quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:31 schreef muzas het volgende:
Ik wil sensatie... Explosies, schieten, rob geus... etc,
Idd; een Boeing Airbus. Tuurlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nu is het weer een Boeing volgens de NOS
FAALHAZEN
Dat denk ik wel ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:32 schreef Mestras het volgende:
Kan het ook dat enkel de radio kapot was en dat er toen meteen GIJZELING GIJZELING werd geschreeuwd door luchtverkeersleiders
Zou mooi zijn ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:31 schreef Barbapapamama het volgende:
Beter gaat die bom even ontploffen
Sensatie
Ja, want die zijn getraind om zo snel mogelijk in paniek te raken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:32 schreef Mestras het volgende:
Kan het ook dat enkel de radio kapot was en dat er toen meteen GIJZELING GIJZELING werd geschreeuwd door luchtverkeersleiders
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:33 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, want die zijn getraind om zo snel mogelijk in paniek te raken.
Bron?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Er zijn schoten gehoord.
gg
SNEL OPSTIJGEN EN 'M ALSNOG OP DE BIJLMER FLIKKEREN VERDOMME.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:31 schreef muzas het volgende:
Ik wil sensatie... Explosies, schieten, rob geus... etc,
Zijn duimquote:
Dat zou wat zijn, nu het alleen om een kapotte radio blijkt te gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:29 schreef Auti het volgende:
[..]
Ze mogen er niet komen ivm de bom die er nog ligt.
Spuit 11quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:34 schreef Poespas het volgende:
http://www.flightradar24.com/data/flights/vy8366%20
volg hier de vlucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |