, kon behoorlijk driftig te keer gaan.
Mijn ex was ook bang trouwens :')
Echt zo zonde dat die laatste relatie over is ;(
pi_116150420
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:16 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Er zijn heel veel tips&trucs besproken, sites gegeven, youtube filmpjes, en allemaal andere manieren om het proberen te laten lukken.

Uiteindelijk moet iemand het zelf doen..... en het is niet alleen "een vrouw versieren"... nee, werken aan jezelf hoort daar voor 80% in elk geval ook bij.
Wat nou als het in je eentje niet lukt?
(of de groei wel erg langzaam gaat)
Dan kun je toch moeilijk zeggen van, "Ja we hebben je wel de kans gegeven om te groeien."
Voor sommige mensen is het gewoon wat lastiger, zelfs als ze wel de juiste instelling en drive hebben om te verbeteren.
pi_116150421
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Je kan ook groeien als persoon door je zelf te kunnen zijn :) En het vertrouwen dat je meekrijgt.
Mag ik vragen vanwege wat je relatie over is? Of hou je het liever stil?
pi_116150427
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je hebt echt van die mannen die altijd vrouwen met grote issues versieren haha :')
pi_116150454
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Echt zo zonde dat die laatste relatie over is ;(
Ja maar dat is niet anders ;( Hebben we samen besloten. Leuke is, een volgende relatie gaat een lastige dobber worden :+ Detroit en ik zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, hij blijft een héél speciaal plekje houden, maar dat is moeilijk te bevatten voor een buitenstaander. De man die dat accepteerd is ongetwijfeld ook een heel bijzonder persoon O+
pi_116150471
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mag ik vragen vanwege wat je relatie over is? Of hou je het liever stil?
Moraal is dat we beiden wat anders wilden (als in kinderen)
pi_116150495
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ja maar dat is niet anders ;( Hebben we samen besloten. Leuke is, een volgende relatie gaat een lastige dobber worden :+ Detroit en ik zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, hij blijft een héél speciaal plekje houden, maar dat is moeilijk te bevatten voor een buitenstaander. De man die dat accepteerd is ongetwijfeld ook een heel bijzonder persoon O+
waarom was je altijd tegen mij aan het zeggen dat ik geen relatie mag omdat ik daar niet klaar voor ben of wat dan ook, en nu vertel je zelf dat je er toen eigenlijk ook niet klaar voor was en er wel wat aan hebt gehad.
pi_116150505
quote:

[..]

Dat houdt nooit stand.
Zelfs al zou het niet in stand houden, dan zou ik dit nog steeds erg welkom vinden.
Zowiezo is het een illusie om te denken dat je eerste relatie meteen de ware is.
En alles wat je er van opsteekt kun je toch weer mooi meenemen voor de volgende.
pi_116150507
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:19 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Och dan nog is de vraag of dat is wat je wilt ;) Zoals ik ook al aankaartte
Moet je niet willen eigenlijk. Maar ik snap heel goed dat mensen dat doen.
pi_116150520
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:23 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

waarom was je altijd tegen mij aan het zeggen dat ik geen relatie mag omdat ik daar niet klaar voor ben of wat dan ook, en nu vertel je zelf dat je er eigenlijk niet klaar voor was.
wat lul jij nou weer?
pi_116150524
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Wat nou als het in je eentje niet lukt?
(of de groei wel erg langzaam gaat)
Dan kun je toch moeilijk zeggen van, "Ja we hebben je wel de kans gegeven om te groeien."
Voor sommige mensen is het gewoon wat lastiger, zelfs als ze wel de juiste instelling en drive hebben om te verbeteren.
Heb je niet een wingman in je nabije omgeving?

De bedoeling is juist dat je het allemaal alleen doet.
je krijgt tips van anderen
maar de handelingen moet je nog steeds zelf doen.

Ga er gewoon eens mee aan de slag ZONDER een relatie te willen.
Dus ga vanaf nu elke avond 1 uurtje naar de bar, of een poolcafé (mijn favoriet).
Spreek elke avond 1 persoon aan. Man (zin om potje mee te spelen?) of vrouw (zin om potje mee te spelen?) maakt niet uit, of wissel het af.

Als mensen leuk reageren, komt dat je zelfvertrouwen tot goede, dit straal je dan weer uit.

Niet meer de insteek van een relatie hebben als je met een vrouw spreekt, maar de insteek van een leuk gesprek.

Dan wordt alles al een stuk luchtiger.
YouTube
pi_116150537
quote:

[..]

Dat houdt nooit stand.
Maar dat hoeft toch helemaal niet zo te gaan? Kan toch ook gewoon zijn dat het ongemerkt gaat en dat je groeit.
pi_116150541
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:23 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Moraal is dat we beiden wat anders wilden (als in kinderen)
Oh, ik begrijp het. Jammer dat goede relaties op zoiets stuk kunnen lopen.
Ik hoop niet dat ik ooit een man tref met een kinderwens.
pi_116150559
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je hebt echt van die mannen die altijd vrouwen met grote issues versieren haha :')
ADHD
ADD
PDD NOS
Borderline

ik ben daar 1 van, tref altijd zulke meiden.

Vakantie ook, tegen me neefje: "let op zij heeft issues, die valt zo voor mij dit is een thuiswedstrijd"

antwoord: "me pa is alcoholist, me moeder depressief en me broer en zus zitten aan de coke.."

:')
YouTube
pi_116150561
quote:

[..]

Inderdaad, het hoeft niet meteen te beteken dat de relatie volledig uit balans ligt.
Als je op 1 punt wat in te halen hebt, kan dat prima goed gaan imho.
Al kom je er alleen maar wat zelfverzekerder uit, dan is dat toch al weer een stap voorwaarts.
pi_116150574
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ja inderdaad zeg. Kan me voorstellen dat je dat als man niet kan handelen. Bereid je maar voor op het leven als kattenvrouwtje. :P
pi_116150576
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:23 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

waarom was je altijd tegen mij aan het zeggen dat ik geen relatie mag omdat ik daar niet klaar voor ben of wat dan ook, en nu vertel je zelf dat je er toen eigenlijk ook niet klaar voor was en er wel wat aan hebt gehad.
Omdat dat 2 hele andere situaties zijn. Om te beginnen durf ik de deur uit :P
Enige makke die ik had was dat ik niet kon communiceren. Ik ben nooit niet klaar geweest voor een relatie. Anders houd je het ook niet zo lang vol :')
pi_116150606
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Maar dat hoeft toch helemaal niet zo te gaan? Kan toch ook gewoon zijn dat het ongemerkt gaat en dat je groeit.
Je komt elkaar in een bepaalde periode in je leven tegen.
Op het moment dat je uit die periode groeit, kom je dus een ander persoon tegen.
Theoretisch gezien kan je bij elkaar blijven, maar de praktijk laat zien dat men vaak toch uit elkaar groeit of over iemand heen groeit.
YouTube
pi_116150609
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

oh waar en hoe dan? hoe zijn die mannen wat de leuke vrouwen aantrekt?

ik heb een vriendin nodig, en het gaat echt kut want ik kan niet zonder en ben nu al 25 en nooit vriendin. moeilijke tijden. ik voel me ook helemaal vaag
pi_116150610
quote:

[..]

Dan heb je nog wel 4 jaar :+
Maar lieverd ze staan daar open voor een betere toekomst, onderhouden worden, nederland wordt gezien als een lui lekkerland. Wil je dat om maar niet alleen te zijn? Ik zou liever iemand hebben die mij wil om mij, en anders maar alleen
Dat wil ik inderdaad niet, maar ze staan daar mogelijk ook meer open voor een normale relatie.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:55 schreef Bartholomeus het volgende:
Bovendien, wat denk je daar te treffen? Iemand die je aankijkt, spontaan op je snikkel gaat zitten en een dag later met je mee in het vliegtuig naar Nederland zit om tot je dood je handje vast te blijven houden?
Zo ja: keep dreaming. Ook daar wil men een enigszins stabiele, enigszins sociaal vaardige en enigszins reële vent.
Veel mannen in Nederland krijgen dat al voor elkaar bij Nederlandse meiden (praatje maken en dezelfde avond nog op de snikkel zitten). Dat is voor mij uiterst onrealistisch, ook bij buitenlandse meiden. "Even" zal in mijn geval nog wel een paar maanden zijn.
quote:
Ik bezit die kwaliteiten wel. Het enig probleem is mijn onvrijwillig isolement en een compleet gebrek aan ervaring op het gebied van relaties, versieren en seks.
quote:
Daar ben ik momenteel mee bezig.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:56 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Verkeerde topic :* ;)
Het is een verkeerd voorbeeld inderdaad, maar ik krijg dus zelfs het meeste kleine relatie dingetje niet voor elkaar.
quote:
Ik werd vroeger gepest door meiden.
pi_116150655
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:27 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ik heb een vriendin nodig, en het gaat echt kut want ik kan niet zonder en ben nu al 25 en nooit vriendin. moeilijke tijden. ik voel me ook helemaal vaag
Je had ooit een vriendin toch. Toen je 16 was.
En als je dingen gaat doen kom je wel mensen tegen. Ga je dit jaar weer niet naar de universiteit?
pi_116150669
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Omdat dat 2 hele andere situaties zijn. Om te beginnen durf ik de deur uit :P
Enige makke die ik had was dat ik niet kon communiceren. Ik ben nooit niet klaar geweest voor een relatie. Anders houd je het ook niet zo lang vol :')
ohja oke. oke maar ik ga ook weleens de deur uit. alleen in enschede niet zo vaak want ik heb toch nergens om heen te gaan dan ofzo als ik uni spijbel, dus misschien is dat een beetje overtrokken.
ik KAn wel naar buiten maar doe het dan alleen liever niet, dus geen misverstanden daarover meer.
ja ik voel me ook helemaal klaar voor een relatie.
jij boftr wel dat je contact met het andere geslacht kan krijgen enzo.
pi_116150678
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je had ooit een vriendin toch. Toen je 16 was.
ohja ja dat nog, voor 2 weken. ik dacht nog zal ik het erbij zetten :P

quote:
En als je dingen gaat doen kom je wel mensen tegen. Ga je dit jaar weer niet naar de universiteit?
ja ik heb me weer ingeschreven. 4800 euro fzo(langstudeerdersboete terwijl ik eerste jaars ben : ') . hopelijk gaat alles nu goed
pi_116150679
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:27 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat wil ik inderdaad niet, maar ze staan daar mogelijk ook meer open voor een normale relatie.

[..]

Veel mannen in Nederland krijgen dat al voor elkaar bij Nederlandse meiden (praatje maken en dezelfde avond nog op de snikkel zitten). Dat is voor mij uiterst onrealistisch, ook bij buitenlandse meiden. "Even" zal in mijn geval nog wel een paar maanden zijn.

[..]

Ik bezit die kwaliteiten wel. Het enig probleem is mijn onvrijwillig isolement en een compleet gebrek aan ervaring op het gebied van relaties, versieren en seks.

[..]

Daar ben ik momenteel mee bezig.

[..]

Het is een verkeerd voorbeeld inderdaad, maar ik krijg dus zelfs het meeste kleine relatie dingetje niet voor elkaar.

[..]

Ik werd vroeger gepest door meiden.
Ik blijf erbij, altijd als ik jou posts lees lex, dan denk ik : "die gast moet ik ontmoeten, die kan niet serieus zo zijn"

Jij zou stand up comedy moeten doen... echt serieus.... dan heb je in elk geval toch nog iets aan al die nare ervaringen en slechte zelfbeeld van je.
YouTube
pi_116150694
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:27 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]
Ben je nog wel een beetje aan het genieten van de studentenvereniging waar je bij bent gegaan?
Goede contacten opbouwen heeft altijd wat tijd nodig. Voor nu gewoon lekker daar genieten van de leuke activiteiten die je als groep daar samen kan doen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:29:28 #109
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_116150698
quote:

[..]

Ik weet dat je dit goed bedoelt, maar het is het slechtste advies wat je iemand kan geven als hij zichzelf wil verbeteren. Als je hetzelfde blijft doen wat je altijd gedaan hebt, blijf je ook dezelfde resultaten krijgen.
pi_116150705
quote:

[..]

Of sexappeal.

als hij zelfverzekerd overkomt bepaalde gevoelige kanten kan showen en weet wat hij wil *;
pi_116150734
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:28 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ohja oke. oke maar ik ga ook weleens de deur uit. alleen in enschede niet zo vaak want ik heb toch nergens om heen te gaan dan ofzo als ik uni spijbel, dus misschien is dat een beetje overtrokken.
ik KAn wel naar buiten maar doe het dan alleen liever niet, dus geen misverstanden daarover meer.
ja ik voel me ook helemaal klaar voor een relatie.
jij boftr wel dat je contact met het andere geslacht kan krijgen enzo.
Ik ontmoet het andere geslacht juist buiten ;) Of via fok haha
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:31:31 #112
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116150759
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:27 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

Je ontmoet vrouwen door dingen te ondernemen he.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:31:36 #113
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_116150761
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:29 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ben je nog wel een beetje aan het genieten van de studentenvereniging waar je bij bent gegaan?
Goede contacten opbouwen heeft altijd wat tijd nodig. Voor nu gewoon lekker daar genieten van de leuke activiteiten die je als groep daar samen kan doen.
Yo dyna, ik zal het je nog 1 x vertellen. Ik kan je doorverwijzen naar een site waar mensen hier serieus mee bezig zijn. Je moet het alleen wel ECHT willen. Anderen kunnen je op het goede pad helpen, maar veranderen komt vanuit jezelf
pi_116150772
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:30 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik ontmoet het andere geslacht juist buiten ;) Of via fok haha
oh ik niet. alleen maar vanaf afstand zie ik het andere geslacht. of kassameisjes.

en heel soms wat meer maar geen wederzien enzo
pi_116150773
quote:

[..]

ohja ja dat nog, voor 2 weken. ik dacht nog zal ik het erbij zetten :P

[..]

ja ik heb me weer ingeschreven. 4800 euro fzo(langstudeerdersboete terwijl ik eerste jaars ben : ') . hopelijk gaat alles nu goed
Met alle respect kan je niet beter stoppen met de uni en gaan werken. Je gaat de hele rest van leven nog schulden af moeten lossen.
pi_116150775
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik weet dat je dit goed bedoelt, maar het is het slechtste advies wat je iemand kan geven als hij zichzelf wil verbeteren. Als je hetzelfde blijft doen wat je altijd gedaan hebt, blijf je ook dezelfde resultaten krijgen.
Dit dus.
Voor de users hier zou het heel goed zijn om wat meer actiever achter de vrouwen aan te zitten. Ook al is dat niet altijd de beste insteek. In dit geval is meer assertiever worden belangrijker.
pi_116150776
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Mijn inziens is het een slechter idee om je zelf kosten wat kost te 'verbeteren' om maar aan een sociaal plaatje te voldoen. Je kan veel beter jezelf zijn en gewaardeerd worden door een handjevol mensen om wie jij bent.
Tenzij je zo in een sociaal isolement zit en/of diep ongelukkig bent met jezelf
pi_116150791
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:31 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oh ik niet. alleen maar vanaf afstand zie ik het andere geslacht. of kassameisjes.

en heel soms wat meer maar geen wederzien enzo
Dan moet je afspreken iemand die je eenmalig ziet vaker te gaan zien.
pi_116150794
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:31 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Met alle respect kan je niet beter stoppen met de uni en gaan werken. Je gaat de hele rest van leven nog schulden af moeten lossen.
ik kan niet werken de baas wil mij niet. en ik ben ongelukkig dus kan werk niet volhouden. wel met een vriendin want dan kan het wel
ik heb ook geen diploma's. alleen maar vwo diploma uit 2006
pi_116150795
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:31 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dit dus.
Voor de users hier zou het heel goed zijn om wat meer actiever achter de vrouwen aan te zitten. Ook al is dat niet altijd de beste insteek. In dit geval is meer assertiever worden belangrijker.
net beaam je mij en nu beaam je hem haha
pi_116150813
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Yo dyna, ik zal het je nog 1 x vertellen. Ik kan je doorverwijzen naar een site waar mensen hier serieus mee bezig zijn. Je moet het alleen wel ECHT willen. Anderen kunnen je op het goede pad helpen, maar veranderen komt vanuit jezelf
Je bedoelt een PUA community?
pi_116150821
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:31 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Mijn inziens is het een slechter idee om je zelf kosten wat kost te 'verbeteren' om maar aan een sociaal plaatje te voldoen. Je kan veel beter jezelf zijn en gewaardeerd worden door een handjevol mensen om wie jij bent.
Tenzij je zo in een sociaal isolement zit en/of diep ongelukkig bent met jezelf
Niet mee eens. Jezelf verbeteren is om er gelukkiger van te worden en niet om aan een plaatje te voldoen. Tenminste, als je een beetje sterk in je schoenen staat niet.
pi_116150841
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet mee eens. Jezelf verbeteren is om er gelukkiger van te worden en niet om aan een plaatje te voldoen. Tenminste, als je een beetje sterk in je schoenen staat niet.
Hoe is dat heel anders dan wat ik zeg? :+
pi_116150850
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:32 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

net beaam je mij en nu beaam je hem haha
Volgens mij heb ik twee keer hetzelfde gezegd hoor.
Namelijk dat er meer actie moet komen.
pi_116150867
Ik weet niet precies wat er met mij is, maar er zijn echt periodes dat ik me eenzaam voel ;(

Nu gaat het wel weer een stukje beter :D
pi_116150877
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:34 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Hoe is dat heel anders dan wat ik zeg? :+
Ik vind niet dat je 'jezelf moet blijven' want dan verandert je leven nooit.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:35:16 #127
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116150883
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:34 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik twee keer hetzelfde gezegd hoor.
Namelijk dat er meer actie moet komen.
Dat sowieso.
De vrouwen komen niet vanzelf bij je aanbellen he
pi_116150888
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:25 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Inderdaad, het hoeft niet meteen te beteken dat de relatie volledig uit balans ligt.
Als je op 1 punt wat in te halen hebt, kan dat prima goed gaan imho.
Al kom je er alleen maar wat zelfverzekerder uit, dan is dat toch al weer een stap voorwaarts.
Die bedoel ik :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:35:32 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116150891
quote:

[..]

hoezo kan je nergens heen? Genoeg plekken waar je heen kan gaan.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:35:54 #130
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116150903
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar je moet ook niet geforceerd iemand zijn die je niet bent.
Daar word je niet gelukkig van, en uiteindelijk je eventuele partner ook niet.
pi_116150912
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zie de laatste zin. Als je gelukkig bent met jezelf en door een deur kunt met jezelf, waarom dan veranderen?
pi_116150930
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:34 schreef debeterebob het volgende:
Ik weet niet precies wat er met mij is, maar er zijn echt periodes dat ik me eenzaam voel ;(

Nu gaat het wel weer een stukje beter :D
Hebben de meeste mensen wel eens last van denk ik. Is ook niet echt iets wat je kunt oplossen met meer vrienden/meer ondernemen, het is echt zo'n gevoel dat je leven nergens over gaat enzo.
pi_116150931
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:35 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Die bedoel ik :)
Ow ik reageerde daarmee op iemand die zei dat dit soort relaties vaak erg scheef zijn en daarom niet kunnen werken.
pi_116150952
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Zie de laatste zin. Als je gelukkig bent met jezelf en door een deur kunt met jezelf, waarom dan veranderen?
Omdat je ook positief kunt veranderen zonder jezelf te verloochenen.
pi_116150957
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ga naar de Rocks :P Daar valt nooit iemand op om zijn uiterlijk in ieder geval :D

En ze hebben leuke muziek. En er komen best wat mensen alleen die in zijn voor een praatje.
pi_116150969
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ja je kan overal heen wat openbaar is.maar wat heb ik daaraan. geen vrienden enzo.... ken niemand. etc etc
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:38:40 #137
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116150994
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:37 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ja je kan overal heen .maar wat heb ik eraan. geen vrienden enzo.... ken niemand. etc etc
Ga ergens heen waar je mensen ontmoet
pi_116150997
quote:

[..]

Importbruidjes heb je niet meer zo 1,2,3 in nederland daar gaat sowieso al een jaar papierwerk in zitten en als zij haar shit op orde heeft en goed ingeburgert is permanente verblijfsvergunning heeft en een leukere kerel tegen komt pakt ze dr spullen en kan jij de volgende halen
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:38:51 #139
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116151004
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:35 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar je moet ook niet geforceerd iemand zijn die je niet bent.
Daar word je niet gelukkig van, en uiteindelijk je eventuele partner ook niet.
je kan ook een weekje of twee even een bepaald karakter aanmeten als in bv scheit aaniedereen en dat beetje na de extreme trekken. Na die twee weken mefk je.dat t toch allemaal niet zo erg is en breng je dat op je eigen manier naar jezelf.

Ben je nog steesds jezelf
pi_116151017
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:38 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Importbruidjes heb je niet meer zo 1,2,3 in nederland daar gaat sowieso al een jaar papierwerk in zitten en als zij haar shit op orde heeft en goed ingeburgert is permanente verblijfsvergunning heeft en een leukere kerel tegen komt pakt ze dr spullen en kan jij de volgende halen
Je kan ook daar gaan wonen he ;)
pi_116151041
quote:

[..]

volgensmij antwoorden de vrouwen op de site van de importbruiden wel altijd.
ik stuur ze nooit wat hoor! maari k heb wel profielen enzo en ik krijg soms berichtjes.
pi_116151057
quote:

[..]

ja je kan overal heen wat openbaar is.maar wat heb ik daaraan. geen vrienden enzo.... ken niemand. etc etc
Misschien kun je met iemand van FOK! iets in Enschede gaan doen.
pi_116151058
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Omdat je ook positief kunt veranderen zonder jezelf te verloochenen.
Dat staat los van de situatie die ik schets. Niet iedereen MOET veranderen. Ik zie bijv. niet in wat ik zou moeten veranderen.
Daarnaast heb ik liever iemand die mij accepteerd zoals ik ben, dan dat ik ergens aan wil voldoen.
Kijk als je als individueel wilt veranderen omdat je er achter staat, is een ander verhaal. Daar heb ik niets op tegen.
pi_116151069
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

je kan ook een weekje of twee even een bepaald karakter aanmeten als in bv scheit aaniedereen en dat beetje na de extreme trekken. Na die twee weken mefk je.dat t toch allemaal niet zo erg is en breng je dat op je eigen manier naar jezelf.

Ben je nog steesds jezelf
Ik was twee weken chagrijnig; nu ben ik een nog grotere zeikerd geworden :D

grapje :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:40:29 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116151071
quote:

[..]

ga de kroeg in ofzo, t theater, de bios, ga danslessen volgen of wat voor cursus dan ook. Dan ontmoet je zo nieuwe mensen
pi_116151075
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:39 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

volgensmij antwoorden de vrouwen op de site van de importbruiden wel altijd.
ik stuur ze nooit wat hoor! maari k heb wel profielen enzo en ik krijg soms berichtjes.
Dat is waarschijnlijk spam als je zelf nooit wat stuurt.
pi_116151091
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

nee volgensmij vind ik de fokkers uit enschede stom, of zij mij ofzo
pi_116151116
quote:

[..]

De introductie is nog bezig, dus er is genoeg te doen nu. Ga vanavond naar het concert op de Oude Markt.
pi_116151120
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:40 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat staat los van de situatie die ik schets. Niet iedereen MOET veranderen. Ik zie bijv. niet in wat ik zou moeten veranderen.
Daarnaast heb ik liever iemand die mij accepteerd zoals ik ben, dan dat ik ergens aan wil voldoen.
Kijk als je als individueel wilt veranderen omdat je er achter staat, is een ander verhaal. Daar heb ik niets op tegen.
Als je niets in jezelf ziet waarin je nog beter wil worden waar leef je dan eigenlijk voor? Dan kun je net zo goed vandaag nog dood gaan.
pi_116151121
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:40 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

In de achterhoek zitten leuke fokkers O+ Das toch niet zo ver :P
pi_116151138
quote:

[..]

Lot88 weet raad.
YouTube
pi_116151153
quote:

[..]

Lees de post hieronder dan, in de introductie zijn er ook allemaal mensen die nog niet echt vrienden hebben in Enschede.
pi_116151155
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je niets in jezelf ziet waarin je nog beter wil worden waar leef je dan eigenlijk voor? Dan kun je net zo goed vandaag nog dood gaan.
Is goed. Ik zal het feit dat ik gelukkig ben overboord springen en op de terugweg naar huis voor de trein springen :D
pi_116151196
quote:

[..]

Dat is waarschijnlijk spam als je zelf nooit wat stuurt.
denk dat het wel echt is. de spam herken ik wel.

zijn alleen maar standaard berichtjes die ze naar iedereen sturen . zo van:

hello sergeantfluffy.
i am a loving caring woman.

ze sturen nooit wat speciaals op mijn meesterlijke profielteksten.
pi_116151198
quote:

[..]

Nou ja, het is niet zo zeer dat ik supergraag 'wil' veranderen omdat ik iemand anders wil zijn.
Maar ik moet wel veranderen omdat ik anders nooit een relatie ga krijgen (want als ik hetzelfde blijf doen als wat ik deed, blijf ik natuurlijk ook dezelfde resultaten krijgen, namelijk niets).
Ik wil graag een relatie en betere vriendschap en daarom ben ik bezig mij te veranderen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:43:21 #156
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116151209
quote:

[..]

En wat is het verschil met een nederlandse vrouw dan?
Zijn er ook genoeg die de spullen pakken zodra ze een leukere kerel tegenkomen
pi_116151215
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:42 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Is goed. Ik zal het feit dat ik gelukkig ben overboord springen en op de terugweg naar huis voor de trein springen :D
Als niets in mijn leven nog beter zou kunnen, tja. Dan kan het alleen nog maar minder worden eigenlijk.
pi_116151232
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

De introductie is nog bezig, dus er is genoeg te doen nu. Ga vanavond naar het concert op de Oude Markt.
ja kan. jij was toch uit enschede, ik weet nieth elmaal zeker. ja van jou weet ik niet of je stom bent.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:44:05 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116151249
quote:

[..]

nee volgensmij vind ik de fokkers uit enschede stom
Haha en bedankt :P
pi_116151255
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:39 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je kan ook daar gaan wonen he ;)
dan is zij geen importbruidje c_/
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:44:40 #161
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116151272
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als niets in mijn leven nog beter zou kunnen, tja. Dan kan het alleen nog maar minder worden eigenlijk.
Dat wil zeggen dat je gelukkig bent met hoe je bent, en jezelf accepteert.
Lijkt me niks mis mee.
Dan zijn er nog genoeg dingen die je een doel geven om voor te leven.
pi_116151293
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

alsof ik jou ooit kan ontmoeten... :') (ik kan je dus niet ontmoeten)

jij bent vrouw dus dat kan niet. dus ik kan je net zo goed stom vinden.
pi_116151296
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:43 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En juist daarom heb ik zo het idee dat je heel wat moet kunnen en zijn om een relatie te kunnen hebben. Je bent dan constant bezig om maar leuk en goed over te komen naar haar.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:45:24 #164
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_116151298
quote:

[..]

Als je tevreden met jezelf bent hoef je idd niet te veranderen. Maar hoeveel procent van de nederlandse bevolking is nou echt tevreden met zichzelf... Persoonlijk vind ik persoonlijke ontwikkeling super vet. Je wordt er een rijker persoon van, en als jij je gedachten naar iets zet wat lukt, krijg je daar ook nog eens gigantisch veel zelfvertrouwen van. Dit wordt dan je nieuwe 'zelf', en dat is dan een veel toffer persoon als een tijd ervoor.
pi_116151307
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:43 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Nou ja, het is niet zo zeer dat ik supergraag 'wil' veranderen omdat ik iemand anders wil zijn.
Maar ik moet wel veranderen omdat ik anders nooit een relatie ga krijgen (want als ik hetzelfde blijf doen als wat ik deed, blijf ik natuurlijk ook dezelfde resultaten krijgen, namelijk niets).
Ik wil graag een relatie en betere vriendschap en daarom ben ik bezig mij te veranderen.
Ja maar daar is niets mis mee, dan ben je niet tevreden met je huidige situatie en wil je die zelf veranderen voor jou, prima toch :)
pi_116151310
quote:

[..]

Dat is wel iets anders dan Olga uit Turkmenistan hoor. Die gaat gewoon voor de eerste de beste zwaarlijvige vrachtwagenchauffeur uit Okkenbroek omdat hij geld heeft. Daar komt weinig liefde bij kijken. Als ze hier rondloopt ziet ze zo talloze betere exemplaren lopen die haar gaan versieren zonder dat er een alcoholwalm van wodka om hun heen hangt zoals in haar thuisland.
pi_116151336
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:43 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ja kan. jij was toch uit enschede, ik weet nieth elmaal zeker. ja van jou weet ik niet of je stom bent.
Ik ben stom :7 En anoniem :7

Maar naar zo'n concert kan je prima alleen gaan. Misschien niet dat je veel mensen ontmoet, maar het haalt je wel uit de sleur.
pi_116151348
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:44 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Lijkt me niks mis mee.
Ach, mijn reden om verder te leven is eigenlijk wel dat het waarschijnlijk nog beter gaat worden :')
Maar misschien ben ik wel fucked up.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:46:39 #169
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116151357
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:45 schreef dyna18 het volgende:

[..]

En juist daarom heb ik zo het idee dat je heel wat moet kunnen en zijn om een relatie te kunnen hebben. Je bent dan constant bezig om maar leuk en goed over te komen naar haar.
Nee dat vind ik niet.
Dan ga je dus forceren , en ik denk niet dat dat werkt.
Het risico dat ze een ander leuk gaat vinden is er nu eenmaal altijd.
Net als dat jij misschien wel een ander leuk gaat vinden.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:46:39 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116151358
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:45 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

alsof ik jou ooit kan ontmoeten... :') (ik kan je dus niet ontmoeten)

jij bent vrouw dus dat kan niet. dus ik kan je net zo goed stom vinden.
.
Met zon instelling kom je idd nergens
pi_116151362
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:45 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Máár vergeet niet dat tussen jouw beeld van heel wat zijn en een anders beeld van heel wat zijn, een wereld van verschil ligt :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:47:14 #172
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_116151372
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:33 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Je bedoelt een PUA community?
Jah. Een plek waar een aantal gasten zitten die als doel hebben zichzelf te verbeteren op vrouwen gebied.
pi_116151378
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is wel iets anders dan Olga uit Turkmenistan hoor. Die gaat gewoon voor de eerste de beste zwaarlijvige vrachtwagenchauffeur uit Okkenbroek omdat hij geld heeft. Daar komt weinig liefde bij kijken. Als ze hier rondloopt ziet ze zo talloze betere exemplaren lopen die haar gaan versieren zonder dat er een alcoholwalm van wodka om hun heen hangt zoals in haar thuisland.
:') _O-

Heerlijke stereotypering :D :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:47:26 #174
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116151381
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach, mijn reden om verder te leven is eigenlijk wel dat het waarschijnlijk nog beter gaat worden :')
Maar misschien ben ik wel fucked up.
Dat is inderdaad niet zo'n beste reden denk ik.
pi_116151384
Ik ga wel eens alleen naar concerten. Interesseert me niks, ik kom er toch voor de muziek? En mijn smaak wordt toch niet gedeeld door mijn vrienden :') Ik ben ook nog nooit raar aangekeken.

Alleen als je je vreemd voelt maak je situaties vreemd.
pi_116151388
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:44 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Lijkt me niks mis mee.
Jij snapt me O+ Begon al te twijfelen aan mijzelf :+
pi_116151389
quote:

[..]

dat je geen tonnen kwijt bent aan het haar naar nederland halen enz ;)
pi_116151395
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

.
Met zon instelling kom je idd nergens
nee dat is niet mijn instelling. dat is de instelling van de nederlandse vrouw.
pi_116151420
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:47 schreef Lot88 het volgende:

[..]

27,50 voor een vliegticket.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:48:24 #180
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116151421
quote:

[..]

Maar totdat ze de nederlandse taal machtig is heb je ook geen gezeik aan je kop,
Dat is ook wat waard natuurlijk ;)
pi_116151425
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Haha, nu voelt de enige vrouw die Enschede rijk is zich beledigd :P

Lekker gedaan mlig :')
pi_116151436
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

dit dus ^O^
pi_116151445
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

En mvv, en inburgeringscursus, en verblijfsvergunning etc :P
pi_116151461
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jah. Een plek waar een aantal gasten zitten die als doel hebben zichzelf te verbeteren op vrouwen gebied.
Ik zie mijzelf niet echt als een player en zou dat ook niet willen zijn.
Ik heb liever een leuke vrouw voor een relatie dan een hele reeks ONS.
pi_116151472
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:48 schreef debeterebob het volgende:

[..]

waar gaat dit over...?
dat boeit niet want ze was toch al onmogelijk om te meeten. laat staan mogelijkheden voor wederzien.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:49:23 #186
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116151473
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:48 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Moet dat ook als ze uit de EU komt?
pi_116151483
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:48 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ach, ze kan toch gelijk een uitkering aanvragen hier in nederland? :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:49:53 #188
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116151499
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

waar gaat dit over...?
dat boeit niet want ze was toch al onmogelijk om te meeten. laat staan mogelijkheden voor wederzien.
Hoe weet je dat nu bij voorbaat?
Misschien had ze wel graag wat met je afgesproken
pi_116151507
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

waar gaat dit over...?
Zie je nou niet zelf dat dit een mentaliteitsprobleem is?
pi_116151509
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

Niet als de man meer verdient dan 1250 nog wat :P
pi_116151518
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

ja want het papierwerk dat er verder bij komt kijken is gratis...
pi_116151530
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Niet als de man meer verdient dan 1250 nog wat :P
Maar dat doet Barrie Bierbuik niet hoor. ;) Of ging het niet meer over de vrachtwagen chauffeur? :P
pi_116151532
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:28 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik blijf erbij, altijd als ik jou posts lees lex, dan denk ik : "die gast moet ik ontmoeten, die kan niet serieus zo zijn"

Jij zou stand up comedy moeten doen... echt serieus.... dan heb je in elk geval toch nog iets aan al die nare ervaringen en slechte zelfbeeld van je.
Ik ben ook een vrij zeldzaam soort persoon. Er kan maar ééntje de sukkel van de school zijn ;)
(of misschien een paar)
Het gaat met mij over het algemeen vrij goed. Zoals ik al eerder zei: Ik vind dat ik er mag zijn. Ik heb alleen geen sociaal leven (en daardoor geen ervaring met relaties).
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:29 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Jazeker. Ik ga er straks weer naar een activiteit :)
pi_116151535
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Vrij verkeer van personen volgens mij. Je mag gewoon in elk land van de EU gaan werken.
pi_116151541
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:50 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ja want het papierwerk dat er verder bij komt kijken is gratis...
Geen duizenden euros hoor.
pi_116151545
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

kan jij ook of jij of zij hem krijgt is een tweede
pi_116151546
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Volgens mij niet verplicht al zijn er bedrijven die een vergunning willen hebben
Tot 2009 boden wij de inburgeringscursussen ook alleen aan als er een pasje was van de ind bijv
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:51:15 #198
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116151559
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

Geen duizenden euros hoor.
Zeker wel.
pi_116151565
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:50 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Jazeker. Ik ga er straks weer naar een activiteit :)
top!
pi_116151576
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

Maar dat doet Barrie Bierbuik niet hoor. ;) Of ging het niet meer over de vrachtwagen chauffeur? :P
Jawel, want Duncan, de hippe reclamejongen uit Oud Zuid met een tof kapseltje, sjaaltje en mooie 5-serie voor de deur van zijn herenhuis heeft vrouwen zat om uit te kiezen.
pi_116151612
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zie je nou niet zelf dat dit een mentaliteitsprobleem is?
Ik ga Cue_ nu versieren :7 Ik weet dat ze vrijgezel is :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:52:38 #202
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116151621
Ik begin me steeds meer af te vragen of ik wel een relatie wil. En al helemaal seks, het klinkt allemaal als zo'n nutteloos gedoe.r
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_116151653
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vrij verkeer van personen volgens mij. Je mag gewoon in elk land van de EU gaan werken.
Dat er nog geen run is op Griekse vrouwen dan :D
pi_116151656
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:52 schreef heloef het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen of ik wel een relatie wil. En al helemaal seks, het klinkt allemaal als zo'n nutteloos gedoe.r
Je bent niet wijs jonge :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:53:33 #205
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_116151659
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik zie mijzelf niet echt als een player en zou dat ook niet willen zijn.
Ik heb liever een leuke vrouw voor een relatie dan een hele reeks ONS.
To get that one special girl, you have to become good with women in general.
pi_116151676
quote:
Goed om af te gaan op woorden van mensen die het niet kunnen verwerven.
pi_116151680
quote:
Ja, jij zou al snel 16 seconden van je leven verspillen :P
pi_116151691
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:51 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zeker wel.
Een turkse vrouw? EU enzo? open grenzen?
pi_116151695
mijn opa en oma hebben 2 nieuwe buren. een man en een vrouw met een klein kindje.
ze zijn echt 23 ofzo. het is zo confronterend! ik ben echt stikjaloers
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:54:30 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116151701
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:48 schreef debeterebob het volgende:

[..]

haha niet echt :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:54:41 #211
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_116151710
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ja, jij zou al snel 16 seconden van je leven verspillen :P
Hij krijgt bij z'n eerste keer geen twee vrouwen in z'n bed hoor :')
pi_116151724
quote:
Jij bent 18 jongen. Kom maar weer terug als je, net als ik, ouder dan 25 bent en nog steeds niks voor elkaar hebt weten te krijgen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:55:01 #213
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116151726
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

Een turkse vrouw? EU enzo? open grenzen?
Dan niet denk ik.
Maar wel als je er 1 uit Thailand ofzo wil gaan halen
pi_116151728
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef twi het volgende:

[..]

Hij krijgt bij z'n eerste keer geen twee vrouwen in z'n bed hoor :')
Misschien als hij een goed loon heeft? :P
pi_116151735
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan niet denk ik.
Maar wel als je er 1 uit Thailand ofzo wil gaan halen
Oh, ging het daar over?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:55:31 #216
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116151746
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
mijn opa en oma hebben 2 nieuwe buren. een man en een vrouw met een klein kindje.
Ga er dan wat aan doen ipv jaloers te zijn
pi_116151749
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

haha niet echt :')
moet ik je ophalen cue? ;) evacueren :P
pi_116151759
quote:
ze zijn echt 23 ofzo. het is zo confronterend! zoveel jaloezie heb ik
Ik ken ook een 'man en vrouw' hier verderop met een kindje, ze zijn 18 en 19. Ik ben niet bepaal jaloers moet ik zeggen :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:56:28 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116151784
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:55 schreef Lot88 het volgende:

[..]

moet ik je ophalen cue? ;) evacueren :P
nee hoor, ik duik zo lekker t park in O+
pi_116151789
quote:
Het is maar waar je zin in hebt. :')
pi_116151807
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ga er dan wat aan doen ipv jaloers te zijn
ik heb geen zin om naar de oude markt te gaan en dan daar nutteloos even te zijn en dan weer alleen naar huis.
voor de rest weeti k niets te doen.
pi_116151813
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het is maar waar je zin in hebt. :')
Kinderen :9~
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:57:35 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116151835
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je bent niet wijs jonge :')
Kan zijn maar ik heb die behoefte steeds minder.
C'est la vie
pi_116151841
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:56 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ik heb geen zin om naar de oude markt te gaan en dan daar nutteloos even te zijn en dan weer alleen naar huis.
voor de rest weeti k niets te doen.
Hoezo nutteloos? Je kan toch genieten van de muziek?
pi_116151848
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:57 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Van anderen, maximaal 5 minuten lang. Dan ben ik het er helemaal mee eens.
pi_116151859
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Kan zijn maar ik heb die behoefte steeds minder.
Jamaar seks ;(
pi_116151861
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

nee hoor, ik duik zo lekker t park in O+
welk park is het goede park? parken hier hebben namen ofzo toch? safaripark ofzo?

quote:

[..]

Hoezo nutteloos? Je kan toch genieten van de muziek?
kan ook thuis
pi_116151870
quote:

[..]

Kinderen :r
Juist.
pi_116151871
quote:

[..]

Pas als ze 16 zijn he o|O
pi_116151885
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Van anderen, maximaal 5 minuten lang. Dan ben ik het er helemaal mee eens.
Jij snapte mijn pedograpje niet ;(

Of juist wel :D :')
pi_116151888
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jamaar seks ;(
Wat is er met seks?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:59:31 #232
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116151921
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

Goed om af te gaan op woorden van mensen die het niet kunnen verwerven.
Dat heeft niks te maken met de mensen hier. Dat gevoel heb ik al een stuk langer.
C'est la vie
pi_116151951
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:58 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Wat is er met seks?
Hoe kun je dat nu je hele leven niet willen hebben tenzij je aseksueel of geloofsfanaticus bent?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:00:24 #234
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116151964
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jamaar seks ;(
Het idee begint me steeds meer aan te staan. :')
C'est la vie
pi_116151990
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Het idee begint me steeds meer aan te staan. :')
Dat zou niet zo zijn hoogstwaarschijnlijk als je ooit iemand geneukt had.
pi_116151998
quote:
Ik ben niet superjaloers op dat soort mensen, maar ik heb wel iets van "Dat wil ik eigenlijk ook." Ik ben de enige vrijgezelle persoon van de familie (van mijn generatie i.i.g.). Ik ben de enige van mijn basisschool klas die geen relatie heeft.
pi_116152007
quote:

[..]

Die kans zit er dik in..

Meneer de Boer:
"ja, eh, ik moet nog even een keer wat geld overmaken naar Rusland, mijn vrouw woont daar en dan kan ze een ticket kopen. De vorige keer werd haar moeder ziek, dus heeft ze medicijnen gekocht."
YouTube
pi_116152010
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nu je hele leven niet willen hebben tenzij je aseksueel of geloofsfanaticus bent?
Geloofsfanatici hebben geen seks :') Daarom hebben ze altijd 12 discipelen :') :P
pi_116152030
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:01 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Die kans zit er dik in..

Meneer de Boer:
"ja, eh, ik moet nog even een keer wat geld overmaken naar Rusland, mijn vrouw woont daar en dan kan ze een ticket kopen. De vorige keer werd haar moeder ziek, dus heeft ze medicijnen gekocht."
Dat programma :')
Tenenkrommend en lachwekkend tegelijk _O-
pi_116152033
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:01 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben niet superjaloers op dat soort mensen, maar ik heb wel iets van "Dat wil ik eigenlijk ook." Ik ben de enige vrijgezelle persoon van de familie (van mijn generatie i.i.g.). Ik ben de enige van mijn basisschool klas die geen relatie heeft.
Maar je praat af en toe wel alsof het allemaal al verkeken is
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:02:31 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116152072
quote:

[..]

Hoho ik zei niks over mijn hele leven.
Ik had het over nu.
C'est la vie
pi_116152092
quote:

[..]

ja dit soort dingen. moeilijk allemaal he. ik hoop ook dat ik ooit een relatie kan krijgen
pi_116152096
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:50 schreef Lot88 het volgende:

[..]

kan jij ook of jij of zij hem krijgt is een tweede
een buitenlander krijgt sneller een uitkering dan een nederlander.
YouTube
pi_116152122
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik had het over nu.
Je bent een gezonde puberjongen en wilt geen seks. Iets klopt hier niet.
pi_116152126
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik had het over nu.
Dan is het probleem eigenlijk heel makkelijk opgelost. :D
pi_116152158
Comp_lex, gaat het niet al flink mis bij het willen van een relatie omwille van de relatie? Ipv om de liefde duidelijk te maken die je voor iemand hebt?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:05:16 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116152189
quote:

[..]

Dat zou niet zo zijn hoogstwaarschijnlijk als je ooit iemand geneukt had.
Waarschijnlijk niet nee. Maar ik ga voorlopig geen enkele moeite meer doen. Ik ben gelukkig, als mijn hormonen weer opspelen misschien weer niet. :')
C'est la vie
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:05:27 #248
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116152199
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je niet weet wat je mist?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_116152216
Een relatie zoeken voordat je iemand hebt leren kennen waarmee kan ik me ook niet zo in verplaatsen maar wellicht als je al wat ouder bent dat het zo werkt.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:07:34 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116152290
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Sluimerende onzekerheid overheerst de hormonen.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dan is het probleem eigenlijk heel makkelijk opgelost. :D
Er is geen probleem. Is dat niet leuk.
C'est la vie
pi_116152297
quote:

[..]

ja dan moet je dat wegwuiven enzo als andere mensen het over die anderen die wel relatie hebben hebben.
maar dan wanneer je alleen bent enzo moet je weer huilen, en ga je weer dromen van hoe het is om een vriendin te hebben enalles.
hoe ga jij met de moeilijke confronterende situatie om dat je mensen naar jou ziet kijken en ziet dat ze zich realiseren dat jij even oud bent enzo als iedereen anders die wel gelukkig is en relatie heeft enzo?
pi_116152392
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:07 schreef SergeantFluffy het volgende:

hoe ga jij met de moeilijke confronterende situatie om dat je mensen naar jou ziet kijken en ziet dat ze zich realiseren dat jij even oud bent enzo als iedereen anders die wel gelukkig is en relatie heeft enzo?
Dat doe ik echt altijd als ik een relatie heb, kijken naar mensen die single zijn en bedenken dat ze geen relatie hebben, en dat ze wel echt enorme losers moeten zijn als ze single zijn.
pi_116152452
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat doe ik echt altijd als ik een relatie heb, kijken naar mensen die single zijn en bedenken dat ze geen relatie hebben, en dat ze wel echt enorme losers moeten zijn als ze single zijn.
fuck! dus het is waar, fuck dan wordt dat vast heel vaak gedacht.
pi_116152495
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:07 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ja dan moet je dat wegwuiven enzo als andere mensen het over die anderen die wel relatie hebben hebben.
maar dan wanneer je alleen bent enzo moet je weer huilen, en ga je weer dromen van hoe het is om een vriendin te hebben enalles.
Knopen doorhakken.
Initiatieven nemen. Ik wil heel graag kinderen en Detroit niet. En als ik flink hormonaal was :') En ik moest wéér een collega feliciteren met haar zwangerschap.. Dat vond ik ook wel confronterend, frustrerend, noem maar op.
Dus ja.. Knoop doorgehakt..
Je kán natuurlijk ook alleen in een hoekje blijven huilen en vervolgens niets ondernemen en anderen benijden. Dat kan..
pi_116152501
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:11 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

Volgens mij doet bijna iedereen dat ja. Ik denk dat ze allemaal naar je kijken, stiekem lachen en het over je hebben.
pi_116152514
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

Volgens mij doet bijna iedereen dat ja. Ik denk dat ze allemaal naar je kijken, stiekem lachen en het over je hebben.
en er is niets aan te doen. behalve negeren
pi_116152516
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:11 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

Murdera serieus nemen :')

SPOILER
pi_116152532
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:12 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

en er is niets aan te doen. behalve negeren
En stiekem thuis huilen.
pi_116152539
quote:

[..]

Doe eens lief Mur :P
pi_116152566
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Doe eens lief Mur :P
Je bent gewoon droevig dat je eindelijk de waarheid hoort he. ;( :*
pi_116152572
quote:

[..]

Bedankt heh!
pi_116152581
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

En stiekem thuis huilen.
In before Drommel die corrigeert naar fappen :')
pi_116152605
quote:

[..]

Zoals we nu met z'n allen kijken naar SergeantFluffy, denken: "die gast kan niet serieus zijn" maar toch maar antwoorden op zijn posts.
YouTube
pi_116152607
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:13 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je bent gewoon droevig dat je eindelijk de waarheid hoort he. ;( :*
Sowieso. Weer een kras op mijn ziel.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:15:03 #265
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116152633
Singleloossr.rar :D

Daar staan alle loser singles van fok! in.
Kan er maar geen genoeg van krijgen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_116152655
Zeg zullen we weer lief ontopic gaan?
pi_116152684
Leuk topic zo, aan de ene kant huillies die denken nooit een relaties te krijgen en aan de andere kant getroll over die mensen. :')
pi_116152691
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Zeg zullen we weer lief ontopic gaan?
Ik ben gewoon ontopic, ik conformeer enkel fluffy's bedenksels. :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:17:48 #269
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_116152728
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:16 schreef Myraela het volgende:
Leuk topic zo, aan de ene kant huillies die denken nooit een relaties te krijgen en aan de andere kant getroll over die mensen. :')
Voelt weer een beetje aan als vóór de splitsing Serieus/SC hè? :7
pi_116152736
quote:
Valt ook allemaal wel weer mee. Maar je snapt toch wel dat mlig's denkwijze een beetje apart is en dat dat soms getroll uitlokt.
pi_116152749
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:17 schreef twi het volgende:

[..]

Voelt weer een beetje aan als vóór de splitsing Serieus/SC hè? :7
Je verwacht het niet he :')
pi_116152755
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik ben gewoon ontopic, ik conformeer enkel fluffy's bedenksels. :)
mind the lief
pi_116152761
quote:
Denk je dat ik troll?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:20:15 #274
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116152828
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:58 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

welk park is het goede park? parken hier hebben namen ofzo toch? safaripark ofzo?

[..]

kan ook thuis
geen idee wat de goede is. Daar waar jij je lekker voelt :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:20:50 #275
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116152850
Ik zie mezelf voorlopig geen relatie krijgen. Allemaal nieuwe collega´s ontmoet de afgelopen dagen, ook veel van mijn leeftijd. Allemaal (zonder overdrijven) hebben ze een vriend, man of verloofde. :')

Is er soms een speciale plek waar alle single vrouwen zijn?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_116152872
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie mezelf voorlopig geen relatie krijgen. Allemaal nieuwe collega´s ontmoet de afgelopen dagen, ook veel van mijn leeftijd. Allemaal (zonder overdrijven) hebben ze een vriend, man of verloofde. :')

Nee, wel waar ze komen :Y
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:21:49 #277
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_116152881
quote:

Niet in het onderwijs, blijkbaar ;(
pi_116152931
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:21 schreef twi het volgende:

[..]

Logisch. Daar hoef je niet hoog opgeleid voor te zijn, dus die mensen hebben op hun 22e als een heel vaste relatie en soms al kinderen :P
pi_116152943
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:21 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Drommels bed? :')
(ik dacht ik zorg maar dat ik drom voor ben.)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:23:35 #280
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116152948
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:21 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Waar komen ze? :@

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:21 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, echt ongelofelijk. Op beiden stages en mijn opleiding zeker 60 nieuwe vrouwen leren kennen.
Aantal singles: 0. Dat kan toch niet? :D
pi_116152950
quote:

Niet bij je collega's zoeken maar je leerlingen. :7 Succes gegarandeerd.
pi_116152985
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, echt ongelofelijk. Op beiden stages en mijn opleiding zeker 60 nieuwe vrouwen leren kennen.
Leraressen zijn meestal zorgzame types, erg op zoek naar huisje boompje beestje op jonge leeftijd al.
Dus ja, dat kan. :)
pi_116152991
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:23 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Logisch. Daar hoef je niet hoog opgeleid voor te zijn, dus die mensen hebben op hun 22e als een heel vaste relatie en soms al kinderen :P
dit.
YouTube
pi_116152999
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Leraressen zijn meestal zorgzame types, erg op zoek naar huisje boompje beestje op jonge leeftijd al.
dit 2
YouTube
pi_116153000
quote:
99s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waar komen ze? :@

[..]

Allemaal communicatief vaardig he :P
pi_116153004
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:24 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

dit.
Haten op leraren. :')
pi_116153030
quote:

[..]

Inderdaad 99% heeft daar toch in meer of mindere mate behoefte aan.
pi_116153037
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:25 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Allemaal communicatief vaardig he :P
misschien vinden alle single vrouwen jou niets en hebben ze allemaal gelogen tegen je dat ze niet single zijn om van jou af te komen.

wel goed dat je wat tegen ze hebt gezegd.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:26:25 #289
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116153041
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet bij je collega's zoeken maar je leerlingen. :7 Succes gegarandeerd.
Ik wil de bak niet in. ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ja, dat is wel een logische verklaring.

quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:23 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je weet dat zeer veel docenten gewoon een MSc hebben? :')
pi_116153074
Kaneel gewoon de minderjarige leerlingen pakken joh :P
pi_116153167
dus date gehad. er is een klik en ik vind haar wel leuk. paar keer samen gelachen, intresse vanuit beide, nooit echt moment dat gesprek lang stil was.. ik heb alles betaalt, maar ik denk dat het niks word.. ze zei bijvoorbeeld weer dat ze geen vriend wilde... maar we hebben al wel gehad over een 2e keer.. ik zei dat ik dan na haar kwam maar dat ik niet wist hoe ik daar moest komen, ze wilde me toen hier ophalen.. zei ze.

wat moet ik hiermee.. ze zei dat het gezellig was, en dat ik de enige ben waarmee ze smsde.....
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:31:02 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116153218
quote:

Je weet dat er een ongeschreven regel is dat je niks met je collega's moet doen he? Komt alleen maar gezeik van!

En geloof me, zo eigenwijs als ik ben kan ik je verzekeren dat die regel 100% klopt! Dus niet aan beginnen is mijn advies :)

Wat voor soort vrouw zoek je? Tijdens stappen zijn er genoeg leuke vrijgezelle damens :)
pi_116153239
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
dus date gehad. er is een klik en ik vind haar wel leuk. paar keer samen gelachen, intresse vanuit beide, nooit echt moment dat gesprek lang stil was.. ik heb alles betaalt, maar ik denk dat het niks word.. ze zei bijvoorbeeld weer dat ze geen vriend wilde... maar we hebben al wel gehad over een 2e keer.. ik zei dat ik dan na haar kwam maar dat ik niet wist hoe ik daar moest komen, ze wilde me toen hier ophalen.. zei ze.

wat moet ik hiermee.. ze zei dat het gezellig was, en dat ik de enige ben waarmee ze smsde.....
Gewoon nog een keer gaan en kijken waar het op uit loopt. Zou wel stoppen met alles voor haar betalen, kan best wel eens afgewisseld worden of ze moet echt geen geld hebben of iets. Dan weet je ook meteen of zij het dat ook waard vind of dat ze je gewoon gebruikt.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:31:39 #294
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116153240
quote:
ik zei dat ik dan na haar kwam maar dat ik niet wist hoe ik daar moest komen
Dit soort dingen komen niet mannelijk over he. Zeg gewoon: De volgende keer kom ik naar jou!!
(En dan denk er er dus bij: 'ik ga wel een uur op google maps spitten waar je in godsnaam woont')
Gourmetten of steengrillen?
pi_116153260
quote:

[..]

Die blijven dus niet tot aan je dood je handje vasthouden. Wel goed lezen he :*

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:17 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik blijf het lastig vinden, zeker in mijn huidige situatie, wetende dat je binnen een jaar moet verhuizen en altijd rekening houden met het feit dat dat noodgedwongen eerder is en gewoon weinig extra ruimte hebben om te sparen. Wij vrouwen hebben nog zoiets als trots, hoe logisch het tegen argument ook is of hoe rationeel dat ook klinkt ;)
Wees dan trots dat je, zij het op je eigen manier, toch iets terug kunt doen O+

Het gaat niet om de waarde in geld maar om de waarde voor jou en die ander. En dat lijkt me toch een behoorlijk vrouwenargument :+

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:18 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Iemand die ik ken zei eens:

"Ik betaal nooit iets voor een meisje, al helemaal niet als ze met een vriendin is... dan drinken we met z'n 3en en hebben we gezellige avond, ik heb de meeste onkosten... ze drinken geen bier maar een mixdrankje, dus je zit zo op een totaal van 60 euro per avond. Dan komt het einde, je krijgt 3 kusjes op je wang en een slaap lekker, misschien als je mazzel hebt kan je met haar zoenen...... maar wat nou als ik diezelfde 60 euro hier 2 straten verderop mee naartoe neem... kijk eens wat ik er dan mee kan :P"

tja ik verzin het niet zelf :')
Ja, want daar wordt hij op de lange termijn gelukkig van _O_
pi_116153273
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:31 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dit soort dingen komen niet mannelijk over he. Zeg gewoon: De volgende keer kom ik naar jou!!
(En dan denk er er dus bij: 'ik ga wel een uur op google maps spitten waar je in godsnaam woont')
Dit dus. Was ook op zoek naar het huis van mijn date, 4x verkeerd gereden, maar ik heb het gehaald :9
pi_116153297
ik lees op profielen van de vrouw op datingssites weleens dat ze geen berichten willen van oudere mannen.

dat doet me dan denken dat er hele hordes aan oudere mannen op die sites berichten zitten te sturen.
en dan denk i kvan, ja je wil geen oudere man. en ik ben geen oudere man. waarom dan niet. want ik weet dat ALS Ik wat stuur dat ze toch wel stom gaan doen.

en dan is het kut, dat me tijd om gaat, omdat ik steeds ouder wordt.
en dan ben je geen oudere man en dan kan je ook geen date krijgen (niet dat ik gevraagd heb ik zeg nooit wat tegen ze, en stuur ook nooit wat. gewoon niets hoor ivm maatschappelijk belang),
pi_116153320
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:33 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik lees op profielen van de vrouw op datingssites weleens dat ze geen berichten willen van oudere mannen.

dat doet me dan denken dat er hele hordes aan oudere mannen op die sites berichten zitten te sturen.
en dan denk i kvan, ja je wil geen oudere man. en ik ben geen oudere man. waarom dan niet.

en dan ben je geen oudere man en dan kan je ook geen geen date krijgen (niet dat ik gevraagd heb ik zeg nooit wat tegen ze, en stuur ook nooit wat. gewoon niets hoor),
Je moet ze wel iets sturen dan natuurlijk he, meisjes benaderen maar zelden iemand op een datingsite.
pi_116153322
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:31 schreef Silenus het volgende:

[..]

En dan met je bezwete, rode kop voor haar deur staan :D

Ja ik fiets.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:34:22 #300
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116153346
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:33 schreef SergeantFluffy het volgende:

en dan denk i kvan, ja je wil geen oudere man. en ik ben geen oudere man. waarom dan niet. want ik weet dat ALS Ik wat stuur dat ze toch wel stom gaan doen.

en dan ben je geen oudere man en dan kan je ook geen geen date krijgen (niet dat ik gevraagd heb ik zeg nooit wat tegen ze, en stuur ook nooit wat. gewoon niets hoor),
Je weet dat er op deze aarde ook oudere vrouwen zijn?

Jij versiert nu toch ook geen meisjes van 14 meer, die vallen ook niet op oudere mannen. Iets wat je in hun ogen nu al bent.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:34:57 #301
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116153369
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:27 schreef debeterebob het volgende:
Kaneel gewoon de minderjarige leerlingen pakken joh :P
Je weet dat ik dan nog steeds wordt ontslagen? :')

quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je weet dat er een ongeschreven regel is dat je niks met je collega's moet doen he? Komt alleen maar gezeik van!

En geloof me, zo eigenwijs als ik ben kan ik je verzekeren dat die regel 100% klopt! Dus niet aan beginnen is mijn advies :)

Wat voor soort vrouw zoek je? Tijdens stappen zijn er genoeg leuke vrijgezelle damens :)
Ik zoek niet een bepaald type. Maar tijdens het uitgaan zie ik zelden leuke vrouwen. En als ze er wel zijn, zijn ze met hun vriend. :')

Ik zal vandaag wel veel knappe blonde dames van Minerva die met de intro bezig waren. :@

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:26 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

misschien vinden alle single vrouwen jou niets en hebben ze allemaal gelogen tegen je dat ze niet single zijn om van jou af te komen.

wel goed dat je wat tegen ze hebt gezegd.
Ja, dat zou ook nog kunnen. Zou wel erg matig zijn van ze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')