abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116147291

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_116147334
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik weet het ook allemaal hoor :) Ik spreek Bartholomeus regelmatig irl en dat is ook zo'n type, ziet er goed uit, heeft zijn zaakjes goed op orde, helemaal niets mis mee, maar ook niet denderend populair bij de vrouwen, en waarom mag joost weten.. Dat soort situaties vind ik overigens nog verbazingwekkender dan of iemand al dan niet tevreden is haha
Charisma mist hij misschien? Of een juiste manier met woorden?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116147335
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik weet het ook allemaal hoor :) Ik spreek Bartholomeus regelmatig irl en dat is ook zo'n type, ziet er goed uit, heeft zijn zaakjes goed op orde, helemaal niets mis mee, maar ook niet denderend populair bij de vrouwen, en waarom mag joost weten.. Dat soort situaties vind ik overigens nog verbazingwekkender dan of iemand al dan niet tevreden is haha
Precies, maar ja... Wat doe je er aan?
pi_116147405
Ik heb altijd het idee dat iedereen die een beetje populair is wel ervaren moet zijn :D
pi_116147423
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Precies, maar ja... Wat doe je er aan?
Niet opgeven :D
pi_116147440
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:11 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb altijd het idee dat iedereen die een beetje populair is wel ervaren moet zijn :D
Jij bent goed op weg toch, in het studentenleven :D
pi_116147484
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Of sexappeal.

Wanneer heeft iemand dat eigenlijk?
Children of the night. What music they make.
pi_116147489
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:12 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Jij bent goed op weg toch, in het studentenleven :D
Ik was aardig het padje af :P
pi_116147502
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Das het bewijs dat smaken verschillen en dat iedereen er een andere mening op na houdt. Ik vind bijv niet dat hij iets mist. Maar daar zal een ander anders over denken (En daar laat ik het bijw ant ik vind het niet fijn om te roddelen als de ander niet online is en meeleest hehe)
pi_116147520
Zeg gewoon wat je voelt, dat waarderen de meisjes het meest.
...
pi_116147528
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:13 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Of sexappeal.

Verschilt per persoon. Ik vind Gerard Butler erg sexy en een ander vind het een lompe boer :P
pi_116147551
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:13 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Zeg gewoon wat je voelt, dat waarderen de meisjes het meest.
Soms is beter van niet hoor :D :')

(dubbelzinnig ook ja)
pi_116147618
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:13 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Of sexappeal.

Uitstraling is volgens mij gewoon de key. Een sociaal en assertief persoon doet het vrijwel altijd goed, ongeacht hoe knap ie nou echt is.

Praktisch gezien betekent dat dat je goed in je vel moet zitten en veel dingen moet ondernemen.
pi_116147631
Ik val in de categorie "Ik vind dat ik er mag zijn, maar ik heb niet echt een sociaal leven". De oorzaak er van is omdat anderen op school niet echt vonden dat ik er mocht zijn. Dan word je automatisch het isolement ingedrukt ongeacht of je dat nou wilt of niet.

Ik ondervind momenteel groeiproblemen. De meiden die ik nu tegenkom zijn vaak bezet en ik kan nog niet normaal uitgaan, omdat ik via andere wegen (studentenvereniging, NMLK, Fellas, etc) nog geen vrienden heb gemaakt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_116147682
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:13 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Das het bewijs dat smaken verschillen en dat iedereen er een andere mening op na houdt. Ik vind bijv niet dat hij iets mist. Maar daar zal een ander anders over denken (En daar laat ik het bijw ant ik vind het niet fijn om te roddelen als de ander niet online is en meeleest hehe)
ok, wat is dan de reden dat jij niet met hem gaat?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116147741
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:16 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik val in de categorie "Ik vind dat ik er mag zijn, maar ik heb niet echt een sociaal leven". De oorzaak er van is omdat anderen op school niet echt vonden dat ik er mocht zijn. Dan word je automatisch het isolement ingedrukt ongeacht of je dat nou wilt of niet.

Ik ondervind momenteel groeiproblemen. De meiden die ik nu tegenkom zijn vaak bezet en ik kan nog niet normaal uitgaan, omdat ik via andere wegen (studentenvereniging, NMLK, Fellas, etc) nog geen vrienden heb gemaakt.
Met bezette vrouwen kan je ten minste vriendschappelijk omgaan zonder dat ze denken dat je iets van hen moet (als je een beetje normaal doet) :P
pi_116147909
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:18 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ok, wat is dan de reden dat jij niet met hem gaat?
Wie weet wat er ooit gebeurd ;) Hij is mijn beste vriend, en de rest zien we wel
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:16 schreef Comp_Lex het volgende:

Dat herken ik ook wel, dat zei ik, tot mijn 23e verteld dat ik in de goot zou belanden, en voor mijn 1e ex was ik ook nooit goed genoeg. Ik ben wel onzeker maar heb schijt aan anderen. Beetje krom gezegd misschien.. Zo ben ik onzeker over mijn figuur (ik ben niet dik maar heb wel een zwemband) maar dat weerhoudt mij niet om naar de sauna te gaan.
Gelukkig O+ heb ik wel een sociaal leven, daar ben ik ook wel blij mee. Maar meiden die bezet zijn, kun je toch wel bevriend mee raken?
pi_116147980
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Wie weet wat er ooit gebeurd ;) Hij is mijn beste vriend, en de rest zien we wel

[..]

-knip-
Maar meiden die bezet zijn, kun je toch wel bevriend mee raken?
Mijn probleem is vaak dat zulke meiden dan op mij gaan vallen..... it happened to me more than once.
YouTube
pi_116148144
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:26 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Mijn probleem is vaak dat zulke meiden dan op mij gaan vallen..... it happened to me more than once.
ruilen van probleem? :)
pi_116148279
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
Met bezette vrouwen kan je ten minste vriendschappelijk omgaan zonder dat ze denken dat je iets van hen moet (als je een beetje normaal doet) :P
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar meiden die bezet zijn, kun je toch wel bevriend mee raken?
Dat is zo inderdaad. Misschien moet ik het gewoon meer tijd geven.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_116148310
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Uitstraling is volgens mij gewoon de key. Een sociaal en assertief persoon doet het vrijwel altijd goed, ongeacht hoe knap ie nou echt is.

Praktisch gezien betekent dat dat je goed in je vel moet zitten en veel dingen moet ondernemen.
Kan me hier wel in vinden :Y

Ik hoef trouwens echt niet iemand die supersociaal en superactief en superassertief is hoor. Zolang iemand er maar voor te porren is om nieuwe dingen uit te proberen en te leren, en open staat om mensen te leren kennen.
pi_116148329
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:33 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Dat is zo inderdaad. Misschien moet ik het gewoon meer tijd geven.
Tenzij je zelf meer wilt uiteraard
pi_116148381
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:30 schreef dyna18 het volgende:

[..]

ruilen van probleem? :)
Trust me, het is misschien wel leuk en aardig...

maar dan maakt ze het uit, of gaat ze vreemd... en vervolgens wil ze gelijk bij jou komen...

Nou is dat opzich niet zo'n punt maar vaak zie je dat zulke meiden issues hebben, moeilijk alleen kunnen zijn... en.............

ik heb 1 overtuiging... de manier waarop je een meisje versiert, zo raak je haar ook weer kwijt.
Dus gaat ze vreemd met jou, dan gaat ze bij jou ook hoogstwaarschijnlijk vreemd met een ander.

Jij in zak en as en met liefdesverdriet, en zij de bitch die al hard genomen door een ander wordt.
YouTube
pi_116148513
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:34 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Kan me hier wel in vinden :Y

Ik hoef trouwens echt niet iemand die supersociaal en superactief en superassertief is hoor. Zolang iemand er maar voor te porren is om nieuwe dingen uit te proberen en te leren, en open staat om mensen te leren kennen.
Ik denk dat je zelf in zekere mate stabiel moet zijn en tevreden met jezelf. En je hoeft dan inderdaad niet in alles super te zijn :P Mag je ook zeker niet gaan verwachten van mensen die van ver komen, zoals velen hier in dit topic.
pi_116148610
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik denk dat je zelf in zekere mate stabiel moet zijn en tevreden met jezelf. En je hoeft dan inderdaad niet in alles super te zijn :P Mag je ook zeker niet gaan verwachten van mensen die van ver komen, zoals velen hier in dit topic.
Nee dat, maar ik heb verder genoeg geduld en ervaring dat ik weet dat zulke mensen prima kunnen opbloeien :)
pi_116148719
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:34 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Tenzij je zelf meer wilt uiteraard
Ik wil inderdaad wel meer, maar ik laat het niet merken aan meiden die al bezet zijn. Ik bedoelde met "meer tijd geven" dat ik misschien langer moet wachten op een relatie. Ik ben straks een jaar bezig met mijn sociale ontwikkeling en dan zou het wel leuk zijn als ik "haar" binnenkort tegenkom. Ik neem aan dat de meeste singles binnen een jaar wel wat geregeld hebben, ook al is het maar een ONS.
Persoonlijk weet ik het eigenlijk wel. Als ik 30 ben, dan ga ik wel even in Azië of Zuid-Amerika kijken o.i.d. De mentaliteit van de meiden daar schijnt anders te zijn. Ze zijn daar veel meer open voor de rijke, blanke, westerse man.
pi_116148791
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:40 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nee dat, maar ik heb verder genoeg geduld en ervaring dat ik weet dat zulke mensen prima kunnen opbloeien :)
Zie je vaak genoeg inderdaad. Maar ook wel vaak dat dat helemaal niet gebeurd. Maar ik zie de mensen die nooit zo veel vrienden hadden en wilden veranderen het meeste vooruitgang boeken. Omdat die mensen echt bewust dingen gingen ondernemen.
pi_116149010
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zelfs dat hoeft niet per se, kijk maar naar mij :')
Ik ben niet bepaald stabiel te noemen maar qua liefde ben ik wel gelukkig.
pi_116149057
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:42 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik wil inderdaad wel meer, maar ik laat het niet merken aan meiden die al bezet zijn. Ik bedoelde met "meer tijd geven" dat ik misschien langer moet wachten op een relatie. Ik ben straks een jaar bezig met mijn sociale ontwikkeling en dan zou het wel leuk zijn als ik "haar" binnenkort tegenkom. Ik neem aan dat de meeste singles binnen een jaar wel wat geregeld hebben, ook al is het maar een ONS.
Persoonlijk weet ik het eigenlijk wel. Als ik 30 ben, dan ga ik wel even in Azië of Zuid-Amerika kijken o.i.d. De mentaliteit van de meiden daar schijnt anders te zijn. Ze zijn daar veel meer open voor de rijke, blanke, westerse man.
Dan heb je nog wel 4 jaar :+
Maar lieverd ze staan daar open voor een betere toekomst, onderhouden worden, nederland wordt gezien als een lui lekkerland. Wil je dat om maar niet alleen te zijn? Ik zou liever iemand hebben die mij wil om mij, en anders maar alleen
pi_116149072
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zelfs dat hoeft niet per se, kijk maar naar mij :')
Ik ben niet bepaald stabiel te noemen maar qua liefde ben ik wel gelukkig.
Word je daardoor niet stabieler? Relatief?
pi_116149105
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:49 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Wordt je daardoor niet stabieler? Relatief?
Niet per definitie.
pi_116149128
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

Niet per definitie.
Dat zeg ik ook niet, het is een vraag aan loka ;)
pi_116149140
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:49 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Wordt je daardoor niet stabieler? Relatief?
Niet echt eigenlijk. Geestelijk zit ik gewoon niet zo prima in mijn vel nog, met name door bepaalde angsten waarvan ik meer last heb gekregen.
pi_116149320
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, het is een vraag aan loka ;)
Leer mij lokje O+ kennen. :{w
pi_116149340
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:42 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee. Kijk om je heen zou ik zeggen. Naar mij bijvoorbeeld ;)

quote:
In 'wel even' klinkt een soort arrogantie door waar menig vrouw in een split second kurkdroog van wordt. Goeie kans dat dat ook geldt voor de vrouwen in verweggistan. Bovendien, wat denk je daar te treffen? Iemand die je aankijkt, spontaan op je snikkel gaat zitten en een dag later met je mee in het vliegtuig naar Nederland zit om tot je dood je handje vast te blijven houden?
Zo ja: keep dreaming. Ook daar wil men een enigszins stabiele, enigszins sociaal vaardige en enigszins reële vent. Zelfs als hij rijk blank en westers is.
Ik ken je niet dus ik kan niet beoordelen in hoeverre jij die kwaliteiten al of niet bezit, ik wil alleen maar zeggen dat je moet oppassen dat je jezelf niet een te mooi beeld voorhoud van de vrouwen in andere werelddelen.

Ga leuke dingen doen, omdat ze leuk zijn. En als daar vrouwen bij betrokken zijn is dat mooi meegenomen. Maar dan nogsteeds moet je het doen omdat je het leuk vind. Dan wordt je er namelijk gelukkiger van, en dat straal je uit op den duur. Wat mij betreft zou dat een mooie eerste stap zijn :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_116149418
quote:
Ik neem aan dat de meeste singles binnen een jaar wel wat geregeld hebben, ook al is het maar een ONS
Verkeerde topic :* ;)
pi_116149501
Ik moet zeggen dat ik bij sommige personen in dit topic ook het idee heb dat ze helemaal niet WILLEN veranderen.

Na alle handreikingen die er gedaan zijn ondertussen.
YouTube
pi_116149563
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik moet zeggen dat ik bij sommige personen in dit topic ook het idee heb dat ze helemaal niet WILLEN veranderen.

Exact. De wereld moet maar veranderen voor sommigen. En sja, dat duurt nogal...
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_116149566
quote:

zoals?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:00:40 #40
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_116149578
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
over een uur me date.. zo zenuwachtig. we gaan wat drinken op terras, ze zei zelf datze geen geld had en toen zei ik ' jij betaalt ook niet'

kon ze wel waarderen denk ik. :p. vanochtend na kapper geweest, bril recht laten zetten, geld gepint..

ik ben benieuwd.
Ik betaal nooit meer drankjes voor vrouwen. Ze is tenslotte toch niet meer waard dan jij?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:01:09 #41
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_116149594
quote:

Goed punt idd dit. Ben je er zelf wel mee bezig of niet.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_116149602
Ik kan me er trouwens echt best wel aan ergeren als er voor mij betaald wordt.. Sommige mensen weten dat wel :+
Ik betaal het liefst 50% of meer
pi_116149642
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kan me er trouwens echt best wel aan ergeren als er voor mij betaald wordt.. Sommige mensen weten dat wel :+
Sommige vrouwen. _O_
pi_116149651
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Goed punt idd dit. Ben je er zelf wel mee bezig of niet.
Ik heb al zoveel stappen ondernomen om mij te verrijken als persoon....

Vrouwen versieren heb ik nooit moeite mee gehad.... alleen toen ik 14/15 was maar daarna niet meer.
Vrouwen houden, dat is heel andere koek, op 3 relaties na van 1,5 2,5 en 1,5 jaar
YouTube
pi_116149666
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach, dan betaal ik te keer erna wel weer. Tenzij grotere bedragen, dan doe ik liever wel 50-50.
pi_116149687
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:02 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Vrouwen versieren heb ik nooit moeite mee gehad.... alleen toen ik 14/15 was maar daarna niet meer.
Vrouwen houden, dat is heel andere koek, op 3 relaties na van 1,5 2,5 en 1,5 jaar
Hoe oud ben je nu?
pi_116149708
quote:
3s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe oud ben je nu?
25
YouTube
pi_116149715
quote:

[..]

Ik sta op hetzelfde punt na 1 keer 5 en 1 x 3 jaar. Volgende is hopelijk een blijvertje O+
pi_116149735
quote:

[..]

Herkenbaar.
pi_116149760
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

25
Dan is het geen vreemde tussenstand toch? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')